abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25212770
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:12 schreef Elegy het volgende:

[..]

Of je beste vriend bestraffend toespreken: "Foei Bello, dat mag niet! Vort, in je mand!"

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:26:13 #152
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_25249226
Betrap me er zelf op dat het best wel opwindend is, dat mijn vrouw door een ander genomen wordt. Niet door een bekende, dat werkt niet, en is voor mij ook niet acceptabel. Maar, ik wil zelf best een wilde avond met een andere vrouw hebben. Waarom zou mijn vrouw zich niet mogen vermaken met een ander. Ik hou zoveel van haar en vertrouw haar, dat ik haar dat wel gun.

I am the watcher. Let things take their own course of action...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:31:08 #153
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_25251053
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:26 schreef WaterOx het volgende:
Betrap me er zelf op dat het best wel opwindend is, dat mijn vrouw door een ander genomen wordt. Niet door een bekende, dat werkt niet, en is voor mij ook niet acceptabel. Maar, ik wil zelf best een wilde avond met een andere vrouw hebben. Waarom zou mijn vrouw zich niet mogen vermaken met een ander. Ik hou zoveel van haar en vertrouw haar, dat ik haar dat wel gun.

Heb zo ook een fantasie of 3,het idee vind ik erg opwindend,vraag me af of dat in de praktijk ook zo werkt!
Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met het uitvoeren van een fantasie?
(misschien een vraag voor Erodome).
De vraag is dus:als je een bepaalde fantasie hebt en die wilt die uitvoeren,is dat dan net zo spannend als de gedachte eraan of werkt dat zo niet?
In gedachte speelt jaloezie geen rol...............werkt dat dan ook zo in de praktijk?
En hoe kom je tot dat punt dat je je fantasie uitvoerd,door goede afspraken of is het gewoon een kwestie van DOEN????
Watch the white line......
pi_25251145
Tussen fantasie en de werkelijkheid zit altijd verschil, in fantasie is alles perfect, kan je het laten voelen zoals je wil, kan je desnoods op scherp grind gaan liggen neuken zonder dat het pijn doet, snappie?

Als je fantasieen wil uitvoeren doe je er goed aan je gedachte's eens naar de realiteit te trekken, erover te praten, ook over wat te doen als het mis gaat...
Pas als je beide er zeker van bent dat je het wel een keer wil proberen, je over eventuele twijvels hebt gepraat en deze uit de weg hebt geruimd en er zeker van bent dat je elkaar kan vertrouwen(oftewel als 1 het op welk moment dan ook het niet meer ziet zitten het dan ook echt stopt) dan is het een kwestie van gewoon doen.

Maar ik zou het praten vantevoren er niet tussenuit halen
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 15:44:17 #155
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_25251268
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 15:36 schreef erodome het volgende:
Tussen fantasie en de werkelijkheid zit altijd verschil, in fantasie is alles perfect, kan je het laten voelen zoals je wil, kan je desnoods op scherp grind gaan liggen neuken zonder dat het pijn doet, snappie?

Als je fantasieen wil uitvoeren doe je er goed aan je gedachte's eens naar de realiteit te trekken, erover te praten, ook over wat te doen als het mis gaat...
Pas als je beide er zeker van bent dat je het wel een keer wil proberen, je over eventuele twijvels hebt gepraat en deze uit de weg hebt geruimd en er zeker van bent dat je elkaar kan vertrouwen(oftewel als 1 het op welk moment dan ook het niet meer ziet zitten het dan ook echt stopt) dan is het een kwestie van gewoon doen.

Maar ik zou het praten vantevoren er niet tussenuit halen
Precies Erodome,zelf denk ik dat eerst praten en dan doen is,al denkt m'n vrouwtje er anders over.
Die wil zaken niet beredeneren,gewoon doen en zien wat we ervan vinden,maar dat werkt toch niet wel?
Het idee/gevoel van een fantasie uitvoeren(of de uitvoering bespreken) is een beetje dubbel namelijk:spannend maar toch ook eng,is dat normaal Erodome?
Zelf bespreek ik ook graag een en ander voordat ik dergelijke 'stap' zet,tijd dat ze jouwn postings eens leest dus.
Kan ze nog een boel van opsteken.................
Watch the white line......
pi_25251637
Tuurlijk is dat heel dubbel, heel opwindend en ook heel eng, ik weet nog de eerste keer dat wij opzoek gingen naar iemand erbij, iemand gevonden en afspraak gemaakt, ik was dus echt doodsbang, trillende handjes en alles erop en eraan.
De eerste keer naar een parenclub heb ik onderweg gekotst van spanning zelfs, maar goed dat we niet gingen om wat met andere te doen dus

Voor dit soort dingen is het echt belangerijk om te praten, te weten hoe de ander zich eronder voelt, waar twijvels liggen, waar grensen liggen.
Misschien heb je zoiets van de eerste keer wil ik niet gelijk alles om er zeker van te zijn dat ik het wel leuk zit en straks niet met een trauma zit ofzo, of je denkt bij jezelf ik wil niet zoenen of dat er anaal geneukt wordt of wat dan ook, dat zijn dingen die je moet bespreken, grensen...

Ook bespreken wat nu als het niet bevalt, mijn tip, geen discussie's voeren waar een ander bij is, altijd gelijk stoppen en achter elkaar blijven staan.

Nog een tip voor de eerste keer, begin met elkaar en eindig met elkaar, is erg prettig...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25253282
Een fantasie is in de werkelijkheid vrijwel altijd minder. Maar dat neemt niet weg dat het heel leuk kan zijn.

Het belangrijkste blijft communicatie. Zodra één van de twee gaat twijfelen: niet doen. Het is pas leuk als beiden er achter staan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 03:06:45 #158
91546 LekkerVaag
Hoezo arrogant?
pi_25261405
quote:
Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Neverstop het volgende:

[..]

hahaha

Val zowat van m'n stoel van het lachen.
Hier nog een
Men zegt vaak dat de wereld niet om geld draait maar om liefde. Het is mij helaas nog niet gelukt een auto te krijgen door een kus te geven aan de verkoper!
je avatar vroeg om een wachtwoord en is verwijderd
  zondag 27 februari 2005 @ 17:50:10 #159
73888 DIA
die ja .....
pi_25284283
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
nee jij
pi_25284437
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:50 schreef DIA het volgende:

[..]

nee jij
ja jij niet
4
pi_25284585
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:02 schreef Brunette het volgende:

[..]

ja jij niet
nee, hij niet
pi_25284643
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef Limme het volgende:

[..]

nee, hij niet
jij wel?
4
  zondag 27 februari 2005 @ 18:49:51 #163
73888 DIA
die ja .....
pi_25285200
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:02 schreef Brunette het volgende:

[..]

ja jij niet
dus jij vind het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man?
of bedoel je dat je het leuk vindt dat je vriend genomen word door je vriendin terwijl jij kijkt
pi_25285219
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:15 schreef Brunette het volgende:

[..]

jij wel?
nee, ook ik niet
pi_25290855
quote:
Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef DIA het volgende:

[..]

dus jij vind het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man?
of bedoel je dat je het leuk vindt dat je vriend genomen word door je vriendin terwijl jij kijkt
Nee , nee , nee
Je vat het ff verkeerd op
'Toekijken terwijl je vriendin genomen wordt door je vriend' is eigenlijk een vraag aan de mannen of die het geil vinden als 'HUN' vriendin genomen wordt door hun vriend.
En aangezien ik geen man ben , heb ik dus de rol van die vriendin
en lijk het mij best geil om het met zijn vriend te doen terwijl mijn vriend toekijkt.

gesnopen ??
4
pi_25291024
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck!

Hey brunette lijkt het jou geen geil idee dat jou vriend jou beste vriendin lekker pakt
terwijl jij toekijkt?

(ze gaat ws. nog ja zeggen ook.. meisjes..)
pi_25291702
quote:
Op maandag 28 februari 2005 00:27 schreef danni het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck!

Hey brunette lijkt het jou geen geil idee dat jou vriend jou beste vriendin lekker pakt
terwijl jij toekijkt?
nee dat vind ik nix, ik wil haar het liefst zelf pakken
4
pi_33511233
Ik zou dat waanzinnig geil vinden...!
Al een hele tijd fantaseer ik daarover.. mijn vrouw wil er alleen (Nog) niet zo aan. Ik heb al wel iemand op het oog daarvoor. Een man voor wie zij toch wel een bepaalde sympathie voelt en ook andersom voelt hij dat voor haar.
Dat is toch al een basis?
  donderdag 29 december 2005 @ 19:02:41 #169
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_33513762
quote:
Op maandag 14 februari 2005 19:05 schreef Lidia het volgende:
Nee, lijkt me niet bepaald fijn.
Hij is van mij
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_33513773
Lijkt me toch wel ontzettend geil eigelijk...
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_33514944
Ik moet er niet aan denken... Ik heb moeite met het apart zien van liefde en sex binnen een relatie. Dat als je vrijgezel bent je eens voor een wip gaat okee, maar binnen een relatie past bij mij alleen monogamie.

Lijkt me gewoon vreselijk om dat te zien. Gelukkig denkt mijn vriendin en nu ook zo over.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_33522538
Ik deel mijn vrouwen niet. Punt.
  donderdag 29 december 2005 @ 23:17:12 #173
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33523989
Ik zou het met "mijn" meissie niet zo kunnen waarderen nee maar met een scharrel lijkt het me wel humor
fok you ja!
  donderdag 29 december 2005 @ 23:32:35 #174
135188 funrunner
FM-2006-MASTER
pi_33524652
[quote]Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
[/quote

Meestal? Dus komt dus vaak voor
pi_33525078
quote:
Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
Die is best grappig.
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:53:50 #176
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33530998
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:05:51 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33531217
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:41:52 #178
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33531949
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.
Why not! Dat kan juist hier! Desnoods anoniem! Kom op heren!
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:45:32 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33532032
Ik kan me voorstellen dat met name mannen zich ervoor schamen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:56:41 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33532313
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
lijkt me niks
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33534147
Nou.. het idee is wel erg opwindend! Misschien dat ik het in de praktijk ook nog eens mee mag maken. Als zij geniet dan geniet ik ook wel hoor!
pi_33536734
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Als het goed is zit er juist geen jaloesie bij, dat is vragen om ellende want idd, als de opwinding wegebt blijft het nare gevoel dan over.
Dat gaat dan ook meestal wel mis als mensen het toch doen terwijl ze wel die onzekere gevoelens erover hebben.

Je moet zo zeker zijn als je kan vantevoren dat het iets is wat je kan zonder die onzekerheid, vantevoren afspreken dat er gestopt wordt als de ander het toch niet echt trekt, spreek desnoods een teken af als gewoon zeggen lastig is, die zekerheid moet je inbouwen, dat voorkomt schade aan je relatie, iets een keer proberen en het niets vinden is geen onoverkomelijk probleem, iets laten doorgaan wat pijn doet is dat wel vaak.

Maar ja hoor, het gaat weleens mis, er lopen relatie's op stuk, meestal gaat dat om relatie's waar de een het heel erg ziet zitten en de ander het eigenlijk meer voor het plezier van de ander doet, maar ook om relatie's waar gewoon geen goede afspraken zijn gemaakt, die niet op 1 lijn liggen daarin dus.
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:24:36 #183
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33539868
Damn, ik wilde maar dat ik jou en je mannetje persoonlijk kende Erodome, ik zou je helemaal uithoren over van alles en nogwat
pi_33540323
Vraag maar raak hoor, je hoort vanzelf wel of ik wil antwoorden
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:00:01 #185
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33541217
nah, klinkt vreemd, maar dat durf ik niet, omdat ik je dus niet ken
pi_33548561
Helemaal mee eens, Erodome.
Ik ben juist helemaal niet jaloers, en zoiets zou ook gebeuren met wederzijds respect voor elkaar. Ik hou erg veel van haar, en juist haar dat plezier kunnen geven en gunnen is belangrijk.
Je moet misschien wel HEEL erg ruimdenkend zijn hiervoor, anders gaat het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen erover fantaseren en het ook echt eens zouden willen proberen, maar veelal afknappen op de reacties van anderen (die misschien op hun beurt weer andere, in andersmans ogen, perverse(re) fantasieen hebben.
Ik zou er bijvoorbeeld niet bij willen gaan staan kijken. Ik weet dat zij zich dan erg ongemakkelijk zou voelen. Nee, ik zou juist even verderop in een andere kamer blijven luisteren, met de deuren op een kier en dan lekker fantaseren terwijl die geile geluiden in het donker weerklinken...
Geil of niet?
pi_33549709
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef antoni het volgende:
(...)
Geil of niet?
Nope...
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_33550558
zoals ik al zei; je moet er ruimdenkend voor zijn aangelegd.....
pi_33551011
Tja, als je dat bent.... Zolang je er niemand mee kwaad doet... Ik ken verhalen dat de vrouw in kwestie laten we zeggen...lichtelijk gemotiveerd is... om het te doen.
pi_33551893
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef EdPowers het volgende:
nah, klinkt vreemd, maar dat durf ik niet, omdat ik je dus niet ken
Klinkt niet heel vreemd hoor, ik zou ook niet zomaar een vragenvuur op iemand af durven te steken, ik lijk soms wel heel dapper, maar het tegenovergestelde is waar

Maar ik beloof dat ik niet bijt, igg niet zonder verzoek
pi_33552055
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef antoni het volgende:
Helemaal mee eens, Erodome.
Ik ben juist helemaal niet jaloers, en zoiets zou ook gebeuren met wederzijds respect voor elkaar. Ik hou erg veel van haar, en juist haar dat plezier kunnen geven en gunnen is belangrijk.
Je moet misschien wel HEEL erg ruimdenkend zijn hiervoor, anders gaat het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen erover fantaseren en het ook echt eens zouden willen proberen, maar veelal afknappen op de reacties van anderen (die misschien op hun beurt weer andere, in andersmans ogen, perverse(re) fantasieen hebben.
Ik zou er bijvoorbeeld niet bij willen gaan staan kijken. Ik weet dat zij zich dan erg ongemakkelijk zou voelen. Nee, ik zou juist even verderop in een andere kamer blijven luisteren, met de deuren op een kier en dan lekker fantaseren terwijl die geile geluiden in het donker weerklinken...
Geil of niet?
Opzich wel geil, maar ik zie het toch erg graag, nu moet ik wel zeggen dat het bij ons vaak om een ander stel gaat, of meerdere stellen/mensen, dus dan ben je zelf ook bezig tussendoor.
Maar soms stop ik even, of stopt hij even, gewoon om even naar de ander te kijken en te genieten van wat we zien.

Tijdje geleden zat er een heerlijke dame bovenop mijn man, ik werd lekker geneukt en dat was blijkbaar erg interresant, want die 2 zaten stilletjes te kijken naar ons, heerlijk om dan als je klaarkomt diep in de ogen van je partner te kijken, van elkaar weg, maar toch zo close.

Andersom gebeurt dat dus ook, dat ik gewoon even kijk naar wat hij allemaal aan het uitspoken is en tja als hij een andere dame helemaal wild maakt en als een beest laat klaarkomen dan voelt dat erg goed, mijn man, kijk eens hoe geweldig hij is!!!
pi_33553163
Zit er toch niet in bij mij. Mijn vriendin = van mij.
JOHNNY HEITINGA
pi_33553270
Mijn man is ook van mij, ben ik heel erg zeker van, echt heel erg zeker....

Daarvoor hoeft hij het niet te laten om zo nu en dan eens wat anders lekkers te nemen, dat hij van mij is en ik van hem is een zekerheid die daar niets mee te maken heeft voor ons
pi_33553484
whaha sorry maar moest ff lachen,want:
oops zie mijn vriendje nu echt niet toekijken als ik het met iemand anders doet.. en al helemaal niet met een van zijn vrienden( btw ik ook niej zijn vrienden ) ik weet dat ik zo iets maar niet moet voor stellen ..niet eens in gedachte moet nemen
Salsa Española
pi_33553748
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Camplo het volgende:
Zit er toch niet in bij mij. Mijn vriendin = van mij.
Heb je het bonnetje nog dan ?

Ik ben er helemaal voor te vinden. Mijn vriendin overigens ook.
Het probleem dat wij ondervinden is echter dat we moeite hebben geschikte personen
te vinden om onze liefde mee te delen. Over het algemeen is de intentie van diegene die
zich hieraan willen wagen zoiets van snel seksen no commitment, snel weg..
Terwijl wij in onze sekspartners juist iets zoeken dat je "klik" mag noemen. Het gaat niet
alleen om die daad er moet ook een goed gesprek inzitten en de golflengten moeten ook
niet te veel afwijken van elkaar. als je begrijpt wat ik bedoel.
We geloven ook niet in het "zolang het maar een onbekende is" idee. Als je seks in een
schillen-model zou plaatsen, dan zou in ons beeld seks uit schil "vaste relatie" verplaatst
worden naar een schilletje lager. (hoe je die schil dan ook zou willen noemen)..

Duidelijk ? vast niet
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_33553864
@wouske, is wel duidelijk

@alle ja-zeggers; wat is dan nog de intimiteit binnen de relatie? Ik bedoel er dan niet op los pompen, maar vrijen.
pi_33553999
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Paveway het volgende:
@wouske, is wel duidelijk

@alle ja-zeggers; wat is dan nog de intimiteit binnen de relatie? Ik bedoel er dan niet op los pompen, maar vrijen.
Die is er gewoon nog hoor, dat gaat daar niet van weg ofzo.....
pi_33554418
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:12 schreef Wouske het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog dan ?
Denk jij in termen van kopen dan? Ik niet
JOHNNY HEITINGA
pi_33554810
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef Camplo het volgende:

[..]

Denk jij in termen van kopen dan? Ik niet
Nee, het komt op mij alleen zo bezitterig over.. alsof de een eigendom is van de ander..
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_33555298
Mijn vriendin is van mij. Of je het nu leuk vind of niet. Snap wel dat types als jij met zo'n vrije mening en houding daar niet op zit te wachten maar goed. Jammer voor jou.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')