quote:
Op zondag 14 november 2004 12:42 schreef Ferrari-racer het volgende:
Alsem...waar zijn jouw filmpjes van jou suikeroompje met zijn Ferrari's? Laat maar eens zien hoor.... en waarom niet op deel 10 omdat die er vanochtend niet was dus maar in deze topic gestopt. Mocht je nou geen interesse hebben reageer dan niet. Ik heb 293km/u op een filmpje staan die inmiddels al door een gastje of 966 is gedownload. Wilde alleen maar iets delen...zit niet om handtekeningen te vragen op dit forum. Afgunst is zoooooo jammer.
Het is niet zo heel uitzonderlijk dat als je een filmpje op fok plaatst dat het dan later door 1000 man gedownload is.. 290 km/u heb ik trouwens zelfs een keer gereden in een porche carrera..
Ik heb niet de gewoonte om filmpjes te maken als ik met iemand meerijd, maar ik heb wel wat foto's zoals een keer een ongeluk dat ik had in een am db7 volante bijv.(ik zat niet achter het stuur) die staan vast al wel ergens op fok.
Dit vind ik alleen grandioos veel op een mix van spam en aandacht vragen lijken, als je het nou anders had gebracht met een mooie OP had en foto's etc. dan was het vast wel een goed topic geweest..