Dat is het idee wat ik erbij heb, net zoals jij je ideeen hebt over hoe het bij mensen zal zijn die een open relatie hebben, alleen vindt je het dan niet gek als je daar presies hetzelfde bij doet of zelfs nog vele malen botter doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Lees dan nog maar eens goed terugeen vraag wordt meestal zonder veronderstelling gesteld (jouw 'bezitterigheids-theorie')
![]()
[..]
Waarom dan ineens wel gaan swingen? Scrap that question![]()
Ik ben ontzettend bot, dat klopt; maar voor ik jou en Lupa 'tegenkwam' op fok, heb ik nog nooit de: 'waarom doe je dit... ben je misschien niet helemaal in orde?'-vraagstelling gebruikt (heb ik vast van jullie overgenomen).quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is het idee wat ik erbij heb, net zoals jij je ideeen hebt over hoe het bij mensen zal zijn die een open relatie hebben, alleen vindt je het dan niet gek als je daar presies hetzelfde bij doet of zelfs nog vele malen botter doet.
Je kan ook gewoon antwoorden hoe het voor jou is, dan krijg ik het inzicht waar ik om vroeg, het antwoord waar ik om vroeg en zijn we klaar.
Als je opeens veel in een restaurant gaat eten, kan je je ook afvragen of het eten thuis niet goed genoeg meer is hoor.quote:En waarom dan wel ineens gaan swingen, tja, waarom voor voetbal kiezen, waarom uitgaan, waarom dit eten en niet dat straks, waarom naar een restaurant gaan als je thuis kan eten, waarom, waarom, waarom toch, gewoon omdat ik dat wil, omdat ik het leuk vind dus.
Bla bla bla bla, ik heb je nog niet anders zien doen dan zo, dus van mij heb je het niet geleerd.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:47 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend bot, dat klopt; maar voor ik jou en Lupa 'tegenkwam' op fok, heb ik nog nooit de: 'waarom doe je dit... ben je misschien niet helemaal in orde?'-vraagstelling gebruikt (heb ik vast van jullie overgenomen).![]()
Voor die tijd schreef ik altijd: 'ik vind...' en toen reageerde je net zo... dus doe maar niet alsof het aan mijn manier van posten ligt; je bent gewoon een beetje overgevoelig op dit punt.![]()
Als je elke dag in dat restaurant gaat eten en thuis het eten opzij schuift, tja, dan mag je je wat af gaan vragen, maar ik weet niet wat voor wilde fantasieen je hebt over mijn seksleven, want dit beeld klopt dus al niet...quote:Als je opeens veel in een restaurant gaat eten, kan je je ook afvragen of het eten thuis niet goed genoeg meer is hoor.Was je man de eerste waarmee je seks had?
En daar ben ik je dankbaar voorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:03 schreef antoni het volgende:
Ik heb wel wat teweeg gebracht door dit topic weer actueel te maken.
Sex=EMOTIES
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vast welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:15 schreef -Wolf- het volgende:
en zijn er ook vrouwen die hun vriend wel eens genomen willen zien worden door een lekkere dikke kale neger?
Heb je uiteindelijk nou zelf ook 'actie' ondernomen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:10 schreef Brunette het volgende:
[..]
En daar ben ik je dankbaar voor![]()
Mijn topic herleeft weer![]()
Lekker tegenstrijdig;quote:Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
Of 7 tegelijk tijdens een leuk feestjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:13 schreef nbhardstyle het volgende:
moet zeggen lijkt mij wel erg geil!! het idee hebben we ook als eens besproken!
het liefst dan door een grote gespierde kale neger met een grote lul lijkt haar en mij erg lekker!
weet niet waarom.
ik zou gewoon lekker toekijken en later meedoen!
Ik had dit topic niet voor een speciaal doel geopend, wilde gewoon kijken hoe men hierover dacht, heb het daarom dus ook niet aan mijn ex voorgesteld en bij mijn huidige vriend doe ik dat denk ik ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:09 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Heb je uiteindelijk nou zelf ook 'actie' ondernomen?
quote:
Mein Got ! :Squote:Op donderdag 29 december 2005 17:35 schreef antoni het volgende:
Ik zou dat waanzinnig geil vinden...!
Al een hele tijd fantaseer ik daarover.. mijn vrouw wil er alleen (Nog) niet zo aan. Ik heb al wel iemand op het oog daarvoor. Een man voor wie zij toch wel een bepaalde sympathie voelt en ook andersom voelt hij dat voor haar.
Dat is toch al een basis?
![]()
Ik heb al gegetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef antoni het volgende:
Of niet dan/
Is ook een talent...
Maar ik heb echt geen last van Brainfog, hoor.
Het gaat om wederzijds respect en vertrouwen zei ik al eens eerder, maar sommigen pakken dat gewoon niet op, blijkbaar.
Zoals ik ook al eens eerder zei (geloof ik): ruimdenkendheid duidt op intelligentie....
Eat that!
![]()
Om er een voorbinddildo van te maken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:03 schreef Angst het volgende:
Jagermaster zegt dat ie dan een mes gaat zoeken
en ja, ik bewaar sommige grappige quotejes... sue me!quote:<sioux> soms laten die gozer dan hun vriendinnen met elkaar neuken en gaan ze zelf kijken.
<sioux> lijkt me wel geil om te zien
<sioux> die wijven dan
<sioux> niet hoe die gozers kijken
<sioux> lmd
Kom op, niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren. Het leuke is juist dat op ieder potje een dekseltje past. Respecteer een ander en wees blij dat hij gedachtes heeft waar hij opgewonden van wordt - ook al vind jij ze niets.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Msichien zit je wel in een rare space-fase dat gepaard gaat met de grote wereld
van sex ofzo.
Of mischien heb je vandaag een zooi geslikt
Ik vraag me af hoe lang je dat gevoel van jou vol gaat houden als man zijnde.
Vind knap.
Als je de topics hier leest over trio's e.d. zie je keer op keer een stuk meer ruimdenkendheid bij de vrouwen dan bij de mannen. Verkijk je daar niet opquote:PS. Probeer je vriendin eens te testen op 'ruimdenkendheid'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |