Volgens speelt dit bij de meeste mannen: als je vriendin met een andere vrouw bezig is is het geil en dus geen vreemdgaan, maar met een man mag niet... in mijn ogen nogal hypocriet > met iemand anders naar bed gaan is vreemdgaan, of het nu een man of een vrouw isquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:28 schreef gouranga het volgende:
Het is voor mannen natuurlijk wat anders als 2 vrouwen het met elkaar doen. Het gaat dan ook puur om het feit dat het 2 vrouwen zijn en dat is geil. Als het je beste vriend of een andere gozer is dat maakt niet uit want dat is gewoon vreemdgaan en al zeker niet geil.![]()
Ahum... pot verwijt de ketel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef antoni het volgende:
(...)
Vreemd toch dat wanneer je een mening geeft, of gewoon een discussie voert, andere types denken dat ze zomaar iemand kunnen beledigen of voor alles en nog wat uitmaken of denken dat ik wat gebruik.
Beetje bekrompen, nietwaar? Volgens mij.... ach laat maar. Brain-in-Chains.....
Misschien zijn jullie wel een beetje onzeker over de maat van jullie apparaatje en zijn jullie bang dat een andere minnaar het beter zal doen bij jullie vrouwtje...... heheheheh![]()
(...)
Standaard reageren alsof je 'erboven staat' en dat je je 'er niks van aantrekt'quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef antoni het volgende:
Jij omschrijft het tenminste normaal. Al die mensen die zichzelf ruimdenkend vinden omdat ze hun vriendin door een ander laten naaien (oid)...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:40 schreef antoni het volgende:
Ik weet ook niet hoe het komt dat ik zo ruimdenkend ben op dat gebied
Ach ja.. volgens sommigen mensen is alleen hun denkwijze normaal en als anderen naar van afwijken zijn ze gestoord... ben ik al lang achter hier op FOK!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:11 schreef dion_b het volgende:
Waarom is het nou zo meolijk om te zeggen "Mij lijkt het niets" in plaats van allerlei nare uitspraken te doen over al die mensen die het wel wat lijkt?
Nee.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
Mijn jachtgeweer ophalen en twee kogels.quote:En wat ga jij ondertussen doen?
serieus zelfmoord overwegen.quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
En wat ga jij ondertussen doen?
weet ik,..quote:
kep eerste 2 gelezen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:44 schreef EdPowers het volgende:
het.ismij had niet veel zin om het topic te lezen en wilde toch aandacht
en dan te bedenken dat hij zelf is vreemdgegaan....quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:27 schreef het.ismij het volgende:
Dit gaat dan toch iemand zijn dood woorden, en iig niet de mijne.
even het senario
* het.ismij] komt binnen, ziet het, pakt boksbeugel/knuppel. en slaat vreemde/vriend totdat deze stopt met ademen, kijkt vervolgens naar vriend/moet ik achterna rennen omdat ze bang is gevlucht. en begint opnieuw.[/me]
[me=het.ismij wast zich vervolgens en gaat biertje en damp doen bij vrienden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |