Welk filmpje?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 12:56 schreef F430 het volgende:
Dat filmpje van die murcielago is nog veel vetter, alles gaat voorbij alsof het stil staat , die gasten zitten mooii cooltjes in de auto hem kei en keihar door te trappen om later rustig over te stappen in een enzo en het zelfde rondje nog een gaan maken
Zon ding loopt 235 ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:47 schreef Alfa_Boy het volgende:
nee, ik reed in mijn Alfa 166 3.0 V6.....
Net nieuwe Fiesta 1.6 TDI gekocht... top van 180 dus kan wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 14:31 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
Eindelijk mensen die de topsnelheden van anderen ook in twijfel trekken.
Ik las net iets van 185km/h in een 1.5 diesel, tuuuurlijkMaar zal wel een grapje zijn
![]()
topic lezenquote:
op de markt waar nu geen auto's meer mogen komen, danny zat onder de xtc en andere troep, hij beukte eerst wat geparkeerde auto's en kwam toen vanaf de ijselkade over de markt, daar voor de wijnhuistoren, flink gassen, langs die fontein, aan het eind van de weg stond een trekker, hij had waarschijnlijk door dat het al telaat was ofzo, anders stonden er wel remsporen..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:41 schreef Xtreem het volgende:
RS4 is van de TTC...
zoveel mensen hebben inmiddels geclaimed dat die foto van hun is
alsem: waar in centrum zutphen was dat nou ?
Uhm, zwart beeld. Welke codec mis ik nu weer?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
topic lezen
maar die link is nu dood, dit is de nieuwe url(153mb) tnx to www.mollie.nl voor de hosting
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef alsem het volgende:
[..]
op de markt waar nu geen auto's meer mogen komen, danny zat onder de xtc en andere troep, hij beukte eerst wat geparkeerde auto's en kwam toen vanaf de ijselkade over de markt, daar voor de wijnhuistoren, flink gassen, langs die fontein, aan het eind van de weg stond een trekker, hij had waarschijnlijk door dat het al telaat was ofzo, anders stonden er wel remsporen..
ik weet niet zeker of het een 5 serie was, hij hield idd erg van opvoeren, hij had ook een mt5 die 150 ging![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 16:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
Your point being?
Alsof het zo stoer is om in andersmans auto'tjes zo hard te rijden
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:44 schreef Estolan het volgende:
[..]
Dat noem ik weer eens een echte
BURN!!!!!!![]()
Mensen, laten we ff niet OOK dit topic verneuken, deze heb ik juist geopend zodat je hier gewoon kon posten hoe hard je hebt gereden, om de discussies uit het topic over die 360 spider 'ontopic' te houden.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.![]()
daar zou ik dan maar niet mee door blijven rijden...... lijkt me niet verstandigquote:Op zondag 20 februari 2005 17:44 schreef Keiichi het volgende:
170 in m'n renault megane!
Momenteel komt het niet boven de 110 uit vanwege een verstopt filter
Er staat al een afspraak bij de garage voor maandag ochtend. Het kwam opeens vrijdag net voor sluitingstijd, even snel langsgeweest, even met een monteur een eindje gereden, afspraak gemaakt en ze hebben me weer weggestuurd. Ik neem aan dat het dan niet levensbedreigend voor de auto is.quote:Op zondag 20 februari 2005 18:42 schreef jwstoop het volgende:
[..]
daar zou ik dan maar niet mee door blijven rijden...... lijkt me niet verstandig
Whateverquote:Op zondag 20 februari 2005 15:43 schreef Ferrari-racer het volgende:
[..]
[..]
Zeggen de mannen die niet eens autootjes kunnen schrijven in het Hoe hard heb jij ooit gereden topic zonder ook maar een bewijs van hoe hard jullie ooit hebben gereden. Ik heb 293 gereden staat op film, ik heb ook eens 324 gereden maar heb er geen bewijs van....bespeur ik een beetje jaloezie......mannetjes, fijn hè dat ik iemand ken die mij zomaar zijn Enzo meegeeft en Murciélago.![]()
130 in een Koploperquote:Op zondag 20 februari 2005 22:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
WhateverMaar voorlopig heb je nog niet gezegd hoe hard je nou in je eigen auto gereden hebt
quote:Op zondag 20 februari 2005 22:58 schreef boskov het volgende:
185 in een volgeladen laguna 1.8. Durfde op dat moment niet harder.
Laatst in een peugeot 205 1.2 gezeten die 165 op zijn teller liet zien. Was ook ongeveer zijn max.
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht die Boskov is zo stoer, die plankt er gewoon op los met een elleboogje uit het portier en de zonnebril op!
Nou, het zit zo......quote:
Is dat de topsnelheid van die 2.0i 8v GSi, dat lijkt me toch niet ? Een GSi 8v kan 200 volgens de specs, en dat betekent 210-215 ofzo @ tellerquote:Op vrijdag 18 februari 2005 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
Patser
205 in een kadett GSI 2.0 8V midden in de nacht op de snelweg van Uitgeest naar Haarlem!
Er reed echt werkelijk NIEMAND anders
(wel oppassen voor de flitspalen)
185 in een Civic 1.5 DXi, op hetzelfde stuk.....!230 met mijn huidige Opel Corsa 1.2 16V
![]()
Doodwensen zijn niet koelquote:Op donderdag 17 februari 2005 10:43 schreef Robar het volgende:
[..]
Ten eerste, mag ik vragen wanner dat was?
Bij elk kruispunt staat een flitspaal!
Er wordt allejezus veel gecontroleerd!
Het is er altijd stervensdruk!
En als het echt waar is: wat een vuile vieze tering mongool ben jij/je vriend om daar 210 te gaan rijden!
Dat je een keer doortrapt op de snelweg ok, moet je zelf weten, heb ik ook weleens gedaan op een stille weg om 4 uur snacht's! Maar daar 210 rijden is echt gekkenwerk en levensgevaarlijk! Ik mag echt hopen dat de volgende keer jij je/je vriend zijn auto helemaal total los rijdt tegen een grote eik langs de kant van de weg!
fototjes van de rai ertussenquote:Op maandag 21 februari 2005 15:49 schreef Ferrari-racer het volgende:
http://www.supercar-world.com/preview2.wmv dit kreeg ik van die jongen met zijn site. Kan je mij zien stoer zijn, 245 inrijden op een file.
weet je wat ik nou ZOOOO jammer vind...quote:Op maandag 21 februari 2005 15:49 schreef Ferrari-racer het volgende:
http://www.supercar-world.com/preview2.wmv dit kreeg ik van die jongen met zijn site. Kan je mij zien stoer zijn, 245 inrijden op een file.
uhuquote:Op maandag 21 februari 2005 22:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weet je wat ik nou ZOOOO jammer vind...
die TERING muziek dwars door die prachtige motorgeluiden...
heiligschennis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |