Kan me niet voorstellen dat iemand die zo maar meegeeft en dat jij dan gelijk als een idiootquote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb trouwens wel eens 160 gereden met de Crazy Reno Express
Zelfmoord.nlquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
WTF is de crazy reno express?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zeker, zo snel was ie dat er zelfs een website van gemaakt is, iedereen in de omgeving van de CRE was er bang voorquote:Op dinsdag 22 februari 2005 09:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is zijn vorige auto
een übergetunede renault express. echt dat ding ging hárd man!
http://www.crazy-reno-express-tuning-club-team-holland-racing.tk/quote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:40 schreef Geqxon het volgende:
Hahaha, wat is het adres van die website dan? Google vind helaas maar weinig
Als dame zijnde kun je ook gewoon toegeven dat ik heel goed kan rijden en opschakelen......quote:Op dinsdag 22 februari 2005 01:06 schreef Kajalevi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand die zo maar meegeeft en dat jij dan gelijk als een idioot
daar mee rond mag scheuren.
Zelfs voor ervaren ferrari rijders is het nog een hele toer om zo hard en geconcentreerd te
blijven rijden. Vergt knap wat energie nl.
Je zal toch eerst ervaring met zon auto moeten opdoen om daar zo mee weg te kunnen rijden.
Ben trouwens als dame zijnde ook niet jaloers hoor. Hoef er nl nooit 1 te lenen...........
Trouwens met die snelheid rij je zelfs Schumacher van de sokken. Geloof je het zelf??????????
2004 Michael Schumacher Ferrari 328,9
2003 Michael Schumacher Ferrari 331,5
Monsterlijke wagens!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:34 schreef Mauzer het volgende:
Zelf:
200 in mijn Ford Capri 2.8 Carb
meegereden:
220 in een Ford Sierra 4x4 2.0 DOHC
OMG! echt waar zit jij met je gedachtes bij!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:14 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
Als dame zijnde kun je ook gewoon toegeven dat ik heel goed kan rijden en opschakelen......![]()
Gelukkig krijg ik die auto's wel zo mee, alleen de Enzo niet..die staat niet op kenteken dus das een beetje een toer om hem mee te krijgen.
Schumacher rijdt formule 1, ik 293 op de A28, 324 een keer in Duitsland, ik zie geen gelijkenis in deze. Schumacher voor de sokken rijden? Nee hoor Schumi![]()
![]()
Concentratie, als directiechauffeur ben ik wel gewend om km's te vreten en dus ook best een rondje Ferrari rijden. Ken je het woord Adrenaline........das best lekker om op te rijden hoor, gaat vanzelf.![]()
Ik heb in zoveel verschillende bakken rondgereden, daarbij rijdt ik al in zijn auto's vanaf mijn 18de dus heb een klein beetje ervaring.
Gelukkig hoef jij als dame er nooit 1 te lenen......jij hebt er zelf 1 natuurlijk.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:40 schreef Estolan het volgende:
[..]
OMG! echt waar zit jij met je gedachtes bij!!!!
A. why altijd vermelden wat je wel en niet kan "lenen" en hoe hard je er stees mee rijd
DAT WEET IEDEREEN AL!
B. Dat concentratie gelul slaat ook nergens op. Leg dat maar uit aan Mr. Agent, dan kan je bv 40 jaar rij ervaring hebben, maar als je dat filmpje aan hun toont, vertellen ze jou dat dat Onverantwoord is
C. Post AUB niks meer! want het enige wat je kan ouwehoeren, is PATSGEDRAG! voor de rest heb je in Heel Fok nog niks Nuttigs gemeld!
inderdaad, een stakkerquote:Op woensdag 23 februari 2005 19:03 schreef Estolan het volgende:
Een stoere bink die een Enzoooooo kan lenen
Meer niet
hehe
Wat is DIT nou weer voor onzinquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Kajalevi het volgende:
De andere auto heb ik het maar niet over, die is gemaakt om hard
mee te kunnen rijden dus dat is helemaal niet stoer om te melden.
zeg het ffquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:23 schreef Kajalevi het volgende:
Het is juist leuk om met auto´s die er niet voor gemaakt zijn om daar hard mee te rijden.
Vind het leuk om allemaal te lezen.
Ben nog steeds harstikke trots op mn corsa`tje.
Hugster zoekt en gij zult vinden op internet.
Als we het toch over fietsen hebben...quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Kajalevi het volgende:
Op zich een leuke topic. Zolang men maar niet overdrijft.
Op mn fiets dus ongeveer 30km per uur.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:49 schreef Waxxer het volgende:
Jajajaja, Ferrariracer betrapt: http://www.steinhardtverlag.de/mit100innekurve.wmv
Oh kut, ff me Murciéaglo binnenzetten. Ja sorry, eergisteren afgeleverd, weet nog niet zo goed hoe je dat moet spellen. Naja, snel doen, moet van de verzekeraar he, Toni van Univé hep 't geregeld en allemaal vet relaxed weet je....
je bedoelt van een berg/heuvel af?quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:54 schreef yup het volgende:
Is dat downhill ?
Offtopic: Wat is het nut van die oranje gedeeltjes op je km teller ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Met mijn E290 oostblokdiesel:
[afbeelding]
't Zijn echte km's want volgens mijn GPS wijkt de teller niet af![]()
Maw 'vraag mij alsjeblieft wat voor auto het is'quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:15 schreef Kajalevi het volgende:
De andere auto heb ik het maar niet over, die is gemaakt om hard
mee te kunnen rijden dus dat is helemaal niet stoer om te melden.
Is het echt waar dan dat je in het echt atrijd iets langzamer rijdt dan je teller aangeeft?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:55 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Met mijn E290 oostblokdiesel:
[afbeelding]
't Zijn echte km's want volgens mijn GPS wijkt de teller niet af![]()
right... 185*2.4 = 444...quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:43 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Dit was lachen, onderweg met m'n vriendin in d'r Seat Arosa 1.7 SDi.
[afbeelding]
Maar in de Enzo van m'n oom in Dubai, waar ik regelmatig heen ga (en hij de tickets betaald uiteraard) heb ik deze snelheid toch met een multiplier van 2,4 kunnen overtreffen.![]()
![]()
Maar is de GPS dan wel helemaal goed qua meting? Dat vraag ik me nl ook af.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:16 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Er zijn tellers die wel iets afwijken, en er zijn ook tellers die niet afwijkenKeuze van de fabriek. Die marge is er zodat mensen niet geflitst worden als de teller net 1 mm boven de 80 staat bijvoorbeeld... Marge is vaak tussen de 5 en 10 % Die kun je uiteraard met een GPS meten
![]()
Wat een losers zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 02:49 schreef Waxxer het volgende:
Jajajaja, Ferrariracer betrapt: http://www.steinhardtverlag.de/mit100innekurve.wmv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |