quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Of je beste vriend bestraffend toespreken: "Foei Bello, dat mag niet! Vort, in je mand!"
![]()
Heb zo ook een fantasie of 3,het idee vind ik erg opwindend,vraag me af of dat in de praktijk ook zo werkt!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:26 schreef WaterOx het volgende:
Betrap me er zelf op dat het best wel opwindend is, dat mijn vrouw door een ander genomen wordt. Niet door een bekende, dat werkt niet, en is voor mij ook niet acceptabel. Maar, ik wil zelf best een wilde avond met een andere vrouw hebben. Waarom zou mijn vrouw zich niet mogen vermaken met een ander. Ik hou zoveel van haar en vertrouw haar, dat ik haar dat wel gun.
![]()
Precies Erodome,zelf denk ik dat eerst praten en dan doen is,al denkt m'n vrouwtje er anders over.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:36 schreef erodome het volgende:
Tussen fantasie en de werkelijkheid zit altijd verschil, in fantasie is alles perfect, kan je het laten voelen zoals je wil, kan je desnoods op scherp grind gaan liggen neuken zonder dat het pijn doet, snappie?
Als je fantasieen wil uitvoeren doe je er goed aan je gedachte's eens naar de realiteit te trekken, erover te praten, ook over wat te doen als het mis gaat...
Pas als je beide er zeker van bent dat je het wel een keer wil proberen, je over eventuele twijvels hebt gepraat en deze uit de weg hebt geruimd en er zeker van bent dat je elkaar kan vertrouwen(oftewel als 1 het op welk moment dan ook het niet meer ziet zitten het dan ook echt stopt) dan is het een kwestie van gewoon doen.
Maar ik zou het praten vantevoren er niet tussenuit halen
Hier nog eenquote:Op maandag 14 februari 2005 11:05 schreef Neverstop het volgende:
[..]
hahaha
Val zowat van m'n stoel van het lachen.
nee jijquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
dus jij vind het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man?quote:
Nee , nee , neequote:Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef DIA het volgende:
[..]
dus jij vind het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man?
of bedoel je dat je het leuk vindt dat je vriend genomen word door je vriendin terwijl jij kijkt
![]()
nee dat vind ik nix, ik wil haar het liefst zelf pakkenquote:Op maandag 28 februari 2005 00:27 schreef danni het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck!
Hey brunette lijkt het jou geen geil idee dat jou vriend jou beste vriendin lekker pakt
terwijl jij toekijkt?
quote:Op maandag 14 februari 2005 19:05 schreef Lidia het volgende:
Nee, lijkt me niet bepaald fijn.
Hij is van mij
Die is best grappig.quote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
Why not! Dat kan juist hier! Desnoods anoniem! Kom op heren!quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.
lijkt me niksquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
Als het goed is zit er juist geen jaloesie bij, dat is vragen om ellende want idd, als de opwinding wegebt blijft het nare gevoel dan over.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
Nope...quote:
Klinkt niet heel vreemd hoor, ik zou ook niet zomaar een vragenvuur op iemand af durven te steken, ik lijk soms wel heel dapper, maar het tegenovergestelde is waarquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef EdPowers het volgende:
nah, klinkt vreemd, maar dat durf ik niet, omdat ik je dus niet ken
Opzich wel geil, maar ik zie het toch erg graag, nu moet ik wel zeggen dat het bij ons vaak om een ander stel gaat, of meerdere stellen/mensen, dus dan ben je zelf ook bezig tussendoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef antoni het volgende:
Helemaal mee eens, Erodome.
Ik ben juist helemaal niet jaloers, en zoiets zou ook gebeuren met wederzijds respect voor elkaar. Ik hou erg veel van haar, en juist haar dat plezier kunnen geven en gunnen is belangrijk.
Je moet misschien wel HEEL erg ruimdenkend zijn hiervoor, anders gaat het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen erover fantaseren en het ook echt eens zouden willen proberen, maar veelal afknappen op de reacties van anderen (die misschien op hun beurt weer andere, in andersmans ogen, perverse(re) fantasieen hebben.
Ik zou er bijvoorbeeld niet bij willen gaan staan kijken. Ik weet dat zij zich dan erg ongemakkelijk zou voelen. Nee, ik zou juist even verderop in een andere kamer blijven luisteren, met de deuren op een kier en dan lekker fantaseren terwijl die geile geluiden in het donker weerklinken...
Geil of niet?
![]()
![]()
![]()
Heb je het bonnetje nog dan ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Camplo het volgende:
Zit er toch niet in bij mij. Mijn vriendin = van mij.
Die is er gewoon nog hoor, dat gaat daar niet van weg ofzo.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Paveway het volgende:
@wouske, is wel duidelijk
@alle ja-zeggers; wat is dan nog de intimiteit binnen de relatie? Ik bedoel er dan niet op los pompen, maar vrijen.
Nee, het komt op mij alleen zo bezitterig over.. alsof de een eigendom is van de ander..quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef Camplo het volgende:
[..]
Denk jij in termen van kopen dan? Ik niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |