abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23301754
Voor degene die het graag willen http://www.fastdrive.org/download.php?list.3 of de website in mijn profiel. Daar zie je ook die man zijn hele garage met al zijn speeltjes. Veel plezier! Beetje jammer dat ik de r ben vergeten in de Murciélago
pi_23301841
Ik kan helaas niet meer reageren op het Topic fimpjes deel 9 maar tsja.....daar stonden wel grappig quote's in. Estolan bijvoorbeeld.....een eend voorkant met een daf achterkant en een Ferrarimotor erin.......ook orgineel, denk dat er geen 1 van is. Doe toch niet zo brallerig man met je I love to be a Jap car. Stiekum in je bed liggen dromen over hoe tof het is Paul Walker te zijn.....? Dream on! Moet ik mij bewijzen of ik wel die jongen ben...wil je een fotootje van mij hier zien?

Als je dan echt een getuned iets wilt zien wat overigens maar 600pk is dan moet je deze link even aanklikken. http://www.eiptuning.com/eip/video/R32/EIP_R32_600_HP_0001.wmv

Besef een Enzo heeft meer....dus als je wilt gaan afkraken probeer je Supra of Nissan 200sx met nog 25 karakterlogo die niemand kent.. dan maar tot zoiets te maken. Succes!

[ Bericht 3% gewijzigd door Ferrari-racer op 14-11-2004 09:35:38 ]
pi_23301926
[CENTRAAL] PTA Filmpjes Deel 9 voor degene die het verhaal willen kennen.....of kijk op autoweek bij het forum rijtests en dan ferrarinetwork.....363 reacties tot nu toe en het verhaal. Mocht je geinteresseerd zijn.

Groeten allemaal.
pi_23302175
Voor de duidelijkheid dit waren privé opnames zonder enig besef dat dit op internet kwam....anders was het allemaal wel iets spectalulaider geweest...maar goed graag een reactie als je wilt.
  zondag 14 november 2004 @ 11:13:53 #5
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_23302535
Ey geinponem, dit is dus gewoon spam...

Ik ga me echt niet registreren op je site om die filmpjes te bekijken he...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  zondag 14 november 2004 @ 12:34:07 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23303837
is niet nodig want iemand anders zet dat filmpje op een super snelle mirror

Ferrari-racer.
Heb je nog meer filmpjes in leuke auto,s?
Ben zer geintereseert
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23303844
whehe, jij vind jezelf echt tof he met die patserwagens van die gozer?
doe eens eff iets minder interesant, iedereen heeft weleens in een ferrari gereden of heeft wel een oom ofzo die zo'n ding heeft..
maargoed.. open je nu dit topic om ons te verassen met foto's en filmpjes van de schuur van die makelaar met al die auto's?
Zo ja, dan vind ik dit een goed initiatief, maar had je beter gewoon in het PTA Filmpjes deel 10 verder kunnen posten
  zondag 14 november 2004 @ 12:40:36 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23303945
Volgens mij doet hij dit niet om te patsen. Maar doet hij dit om ons mee te laten genieten van mooie auto,s.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_23303984
Alsem...waar zijn jouw filmpjes van jou suikeroompje met zijn Ferrari's? Laat maar eens zien hoor.... en waarom niet op deel 10 omdat die er vanochtend niet was dus maar in deze topic gestopt. Mocht je nou geen interesse hebben reageer dan niet. Ik heb 293km/u op een filmpje staan die inmiddels al door een gastje of 966 is gedownload. Wilde alleen maar iets delen...zit niet om handtekeningen te vragen op dit forum. Afgunst is zoooooo jammer.
pi_23304038
@ ook_gek: aankomende woensdag mag ik weer een klusje opknappen dus ik zal eens kijken of de camera weer aangaat. Lijkt mij wel leuk om eens naar Duitsland te gaan en even een topje aan te tikken. Ook de Ferrarimeetings zijn gaaf maar meer filmpjes van de Ferrari's waar ik mee reed zijn er helaas niet.
  zondag 14 november 2004 @ 12:46:02 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23304046
quote:
Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef Ferrari-racer het volgende:
Wilde alleen maar iets delen...
vergeet dat gezeik van vele hier en blijf door posten
pi_23304059
Hoi Dennis
pi_23304160
quote:
Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef Ferrari-racer het volgende:
Alsem...waar zijn jouw filmpjes van jou suikeroompje met zijn Ferrari's? Laat maar eens zien hoor.... en waarom niet op deel 10 omdat die er vanochtend niet was dus maar in deze topic gestopt. Mocht je nou geen interesse hebben reageer dan niet. Ik heb 293km/u op een filmpje staan die inmiddels al door een gastje of 966 is gedownload. Wilde alleen maar iets delen...zit niet om handtekeningen te vragen op dit forum. Afgunst is zoooooo jammer.
Het is niet zo heel uitzonderlijk dat als je een filmpje op fok plaatst dat het dan later door 1000 man gedownload is.. 290 km/u heb ik trouwens zelfs een keer gereden in een porche carrera..
Ik heb niet de gewoonte om filmpjes te maken als ik met iemand meerijd, maar ik heb wel wat foto's zoals een keer een ongeluk dat ik had in een am db7 volante bijv.(ik zat niet achter het stuur) die staan vast al wel ergens op fok.
Dit vind ik alleen grandioos veel op een mix van spam en aandacht vragen lijken, als je het nou anders had gebracht met een mooie OP had en foto's etc. dan was het vast wel een goed topic geweest..
pi_23304379
@ Alsem: Kijk daar ga je al....ik verwijs ook naar de autoweek daar ben ik iets actiever op het Forum. Maar goed leuk dat ik dan toch even jouw aandacht had! Prima dat jij naast iemand hebt gezeten die zijn Brit in de prak reed....ook leuk dat je even vermeld dat je in een Porche hebt gezeten...ik ken alleen het merk Porsche...maar goed geen gezeik filmpjes ajb. Ik zei ook al dat het filmpje is gemaakt door de webmaster van de website op mijn onderschrift besef 15 jaar oud. Dat waren dus privéopnames...ik kan mijzelf niet filmen en hoeft voor mij ook niet zo. En owja Alsem......Ik heb in een Enzo gereden en jij.......hahahaha
pi_23304456
welkom bij Fok!
pi_23304516
Hahaha Dank je BoJo
pi_23304604
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:03 schreef Ferrari-racer het volgende:
En owja Alsem......Ik heb in een Enzo gereden en jij.......hahahaha
am vanquish, db7 volante, ferrari mondial testarossa 360 spider 456, porche cayenne carrera bentley continental gt. arnage etc.etc. maar ik hou wel eff op met flamen..
  zondag 14 november 2004 @ 13:32:49 #18
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23304984
Hey Dennis,

De Zonda heeft toch geen typegoedkeuring hier in nederland? Hoe wordt dat geregeld?
pi_23305066
De auto staat in Gent op dit moment hij is 2de hands hahaha met 46km op de teller. Ehm hij zal waaarschijnlijk wel niet op kenteken geplaatst worden...je betaald op zich altijd de BTW maar de BPM is hier de grote achtelijke boosdoener wat die man afhoudt van nummerplaten. Dus denk niet eens dat het dan geregistreerd wordt zoiets....maar waarom geen goedkeuring millieu? Ik ben woensdag weer voor hem op pad zal het hem vragen.

@Alsem: in de vitrinekast bij je op je kamer zeker? Heb je alweer in een Porche gereden ben benieuwd hoe zoiets rijdt maar zal ook stoppen met lullig zijn!
pi_23305185
@ Alsem: bespeur ik hier dan toch ook een beetje een stoer imago gevoel willen hebben maar niet zijn...zal je toch een camera moeten kopen en posten.. Ik heb in het hele lijstje gereden op de website.... niet in de F50 heeft hij niet en niet in de GTO(ding is nep) De Dino staat te koop bij Kroymans. Als bijbaantje ben ik directiechauffeur net zoals mijn ex-collega onder de naam BoJo dus heb in al die overige auto's ook al een keer gereden.

Goed Ontopic weer!! Filmpjes van de Enzo of Murciélago ajb
  zondag 14 november 2004 @ 13:57:18 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23305436
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:45 schreef Ferrari-racer het volgende:

Goed Ontopic weer!! Filmpjes van de Enzo of Murciélago ajb
Ik heb de uitzending van top gear met de enzo hier op DVD liggen
En vanavond gaan ze knallen in een 575maranello
Dus dat word weer DVD recorder klaar zetten

* ook_gek is alleen niet goed in rippen en knippen. En heb geen webspace
pi_23305679
Tof filmpje , bij wie stond die enzo voor de deur eigenlijk omgekeerde wereld.
pi_23305783
Het zijn idd wel zeer coole auto's

Maar euhh.... is dat niet Utrecht waar jullie met 200 door heen rijden
Ik i.p.v van zo gewoon, zo bijzonder gebleven...
pi_23306212
Ja klopt...waar hij geparkeerd staat is bij mij voor de deur. Studentje hè, flatje is best prima hier hoor. De rit was eerste stuk van de A28 bij Rijnsweerd tot Den Dolder en terug...Waterlinieweg toen A12..A4 richting Kwintsheul voor de nummerplaten en daar werd ook de Enzo voorzien van een nieuwe uitlaat.
pi_23306244
quote:
Op zondag 14 november 2004 13:45 schreef Ferrari-racer het volgende:
@ Alsem: bespeur ik hier dan toch ook een beetje een stoer imago gevoel willen hebben maar niet zijn...zal je toch een camera moeten kopen en posten.
dude stop es met flamen joh! heb je niks aan..

heb overigens genoten van het filmpje!
2825cc Single Turbo Beast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')