abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33726248
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
Jij opent wel lekkere topics.
At your service
4
pi_33734494
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef gouranga het volgende:
Het is voor mannen natuurlijk wat anders als 2 vrouwen het met elkaar doen. Het gaat dan ook puur om het feit dat het 2 vrouwen zijn en dat is geil. Als het je beste vriend of een andere gozer is dat maakt niet uit want dat is gewoon vreemdgaan en al zeker niet geil.
Volgens speelt dit bij de meeste mannen: als je vriendin met een andere vrouw bezig is is het geil en dus geen vreemdgaan, maar met een man mag niet... in mijn ogen nogal hypocriet > met iemand anders naar bed gaan is vreemdgaan, of het nu een man of een vrouw is
pi_33735947
Ik wil niet dat mijn vriendin sex heeft (of zoent) met een ander. Of dat nou een man of een vrouw is. Sex met een ander is in mijn ogen sex met een ander. Punt. En dat wil ik niet. En -gelukkig- zij ook niet.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_33742377
Maakt allemaal niet uit, hoor, Child in Chains.
Ik voel me niet gekwetst of zo. Je moet ook niet denken dat ik een of andere zwever of watje ben die ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Kinderverkrachters, incestieuze types, mensen die zomaar andere mensen doodtrappen of slaan, roofovervallers die oude vrouwtjes molesteren, enz, enz, mogen ze van mij allemaal vierendelen, voor zover ik dat zelf niet even ter hande neem.
Maar inderdaad zijn vrouwen daar nog veel ruimdenkender in dan mannen.

Vreemd toch dat wanneer je een mening geeft, of gewoon een discussie voert, andere types denken dat ze zomaar iemand kunnen beledigen of voor alles en nog wat uitmaken of denken dat ik wat gebruik.
Beetje bekrompen, nietwaar? Volgens mij.... ach laat maar. Brain-in-Chains.....

Misschien zijn jullie wel een beetje onzeker over de maat van jullie apparaatje en zijn jullie bang dat een andere minnaar het beter zal doen bij jullie vrouwtje...... heheheheh

Eens kijken hoe de 'tegenpartij' daar op reageert....
pi_33745103
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef antoni het volgende:
(...)

Vreemd toch dat wanneer je een mening geeft, of gewoon een discussie voert, andere types denken dat ze zomaar iemand kunnen beledigen of voor alles en nog wat uitmaken of denken dat ik wat gebruik.
Beetje bekrompen, nietwaar? Volgens mij.... ach laat maar. Brain-in-Chains.....

Misschien zijn jullie wel een beetje onzeker over de maat van jullie apparaatje en zijn jullie bang dat een andere minnaar het beter zal doen bij jullie vrouwtje...... heheheheh

(...)
Ahum... pot verwijt de ketel?
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:52:26 #256
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_33745201
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef antoni het volgende:
Standaard reageren alsof je 'erboven staat' en dat je je 'er niks van aantrekt'
na het ontvangen van kritiek Is ook heel voorspelbaar.
Is gewoon de nederlandse mentaliteit. En dat vind ik ook heel bekrompen.
Wie zegt dat het 'dan maar' ligt aan de onzekerheid van degenen die jou kritiek geeft?

Maar je hebt wel gelijk hoor. ik vond mezelf ook wel over de top gaan met mijn reactie.
Daarom heb ik verder ook niet meer gereageerd. Ieder z,n ding toch!?
En wat mij betreft kan zoiets wel werken, je vriendin laten nemen door een ander en dan toekijken en dat geil vinden. (voor een ander dan he..)

Zowiezo vind ik dat vrouwen makkelijker en flexibeler zijn met dit soort dingen,
omdat vrouwen een natuurlijke lesbische aanleg hebben.
Die kunnen dan ook niet goed begrijpen waarom de meeste mannen zo homofoob zijn.
We zijn gewoon 'gehardwired van binnen. Komt met de geboorte.

En als je als dan als man zijnde 'denkt' dat het logisch is dat alles zomaar
omgekeerd ook oo moet gelden.
En dat je als man zijnde dan ook maar 'zo vrij' moet kunnen zijn en denken als vrouwen,
denk je ws. verkeerd
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_33793317
Misschien wel, Child-in-Chains;
Ik weet ook niet hoe het komt dat ik zo ruimdenkend ben op dat gebied; Maar ik moet zeggen dat ik ook niet zomaar een parenclub binnen zal lopen. Dan heb ik ook weer zoiets van; 't lijkt wel een vleeskeuring. Ik zou me er zeer ongemakkelijk voelen. tikje onzeker...
Hm, zie je; toch niet Zo ruimdenkend....
Even goeie vrienden trouwens, hoor. Zat jullie een beetje te stangen..
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:10:09 #258
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33794038
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef antoni het volgende:

Ik weet ook niet hoe het komt dat ik zo ruimdenkend ben op dat gebied
Jij omschrijft het tenminste normaal. Al die mensen die zichzelf ruimdenkend vinden omdat ze hun vriendin door een ander laten naaien (oid)...
fok you ja!
pi_33797607
Waarom is het nou zo meolijk om te zeggen "Mij lijkt het niets" in plaats van allerlei nare uitspraken te doen over al die mensen die het wel wat lijkt?
pi_34318778
nee doe maar ff niet. dat zou ik mijn vrienden niet gunnen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:36:14 #261
138576 Amstaf
hij geeft mij vriendschap
pi_34319670
Ik denk niet dat mijn vriend er zo vrolijk van zou worden om toe te moeten kijken hoe ik genomen wordt door zijn beste vriend.
En ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe ik het zou vinden als hij mijn beste vriendin zou naaien.
Ik denk dat ik pas weet hoe ik me daar onder zou voelen als het ook echt gebeurt.
En dan is het nog de vraag hoe dat onze relatie zou beïnvloeden.
Mijn beste vrienden, mijn woefies
pi_34340326
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef dion_b het volgende:
Waarom is het nou zo meolijk om te zeggen "Mij lijkt het niets" in plaats van allerlei nare uitspraken te doen over al die mensen die het wel wat lijkt?
Ach ja.. volgens sommigen mensen is alleen hun denkwijze normaal en als anderen naar van afwijken zijn ze gestoord... ben ik al lang achter hier op FOK!

OT: In fantasie lijkt dit me best wel geil maar ik denk toch niet dat ik het zou willen, daarvoor hou ik teveel van haar, ik wil haar niet delen ook niet met een andere vrouw!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_34358551
Moet er persoonlijk niet aan denken..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:15:14 #264
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34423660
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
Nee.
quote:
En wat ga jij ondertussen doen?
Mijn jachtgeweer ophalen en twee kogels.
Guanine en Cytosine! *O*
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:35:30 #265
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_34424417
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
En wat ga jij ondertussen doen?
serieus zelfmoord overwegen.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_34439012
Dit gaat dan toch iemand zijn dood woorden, en iig niet de mijne.
even het senario
* het.ismij komt binnen, ziet het, pakt boksbeugel/knuppel. en slaat vreemde/vriend totdat deze stopt met ademen, kijkt vervolgens naar vriend/moet ik achterna rennen omdat ze bang is gevlucht. en begint opnieuw.
* het.ismij wast zich vervolgens en gaat biertje en damp doen bij vrienden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34439210
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:32 schreef American_Nightmare het volgende:
Zo wat ben jij stoer.
weet ik,..
tis een gave,..
Maar volgens mij zit je in het verkeerde topic. Jij hebt het erover dat je binnenkomt terwijl je vriendin door een andere gozer gedekseld wordt. Dit topic gaat over het samen met iemand anders neuken van je vriendin. Lijkt me een wezenlijk verschil. Als je van tevoren moordneigingen van het idee krijgt dan spreek je zoiets normaliter niet af.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_34439468
Om te benadrukken dat ik er niet op kick.
  woensdag 25 januari 2006 @ 10:44:39 #271
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_34439513
het.ismij had niet veel zin om het topic te lezen en wilde toch aandacht
pi_34439523
Ik kick ook niet op kussende mannen, maar daarom ga ik ze nog niet met een honkbalknuppel te lijf als ik er wel 2 zie kleffen op straat.
pi_34439650
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef EdPowers het volgende:
het.ismij had niet veel zin om het topic te lezen en wilde toch aandacht
kep eerste 2 gelezen.

@nachtmerrie: Ben jaloers/aggressief aangelegd.
En dan krijg je ook niet zulke "vreemde" reacties....
pi_34497554
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef het.ismij het volgende:
Dit gaat dan toch iemand zijn dood woorden, en iig niet de mijne.
even het senario
* het.ismij] komt binnen, ziet het, pakt boksbeugel/knuppel. en slaat vreemde/vriend totdat deze stopt met ademen, kijkt vervolgens naar vriend/moet ik achterna rennen omdat ze bang is gevlucht. en begint opnieuw.[/me]
[me=het.ismij wast zich vervolgens en gaat biertje en damp doen bij vrienden.
en dan te bedenken dat hij zelf is vreemdgegaan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')