Koffie zettenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
En wat ga jij ondertussen doen?
Nee is een serieuze vraag, wantsommige mannen vinden het niet erg om toe te kijken als hun vrouw het met haar vriendin of een andere vrouw doet als ze toekijken , dus wilde ff weten wat ze van andersom vindenquote:Op maandag 14 februari 2005 02:56 schreef Triggershot het volgende:
Sick,..
Is het serieus bedoeld , of probeer je een beetje reacties uit te lokken?
Andersom zou dan toch zijn dat de vrouw toekijkt terwijl haar vriend het met een andere gozer doet?quote:Op maandag 14 februari 2005 03:00 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee is een serieuze vraag, wantsommige mannen vinden het niet erg om toe te kijken als hun vrouw het met haar vriendin of een andere vrouw doet als ze toekijken , dus wilde ff weten wat ze van andersom vinden
Nee sorry foutje tis laatquote:Op maandag 14 februari 2005 03:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Andersom zou dan toch zijn dat de vrouw toekijkt terwijl haar vriend het met een andere gozer doet?
![]()
Heel goed, zoiets komt ook in me opquote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:38 schreef LaTiNo het volgende:
@Brunette: iets bijzonders van plan voor Valentijnsdag? :p
hahahaquote:Op maandag 14 februari 2005 08:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom je thuis, ligt je vriendin daar met je beste vriend te krikken...
*kijk schat! verrassinggeil he?
*
Dat zijn voor mij de spaarzame momenten dat ik FOK! zit.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
quote:Op maandag 14 februari 2005 14:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat zijn voor mij de spaarzame momenten dat ik FOK! zit.
quote:Op maandag 14 februari 2005 08:38 schreef LaTiNo het volgende:
@Brunette: iets bijzonders van plan voor Valentijnsdag? :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |