quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:30 schreef poepsie het volgende:
hoezo vreemd dat er nog wat vrouwen zijn?
Nou dan, dan kan je moeilijk zeggen dat je er zelfs niet meer aan dacht, je bent en blijft een mens met zijn eigen verlangens, wat je met die verlangens doet is een 2de, ik ga er lekker in mee omdat ik dat kan zonder dat er iemand gekwetst wordt, jij kiest ervoor het niet te doen, it's all good, echt...quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:27 schreef poepsie het volgende:
haha nee dat weet ik zeker...juist hij was er heel eerlijk in.. zag hij iets leuks rondlopen werd dat gezegd.. ik zeg dat ook als ik iemand leuk vind.. maar dat betekent nog niet sex..
Maar om weer ontopic te gaan:quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:41 schreef danni het volgende:
hey poepsie, ben jij een kloon van brunette?
welkom meisje, ik vind je een lief meisje.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef poepsie het volgende:
erodome nog een keertje? en nee ben geen kloon..
Je hebt helemaal gelijk. I always try to keep an openmind hoor.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:52 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
Maar om weer ontopic te gaan:
Vrouwen zijn altijd stukken preutser geweest dan mannen en als vrouwen dan ineens wat vrijer worden, wat dus steeds meer komt. Dan schrikt dat mannen af. Erodome is al tien jaar in de toekomst zeg maar.![]()
Nee dat ga ik niet verwijderen, dan blijf ik aan de gang en ga ik tegen de forumregels in, wordt het een domedictatuur, dat kunnen we niet hebben hequote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef poepsie het volgende:
erodome nog een keertje? en nee ben geen kloon..
jij bent welkom.quote:Op donderdag 17 februari 2005 21:27 schreef poepsie het volgende:
dank u zoals het is
godzijdank kan ik sex hebben voor de lol en mijn partner mag dat ook idd.quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:02 schreef poepsie het volgende:
jij kunt dus gewoon sex hebben voor de lol en je partner mag dat ook.. en kussen dan?is dat wel intiem en sex niet?
en gewoon kussen en verder niks..zou je dat niet doen?omdat dat intiemer is..omdat je het verder nergens voor doet..quote:Op vrijdag 18 februari 2005 00:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
godzijdank kan ik sex hebben voor de lol en mijn partner mag dat ook idd.
Gebeurt het zo vaak dan?quote:Op maandag 14 februari 2005 06:50 schreef Error51 het volgende:
Ik pak meestal een honkbalknuppel als mijn vriendin genomen wordt door een vreemde.... dan ga ik mee rammen.
Volgens mij ben je zelf ook niet de slimste thuis....of in het hele land....quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
ja het is moeilijk vind ik.. me ex die kan ook neuken voor te neuken.. dat doet hij dan ook.. ik zit zo niet in elkaar en doe dat dus niet zomaar met iemand.. nu ging het erover dat hij op festivals niet een wijf zou neuken omdat dat van die vieze wijven zijn die alles neuken..![]()
Mijn reactie.. ja en ik dan... ik zit zo niet in elkaar maar ga ook met jou terwijl jij ook zomaar met iemand neukt die je niet kent..en het ergste meiden die stront lelijk zijn..
Tot zo'n niveau verlaag je je toch niet..ik zou nooit iets met iemand doen als ik me niet tot diegene aangetrokken voel.. verliefd zijn hoeft niet maar niet iemand waar je niks aan vindt..
hij heeft wat tegen een meid waar hij mee geneukt heeft en praat dan ook altijd slecht over haar..nu heeft hij laatst met een wijf geneukt wat nog lelijker en dommer was dan zij..
zo'n echte domme lelijke.. met zo n brilletje..
How low can you go??![]()
ik denk dat we dan allemaal dood moeten. want wat de één mooi vind, vind de ander gaar. er zijn mensen die jlo mooi vinden. maar ik vind haar zo vies he (sorry)quote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:06 schreef EdPowers het volgende:
[..]
We zouden ze eigenlijk allemaal dood moeten schieten!
ik heb het hele verhaal ff nie gevolgd maar hoe kom je daar eigenlijk bij??quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:41 schreef danni het volgende:
hey poepsie, ben jij een kloon van brunette?
vrouwen hebben daar ook een handje vol van hoor!quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:36 schreef poepsie het volgende:
zo'n echte domme lelijke.. met zo n brilletje..
How low can you go??![]()
aah kusje eropquote:Op zondag 20 februari 2005 02:50 schreef danni het volgende:
[..]
wat een hoofdpijn. sorry hoor.
Ik ben zelf 24
Tuurlijk wel, je bent haast overal waar ik kom (toptics) dus ik zie je niet over het hoofdquote:Op zondag 20 februari 2005 02:45 schreef danni het volgende:
maaktookhelemaalnietuitik fantaseer gewoon een end heen, let maar nie op mij.
(deed je toch al niet)
Btw wel lollig dat jij mijn 'fok'gedrag bestudeerd hebtquote:Op zondag 20 februari 2005 02:45 schreef danni het volgende:
zomaar.. kweenie.
Laatste tijd om de haverklap een nieuwe user. Vrouw. Opent in een keer 10 topics.
Zelfde interesses. bijna zelfde schrijfstijl. gebruikt ook veel de "" smiley.
Is ook afentoe de kluts kwijt in een "toptic". begrijpt het verloop van een topic soms verkeerd.
en valt daarop mensen aan met dezelfde attitude..
Poepsie heeft ook een "ex" die ze mist.. is ook alleen, jij toch ook
of was dat weer iemand anders?
Ik dacht dat user "poespie" regeerde met iets van: "ik wou alleen effe de meningen weten
(mbt. topic)" maar peopsie heeft de topic helemaal niet geopend (of wel?)
quote:Op zondag 20 februari 2005 03:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Af en toe lijkt het alsof de TS totaal niet spoort met de posts die ze allemaal hier doet...
Ik weenie, maar heb je wilde plannen ofzoquote:
WRM denkt iedereen dat nu opeensquote:Op zondag 20 februari 2005 03:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik weenie, maar heb je wilde plannen ofzo![]()
Goh, jij opent er een topic over...quote:
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook aan ga beginnenquote:Op zondag 20 februari 2005 03:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Goh, jij opent er een topic over...
Neej, hoeft ook niet, maar je kan wel verwachten dat mensen zulke vragen hebben of je zelf wilde plannen hebt. En waarom die nieuwsgierigheid hiernaar?quote:Op zondag 20 februari 2005 03:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook aan ga beginnen![]()
Volgens mij heb ik dat al tig keren aangegevenquote:Op zondag 20 februari 2005 03:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En waarom die nieuwsgierigheid hiernaar?
quote:Op zondag 20 februari 2005 03:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al tig keren aangegeven![]()
Ja, maar gewoon hoe kom je met zo'n onderwerp in je hoofd. Bespreek je dit met je vriendinnen, of zit je naar één of andere film te kijken waarin dit voorkomt. Gewoon in één keer spontaan schiet je zoiets te binnenquote:Op zondag 20 februari 2005 03:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Je hoort steeds vaker dat mannen VVM heel geil vinden nu wilde ik eens weten wat de meeste hier van MMV vinden.
Dus ik hoef er geen bijbedoelingen mee te hebben...
nee want dit gaat over seksualiteit ennuh het is verder een serieus onderwerpquote:Op zondag 20 februari 2005 04:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
open ik ze meestal wel in [ONZ]
Ja maar nu heb je nog geen antwoord gegeven op m'n vraag...quote:Op zondag 20 februari 2005 04:39 schreef Brunette het volgende:
[..]
nee want dit gaat over seksualiteit ennuh het is verder een serieus onderwerp![]()
]quote:Op zondag 20 februari 2005 02:45 schreef danni het volgende:
zomaar.. kweenie.
Laatste tijd om de haverklap een nieuwe user. Vrouw. Opent in een keer 10 topics.
Zelfde interesses. bijna zelfde schrijfstijl. gebruikt ook veel de "" smiley.
Is ook afentoe de kluts kwijt in een "toptic". begrijpt het verloop van een topic soms verkeerd.
en valt daarop mensen aan met dezelfde attitude..
Poepsie heeft ook een "ex" die ze mist.. is ook alleen, jij toch ook
of was dat weer iemand anders?
Ik dacht dat user "poespie" regeerde met iets van: "ik wou alleen effe de meningen weten
(mbt. topic)" maar peopsie heeft de topic helemaal niet geopend (of wel?)
Het kwam idd ineens bij me op :y , hoewel ik dat ook wel een hele geile ged8e vindquote:Op zondag 20 februari 2005 04:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar gewoon hoe kom je met zo'n onderwerp in je hoofd. Bespreek je dit met je vriendinnen, of zit je naar één of andere film te kijken waarin dit voorkomt. Gewoon in één keer spontaan schiet je zoiets te binnen
Maar....quote:Op zondag 20 februari 2005 15:41 schreef Brunette het volgende:
[..]
Het kwam idd ineens bij me op :y , hoewel ik dat ook wel een hele geile ged8e vind![]()
Volgens mij begrijp ik je niet meer...quote:Op zondag 20 februari 2005 03:49 schreef Brunette het volgende:
[..]
Maar dat wil toch niet zeggen dat ik daar ook aan ga beginnen![]()
Kijk het is niet zo moeilijkquote:Op zondag 20 februari 2005 16:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar....
[..]
Volgens mij begrijp ik je niet meer...
Of je beste vriend bestraffend toespreken: "Foei Bello, dat mag niet! Vort, in je mand!"quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |