abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 november 2004 @ 22:56:14 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23278325
even die gast mailen voor meer filmpjes
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_23280180
VET FILMPIE. sjees.
Bla bla bla photoshop veerpootbruggen bla bla mekker mekker veel vetter, blabla photoshop skyline veel sneller
blablabla internet warrior, veel vetter, photoshop auto sneller blabla nürburgring playstation
pi_23280461
echt cool filmpje (al had er wel wat geknipt kunnen worden)
desalniettemin erg tof

mijn voorkeur gaat uit naar de lambo vanwege de looks
dussuh zet maar neer :p
  zaterdag 13 november 2004 @ 00:57:56 #254
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_23281111
404, filmpje werkt niet meer, ver*(&##
Drugs are good mkay?
pi_23281326
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 19:26 schreef Estolan het volgende:
Ach 200+ met een Enzowwwwwww

Ik wacht geduldig af voor mn 2JZ-GTE Engine Swap ( in een Nissan 200SX S13 ), en dan op naar de 300+ km/h
wat is het filmpje slaapwekkend

met een handje vol aamgepakte toyo's, nissan's en honda's rij je ze zo zoek
pi_23281374
Anders moet je die gast van dat filmpje ff toevoegen aan je msn, zijn email adres vind je wel met google.
Zullen wel niet veel luitjes zijn met die naam.

En die filmer is volgens mij een dikke 3/4'er. Enigste wat die kan zeggen is ferrari enzo en hoeveel pk's dat ding heeft.

Maar stiekem ben ik wel jaloers
pi_23281392
Heh ik ben wel benieuwd wie die lui zijn... in mijn auto zouden ze iig niet mogen rijden Dat ze van hun pappie in die auto's mogen rijden, tss, het is een kwestie van tijd voor ze om een boom hangen denk ik Ik snap ook niet dat dat spul in zo'n achteraf garage staat, mag dat zomaar van de verzekering? Maar wat klinkt die enzo zeg! Niet slim trouwens dat de kentekens niet afgedekt zijn en ze 290 gaan rijden
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_23281398
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 00:57 schreef Party_P het volgende:
404, filmpje werkt niet meer, ver*(&##
Die mirror werkt nog wel hoor. http://lsd.we-dare.net/mirror/enzofilm.wmv
pi_23283196
quote:
Op vrijdag 12 november 2004 21:50 schreef Joostve het volgende:

[..]

allemaal hele stoere praat maar in een Enzo ben je toch wat meer de man
Jajaja tuurlijk

Ga jij meer dan 1 miljoen euro neerleggen voor een auto die niet eens harder rijd dan een auto van 50.000????

Btw ENZO is niet eens de snelste van de wereld. + Ferrari stinkt, afwerking is nou niet zo denderent, niet eens elec. ramen ofzo

PS. weinig stoere praat, we zijn er druk mee bezig das nou waar voor je geld
pi_23283213
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 01:10 schreef SRD_Don het volgende:

[..]

wat is het filmpje slaapwekkend

met een handje vol aamgepakte toyo's, nissan's en honda's rij je ze zo zoek
Mee eens! Ferrari ZUIGT

Btw, die gast werkt volgens mij gewoon voor een bedrijf die exclusieve auto van A naar B brengt, meer niet. zowieso lomp om je Kenteken zo te posten. ze kunnen je dan als nog bekeuren
pi_23283232
en nog iets

- Enzo heeft geen plaat nog van voor ( MAG NIET )
- In de Lambo rijden met je veiligheids systemen uit ( alle lampjes in Dash branden namelijk, en daarom gaat hij ook ineens piepen enz ). ERG SLIM, dan weet je niet eens of er iets mis gaat
pi_23284420
De eigenaar van die auto's heet volgens mij Marin van Rijn (spelling?!). Hij is een keer met z'n auto's in Stapelopauto's (op tv dus, bij RTL) geweest. Toen zag je diezelfde "showroom" met al die auto's. En ik meen dat Huub (Stapel dus) toen ook een blokje om mocht in enzo nr 399. Maar daar ben ik niet 100% zeker meer van. Ik ben er wel zeker van dat het om dezelfde kerel & enzo & garage gaat.

Hij was geen dealer ofzo overingens. "Gewoon" een verzamelaar.
pi_23284458
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 03:43 schreef Estolan het volgende:

[..]

Jajaja tuurlijk

Ga jij meer dan 1 miljoen euro neerleggen voor een auto die niet eens harder rijd dan een auto van 50.000????
Oke die nissan kan sneller zijn met zijn acceleratie van 0 - 300 (zolang je er maar turbo's, compressors en superchargers bij gooit) maar ook jij weet dat acceleratie niet alles is, de wegligging is haast niet te overtreffen van de Enzo, btw ik denk dat de topsnelheid van de Enzo wel wat hoger ligt dan jouw Nissan en dan nog maar niet te praten over de cruise snelheid die bij de Enzo rond de 280+ zal liggen, denk niet dat je auto dat lang vol zou houden hoor.

daarnaast als ik een getunede nissan 200 zie rijden denk ik WOW gaaf
maar als ik een Enzo zie is dat iets wat ik nooit zal vergeten
en als je toch zwemt in het geld waarom dan geen Enzo, want verder heb je al de ferrari's al,

maar ook mij voorkeur gaat liever naar een Murcielago
wel relaxt dat de murcie er 100 pk bij krijgt om te blijven concurreren met de zonda, Carrera gt ENZOvoorts

hey maar zullen we nu weer ONTOPIC gaan?
Wat zeg ie?
pi_23284608
Je kon toen ook op de RTL site de oude afleveringen van Stapelopautos bekijken. Alleen die #@^@&#!@# kneus van een Bavo Galema is ervoor in de plaats gekomen en zijn site ook . Ik heb alleen nog maar wat fototjes kunnen vinden.

Huub in enzo nr 399

Links de eigenaar

EDIT--->

JAH! Toch nog de video gevonden. Inderdaad nr 399. Marin van Rijn.

linkje

http://www.rtl.nl/system/(...)zo.avi.xml/wm364.wvx

[ Bericht 3% gewijzigd door DIJK op 13-11-2004 10:44:23 ]
pi_23287057
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 03:43 schreef Estolan het volgende:

[..]

-knip-

Btw ENZO is niet eens de snelste van de wereld. + Ferrari stinkt, afwerking is nou niet zo denderent, niet eens elec. ramen ofzo

-knip-
1) niet eens de snelste van de wereld ... {sarcasm mode on} is inderdaad wel heel triest he. Wat een sukkels bij Ferrari {sarcasm mode off}. Ik vind Ferrari ook niets maar effe een klein 7-voudig feitje: Formule1 wereldkampioen. Gek zeg... ze KUNNEN dus wel de snelste auto ter wereld bouwen

2) Ferrari's ruiken heerlijk. Beter dan zo'n rotte eieren kat.

3) Wat heeft het niet hebben van electrisch bedienbare ramen nou weer met afwerking te maken? Mijn Honda is dus beter afgewerkt, zeg je?

sorry hoor, moest effe
Calm down, please!
pi_23287178
http://www.akjhonkoop.demon.nl/Autobom.wmv
whehe klein autotje vuurwerk in stoppen
pi_23287707
Nevermindbtw een Enzo heeft niks met de F1 te maken. want als we zo gaan kijken naar auto's. dan is de Skyline bv in de japanse race wereld, de overheerser

Maar goed, nee de Enzo kon wel wat harder rijden ( zeiden ze @ TopGear ook ), aangezien er al 11 jaar geleden bewezen is dat je de 400km/h kan halen

maar nu is de Enzowwwww gebouwd met de huidige milieu normen en veiligheids normen, en dat vind ik dus daarom een beetje jammer

Hij heeft een leuke neus, maar dat kan alleen omdat de motor achter ligt, en toch is dat nog steeds niet de ideale plek
  zaterdag 13 november 2004 @ 14:22:57 #268
25953 JWD
Renault Sport Spider
pi_23287872
De mirror is ook even offline omdat iemand het leuk vond om het linkje op een grote buitenlandse site te plaatsen, wat resulteerde in +/- 60mbit transit verkeer.
(Voor de mensen die niet zo bekend zijn met ISP termen, transit = duur)
Mijn excuses voor de Nederlandse downloaders, ik ga van de week even kijken of ik het verkeer buiten NL wat kan inperken zodat de NLers weer met 100mbit kunnen downloaden
1999 Renault Sport Spider - 200 pk - 890kg - 0-100 in 6,2 sec - Top 225 Km/h
pi_23287891
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 10:16 schreef Joostve het volgende:

[..]

Oke die nissan kan sneller zijn met zijn acceleratie van 0 - 300 (zolang je er maar turbo's, compressors en superchargers bij gooit)
Maar dan heb je het niet meer over een productie auto maar gewoon een opgevoerde auto
en als je zo gaat beginnen is een top fuel dragster nog weer sneller..................
pi_23288411
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 14:24 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Maar dan heb je het niet meer over een productie auto maar gewoon een opgevoerde auto
en als je zo gaat beginnen is een top fuel dragster nog weer sneller..................
geen id of je een Enzo wel een normale productie auto kan noemen, het is nou niet echt meer een normale auto vergeleken met een Porche of Lambo

en zij Tunen het 1 en ander ook aan de motor, tis niet een Stock V12.

Maar als je gaat kijken naar prijs/kwaliteit dan vind ik de Enzo wel erg duur

Liever een 200SX of een Supra met 650pk / 550Nm en een top van 330km/h dan een Enzoww
  zaterdag 13 november 2004 @ 15:23:54 #271
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23288885
nou weten we wel dat je een japan fanboy bent
  zaterdag 13 november 2004 @ 15:53:02 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23289438
kijk en daar sla je de plank mis. De Enzo wil je niet hebben om 1 van de snelste te zijn.
Het gaat om het merk. Het gevoeld de emotie in de auto. Het geluid. Een hele apparte wereld is dat de ferrari wereld.

En je hebt dat gevoel of je hebt dat niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:08:59 #273
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23289804
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:53 schreef ook_gek het volgende:
kijk en daar sla je de plank mis. De Enzo wil je niet hebben om 1 van de snelste te zijn.
Het gaat om het merk. Het gevoeld de emotie in de auto. Het geluid. Een hele apparte wereld is dat de ferrari wereld.

eensch!
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:34:25 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23290335
PS
iemand een idee wat die vent voor een zaak heeft
En is die gast uit dat filmpje ook z,n zoon of niet?
pi_23290406
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 15:53 schreef ook_gek het volgende:

Voor mij als Japan(Toyota) liefhebber, blijft Ferrari toch helemaal te gek.
Idd vanwege het geluid, de techniek, de emotie enz.
  zaterdag 13 november 2004 @ 16:57:31 #276
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_23290795
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 16:34 schreef ook_gek het volgende:
PS
iemand een idee wat die vent voor een zaak heeft
En is die gast uit dat filmpje ook z,n zoon of niet?
nee het is niet z'n zoon.

En hij zit geloof ik in onroerend goed.
Ik die Stapel op auto's episode zegt ie dat hij in 1992 samen met iemand een testarossa had gekocht, in z'n eentje kon hij die niet betalen nog
Nou dan is het hard gegaan de laatste jaren

hij heeft ook de F430 besteld btw
  zaterdag 13 november 2004 @ 17:05:07 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23290969
dus hij leent z,n auto,s uit een een ventje van 20+
TERING ik mag die gast wel
pi_23291552
die gast die erin rijd werkt volgens mij gewoon bij zo'n bedrijf die exclusieve auto's verkoopt en ze van A naar B brengt, meer niet

alleen lomp om met je kentekens zo te gaan rijden, politie mag je dan als nog bekeuren na zien van de film
pi_23291662
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 13:38 schreef alsem het volgende:
http://www.akjhonkoop.demon.nl/Autobom.wmv
whehe klein autotje vuurwerk in stoppen
Die auto was toch van iemand hier op Fok?
Tenminste, is wel eens een topic over geweest met hetzelfde filmpje.
pi_23291833
Die gasten in die enzo movie vinden ferrari bizar.

Ik vind dit bizar http://www.exvitermini.com/movies/wngn0.mpg
pi_23292093
supra 180mph@7.9 sec

http://home.comcast.net/~craigristuben/180mph2.wmv

Dat is dus 0-290 km/u in minder dan 8 seconden Enzo move over

Er zit wel een 3-speed transmissie in, maar dan nog...
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zaterdag 13 november 2004 @ 18:30:11 #282
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23292742
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:32 schreef Estolan het volgende:
die gast die erin rijd werkt volgens mij gewoon bij zo'n bedrijf die exclusieve auto's verkoopt en ze van A naar B brengt, meer niet

alleen lomp om met je kentekens zo te gaan rijden, politie mag je dan als nog bekeuren na zien van de film
Je ziet in het filmpje de enzo naar buiten rijden de platen er op plakken en hem mee geven. Dus no way dat hij die auto van A naar B moest brengen.

Daar bij komt dat als hij dat wel zou doen hij direct ontslag zou krijgen als hij 290+ rijd in een auto van de klant. Zoals je ziet kan je dat zo terug halen. Die enzo stond ook op 240+ of zo.
pi_23293024
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:57 schreef StefanP het volgende:
supra 180mph@7.9 sec

http://home.comcast.net/~craigristuben/180mph2.wmv

Dat is dus 0-290 km/u in minder dan 8 seconden Enzo move over

Er zit wel een 3-speed transmissie in, maar dan nog...
hehe BURN!
pi_23293055
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je ziet in het filmpje de enzo naar buiten rijden de platen er op plakken en hem mee geven. Dus no way dat hij die auto van A naar B moest brengen.

Daar bij komt dat als hij dat wel zou doen hij direct ontslag zou krijgen als hij 290+ rijd in een auto van de klant. Zoals je ziet kan je dat zo terug halen. Die enzo stond ook op 240+ of zo.
Waren wel die groene platen, dus nog niet geregistreerd ( of hoe dat systeem ook werkt )

Vond weld at hij een ruk geluid gaf als hij omhoog/omlaag ging. Dat hadden ze ook wel iets anders mogen aanpakken
pi_23293101
quote:
Op zaterdag 13 november 2004 17:46 schreef SRD_Don het volgende:
Die gasten in die enzo movie vinden ferrari bizar.

Ik vind dit bizar http://www.exvitermini.com/movies/wngn0.mpg
Jajaja Exvitermini

Skyline / Supra's / Scooby's

Allemaal top tuned ( 1000pk + ) en top van over de 330km/h

Dat zijn de auto's, en ja JAPPEN!
pi_23298067
De Enzo filmpje is down, ik wil hem alsjeeeblieffft zo graag. .

Trouwens, in Autovisie kon je hun samenwerking met 2 andere bladen lezen, ze enkele weken geleden een test van supercars (SLR McLaren, Lambo Murcielago, Porsche GT, TVR Tuscan R, Honda NSX (!) en Ferrari Enzo).

Ze klokten de Enzo op 355 km/h, in de blad kon je lezen dat de enzo na 300 km/h nog steeds vrolijk doorging waar de andere auto's vermoeidsheidverschijnelen kregen. Op de accerlatie was hij de snelste. En wat betreft geluid, ik citeer. "De Carerra GT is de beste wat betreft het geluid. De Enzo klinkt aanzienlijk iets minder."

Ik zou het geluid van die porsche wel willen horen, trouwens.
pi_23298967
Thanks BoJo! Je hebt mij gevonden en had het goed..... Beste mensen ik ben die Eikel in die auto. Dennis is de naam aangenaam.....leuk om zo te zien wat er allemaal voor onzin hier word verkondigd en mensen een ongelooflijke lick krijgen als ze mensen kennen of willen kennen. Wat maakt het nou uit. Ik rij regelmatig in zijn auto's ja..... meestal voor stichting doe een wens en de opkikker. Soms krijg ik zijn auto mee voor een weekend. Waarom altijd die afgunst bij mensen. Blup....ik ga niet dreigen ofzo en ik weet als je een 360spider voor de deur zet dat dat vragen is om moeilijkheden maar je blijft gewoon met je poten van zo'n kar af! Beetje logootje jatten weet je wat zo'n setje kost? Oh mensen doodrijden is toch wel heel bizar...klapband klopt wel op de A1 en die F40 is bijna weer gemaakt maar mensen dood??? Maar tsjonge jonge wat n drukte. Mensen die het filmpje leuk vonden...het waren privé opnames en die jongen heeft om toestemming gevraagd om het te plaatsen. Wat een wilde verhalen van de politie enzo. Kortom als ik een willekeurige snelheidsduivel film dan bandje opstuur naar de politie dan krijg je een bon....beetje jammer mensen. Oh berichtje voor die Ferrari afkrakers...leuk joh je auto ophoeren met Vleugels, plakkertjes en neon-verlichting ik heb een RMS vermogen van 6000watt nou 1 ding LEKKER BELANGRIJK. Wees gewoon een autoliefhebber net als ik. Nissans Honda's en al dat soort auto's PRACHTIG maar dan zonder die fakezooi. Dat er auto's zijn die sneller optrekken dan een Ferrari of wat dan ook...weet ik. Maar een Ferrari is passie en verdomd geil om in te mogen knallen. Ik heb een filmpje waar jullie alleen maar van dromen. Mensen die het wel leuk vonden....bedankt! Groeten en blijf maar posten die filmpjes want ook ik geniet.
pi_23299011
Ik zit ook op het forum van de autoweek by the way!
pi_23299055
Pagani Zonda komt over 3 weken en de F430 is besteld....nummer 7 op de lijst dus dat duurt nog een jaartje.
  zondag 14 november 2004 @ 00:46:42 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_23299262
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef Ferrari-racer het volgende:
Thanks BoJo! Je hebt mij gevonden en had het goed..... Beste mensen ik ben die Eikel in die auto. Dennis is de naam aangenaam.....leuk om zo te zien wat er allemaal voor onzin hier word verkondigd en mensen een ongelooflijke lick krijgen als ze mensen kennen of willen kennen. Wat maakt het nou uit. Ik rij regelmatig in zijn auto's ja..... meestal voor stichting doe een wens en de opkikker. Soms krijg ik zijn auto mee voor een weekend. Waarom altijd die afgunst bij mensen. Blup....ik ga niet dreigen ofzo en ik weet als je een 360spider voor de deur zet dat dat vragen is om moeilijkheden maar je blijft gewoon met je poten van zo'n kar af! Beetje logootje jatten weet je wat zo'n setje kost? Oh mensen doodrijden is toch wel heel bizar...klapband klopt wel op de A1 en die F40 is bijna weer gemaakt maar mensen dood??? Maar tsjonge jonge wat n drukte. Mensen die het filmpje leuk vonden...het waren privé opnames en die jongen heeft om toestemming gevraagd om het te plaatsen. Wat een wilde verhalen van de politie enzo. Kortom als ik een willekeurige snelheidsduivel film dan bandje opstuur naar de politie dan krijg je een bon....beetje jammer mensen. Oh berichtje voor die Ferrari afkrakers...leuk joh je auto ophoeren met Vleugels, plakkertjes en neon-verlichting ik heb een RMS vermogen van 6000watt nou 1 ding LEKKER BELANGRIJK. Wees gewoon een autoliefhebber net als ik. Nissans Honda's en al dat soort auto's PRACHTIG maar dan zonder die fakezooi. Dat er auto's zijn die sneller optrekken dan een Ferrari of wat dan ook...weet ik. Maar een Ferrari is passie en verdomd geil om in te mogen knallen. Ik heb een filmpje waar jullie alleen maar van dromen. Mensen die het wel leuk vonden....bedankt! Groeten en blijf maar posten die filmpjes want ook ik geniet.
meesterlijke reactie

PS
heb je ook foto,s van z,n garage? Ik ben heel benieuwd met wat er allemaal staat
Oh en mochten er nog meer filmpjes zijn. Mail mij een linkje wat nik wil ze zeker hebben. En al helemaal als het gaat om een Ferrari. Ik ben een geweldige ferrari freak ( zoals de meeste weten hier )

Dus ik zeg. Knal nog meer filmpjes online. Zoals BV die van de 360 spider.
En vind het mooi te horen hoe je toch die toeren flink door trekt. Helemaal TOP!
pi_23299541
Waarom geloo ik er geen hol van dat hij dat echt is???

Goh, nu pas ineens geregisteerd op Fok!

Goed verhaal

NOT!
pi_23299579
Ps. ik ben niet een liefhebber van Tupperware bakken

Doet mij maar lekker een dosis vermogen. en dan ben je weinig meer met een Ferrari

Leuk en aardig, amar toch van Mening dat de dikke Tuningswereld in Japan is, en niet in Italie

Ferrari is niet slecht, maar tis een performance auto, en niet meer een normale auto.

Dus vergelijk dat met een getunede Jap, en dan is hij toch veels te duur

1 Miljoen minimaal, slaat echt op niks, ja maybe exclusief

maar dat ben je ook met mijn auto straks:

Nissan 200SX
2JZ-GTE ( van Supra ), maar met Big-Single Turbo
S15 Conversion

Sorry hoor daar zijn er pas 4op de wereld van, en geen in de EU

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2004 01:09:40 ]
pi_23299608
quote:
Op zondag 14 november 2004 00:30 schreef Ferrari-racer het volgende:
-heel verhaal-
Juist ... je kan het ook filmen voor je eigen plezier maar ik vond het leuk om naar te kijken dus thanx for sharing.

Iemand die zegt dat ie liever in een Supra rijdt dan in een Enzo is imo geen autoliefhebber > ik zou ze allebei wel willen rijden. maar dan toch liever die Enzo. Ergo: gewoon jaloezie (voelde ik namelijk wel, hoor... damn!)

Grijp elke kans die je kan krijgen om die bakken te rijden. Anderen (zoals ikzelf) kunnen er voor alsnog alleen maar van dromen, inderdaad.

Maar rijdt alsjeblieft wel voorzichtig! Zie eerlijk gezegd liever sprints dan zo hard op de NL snelweg. Daar zijn de wegen te smal voor en de meeste medeweggebruikers te slechte chauffeurs voor.
Calm down, please!
pi_23299651
Kan iemand dat Enzo filmpje nog eens online gooien aub?
pi_23299697
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:12 schreef -Xerxes- het volgende:
Kan iemand dat Enzo filmpje nog eens online gooien aub?
vind die Lambo btw interessanter, daar zie je veel meer van in de film, en daar toppen ze hem wel, niet bij de Enzo

Btw snap weer iets niet

why ga je in 2 sportwagens overdag rijden tussen Utrecht en Den Haag??? en dan in de file staan, hallo, als je wilt scheuren, doe je dat snachts, tussen Utrecht en Zwolle ( ideale snelweg )
pi_23300004
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Estolan het volgende:
why ga je in 2 sportwagens overdag rijden tussen Utrecht en Den Haag??? en dan in de file staan, hallo, als je wilt scheuren, doe je dat snachts, tussen Utrecht en Zwolle ( ideale snelweg )
A1 Amersfoort - Apeldoorn wil ook wel.
pi_23300898
quote:
Op zondag 14 november 2004 01:13 schreef Estolan het volgende:

[..]

vind die Lambo btw interessanter, daar zie je veel meer van in de film, en daar toppen ze hem wel, niet bij de Enzo
Murcielago topt niet bij 293 km/h
quote:
Btw snap weer iets niet

Omdat sommige mensen de kans pakken als ze 'm krijgen en anderen ver aan de kant staan te kijken en ongevraagd advies te geven.

back to ontopic
Calm down, please!
  zondag 14 november 2004 @ 02:50:55 #298
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_23301055
zullen we ff ophouden met de slowchat en filmpjes gaan posten? Beetje topic vernaaiing

check http://www.noflatbatteries.com/videos/ChrisEvans.wmv Vette
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')