Koffie zettenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
En wat ga jij ondertussen doen?
Nee is een serieuze vraag, wantsommige mannen vinden het niet erg om toe te kijken als hun vrouw het met haar vriendin of een andere vrouw doet als ze toekijken , dus wilde ff weten wat ze van andersom vindenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:56 schreef Triggershot het volgende:
Sick,..
Is het serieus bedoeld , of probeer je een beetje reacties uit te lokken?
Andersom zou dan toch zijn dat de vrouw toekijkt terwijl haar vriend het met een andere gozer doet?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:00 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee is een serieuze vraag, wantsommige mannen vinden het niet erg om toe te kijken als hun vrouw het met haar vriendin of een andere vrouw doet als ze toekijken , dus wilde ff weten wat ze van andersom vinden
Nee sorry foutje tis laatquote:Op maandag 14 februari 2005 03:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Andersom zou dan toch zijn dat de vrouw toekijkt terwijl haar vriend het met een andere gozer doet?
![]()
Heel goed, zoiets komt ook in me opquote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:38 schreef LaTiNo het volgende:
@Brunette: iets bijzonders van plan voor Valentijnsdag? :p
hahahaquote:Op maandag 14 februari 2005 08:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom je thuis, ligt je vriendin daar met je beste vriend te krikken...
*kijk schat! verrassinggeil he?
*
Dat zijn voor mij de spaarzame momenten dat ik FOK! zit.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de spaarzame momenten dat ik FOK! zit.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:38 schreef LaTiNo het volgende:
@Brunette: iets bijzonders van plan voor Valentijnsdag? :p
mwa zo sick vind ik dit niet hoor. Bovendien zullen er vast wel mannen bij zitten. Je hebt ze tegenwoordig echt in alle soorten en matenquote:Op maandag 14 februari 2005 18:49 schreef danni het volgende:
vriendin met ander vriendin/meisje Geil en erotisch!
met een andere gast? (wacht ik pak me moker)
sick topic.
geen man die daar aan denkt hoor brunette, mannen en vrouwen verschillen wel
degelijk wat dat betreft..
Het is mooi om te zien hoe vrouwen het metelkaar doen, maar anders.. :ho!
Er zijn d'r maar weinig diehet echt leuk vinden. is eenmaal zo.
zo kun je het natuurlijk ook bekijkenquote:Op maandag 14 februari 2005 19:11 schreef danni het volgende:
brunette bedoelde "hoe zouden mannen het vinden als hun vriendin door een andere gast
genomen werd, terwijl ze toekijken..)
Waar woon jij precies?quote:Op maandag 14 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Mijn man vindt het absoluut lekker om zo nu en dan eens te kijken als ik geneukt wordt, ik heb hem weleens zien stoppen met sexen met een andere meid omdat hij het wel erg geil vond wat ik allemaal deed en dat wat beter wilde bekijken.
Andersom is dit ook zo, ik kan het ook erg geil vinden om hem bezig te zien met een andere meid, is leuk, je kan het eens van buitenaf zien wat er gebeurt en als ik zo'n meisje zie kronkelen van genot dan denk ik, goed is 'ie he
herkenbaar. zolang ik er maar bij ben en het afgesproken is.quote:Op maandag 14 februari 2005 19:40 schreef erodome het volgende:
Mijn man vindt het absoluut lekker om zo nu en dan eens te kijken als ik geneukt wordt, ik heb hem weleens zien stoppen met sexen met een andere meid omdat hij het wel erg geil vond wat ik allemaal deed en dat wat beter wilde bekijken.
Betekend dat dat je vriendin dus met regelmaat genomen wordt door een andere man?quote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
Ik laat ook niet iemand anders in mijn auto rijden. Komt op hetzelfde neer.quote:Op maandag 14 februari 2005 18:48 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat had ik nou niet verwacht van jou![]()
![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:37 schreef Chandler het volgende:
Raar dat je meestal mannen hoort schreeuwen van ik wil twee vrouwen maar als een vrouw dat nu eens zegt over een man worden gelijk de wapens uit de kast getrokken, lekker kortzichtig dus.
<-- is niet zo kortzichtig... zekers niet op de vroege ochtend.
In de noord oost polder, hoezo?quote:
denk dat je daar wel gelijk in hebt.. maar kan me niet voorstelllen dat het bij mij ooit veranderd.. volgens mij zou ik ze onderkotsen als ik ze samen zou zien sexen...quote:Op dinsdag 15 februari 2005 17:46 schreef exup het volgende:
Jane ik ben het met je eens, ik behoor tot de groep mannen die dat zeer opwindend vind.
Ik vermoed dat alle personen die zo heftig reageren meestal nog jong zijn, in die periode heb je met territoriumdrift, haantjes gedrag te maken, en ook de onzekerheid mbt hun eigen partner met eventuele interesse in een andere man, sexueel gezien dan (want emotioneel delen is dan vaak niet aan de orde).
Groet Exup.
P.S.: let op (lache) wat een heftige reacties dit te weeg zal brengen als ontkenning van de hierboven genoemde groep, ze zullen wel even laten zien dat ik niet spoor of minimaal afwijkend gedrag vertoon met deze voorkeur, want het is toch makkelijker om een ander te veroordelen, dan je zelf tegen het licht te houden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |