abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 09:53:50 #176
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33530998
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:05:51 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33531217
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Ik begrijp de weerzin van de meeste mannen tegen het beeld dat je vriendin gepaald word door een of andere creep. Maar volgens mij is DAT juist weer wat anderen op kan winden. Het is toch een taboe, een grens die je doorbreekt. En die mix van jaloezie en opwinding maakt dat je uit je dak gaat.
Maar ik vraag me af hoe je je voelt als je op een gegeven moment bent klaargekomen, je opwinding compleet is weg (dat gebeurt bij mannen nou eenmaal) en 'die andere man' ligt nog op je hijgende vriendin te glijden. Krijg je dan niet dat die opwindinde jaloezie plaatsmaakt voor een vies gevoel?
Is er eigenlijk iemand hier die WEL negatieve gevoelens heeft gehad na afloop? Of waar de relatie zelfs stukliep?
Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:41:52 #178
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33531949
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Die zullen er wel zijn, maar of ze het hier zeggen betwijfel ik.
Why not! Dat kan juist hier! Desnoods anoniem! Kom op heren!
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:45:32 #179
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33532032
Ik kan me voorstellen dat met name mannen zich ervoor schamen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:56:41 #180
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33532313
quote:
Op maandag 14 februari 2005 02:51 schreef Brunette het volgende:
Vind jij het leuk of geil om toe te kijken terwijl je vriendin/vrouw genomen wordt door je (beste)vriend of andere man.
En zoja door wie heb je het liefst dat ze genomen wordt terwijl jij toekijkt?
En wat ga jij ondertussen doen?
lijkt me niks
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33534147
Nou.. het idee is wel erg opwindend! Misschien dat ik het in de praktijk ook nog eens mee mag maken. Als zij geniet dan geniet ik ook wel hoor!
pi_33536734
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:53 schreef EdPowers het volgende:
Als het goed is zit er juist geen jaloesie bij, dat is vragen om ellende want idd, als de opwinding wegebt blijft het nare gevoel dan over.
Dat gaat dan ook meestal wel mis als mensen het toch doen terwijl ze wel die onzekere gevoelens erover hebben.

Je moet zo zeker zijn als je kan vantevoren dat het iets is wat je kan zonder die onzekerheid, vantevoren afspreken dat er gestopt wordt als de ander het toch niet echt trekt, spreek desnoods een teken af als gewoon zeggen lastig is, die zekerheid moet je inbouwen, dat voorkomt schade aan je relatie, iets een keer proberen en het niets vinden is geen onoverkomelijk probleem, iets laten doorgaan wat pijn doet is dat wel vaak.

Maar ja hoor, het gaat weleens mis, er lopen relatie's op stuk, meestal gaat dat om relatie's waar de een het heel erg ziet zitten en de ander het eigenlijk meer voor het plezier van de ander doet, maar ook om relatie's waar gewoon geen goede afspraken zijn gemaakt, die niet op 1 lijn liggen daarin dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 30 december 2005 @ 14:24:36 #183
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33539868
Damn, ik wilde maar dat ik jou en je mannetje persoonlijk kende Erodome, ik zou je helemaal uithoren over van alles en nogwat
pi_33540323
Vraag maar raak hoor, je hoort vanzelf wel of ik wil antwoorden
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 30 december 2005 @ 15:00:01 #185
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33541217
nah, klinkt vreemd, maar dat durf ik niet, omdat ik je dus niet ken
pi_33548561
Helemaal mee eens, Erodome.
Ik ben juist helemaal niet jaloers, en zoiets zou ook gebeuren met wederzijds respect voor elkaar. Ik hou erg veel van haar, en juist haar dat plezier kunnen geven en gunnen is belangrijk.
Je moet misschien wel HEEL erg ruimdenkend zijn hiervoor, anders gaat het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen erover fantaseren en het ook echt eens zouden willen proberen, maar veelal afknappen op de reacties van anderen (die misschien op hun beurt weer andere, in andersmans ogen, perverse(re) fantasieen hebben.
Ik zou er bijvoorbeeld niet bij willen gaan staan kijken. Ik weet dat zij zich dan erg ongemakkelijk zou voelen. Nee, ik zou juist even verderop in een andere kamer blijven luisteren, met de deuren op een kier en dan lekker fantaseren terwijl die geile geluiden in het donker weerklinken...
Geil of niet?
pi_33549709
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef antoni het volgende:
(...)
Geil of niet?
Nope...
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_33550558
zoals ik al zei; je moet er ruimdenkend voor zijn aangelegd.....
pi_33551011
Tja, als je dat bent.... Zolang je er niemand mee kwaad doet... Ik ken verhalen dat de vrouw in kwestie laten we zeggen...lichtelijk gemotiveerd is... om het te doen.
Nothing gets to me now, unless I'm thinking of how the future ain't what it used to be.
pi_33551893
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 15:00 schreef EdPowers het volgende:
nah, klinkt vreemd, maar dat durf ik niet, omdat ik je dus niet ken
Klinkt niet heel vreemd hoor, ik zou ook niet zomaar een vragenvuur op iemand af durven te steken, ik lijk soms wel heel dapper, maar het tegenovergestelde is waar

Maar ik beloof dat ik niet bijt, igg niet zonder verzoek
pi_33552055
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 18:13 schreef antoni het volgende:
Helemaal mee eens, Erodome.
Ik ben juist helemaal niet jaloers, en zoiets zou ook gebeuren met wederzijds respect voor elkaar. Ik hou erg veel van haar, en juist haar dat plezier kunnen geven en gunnen is belangrijk.
Je moet misschien wel HEEL erg ruimdenkend zijn hiervoor, anders gaat het gewoon niet. Wat ik wel weet is dat heel veel mensen erover fantaseren en het ook echt eens zouden willen proberen, maar veelal afknappen op de reacties van anderen (die misschien op hun beurt weer andere, in andersmans ogen, perverse(re) fantasieen hebben.
Ik zou er bijvoorbeeld niet bij willen gaan staan kijken. Ik weet dat zij zich dan erg ongemakkelijk zou voelen. Nee, ik zou juist even verderop in een andere kamer blijven luisteren, met de deuren op een kier en dan lekker fantaseren terwijl die geile geluiden in het donker weerklinken...
Geil of niet?
Opzich wel geil, maar ik zie het toch erg graag, nu moet ik wel zeggen dat het bij ons vaak om een ander stel gaat, of meerdere stellen/mensen, dus dan ben je zelf ook bezig tussendoor.
Maar soms stop ik even, of stopt hij even, gewoon om even naar de ander te kijken en te genieten van wat we zien.

Tijdje geleden zat er een heerlijke dame bovenop mijn man, ik werd lekker geneukt en dat was blijkbaar erg interresant, want die 2 zaten stilletjes te kijken naar ons, heerlijk om dan als je klaarkomt diep in de ogen van je partner te kijken, van elkaar weg, maar toch zo close.

Andersom gebeurt dat dus ook, dat ik gewoon even kijk naar wat hij allemaal aan het uitspoken is en tja als hij een andere dame helemaal wild maakt en als een beest laat klaarkomen dan voelt dat erg goed, mijn man, kijk eens hoe geweldig hij is!!!
pi_33553163
Zit er toch niet in bij mij. Mijn vriendin = van mij.
JOHNNY HEITINGA
pi_33553270
Mijn man is ook van mij, ben ik heel erg zeker van, echt heel erg zeker....

Daarvoor hoeft hij het niet te laten om zo nu en dan eens wat anders lekkers te nemen, dat hij van mij is en ik van hem is een zekerheid die daar niets mee te maken heeft voor ons
pi_33553484
whaha sorry maar moest ff lachen,want:
oops zie mijn vriendje nu echt niet toekijken als ik het met iemand anders doet.. en al helemaal niet met een van zijn vrienden( btw ik ook niej zijn vrienden ) ik weet dat ik zo iets maar niet moet voor stellen ..niet eens in gedachte moet nemen
Salsa Espaņola
pi_33553748
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 19:59 schreef Camplo het volgende:
Zit er toch niet in bij mij. Mijn vriendin = van mij.
Heb je het bonnetje nog dan ?

Ik ben er helemaal voor te vinden. Mijn vriendin overigens ook.
Het probleem dat wij ondervinden is echter dat we moeite hebben geschikte personen
te vinden om onze liefde mee te delen. Over het algemeen is de intentie van diegene die
zich hieraan willen wagen zoiets van snel seksen no commitment, snel weg..
Terwijl wij in onze sekspartners juist iets zoeken dat je "klik" mag noemen. Het gaat niet
alleen om die daad er moet ook een goed gesprek inzitten en de golflengten moeten ook
niet te veel afwijken van elkaar. als je begrijpt wat ik bedoel.
We geloven ook niet in het "zolang het maar een onbekende is" idee. Als je seks in een
schillen-model zou plaatsen, dan zou in ons beeld seks uit schil "vaste relatie" verplaatst
worden naar een schilletje lager. (hoe je die schil dan ook zou willen noemen)..

Duidelijk ? vast niet
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_33553864
@wouske, is wel duidelijk

@alle ja-zeggers; wat is dan nog de intimiteit binnen de relatie? Ik bedoel er dan niet op los pompen, maar vrijen.
pi_33553999
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Paveway het volgende:
@wouske, is wel duidelijk

@alle ja-zeggers; wat is dan nog de intimiteit binnen de relatie? Ik bedoel er dan niet op los pompen, maar vrijen.
Die is er gewoon nog hoor, dat gaat daar niet van weg ofzo.....
pi_33554418
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:12 schreef Wouske het volgende:

[..]

Heb je het bonnetje nog dan ?
Denk jij in termen van kopen dan? Ik niet
JOHNNY HEITINGA
pi_33554810
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:28 schreef Camplo het volgende:

[..]

Denk jij in termen van kopen dan? Ik niet
Nee, het komt op mij alleen zo bezitterig over.. alsof de een eigendom is van de ander..
- don't attribute to malice what can be adequately explained by incompetence -
pi_33555298
Mijn vriendin is van mij. Of je het nu leuk vind of niet. Snap wel dat types als jij met zo'n vrije mening en houding daar niet op zit te wachten maar goed. Jammer voor jou.
JOHNNY HEITINGA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')