Koffie zettenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
En wat ga jij ondertussen doen?
Nee is een serieuze vraag, wantsommige mannen vinden het niet erg om toe te kijken als hun vrouw het met haar vriendin of een andere vrouw doet als ze toekijken , dus wilde ff weten wat ze van andersom vindenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:56 schreef Triggershot het volgende:
Sick,..
Is het serieus bedoeld , of probeer je een beetje reacties uit te lokken?
Andersom zou dan toch zijn dat de vrouw toekijkt terwijl haar vriend het met een andere gozer doet?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:00 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee is een serieuze vraag, wantsommige mannen vinden het niet erg om toe te kijken als hun vrouw het met haar vriendin of een andere vrouw doet als ze toekijken , dus wilde ff weten wat ze van andersom vinden
Nee sorry foutje tis laatquote:Op maandag 14 februari 2005 03:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Andersom zou dan toch zijn dat de vrouw toekijkt terwijl haar vriend het met een andere gozer doet?
![]()
Heel goed, zoiets komt ook in me opquote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:38 schreef LaTiNo het volgende:
@Brunette: iets bijzonders van plan voor Valentijnsdag? :p
hahahaquote:Op maandag 14 februari 2005 08:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom je thuis, ligt je vriendin daar met je beste vriend te krikken...
*kijk schat! verrassinggeil he?
*
Dat zijn voor mij de spaarzame momenten dat ik FOK! zit.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de spaarzame momenten dat ik FOK! zit.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:38 schreef LaTiNo het volgende:
@Brunette: iets bijzonders van plan voor Valentijnsdag? :p
mwa zo sick vind ik dit niet hoor. Bovendien zullen er vast wel mannen bij zitten. Je hebt ze tegenwoordig echt in alle soorten en matenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef danni het volgende:
vriendin met ander vriendin/meisje Geil en erotisch!
met een andere gast? (wacht ik pak me moker)
sick topic.
geen man die daar aan denkt hoor brunette, mannen en vrouwen verschillen wel
degelijk wat dat betreft..
Het is mooi om te zien hoe vrouwen het metelkaar doen, maar anders.. :ho!
Er zijn d'r maar weinig diehet echt leuk vinden. is eenmaal zo.
zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef danni het volgende:
brunette bedoelde "hoe zouden mannen het vinden als hun vriendin door een andere gast
genomen werd, terwijl ze toekijken..)
Waar woon jij precies?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Mijn man vindt het absoluut lekker om zo nu en dan eens te kijken als ik geneukt wordt, ik heb hem weleens zien stoppen met sexen met een andere meid omdat hij het wel erg geil vond wat ik allemaal deed en dat wat beter wilde bekijken.
Andersom is dit ook zo, ik kan het ook erg geil vinden om hem bezig te zien met een andere meid, is leuk, je kan het eens van buitenaf zien wat er gebeurt en als ik zo'n meisje zie kronkelen van genot dan denk ik, goed is 'ie he
herkenbaar. zolang ik er maar bij ben en het afgesproken is.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Mijn man vindt het absoluut lekker om zo nu en dan eens te kijken als ik geneukt wordt, ik heb hem weleens zien stoppen met sexen met een andere meid omdat hij het wel erg geil vond wat ik allemaal deed en dat wat beter wilde bekijken.
Betekend dat dat je vriendin dus met regelmaat genomen wordt door een andere man?quote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
Ik laat ook niet iemand anders in mijn auto rijden. Komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van jou![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:37 schreef Chandler het volgende:
Raar dat je meestal mannen hoort schreeuwen van ik wil twee vrouwen maar als een vrouw dat nu eens zegt over een man worden gelijk de wapens uit de kast getrokken, lekker kortzichtig dus.
<-- is niet zo kortzichtig... zekers niet op de vroege ochtend.
In de noord oost polder, hoezo?quote:
denk dat je daar wel gelijk in hebt.. maar kan me niet voorstelllen dat het bij mij ooit veranderd.. volgens mij zou ik ze onderkotsen als ik ze samen zou zien sexen...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:46 schreef exup het volgende:
Jane ik ben het met je eens, ik behoor tot de groep mannen die dat zeer opwindend vind.
Ik vermoed dat alle personen die zo heftig reageren meestal nog jong zijn, in die periode heb je met territoriumdrift, haantjes gedrag te maken, en ook de onzekerheid mbt hun eigen partner met eventuele interesse in een andere man, sexueel gezien dan (want emotioneel delen is dan vaak niet aan de orde).
Groet Exup.
P.S.: let op (lache) wat een heftige reacties dit te weeg zal brengen als ontkenning van de hierboven genoemde groep, ze zullen wel even laten zien dat ik niet spoor of minimaal afwijkend gedrag vertoon met deze voorkeur, want het is toch makkelijker om een ander te veroordelen, dan je zelf tegen het licht te houden.![]()
Ik ben ook jong.......quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:31 schreef Unity het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken...Maar ik ben inderdaad dan ook nog jong.
vroeger hield ik ook niet van paprika.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef poepsie het volgende:
[..]
denk dat je daar wel gelijk in hebt.. maar kan me niet voorstelllen dat het bij mij ooit veranderd.. volgens mij zou ik ze onderkotsen als ik ze samen zou zien sexen...![]()
Hoe zou jij het vinden als je vriend voor je ogen met een ander meisje naar bed ging?quote:
Jazekers, want pas op strax kijkt die andere man offuh zit ie persongelijk net even aan jou lichaam (van de man)....quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:04 schreef Brunette het volgende:
Helemaal mee eens![]()
Ik denk dat sommige mannen zich best bedreigd voelen wat dat betreft, zij zouden liever 2 vrowen zien.
Denk niet dat dat veelal het probleem is maar eerder gewoon de 2e MANLIJKE persoon.quote:Blijkbaar kunnen ze het niet hebben dat een vrouw weet wat ze wil en wat ze lekker vindt.
Ach het is iets in der geesten van vele mannen dat wanneer je een man er in mengt je misschien wel iets met die andere man doen of het nu perongelijk is of gemeend (van een of meerdere kanten). Persoonlijk is dat niet het geval maar ach ieder z'n eigen voorkeur.quote:Zo kun je zien hoe slecht het nog met de emancipatie tussen man en vrouw gesteld is![]()
Sommigen reageren zo geschokt alsof het hier om iets zeer extreems en beestachtigs gaat.
Ach laat ze maar lkkr dromen in hun eigen bekrompen wereldje![]()
Nog nooit van geboortebeperking en veilig vrijen gehoort???quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:31 schreef Unity het volgende:
Ja lekker...
"Schat, ik ben zwanger!"
- Oh wat leuk, van wie?
Ik zou er niet aan moeten denken...Maar ik ben inderdaad dan ook nog jong.
Onzin natuurlijk. Mijn vriendin en ik hebben een sexleven die uit meer bestaat dan wij tweeën. Dat laatste is echter wel de basis van ons sexleven. Maar er is dus meer...quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:00 schreef Mstro het volgende:
Ik vind het niks... volgens mij heb je geen zelfrespect als je het goed vind...
Grote nonses, de liefde die ik deel met mijn man bestaat uit heel wat meer dan sex alleen, ik koppel sex en liefde niet aan elkaar, zie dat als 2 losstaande dingen, we zijn allebei gelukkig met wat we doen, de open relatie dwingt ons ook tot echte openheid naar elkaar toe, je verdiepen in de ander, emotie's delen, communicatie, eerlijkheid enz enz enz...quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:00 schreef Mstro het volgende:
Ik vind het niks... volgens mij heb je geen zelfrespect als je het goed vind...
Kwakkie van een ander komt er in verreweg de meeste gevallen van mensen met een open relatie niet in, safe seks is heel erg standaart, maar dan ook echt heel erg....quote:Op woensdag 16 februari 2005 21:16 schreef danni het volgende:
Ben je je vriending aan het beffen, komt dat kwakkie van de ander nog effe naar buiten![]()
En vrouwen vinden het niet erg, ze zijn meestal toch wel bi.
Dus kunnen eten van twee walletjes en dan lopen roepen dat het niet erg is..
hoe staat de man dan meestal in zo'n open-relatie? veel homo gebeuren zal er wel iet zijn.
Onder vrouwen wel.
Door jou vorige reacties te hebben geelezen zou jij eigenlijk het liefst een meisje zijn geweest of niet? (natuurlijk bedoel ik daar niet mee dat ijij je laat ombouwen)quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:41 schreef danni het volgende:
Vrouwen komen dus meer aan hun trekken.. nee, sorry, is kort door de bocht.
Het is vreselijk cool om een mooie vrouw te zijn denk ik welles..
De werled aan je voeten, Voor eenmeisje valt (zeker op erotisch gebied)
meer te beleven. Het enige wat ze missen is die hangende leuter, maar
dat kan ok. worden gecompenseerd denk ik
Heeeeeeeey Brunette !quote:Op woensdag 16 februari 2005 23:46 schreef Brunette het volgende:
[..]
Door jou vorige reacties te hebben geelezen zou jij eigenlijk het liefst een meisje zijn geweest of niet? (natuurlijk bedoel ik daar niet mee dat ijij je laat ombouwen)
Maar het liefst zou jij je volgende leven als meisje terugkomen of niet?![]()
Nee, wat is dat?quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Nog nooit van geboortebeperking en veilig vrijen gehoort???
Volgens mij kan je dit alleen willen zolang je nog man bent, als je zo'n meisje bent, zal je maar net vaginisme hebben ofzo. of gewoon ziek van alle mannen die constant als geile hondjes om je heen draaien. en geniet je misschien helemaal niet van sex, kom je misschien moeilijk klaar? heb je misschien emotionele problemen?quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:01 schreef danni het volgende:
, indeedy..
Maar je hebt het goed gelezen, in me volgende leven graag als meisje please *kijkt omhoog
Maar dan wel zo'n mooie stoot (veels te cute koppie, mooie lange skinny nivea-latjes etc)
, anders heeft het nog geen zin zie je..
Is tog cool? (en zeker te weten dat ik dan bi word of liever lesbisch)
Maar dit is te zwaar leesvoer voor man-gasten hier denk ik..
Vind je mij nu weird?
Zou dit een afknapper zijn als je dit met een meisje bespreekt?
if so please remind me..
quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
ja het is moeilijk vind ik.. me ex die kan ook neuken voor te neuken.. dat doet hij dan ook.. ik zit zo niet in elkaar en doe dat dus niet zomaar met iemand.. nu ging het erover dat hij op festivals niet een wijf zou neuken omdat dat van die vieze wijven zijn die alles neuken..![]()
Mijn reactie.. ja en ik dan... ik zit zo niet in elkaar maar ga ook met jou terwijl jij ook zomaar met iemand neukt die je niet kent..en het ergste meiden die stront lelijk zijn..
Tot zo'n niveau verlaag je je toch niet..ik zou nooit iets met iemand doen als ik me niet tot diegene aangetrokken voel.. verliefd zijn hoeft niet maar niet iemand waar je niks aan vindt..
hij heeft wat tegen een meid waar hij mee geneukt heeft en praat dan ook altijd slecht over haar..nu heeft hij laatst met een wijf geneukt wat nog lelijker en dommer was dan zij..
zo'n echte domme lelijke.. met zo n brilletje..
How low can you go??![]()
Vertel het ze maar Erodome,ik snap je volkomenquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Grote nonses, de liefde die ik deel met mijn man bestaat uit heel wat meer dan sex alleen, ik koppel sex en liefde niet aan elkaar, zie dat als 2 losstaande dingen, we zijn allebei gelukkig met wat we doen, de open relatie dwingt ons ook tot echte openheid naar elkaar toe, je verdiepen in de ander, emotie's delen, communicatie, eerlijkheid enz enz enz...
Met mijn zelfrespect is niets mis en met die van mijn man al helemaal niet, daarbij vergeleken ben ik een onzeker miepje...
ja dat zei ik al eerder. jij bent nog jong. toen ik jong was hield ik ook niet van paprika (gekookte wortels nog steeds niet)quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:29 schreef poepsie het volgende:
ja ik denk ook zo... bij mij is liefde ook gekoppeld aan sex. niet als ik op vakantie ben en ik ben vrijgezel maar dan vindt ik diegene wel leuk anders zou ik het niet doen..
ik doe het alleen met iemand waarbij het goed voelt en ik diegene leuk vindt..dus neuken om te neuken en gewoon een vreemde op te pikken.. nee dankje.. ik val niet op alles wat een pik heeft ik heb nog zelf respect.. en ben er trots op..
me ex die kan het ook met iedereen doen wat vrouwelijk is.. dat heeft toch geen waarde geen zelfrespect.. niet iedereen verdiend jou toch?? ook voor meiden.. en wat ben je voor een slet om zomaar met iemand mee naar huis te gaan die je niet kent.. hoe weet jij of diegene goede of slechte bedoelingen heeft??
ik kan idd heel erg fijne sex hebben met iemand die ik pas een (paar) uur ken. maar relatiesex is opbouwend. maar aan de andere kant... onenight is best prima. ik kan je geen duidelijk antwoord geven mea culpa. mea maxima culpa.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:44 schreef poepsie het volgende:
ja je zegt het zelf al... het kan verandere maar kan ook blijven.. ik denk dat het bij mij blijft.. ik zit zo gewoon niet in elkaar.. als ik kijk naar me moeder ofzow die heeft dat ook niet..
ik zeg niet dat ik niet een keer met iemand kan sexen zonder dat ik daar een relatie mee krijg maar als ik met iemand sex wil dat al betekenen dat ik diegene leuk vind of super lekker!
weet je... en eigenlijk hoeft het voor mij niet te veranderen hoe ik erover denk..
hoe denk jij daar dan over over het kunnen doen met alles wat vrouwelijk is dan.. heb je dan geen eigenwaarde... als je je lichamelijk toch al niet echt aangetrokken voelt tot iemand maar je doet t puur voor de sex... je moet wel met diegene kussen en met je kop tussen dr benen.. niks voor mij...
en hoe denk je dan over zoenen.. sommige vinden zoenen wel intiem want dat doe je nergens voor en sexen doe je voor een orgasme.. maarja als je sex hebt moet je ook zoenen..je kunt moeilijk zegge ik wil wel me pik erin duwen maar niet met je kussen. dus dan doe je nog iets intiems..
ja dat kan jij en ik wel bedenken, maar het is niet altijd zo.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:59 schreef poepsie het volgende:
ja maar dan voel je je toch wel lichamelijk tot diegene aangetrokken ofniet...
Ik denk dat sex pas echt het leukst is als je elkaar door en door kent.. en dus ook dingen probeert en samen er een feest van maakt.. betekent niet dat t zo niet leuk kan zijn maar denk dat het dan leuker is,..
Ik heb geen relatie voor de sex, ik heb een relatie omdat er niemand ter wereld is met wie ik liever mijn tijd doorbreng dan met hem, dat er niemand is ter wereld waar ik elke dag naast wakker wil worden, geen andere armen ter wereld zijn waar ik me meer gekoesterd in kan voelen, geen andere ogen zijn waar ik zo in kan verdrinken.quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:20 schreef Mstro het volgende:
Ik vind nog steeds dat je geen zelfrespect hebt als je het niet erg vindt dat je partner naast jou ook het bed deelt met een ander. Liefde en sex zie ik namelijk wel aan elkaar gekoppeld in een relatie. Waarom zou een ander aan jou vriend of vriendin mogen zitten? Waarom heb je dan een relatie met diegene? Dan kan je toch beter geen relatie hebben en gewoon rondneuken wat je wilt? Dan heb je namelijk aan niemand verantwoording af te leggen. Kortom als je dit toestaat heb je geen zelfrespect. Althans, dat is natuurlijk mijn mening en jij mag het best anders vinden.
Het zal wel ouderwets denken van mij zijn in jullie ogen. Maar dan ben ik liever ouderwets.
als de 'klik'er is binnen 3 mininten, of sneller.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:13 schreef erodome het volgende:
Sex hebben met iemand tot wie ik me niet aangetrokken voel gebeurt dus niet he, er moet wel een soort van klik zijn, er moet (sexuele)aantrekkingskracht zijn, dat lijkt me logisch....
Maar dat kan ik binnen een half uur beslissen als het moet
Nee jij bent lekker wou je zeggenquote:Op donderdag 17 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
Ach kom op zeg, je had je oogjes in je zak zeker en dacht dat je vriend ook niet meer aan anderen dacht tijdens het rukken, get real zeg...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:17 schreef poepsie het volgende:
ik ben het eens met je op het gebied dan een relatie veel meer dan sex is... maar als je jou man zo geweldig vindt en alles in hem terug vindt waar jij waarde aan hecht waarom dan sex met andere kerels? Als hij de waarde is en je kunt alles met hem delen waarom kijk je dan nog om naar iemand anders?
ik had dat ook bij me ex..wilde niks liever dan me tijd met hem doorbrengen..verdronk in zijn oogjes had lol met hem en kon alles kwijt..juist omdat het de ware in mijn ogen was had ik geen behoefte aan iemand anders en dacht ik er nog niet eens aan.
lijkt me logisch dat na het uitgaan er geneukt wordt. ik vind het allen vreemd dat er nog wat vrouwen zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:20 schreef poepsie het volgende:
voorbeeld..je slaapt bij je vriend..je vriend neemt een meid mee naar huis en die meid heeft ene vriendin bij zich.. je vriend ligt in bed met dat meisje en tja die vriendin moet ook bezig gehouden worden.. je hebt haar dus niet uitgekozen..puur voor te neuken..
sommige kunnen neuken om te neuken zonder klik..zonder dat je diegene echt mooi vindt..
Als ik die meisjes niet leuk vind dan gaat het simpelweg niet door, daar is een heel klein hintje voor nodig en dat is voldoende, het is iets van ons samen, we moeten er allebei lol in hebben.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:20 schreef poepsie het volgende:
voorbeeld..je slaapt bij je vriend..je vriend neemt een meid mee naar huis en die meid heeft ene vriendin bij zich.. je vriend ligt in bed met dat meisje en tja die vriendin moet ook bezig gehouden worden.. je hebt haar dus niet uitgekozen..puur voor te neuken..
sommige kunnen neuken om te neuken zonder klik..zonder dat je diegene echt mooi vindt..
quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:30 schreef poepsie het volgende:
hoezo vreemd dat er nog wat vrouwen zijn?
Nou dan, dan kan je moeilijk zeggen dat je er zelfs niet meer aan dacht, je bent en blijft een mens met zijn eigen verlangens, wat je met die verlangens doet is een 2de, ik ga er lekker in mee omdat ik dat kan zonder dat er iemand gekwetst wordt, jij kiest ervoor het niet te doen, it's all good, echt...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:27 schreef poepsie het volgende:
haha nee dat weet ik zeker...juist hij was er heel eerlijk in.. zag hij iets leuks rondlopen werd dat gezegd.. ik zeg dat ook als ik iemand leuk vind.. maar dat betekent nog niet sex..
Maar om weer ontopic te gaan:quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:41 schreef danni het volgende:
hey poepsie, ben jij een kloon van brunette?
welkom meisje, ik vind je een lief meisje.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef poepsie het volgende:
erodome nog een keertje? en nee ben geen kloon..
Je hebt helemaal gelijk. I always try to keep an openmind hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Maar om weer ontopic te gaan:
Vrouwen zijn altijd stukken preutser geweest dan mannen en als vrouwen dan ineens wat vrijer worden, wat dus steeds meer komt. Dan schrikt dat mannen af. Erodome is al tien jaar in de toekomst zeg maar.![]()
Nee dat ga ik niet verwijderen, dan blijf ik aan de gang en ga ik tegen de forumregels in, wordt het een domedictatuur, dat kunnen we niet hebben hequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef poepsie het volgende:
erodome nog een keertje? en nee ben geen kloon..
jij bent welkom.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:27 schreef poepsie het volgende:
dank u zoals het is
godzijdank kan ik sex hebben voor de lol en mijn partner mag dat ook idd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:02 schreef poepsie het volgende:
jij kunt dus gewoon sex hebben voor de lol en je partner mag dat ook.. en kussen dan?is dat wel intiem en sex niet?
en gewoon kussen en verder niks..zou je dat niet doen?omdat dat intiemer is..omdat je het verder nergens voor doet..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
godzijdank kan ik sex hebben voor de lol en mijn partner mag dat ook idd.
Gebeurt het zo vaak dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Volgens mij ben je zelf ook niet de slimste thuis....of in het hele land....quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
ja het is moeilijk vind ik.. me ex die kan ook neuken voor te neuken.. dat doet hij dan ook.. ik zit zo niet in elkaar en doe dat dus niet zomaar met iemand.. nu ging het erover dat hij op festivals niet een wijf zou neuken omdat dat van die vieze wijven zijn die alles neuken..![]()
Mijn reactie.. ja en ik dan... ik zit zo niet in elkaar maar ga ook met jou terwijl jij ook zomaar met iemand neukt die je niet kent..en het ergste meiden die stront lelijk zijn..
Tot zo'n niveau verlaag je je toch niet..ik zou nooit iets met iemand doen als ik me niet tot diegene aangetrokken voel.. verliefd zijn hoeft niet maar niet iemand waar je niks aan vindt..
hij heeft wat tegen een meid waar hij mee geneukt heeft en praat dan ook altijd slecht over haar..nu heeft hij laatst met een wijf geneukt wat nog lelijker en dommer was dan zij..
ik denk dat we dan allemaal dood moeten. want wat de één mooi vind, vind de ander gaar. er zijn mensen die jlo mooi vinden. maar ik vind haar zo vies he (sorry)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:06 schreef EdPowers het volgende:
[..]
We zouden ze eigenlijk allemaal dood moeten schieten!
ik heb het hele verhaal ff nie gevolgd maar hoe kom je daar eigenlijk bij??quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:41 schreef danni het volgende:
hey poepsie, ben jij een kloon van brunette?
vrouwen hebben daar ook een handje vol van hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
aah kusje eropquote:Op zondag 20 februari 2005 02:50 schreef danni het volgende:
[..]
wat een hoofdpijn. sorry hoor.
Ik ben zelf 24
Tuurlijk wel, je bent haast overal waar ik kom (toptics) dus ik zie je niet over het hoofdquote:Op zondag 20 februari 2005 02:45 schreef danni het volgende:
maaktookhelemaalnietuitik fantaseer gewoon een end heen, let maar nie op mij.
(deed je toch al niet)
Btw wel lollig dat jij mijn 'fok'gedrag bestudeerd hebtquote:Op zondag 20 februari 2005 02:45 schreef danni het volgende:
zomaar.. kweenie.
Laatste tijd om de haverklap een nieuwe user. Vrouw. Opent in een keer 10 topics.
Zelfde interesses. bijna zelfde schrijfstijl. gebruikt ook veel de "" smiley.
Is ook afentoe de kluts kwijt in een "toptic". begrijpt het verloop van een topic soms verkeerd.
en valt daarop mensen aan met dezelfde attitude..
Poepsie heeft ook een "ex" die ze mist.. is ook alleen, jij toch ook
of was dat weer iemand anders?
Ik dacht dat user "poespie" regeerde met iets van: "ik wou alleen effe de meningen weten
(mbt. topic)" maar peopsie heeft de topic helemaal niet geopend (of wel?)
quote:Op zondag 20 februari 2005 03:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Af en toe lijkt het alsof de TS totaal niet spoort met de posts die ze allemaal hier doet...
Ik weenie, maar heb je wilde plannen ofzoquote:
WRM denkt iedereen dat nu opeensquote:Op zondag 20 februari 2005 03:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weenie, maar heb je wilde plannen ofzo![]()
Goh, jij opent er een topic over...quote:
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook aan ga beginnenquote:Op zondag 20 februari 2005 03:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Goh, jij opent er een topic over...
Neej, hoeft ook niet, maar je kan wel verwachten dat mensen zulke vragen hebben of je zelf wilde plannen hebt. En waarom die nieuwsgierigheid hiernaar?quote:Op zondag 20 februari 2005 03:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook aan ga beginnen![]()
Volgens mij heb ik dat al tig keren aangegevenquote:Op zondag 20 februari 2005 03:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En waarom die nieuwsgierigheid hiernaar?
quote:Op zondag 20 februari 2005 03:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al tig keren aangegeven![]()
Ja, maar gewoon hoe kom je met zo'n onderwerp in je hoofd. Bespreek je dit met je vriendinnen, of zit je naar één of andere film te kijken waarin dit voorkomt. Gewoon in één keer spontaan schiet je zoiets te binnenquote:Op zondag 20 februari 2005 03:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je hoort steeds vaker dat mannen VVM heel geil vinden nu wilde ik eens weten wat de meeste hier van MMV vinden.
Dus ik hoef er geen bijbedoelingen mee te hebben...
nee want dit gaat over seksualiteit ennuh het is verder een serieus onderwerpquote:Op zondag 20 februari 2005 04:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
open ik ze meestal wel in [ONZ]
Ja maar nu heb je nog geen antwoord gegeven op m'n vraag...quote:Op zondag 20 februari 2005 04:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
nee want dit gaat over seksualiteit ennuh het is verder een serieus onderwerp![]()
]quote:Op zondag 20 februari 2005 02:45 schreef danni het volgende:
zomaar.. kweenie.
Laatste tijd om de haverklap een nieuwe user. Vrouw. Opent in een keer 10 topics.
Zelfde interesses. bijna zelfde schrijfstijl. gebruikt ook veel de "" smiley.
Is ook afentoe de kluts kwijt in een "toptic". begrijpt het verloop van een topic soms verkeerd.
en valt daarop mensen aan met dezelfde attitude..
Poepsie heeft ook een "ex" die ze mist.. is ook alleen, jij toch ook
of was dat weer iemand anders?
Ik dacht dat user "poespie" regeerde met iets van: "ik wou alleen effe de meningen weten
(mbt. topic)" maar peopsie heeft de topic helemaal niet geopend (of wel?)
Het kwam idd ineens bij me op :y , hoewel ik dat ook wel een hele geile ged8e vindquote:Op zondag 20 februari 2005 04:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar gewoon hoe kom je met zo'n onderwerp in je hoofd. Bespreek je dit met je vriendinnen, of zit je naar één of andere film te kijken waarin dit voorkomt. Gewoon in één keer spontaan schiet je zoiets te binnen
Maar....quote:Op zondag 20 februari 2005 15:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het kwam idd ineens bij me op :y , hoewel ik dat ook wel een hele geile ged8e vind![]()
Volgens mij begrijp ik je niet meer...quote:Op zondag 20 februari 2005 03:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook aan ga beginnen![]()
Kijk het is niet zo moeilijkquote:Op zondag 20 februari 2005 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar....
[..]
Volgens mij begrijp ik je niet meer...
Of je beste vriend bestraffend toespreken: "Foei Bello, dat mag niet! Vort, in je mand!"quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of je beste vriend bestraffend toespreken: "Foei Bello, dat mag niet! Vort, in je mand!"
![]()
Heb zo ook een fantasie of 3,het idee vind ik erg opwindend,vraag me af of dat in de praktijk ook zo werkt!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:26 schreef WaterOx het volgende:
Betrap me er zelf op dat het best wel opwindend is, dat mijn vrouw door een ander genomen wordt. Niet door een bekende, dat werkt niet, en is voor mij ook niet acceptabel. Maar, ik wil zelf best een wilde avond met een andere vrouw hebben. Waarom zou mijn vrouw zich niet mogen vermaken met een ander. Ik hou zoveel van haar en vertrouw haar, dat ik haar dat wel gun.
![]()
Precies Erodome,zelf denk ik dat eerst praten en dan doen is,al denkt m'n vrouwtje er anders over.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:36 schreef erodome het volgende:
Tussen fantasie en de werkelijkheid zit altijd verschil, in fantasie is alles perfect, kan je het laten voelen zoals je wil, kan je desnoods op scherp grind gaan liggen neuken zonder dat het pijn doet, snappie?
Als je fantasieen wil uitvoeren doe je er goed aan je gedachte's eens naar de realiteit te trekken, erover te praten, ook over wat te doen als het mis gaat...
Pas als je beide er zeker van bent dat je het wel een keer wil proberen, je over eventuele twijvels hebt gepraat en deze uit de weg hebt geruimd en er zeker van bent dat je elkaar kan vertrouwen(oftewel als 1 het op welk moment dan ook het niet meer ziet zitten het dan ook echt stopt) dan is het een kwestie van gewoon doen.
Maar ik zou het praten vantevoren er niet tussenuit halen
Hier nog eenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Neverstop het volgende:
[..]
hahaha
Val zowat van m'n stoel van het lachen.
nee jijquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
dus jij vind het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man?quote:
Nee , nee , neequote:Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef DIA het volgende:
[..]
dus jij vind het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man?
of bedoel je dat je het leuk vindt dat je vriend genomen word door je vriendin terwijl jij kijkt
![]()
nee dat vind ik nix, ik wil haar het liefst zelf pakkenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:27 schreef danni het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck!
Hey brunette lijkt het jou geen geil idee dat jou vriend jou beste vriendin lekker pakt
terwijl jij toekijkt?
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:05 schreef Lidia het volgende:
Nee, lijkt me niet bepaald fijn.
Hij is van mij
Die is best grappig.quote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
Why not! Dat kan juist hier! Desnoods anoniem! Kom op heren!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.
lijkt me niksquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Als het goed is zit er juist geen jaloesie bij, dat is vragen om ellende want idd, als de opwinding wegebt blijft het nare gevoel dan over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
Nope...quote:
Klinkt niet heel vreemd hoor, ik zou ook niet zomaar een vragenvuur op iemand af durven te steken, ik lijk soms wel heel dapper, maar het tegenovergestelde is waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef EdPowers het volgende:
nah, klinkt vreemd, maar dat durf ik niet, omdat ik je dus niet ken
Opzich wel geil, maar ik zie het toch erg graag, nu moet ik wel zeggen dat het bij ons vaak om een ander stel gaat, of meerdere stellen/mensen, dus dan ben je zelf ook bezig tussendoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef antoni het volgende:
Helemaal mee eens, Erodome.
Ik ben juist helemaal niet jaloers, en zoiets zou ook gebeuren met wederzijds respect voor elkaar. Ik hou erg veel van haar, en juist haar dat plezier kunnen geven en gunnen is belangrijk.
Je moet misschien wel HEEL erg ruimdenkend zijn hiervoor, anders gaat het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen erover fantaseren en het ook echt eens zouden willen proberen, maar veelal afknappen op de reacties van anderen (die misschien op hun beurt weer andere, in andersmans ogen, perverse(re) fantasieen hebben.
Ik zou er bijvoorbeeld niet bij willen gaan staan kijken. Ik weet dat zij zich dan erg ongemakkelijk zou voelen. Nee, ik zou juist even verderop in een andere kamer blijven luisteren, met de deuren op een kier en dan lekker fantaseren terwijl die geile geluiden in het donker weerklinken...
Geil of niet?
![]()
![]()
![]()
Heb je het bonnetje nog dan ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Camplo het volgende:
Zit er toch niet in bij mij. Mijn vriendin = van mij.
Die is er gewoon nog hoor, dat gaat daar niet van weg ofzo.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Paveway het volgende:
@wouske, is wel duidelijk
@alle ja-zeggers; wat is dan nog de intimiteit binnen de relatie? Ik bedoel er dan niet op los pompen, maar vrijen.
Nee, het komt op mij alleen zo bezitterig over.. alsof de een eigendom is van de ander..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Denk jij in termen van kopen dan? Ik niet![]()
Zolang jullie daar samen ok mee zijn is er niets mis mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef Camplo het volgende:
Mijn vriendin is van mij. Of je het nu leuk vind of niet. Snap wel dat types als jij met zo'n vrije mening en houding daar niet op zit te wachten maar goed. Jammer voor jou.
Ik hoop voor jou dat zij dat hetzelfde zietquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:47 schreef Camplo het volgende:
Mijn vriendin is van mij. Of je het nu leuk vind of niet. Snap wel dat types als jij met zo'n vrije mening en houding daar niet op zit te wachten maar goed. Jammer voor jou.
Kook liever iets lekkers voor die gozer en zie hem daar van genieten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:03 schreef Frappelsien het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om toe te kijken terwijl mijn vriend het met een leuke meid doet...
Het lijkt mij zelfs erg opwindend...hem te zien genieten en iemand van hem te zien genieten..
Ja hoor, het is weer angstquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Zolang jullie daar samen ok mee zijn is er niets mis mee natuurlijk.
Maar ik als vrij mens vraag me weleens af warom die bezitterigheid, wat is je angst dat je zo bezitterig bent, ben je bang dat je niet voldoet, dat je niet goed genoeg bent, dat je ingeruild wordt als ze het met een ander zou doen?
Nogmaals, het is jullie eigen keuze en de enige die daar ok mee moeten zijn zijn jullie beiden, daar heeft de wereld verder niets mee van doen, maar dit is een vraag van iemand die helemaal aan de andere kant staat met haar mening....
Yep.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
Ja hoor, het is weer angstDaar heeft het geen flikker mee te maken... misschien is jouw gedrag wel een product van angst; dat je bang bent dat je: als je alleen op elkaar bent aangewezen, je er achter komt dat jullie relatie geen ruk voorstelt.
Doe dat nou niet Nickthedick... Je weet dondersgoed dat dit geen inhoudelijke discussie teweeg zal brengen. Als je de bal kaatst krijg je hem toch weer terug... en als het nou om inhoudelijke dingen gingquote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja hoor, het is weer angstDaar heeft het geen flikker mee te maken... misschien is jouw gedrag wel een product van angst; dat je bang bent dat je: als je alleen op elkaar bent aangewezen, je er achter komt dat jullie relatie geen ruk voorstelt.
Ik word zo ziek van dat verheven: 'wij hebben een vrije relatie omdat we geen jaloezie kennen.' Alsof je een punt van spiritueel atruisme hebt bereikt die wij 'simpele zielen' niet kunnen begrijpen...
Hmm, mag ik het psychologisch rapport over erodome van je lenen als je uitgelezen bent, ben erg nieuwschierig.... of zuig je dit nu uit je duim ???quote:Geef toch gewoon toe dat je graag seks hebt met veel verschillende mensen en 1 kerel niet genoeg voor je is; want that's all it is.![]()
Al doet iemand aan schijtseks, of neukt met dieren; ik be/veroordeel de daad niet. Ik hou gewoon niet van mensen die alles wat ze doen zo nodig moeten romantiseren... zeg maar gewoon waar het op staat.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:08 schreef Wouske het volgende:
[..]
Doe dat nou niet Nickthedick... Je weet dondersgoed dat dit geen inhoudelijke discussie teweeg zal brengen. Als je de bal kaatst krijg je hem toch weer terug... en als het nou om inhoudelijke dingen ging
dan was het de moeite waard, maar je hebt het over een perceptie.. dus dat schiet niet op.
Zoals Camplo al aangeeft zijn het twee belevingswerelden die goed naast elkaar kunnen leven.
Een stukje wederzijdse tolerantie/acceptatie kan wat dat betreft geen kwaad.
Hmm, mag ik het psychologisch rapport over erodome van je lenen als je uitgelezen bent, ben erg nieuwschierig.... of zuig je dit nu uit je duim ???
weer een hoop toetsaanslagen voor niets.. Je geeft je mening maar je onderbouwt deze niet, da's jammer en sprekend. Je maakt assumpties over andermans relatie terwijl ik niet uit jouw post kan opmaken dat jij op welke wijze dan ook autoriteit bent op dit gebied.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Yep.![]()
Mensen die seks zien als een hobby of een gezelschapsspel moeten dat natuurlijk helemaal ZELF weten * kuch *, maar dat is dan wel een leeg en afgestompt spel. Zo van: kan mij 't rukken allemaal, gevoelens doen er niet toe, lekker rondneuken moet gewoon kunnen in een relatie, wij weten wat we aan elkaar hebben, 't is maar een gebbetje, moet je niet zo zwaar over doen, etc. etc.
Jammer alleen dat de seks dan ook in je stabiele relatie geen ruk meer voorstelt. Je doet 't net zo makkelijk met een ander, of met vier anderen. Maakt niet uit. En dat er binnen die relatie dan opeens wel gevoel bij komt kijken, dat is toch moeilijk vol te houden (als je de nacht ervoor samen nog zo lekker bezig was in de parenclub).
't heeft waarschijnlijk idd te maken met gebrek aan gespreksstof. Zo van: we hebben mekaar niks te melden, er is ook niks op de buis, dus we gaan lekker neuken (met een ander). Ja, dan kom je allebei wel weer thuis met een goed verhaal.
Is het niet een eigenschap van het individu om dat waar men een goed gevoel bij krijgt te romantiseren, en al het andere te demoniseren ?? Waar-het-op-staat is voor eenieder verschillend..quote:Op maandag 2 januari 2006 02:15 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Al doet iemand aan schijtseks, of neukt met dieren; ik be/veroordeel de daad niet. Ik hou gewoon niet van mensen die alles wat ze doen zo nodig moeten romantiseren... zeg maar gewoon waar het op staat.![]()
Lees mijn sig... je preekt tegen de verkeerdequote:Op maandag 2 januari 2006 02:30 schreef Wouske het volgende:
[..]
Is het niet een eigenschap van het individu om dat waar men een goed gevoel bij krijgt te romantiseren, en al het andere te demoniseren ?? Waar-het-op-staat is voor eenieder verschillend..
Autoriteit op welk gebied?quote:Je maakt assumpties over andermans relatie terwijl ik niet uit jouw post kan opmaken dat jij op welke wijze dan ook autoriteit bent op dit gebied.
Waaruit maak jij op dat ik een goede stabiele *exclusieve* relatie heb? Die heb ik niet.quote:Het feit dat jij een goede stabiele *exlusieve* relatie hebt, wil niet zeggen dat mensen met een andere vorm van relatie daardoor minder gevoel of intimiteit beleven...
hehequote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Klinkt niet heel vreemd hoor, ik zou ook niet zomaar een vragenvuur op iemand af durven te steken, ik lijk soms wel heel dapper, maar het tegenovergestelde is waar
Maar ik beloof dat ik niet bijt, igg niet zonder verzoek
Het lijkt me idd heel erg moeilijk om de juiste personen te vinden. Het lijkt me raar om het met totaal onbekenden via een advertentie te doen. De ideale situatie lijkt me een bevriend stelletje waarbij onderhuids levende (lust)gevoelens via alcohol ofzo boven komen borrelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:12 schreef Wouske het volgende:
Ik ben er helemaal voor te vinden. Mijn vriendin overigens ook.
Het probleem dat wij ondervinden is echter dat we moeite hebben geschikte personen
te vinden om onze liefde mee te delen.
Het was gewoon een vraag hoor, waarom voel je je zo aangevallen?????quote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik word zo ziek van dat verheven: 'wij hebben een vrije relatie omdat we geen jaloezie kennen.' Alsof je een punt van spiritueel atruisme hebt bereikt die wij 'simpele zielen' niet kunnen begrijpen...
Geef toch gewoon toe dat je graag seks hebt met veel verschillende mensen en 1 kerel niet genoeg voor je is; want that's all it is.![]()
De seks thuis is overheerlijk, nogsteeds, ruim 13 jaar samen en nogsteeds minimaal 4 keer per week seks, meestal zitten we daar wel overheen, heerlijke, bevredigende seks, met liefde, met lust, met alles wat daarbij hoort.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:41 schreef Revolverheld het volgende:
[..]
Yep.![]()
Mensen die seks zien als een hobby of een gezelschapsspel moeten dat natuurlijk helemaal ZELF weten * kuch *, maar dat is dan wel een leeg en afgestompt spel. Zo van: kan mij 't rukken allemaal, gevoelens doen er niet toe, lekker rondneuken moet gewoon kunnen in een relatie, wij weten wat we aan elkaar hebben, 't is maar een gebbetje, moet je niet zo zwaar over doen, etc. etc.
Jammer alleen dat de seks dan ook in je stabiele relatie geen ruk meer voorstelt. Je doet 't net zo makkelijk met een ander, of met vier anderen. Maakt niet uit. En dat er binnen die relatie dan opeens wel gevoel bij komt kijken, dat is toch moeilijk vol te houden (als je de nacht ervoor samen nog zo lekker bezig was in de parenclub).
't heeft waarschijnlijk idd te maken met gebrek aan gespreksstof. Zo van: we hebben mekaar niks te melden, er is ook niks op de buis, dus we gaan lekker neuken (met een ander). Ja, dan kom je allebei wel weer thuis met een goed verhaal.
Ik begon erover, het leek mij reuze spannend allemaal, hij had zoiets van ja ja dat zal wel, het leek hem ook wel spannend allemaal, maar hij durfde nog niet zo goed in de angst dat ik er toch anders over zou gaan denken.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef EdPowers het volgende:
[..]
hehe
Het lijkt me zowieso interessant om te weten hoe het tussen jullie ooit ter sprake is gekomen. Wie begon erover? Hoe was de eerste reactie van de ander etc? Hadden jullie al ervaring met swappen of threesomes ofzo voor jullie elkaar leerden kennen?
Scherp. 1-0 voor Nickquote:Op zondag 1 januari 2006 20:59 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geef toch gewoon toe dat je graag seks hebt met veel verschillende mensen en 1 kerel niet genoeg voor je is; want that's all it is.![]()
Lees dan nog maar eens goed terugquote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef erodome het volgende:
Het was gewoon een vraag hoor, waarom voel je je zo aangevallen?????
Waarom dan ineens wel gaan swingen? Scrap that questionquote:En ja ik vind seks met meerdere mensen lekker, dat heb ik idd graag, maar zonder zou ik ook wel kunnen hoor, heb dat het grootste deel van onze relatie al gedaan namelijk....
Dat is het idee wat ik erbij heb, net zoals jij je ideeen hebt over hoe het bij mensen zal zijn die een open relatie hebben, alleen vindt je het dan niet gek als je daar presies hetzelfde bij doet of zelfs nog vele malen botter doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lees dan nog maar eens goed terugeen vraag wordt meestal zonder veronderstelling gesteld (jouw 'bezitterigheids-theorie')
![]()
[..]
Waarom dan ineens wel gaan swingen? Scrap that question![]()
Ik ben ontzettend bot, dat klopt; maar voor ik jou en Lupa 'tegenkwam' op fok, heb ik nog nooit de: 'waarom doe je dit... ben je misschien niet helemaal in orde?'-vraagstelling gebruikt (heb ik vast van jullie overgenomen).quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is het idee wat ik erbij heb, net zoals jij je ideeen hebt over hoe het bij mensen zal zijn die een open relatie hebben, alleen vindt je het dan niet gek als je daar presies hetzelfde bij doet of zelfs nog vele malen botter doet.
Je kan ook gewoon antwoorden hoe het voor jou is, dan krijg ik het inzicht waar ik om vroeg, het antwoord waar ik om vroeg en zijn we klaar.
Als je opeens veel in een restaurant gaat eten, kan je je ook afvragen of het eten thuis niet goed genoeg meer is hoor.quote:En waarom dan wel ineens gaan swingen, tja, waarom voor voetbal kiezen, waarom uitgaan, waarom dit eten en niet dat straks, waarom naar een restaurant gaan als je thuis kan eten, waarom, waarom, waarom toch, gewoon omdat ik dat wil, omdat ik het leuk vind dus.
Bla bla bla bla, ik heb je nog niet anders zien doen dan zo, dus van mij heb je het niet geleerd.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend bot, dat klopt; maar voor ik jou en Lupa 'tegenkwam' op fok, heb ik nog nooit de: 'waarom doe je dit... ben je misschien niet helemaal in orde?'-vraagstelling gebruikt (heb ik vast van jullie overgenomen).![]()
Voor die tijd schreef ik altijd: 'ik vind...' en toen reageerde je net zo... dus doe maar niet alsof het aan mijn manier van posten ligt; je bent gewoon een beetje overgevoelig op dit punt.![]()
Als je elke dag in dat restaurant gaat eten en thuis het eten opzij schuift, tja, dan mag je je wat af gaan vragen, maar ik weet niet wat voor wilde fantasieen je hebt over mijn seksleven, want dit beeld klopt dus al niet...quote:Als je opeens veel in een restaurant gaat eten, kan je je ook afvragen of het eten thuis niet goed genoeg meer is hoor.Was je man de eerste waarmee je seks had?
En daar ben ik je dankbaar voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:03 schreef antoni het volgende:
Ik heb wel wat teweeg gebracht door dit topic weer actueel te maken.
Sex=EMOTIES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
en zijn er ook vrouwen die hun vriend wel eens genomen willen zien worden door een lekkere dikke kale neger?
Heb je uiteindelijk nou zelf ook 'actie' ondernomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
En daar ben ik je dankbaar voor![]()
Mijn topic herleeft weer![]()
Lekker tegenstrijdig;quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Of 7 tegelijk tijdens een leuk feestjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef nbhardstyle het volgende:
moet zeggen lijkt mij wel erg geil!! het idee hebben we ook als eens besproken!
het liefst dan door een grote gespierde kale neger met een grote lul lijkt haar en mij erg lekker!
weet niet waarom.
ik zou gewoon lekker toekijken en later meedoen!
Ik had dit topic niet voor een speciaal doel geopend, wilde gewoon kijken hoe men hierover dacht, heb het daarom dus ook niet aan mijn ex voorgesteld en bij mijn huidige vriend doe ik dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nou zelf ook 'actie' ondernomen?
quote:
Mein Got ! :Squote:Op donderdag 29 december 2005 17:35 schreef antoni het volgende:
Ik zou dat waanzinnig geil vinden...!
Al een hele tijd fantaseer ik daarover.. mijn vrouw wil er alleen (Nog) niet zo aan. Ik heb al wel iemand op het oog daarvoor. Een man voor wie zij toch wel een bepaalde sympathie voelt en ook andersom voelt hij dat voor haar.
Dat is toch al een basis?
![]()
Ik heb al gegetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef antoni het volgende:
Of niet dan/
Is ook een talent...
Maar ik heb echt geen last van Brainfog, hoor.
Het gaat om wederzijds respect en vertrouwen zei ik al eens eerder, maar sommigen pakken dat gewoon niet op, blijkbaar.
Zoals ik ook al eens eerder zei (geloof ik): ruimdenkendheid duidt op intelligentie....
Eat that!
![]()
Om er een voorbinddildo van te maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:03 schreef Angst het volgende:
Jagermaster zegt dat ie dan een mes gaat zoeken
en ja, ik bewaar sommige grappige quotejes... sue me!quote:<sioux> soms laten die gozer dan hun vriendinnen met elkaar neuken en gaan ze zelf kijken.
<sioux> lijkt me wel geil om te zien
<sioux> die wijven dan
<sioux> niet hoe die gozers kijken
<sioux> lmd
Kom op, niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren. Het leuke is juist dat op ieder potje een dekseltje past. Respecteer een ander en wees blij dat hij gedachtes heeft waar hij opgewonden van wordt - ook al vind jij ze niets.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Msichien zit je wel in een rare space-fase dat gepaard gaat met de grote wereld
van sex ofzo.
Of mischien heb je vandaag een zooi geslikt
Ik vraag me af hoe lang je dat gevoel van jou vol gaat houden als man zijnde.
Vind knap.
Als je de topics hier leest over trio's e.d. zie je keer op keer een stuk meer ruimdenkendheid bij de vrouwen dan bij de mannen. Verkijk je daar niet opquote:PS. Probeer je vriendin eens te testen op 'ruimdenkendheid'
Volgens speelt dit bij de meeste mannen: als je vriendin met een andere vrouw bezig is is het geil en dus geen vreemdgaan, maar met een man mag niet... in mijn ogen nogal hypocriet > met iemand anders naar bed gaan is vreemdgaan, of het nu een man of een vrouw isquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef gouranga het volgende:
Het is voor mannen natuurlijk wat anders als 2 vrouwen het met elkaar doen. Het gaat dan ook puur om het feit dat het 2 vrouwen zijn en dat is geil. Als het je beste vriend of een andere gozer is dat maakt niet uit want dat is gewoon vreemdgaan en al zeker niet geil.![]()
Ahum... pot verwijt de ketel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef antoni het volgende:
(...)
Vreemd toch dat wanneer je een mening geeft, of gewoon een discussie voert, andere types denken dat ze zomaar iemand kunnen beledigen of voor alles en nog wat uitmaken of denken dat ik wat gebruik.
Beetje bekrompen, nietwaar? Volgens mij.... ach laat maar. Brain-in-Chains.....
Misschien zijn jullie wel een beetje onzeker over de maat van jullie apparaatje en zijn jullie bang dat een andere minnaar het beter zal doen bij jullie vrouwtje...... heheheheh![]()
(...)
Standaard reageren alsof je 'erboven staat' en dat je je 'er niks van aantrekt'quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef antoni het volgende:
Jij omschrijft het tenminste normaal. Al die mensen die zichzelf ruimdenkend vinden omdat ze hun vriendin door een ander laten naaien (oid)...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef antoni het volgende:
Ik weet ook niet hoe het komt dat ik zo ruimdenkend ben op dat gebied
Ach ja.. volgens sommigen mensen is alleen hun denkwijze normaal en als anderen naar van afwijken zijn ze gestoord... ben ik al lang achter hier op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef dion_b het volgende:
Waarom is het nou zo meolijk om te zeggen "Mij lijkt het niets" in plaats van allerlei nare uitspraken te doen over al die mensen die het wel wat lijkt?
Nee.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Mijn jachtgeweer ophalen en twee kogels.quote:En wat ga jij ondertussen doen?
serieus zelfmoord overwegen.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
weet ik,..quote:
kep eerste 2 gelezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef EdPowers het volgende:
het.ismij had niet veel zin om het topic te lezen en wilde toch aandacht
en dan te bedenken dat hij zelf is vreemdgegaan....quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef het.ismij het volgende:
Dit gaat dan toch iemand zijn dood woorden, en iig niet de mijne.
even het senario
* het.ismij] komt binnen, ziet het, pakt boksbeugel/knuppel. en slaat vreemde/vriend totdat deze stopt met ademen, kijkt vervolgens naar vriend/moet ik achterna rennen omdat ze bang is gevlucht. en begint opnieuw.[/me]
[me=het.ismij wast zich vervolgens en gaat biertje en damp doen bij vrienden.
quote:
Haar koffers inpakken en alle sloten van de deuren vervangen. Hoef ik haar alleen maar op straat te schoppen en hoef ik de sleutel niet eens te vragen.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Same herequote:Op woensdag 25 januari 2006 10:48 schreef het.ismij het volgende:
@nachtmerrie: Ben jaloers/aggressief aangelegd.![]()
Maar jij bent wel normaal, is het niet. Wees er gelukkig mee.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef Gallard het volgende:
Kerels die geil worden als ze mogen kijken hoe hun vriendin/vrouw geneukt wordt, sporen gewoon voor geen meter.
Dat jij aggressief ervan gaat worden staat los van de mogelijkheid dat het niet kan gebeurenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand het leuk vindt om toe te kijken hoe zijn vriendin genomen wordt door een andere man.....![]()
Maar goed... denk dat ik heel agressief zal worden, dus ik denk niet dat zoiets gaat gebeuren![]()
Zou het niet echt willen, maar fantaseer wel eens over het volgende:quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef mjb44 het volgende:
Soms denk ik er wel eens aan hoe het zou zijn om mijn vriendin geneukt te zien worden door een neger. Zo een met een pik van 24 cm. Als ik daar dan aan denk word ik geil. Terwijl ik helemaal niet wil dat ze met een ander neukt. Maar debgedachte dat zij (blond haar, slanke lange benen, blauwe ogen, D-cup, dus een echte "hollandse meid") door een zwarte geneukt word.
Is er nog iemadn die daar wel eens aan denkt. Nogmaals, ik zou het in het echt niet willen!!! Maar als ik er aan denk word ik toch geil.
Is dit heel vreemd?
Ik ben inderdaad erg gelukkig dat ik niet aan zo'n afwijking lijdt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:14 schreef DS4 het volgende:
Maar jij bent wel normaal, is het niet. Wees er gelukkig mee.
Ik zie dat je wel een andere afwijking hebt, maar ik zal jouw geluk maar niet verstoren...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:05 schreef Gallard het volgende:
Ik ben inderdaad erg gelukkig dat ik niet aan zo'n afwijking lijdt.
Oh, afwijkingen heb ik zát, maar daar kan ik prima mee leven :-) Jij verstoort niet zomaar iets hoor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef DS4 het volgende:
Ik zie dat je wel een andere afwijking hebt, maar ik zal jouw geluk maar niet verstoren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |