Maar ik heb een gevoel dat tony ergens in de komende afleveringen dood gaat.quote:"who are you, cia, fbi?"
Tony: "Na, if got to know, i'm currently unemployed."
Zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de vaste 24 cast heeft de afgelopen seizoenen al het loodje gelegd, dus kan Tony maar zo de volgende zijn. Als Michelle maar blijft levenquote:Op zondag 13 februari 2005 21:18 schreef Keraunos het volgende:
Maar ik heb een gevoel dat tony ergens in de komende afleveringen dood gaat.
hij keek ook al zo definitief afscheid nemend naar z'n meisje toen hij met Jack vertrokquote:Op zondag 13 februari 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou me inderdaad niets verbazen. Veel van de vaste 24 cast heeft de afgelopen seizoenen al het loodje gelegd, dus kan Tony maar zo de volgende zijn. Als Michelle maar blijft leven
ik vroeg hoe laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kennelijk heeft een of andere groeping een klacht ingediend omdat moslims slecht afbeeld worden in de huidige serie. Ik heb de serviers, amerikanen en engelsen nog niet horen klagen, toen zij de 'slechteriken' waren.
Lees de wet en hou anders je mond, je mag een copie in huis hebben voor oefening dan wel studie, je mag alleen geen bestanden delen dan wel verspreiden.quote:Op maandag 14 februari 2005 12:41 schreef raptorix het volgende:
alt.binaries.multimedia.24
quote:/weirz/ A term used by software pirates use to describe a cracked game or application that is made available to the Internet, usually via FTP or telnet, often the pirate will make use of a site with lax security.
Software piracy is illegal and should be reported to the Federation Against Software Theft (FAST).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:Op dinsdag 15 februari 2005 14:53 schreef Dos37 het volgende:Niet vergeten dat het ook een dramaserie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens hoeveel van die schrik einde's hebben we dit siezoen al gehad.
Wat ik dus bedoel is eigenlijk zo'n moment als toen alles duidelijk werd tussen Geal Tony en Jack in siezoen 3.
De terugkeer van Nina Myers is seizoen 3
de dood van Nina in Seizoen 3
de dood van ryan in seizoen 3.
Allemaal van die moment dat mijn hart mijn borstkas uittrilde die heb ik dit seizoen nog geen in x gehad.
[ Bericht 15% gewijzigd door Dos37 op 15-02-2005 23:18:25 ]Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Dat denk ik ook, ben razend benieuwd wat het zou kunnen zijn! Overigens moet ik ook bekennen dat ik de laatste aflevering niet zo heel spannend vond (op het einde na natuurlijk)quote:Op dinsdag 15 februari 2005 23:49 schreef DaMart het volgende:
Ik vond de aflevering van vandaag best meevallen, al hoop ik wel dat we wat meer actie en spanning gaan krijgen in de volgende afleveringen. Ik denk trouwens dat die reactors alleen maar een afleidingsmanoevre zijn van iets nog groters. Nog 2 afleveringen en ze zouden allemaal een meltdown moeten krijgen, en we zitten nog niet eens op de helft van het seizoen...
volgens mij hebben ze bewust niet gekozen voor aflevering na aflevering zo'n cliffhanger van hier tot Tokio, omdat ze toch elke keer zichzelf weer moesten overtreffen.quote:Op dinsdag 15 februari 2005 22:44 schreef Dos37 het volgende:
Allemaal van die moment dat mijn hart mijn borstkas uittrilde die heb ik dit seizoen nog geen in x gehad.
Laten we hopen dat ze dat subverhaal geschrapt hebben, want het boeide voor geen meter.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:51 schreef Cruise het volgende:
Maar alle andere personages zijn zo vlak en emotieloos... Wat is eigenlijk gebeurd met de dochter van Driscol? Ben ik alweer helemaal vergeten... Zo vlak dus...
Dan zal Chase toch ook wel in beeld komen neem ik aan. Maar Elisha is wat mij betreft veel boeiender. Zij geeft een extra dimensie aan de acties van Jack. Het maakt het allemaal wat persoonlijk, dus ook meer begrijpend (vind ik). Alleen hoop ik niet dat ze zich heeft laten overhalen voor weer zo'n lullig rolletje als in seizoen 3.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
Elisha WTF waarvoor mjah het zal allemaal wel ze is wel lekker maar dan houdt het ook op. Ik had liever gezien dat Chase terug kwam die voegt tenminste nog wat toe
Ik vond Chase echt het meest nutteloze karakter van S3 (okee, Palmers girlfriend was erger). Kim vind ik wel leuk, zelfs haar verhaallijnen. Behalve dan die in S2 met die bergleeuw (of wat was het) en daarna die sneue kerel en zijn kelder - dat sloeg nergens op.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
Elisha WTF waarvoor mjah het zal allemaal wel ze is wel lekker maar dan houdt het ook op. Ik had liever gezien dat Chase terug kwam die voegt tenminste nog wat toe
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 3 werd ook pas echt spannend toen het virus uitbrak in het hotel.
Die shit in N. Mexico was utter crap en overbodig.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.
De prison-break was cool, maar zoals CloudStrife ook al zei, dat hele gedoe in Mexico vond ik ook niet echt de beste verhaallijn ooit. Wel mooi dat Nina dood ging, dat vond ik namelijk echt tijd worden. Maar toen dat virus in het hotel zat werd het echt cool.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.
Ik weet dat jij s3 het minste vindt, dus daar zal het wel aan liggen. Wat mij betreft is het verreweg het beste seizoen. Dat is dus het verschil. Alles in New Mexico vond ik puntje van m'n stoel scenes.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die shit in N. Mexico was utter crap en overbodig.
Dus als ik t/m aflevering 9 van alle seizoen bekijk is dit seizoen heel erg constant en zeker niet slechter dan s3.
Mjah, ik ben het wel met je eens, ik vind seizoen 3 ook het beste, nog steeds.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij s3 het minste vindt, dus daar zal het wel aan liggen. Wat mij betreft is het verreweg het beste seizoen. Dat is dus het verschil.
Nee, juist die overdrevenheid en hoeveelheid actie maakte seizoen 3 voor mij zo goed...quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:02 schreef Chillmeister het volgende:
serieus? het blijft voor miij S1 dan S2 en dan S3. Kijk alle series zijn overdreven maar de laatste helemaal (laat seizoen 4 erbuiten omdat die nog steeds gaande is). Jack heeft zoveel gedaan in S3, dat is bijna niet op te noemen, zeker binnen een periode van 24 uur.
Wie zegt datquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:39 schreef Tobbes het volgende:
Tssss..had je niet ff "spoiler" in de titel kunnen zetten![]()
Nu weet ik al dat Tony en Jack deel vier overleven![]()
waar dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:55 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog gekeken op de website van fox staat ook een teaser gewoon op de FP ik kwam er toevallig achter
Gewoon op www.fox.com rechtsonderquote:
LOl.. in jouw bericht had je het over de foX sitequote:
HAHHAHAHAH damn.. ik begin echt dyslectie en lepra te ontwikkelen manquote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOl.. in jouw bericht had je het over de foX site
Ja 50 cent is er jaloers opquote:
Ja dat zou wel reclame zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 11:40 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die veranderen hun naam binnenkort in 24 cent
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:47 schreef Carport het volgende:
Op het moment dat Jack en Tony die kelder inliepen en al die foto's zagen. Jack schrok toch wel even toen hij zichzelf ook op die foto zag staan!
En het nummer van Audrey is hetzelfde als die van Debbie +O
[afbeelding]
+1 310 597 3781 iddquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Dos37 het volgende:
wat word dat van uit nederland
+1 010 597 3781
er staat op tvtome niet dat die eerder een gastrol heeft gehad dus lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:25 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering weer. Ook goed om te zien dat Tony terug is bij CTU. Nou maar hopen dat hij de rest van het seizoen ook blijft!
Die man met het baardje in het kantoor kwam me trouwens vaag bekend voor. Hebben we die misschien al eens in een eerder seizoen gezien?
Ik moest echt even nadenken, toen ze de naam "Paul Raines" lieten vallen. Pas toen er werd gezegd: Wat heeft Audrey's man er mee te maken. Toen had ik het door...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat Michelle terug keert. Dan krijgen we tenminste weer wat boeiende karakters, want tot nu toe houdt het wat mij betreft niet over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Preview voor volgende week. Holy shit!
[ Bericht 14% gewijzigd door CloudStrife op 01-03-2005 12:42:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONDERSTE SPOILER OVER DE PREVIEUW!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previeuw next week!!!
http://www.previews.isitonyet.com/12/e12.mov
Edit: Wat gaat dit forum slecht om met de spoilers tags zeg!The following takes place between....
Michael Scofield
Ja, seizoen 3 is slecht johquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:48 schreef N-E-R-D het volgende:
3 vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen
euh dan nietquote:
Hij speelde William Raines in The Pretender, waarschijnlijk heb je hem daar eerder gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:25 schreef DaMart het volgende:
Die man met het baardje in het kantoor kwam me trouwens vaag bekend voor. Hebben we die misschien al eens in een eerder seizoen gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja, lijkt wel of de afleveringen die zich in het donker afspelen spannender zijn. Volgende week wordt het namelijk donkerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:18 schreef Wuder het volgende:
Zo dat was even schrikken voor dat SWAT mannetje![]()
En de preview... damn... vanaf nu wordt het weer spannend, net als in de vorige seizoenen..
alleen soms in seizoen 2 vond ik her irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel of de afleveringen die zich in het donker afspelen spannender zijn. Volgende week wordt het namelijk donker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nu over ep11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nuttige post voor de niet spoiler lezende mensheid... :-PFok! Groentje
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef kulandra het volgende:
Over die preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nu over ep11Mjah je mag die laaste wel zonder spoiler tags die aflevering is geweest het hele topic in spoilers is ook niet watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nuttige post voor de niet spoiler lezende mensheid... :-PPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik zie het allemaal in realtimequote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:21 schreef Dos37 het volgende:
jullie zijn er snel bij ik moet nog zolang wachten
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nu ze die override hebben vraag ik me toch af wat er de komende 13 uur gaat gebeuren, maar datzelfde was ook in de voorgaande seizoenen. Dan dacht je ook dat het halverwege al eigenlijk was afgelopen, terwijl de werkelijke ellende dan nog moest beginnen. Ik denk trouwens nog steeds dat die Paul Rains er wel degelijk iets mee te maken heeft.
En wanneer komt Michelle nou![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Die keert terug in de afl van 25 aprilquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:33 schreef Chillmeister het volgende:
I want Palmer!
serieus?quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die keert terug in de afl van 25 april
Dan denk ik eerder dat die Paul Raines er toch meer mee te maken heeft dan dat hij nu verteldquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden (vraag me niet waarom, want het is nergens op gebaseerd) dat de huidige president iets te maken heeft met de terroristen.
Bron?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:14 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 4 doet het ontzettend goed qua kijkcijfers:
Check it (zelf gemaakt)
[afbeelding]
Ik vond het wel ok. Diegene die die dochter speelde deed het goed.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet wat ze probeerden met die dochter van Driscoll, maar ben blij dat dat wief de pijp uit is. Jezus, wat was dat een kutpersonage zeg, waar je je ontzettend aan kon ergeren. Nutteloze tijdopvulling. Wat wilden de makers daarmee bereiken? Drama, sentiment? Totaal mislukt IMHO..
Nu kan de serie weer eens lekker voorruit
Deed mij heel erg denken aan die nieuwe vriendin van Palmer uit seizoen 3. Dat sloeg ook nergens op en na een aantal afleveringen was ze ook opeens verdwenen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet wat ze probeerden met die dochter van Driscoll, maar ben blij dat dat wief de pijp uit is. Jezus, wat was dat een kutpersonage zeg, waar je je ontzettend aan kon ergeren. Nutteloze tijdopvulling. Wat wilden de makers daarmee bereiken? Drama, sentiment? Totaal mislukt IMHO..
die ging snurken en kwam later toch weer terug zij het zonder echt plotlijn om haar persoon heen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed mij heel erg denken aan die nieuwe vriendin van Palmer uit seizoen 3. Dat sloeg ook nergens op en na een aantal afleveringen was ze ook opeens verdwenen.
Volgens mij hebben we haar het hele seizoen niet meer terug gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ging snurken en kwam later toch weer terug zij het zonder echt plotlijn om haar persoon heen?
Zie jij 24 uur per dag je vriendin?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we haar het hele seizoen niet meer terug gezien.
En de 9 afleveringen daarvoor ga je niet kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef raptorix het volgende:
Eergister season 3 afgekeken, moet wel zeggen dat het end SUPER spannend was, ga zo laatste 2 afleveringen van season 4 kijken
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:30 schreef Un4 het volgende:
Vorige week season 3 afgekeken en nu zsm met season 4 begonnen, was al de afleveringen aan het opsparen. Tot nu toe redelik goed seizoen, spannend en hoog tempo as always, toch denk ik dat het beste stuk nu nog moet komen. Het stuk waar Tony terugkwam was wel erg cool gedaan. Jammer dat ik nu weet dat er nog een aantal terugkomen, maarja risico van het vak.
Het gemis van Kim qua eyecandy wordt voor mij helemaal goed door Sarah trouwens.
Sarah is de lekkerste van seizoen 4 beter als kim in seizoen 3 niet beter als kim in siezoen 1 en 2.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:36 schreef Smeich het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:Dat was ook het enige leuke aan deze aflevering ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heel tuttig uit zien. Idd beetje langzaam vandaag, maar de EMP was wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:What's old is new again on 24.
Already this season, former CTU head Tony Almeida (played by Carlos Bernard) made a surprise appearance to save Jack Bauer's life. His wife, Michelle (Reiko Aylesworth), showed up a few episodes later. And other classic 24 characters will soon pop up, namely President Palmer (Dennis Haysbert), who is expected to return in April, and then maybe even Jack's beleaguered daughter, Kim.
"We're not done writing the season," executive producer Joel Surnow says. "We may have something for [Kim] toward the end."
Click here.
But as of now, Elisha Cuthbert, who plays Kim, has not been asked to set aside time. "[Producers] usually call to check availability or to gauge interest. But I haven't heard anything yet," says her agent, Chuck James.
And, as with all things 24, time is running out. Beep beep beep...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:13 schreef Tokus het volgende:
We got some new intel. We found out that the man we're looking for, Habib Madwan, isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar hopelijk gaat Tony niet opeens weg nu Michelle er is!![]()
Maar het lijkt nu een beetje op de nieuwe Assaul on precinct 13.. Mensen zitten in een gebouw en worden aangevallen door SWAT mannetjes... spannend!Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Na moeilijkheden in het begin zal hun relatie op het einde van dit seizoen wel weer opbloeienquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:59 schreef DaMart het volgende:
Hopelijk blijft zij nu tot het eind van dag 4! Ik heb alleen wel het gevoel dat Tony nu wel eens snel weg zou kunnen gaan...
dat van die lichtjes is al zovaak gedaanquote:Op woensdag 9 maart 2005 08:01 schreef CloudStrife het volgende:
Gaaf hoor. She's back!
Dat al die lichtjes uitgingen was ook wel grappig gedaan
Wel vaag bedrijf, zeker als je die previews ziet.
En wtf: nieuwe fase? Air Force (base?) !?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef FritsFlits het volgende:
Scatman en Cloudstrife, zouden jullie voortaan spoilertags kunnen gebruiken?dat die ene zou terugkeren was toch al heel lang bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
quote:Op woensdag 9 maart 2005 08:33 schreef FritsFlits het volgende:
Scatman en Cloudstrife, zouden jullie voortaan spoilertags kunnen gebruiken?Omdat iets zeg van "vaag bedrijf"!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat van nieuwe fase en Air Force zat gewoon in deze aflevering, had je maar beter moeten opletten!
Heller is de Secretary of Defense. Die heeft wel belangrijkere dingen aan z'n hoofd dan de soap-gebeurtenissen in verschillende isntanties bij te houden.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Belachelijk natuurlijk. Die Heller moet toch al lang precies weten hoe het zit met Tony, vooral nu Tony de nieuwe tijdelijke CTU baas was geworden.
Lol... lijkt me toch wel enigszins belangrijk dat je weet waarom Tony is ontslagen en in de gevangenis heeft gezeten en dat je de oorzaak daarvan weer CTU binnenhaalt. Heeft verder geen reet met soap te makenquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:00 schreef Leshy het volgende:
[..]
Heller is de Secretary of Defense. Die heeft wel belangrijkere dingen aan z'n hoofd dan de soap-gebeurtenissen in verschillende isntanties bij te houden.
Ik denk niet dat de CEO van Ahold weet dat Sjonnie van Albert Heijn Tietjerksteradeel is ontslagen omdat hij constant met Anita stond te vozen bij de zuivelafdeling.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Lol... lijkt me toch wel enigszins belangrijk dat je weet waarom Tony is ontslagen en in de gevangenis heeft gezeten en dat je de oorzaak daarvan weer CTU binnenhaalt. Heeft verder geen reet met soap te maken
Waarschijnlijk de instantie die de CTU's van verschillende regio's overkoepelt.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:54 schreef CeeJee het volgende:
Wat is dat Division eigenlijk ? Behalve dan een soort reservoir dat de continue stroom doden dat bij CTU valt aanvult.
ja maar het is crisis, en Tony heeft leidingservaring en Curtis nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:57 schreef Leshy het volgende:
Ik vind het persoonlijk wat verbazingwekkender dat hij Curtis passeert. Hij zou horen te weten dat er binnen het organisatie-protocol al iemand aanwezig is om direct Driscoll te vervangen, in elk geval tot het moment dat er desnoods iemand van Division kan komen.
Ja wonden genezen gewoon sneller bij geile vrouwenquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar het is crisis, en Tony heeft leidingservaring en Curtis niet
Overigens was de brandplek in Sarah's nek alweer verdwenen als mijn ogen mij niet bedrogen
dus je kan haar bruut anaal uitwonen en je ziet er na een uur of 2 niets meer van: geweldig!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja wonden genezen gewoon sneller bij geile vrouwen
da's pas over 4-5 wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:16 schreef raptorix het volgende:
Ben benieuwd wat de rol van palmer gaat worden, die komt terug in episode 19
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:16 schreef raptorix het volgende:
Ben benieuwd wat de rol van palmer gaat worden, die komt terug in episode 19
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:31 schreef Wuder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien we nu net afl 12 hebben gehad zal het nog wel 7 weken duren dusquote:
zou best wel eens kunnen en dan zal hij laten zien van 'you don't mess with a black man'.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik denk dat Palmer de president komt vervangen als zijn Air Force one met al zijn ministers op Heller na uit de lucht is geholpen
Wat denk jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef MisterICE het volgende:
Misschien wat offtopic, maar ik keek elke zondag op yorin (en soms woensdag op RTL5) naar 24, waar nu seizoen 3 loopt, maar sinds deze en vorige week zenden beide zenders het niet meer uit
Weet iemand wat hiermee gebeurd is ?
De laatste die ik zag was dat de hand van chase eraf werd gehaktquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat denk je.. Vorige week was de laatste aflevering grapjas
hand eraf was aflevering 24.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef MisterICE het volgende:
[..]
De laatste die ik zag was dat de hand van chase eraf werd gehakt![]()
maar toen waren we toch pas bij 6-7 oid ?![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef MisterICE het volgende:
[..]
De laatste die ik zag was dat de hand van chase eraf werd gehakt![]()
maar toen waren we toch pas bij 6-7 oid ?![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:50 schreef Chillmeister het volgende:
idd Michelle is idd een bitch aan het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Inderdaad... Coherentie is wat ik in dit seizoen een beetje mis. Er is misschien wel 1 bad guy, maar hij heeft gewoon een compleet arsenaal aan snode plannen klaarliggen en als er eentje mislukt stapt hij vrolijk over op het volgende.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Na Tony nu ook Michelle terug en meteen stijgt de spanning van dit seizoen "24". Nu is er in CTU tenminste ook iets gaande wat boeit, iets was hiervoor totaal ontbrak.
Waar de schrijvers nu opeens weer heen willen (iets met de president) lijkt me nu nog wat te ver gaan, maar wie weet hoe dat de komende afleveringen wordt uitgelegd. Feit is wel dat dit seizoen een beetje van de hak op de tak wordt gesprongen en de schrijvers niet precies weten waar ze heen willen. Zo lijkt het tenminste.
Episode 13 is net uitgezonden. Nog 11 te gaan dus.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef pascalheister het volgende:
welke aflevering in seizoen 4 zitten we nu ?
Als ik mij aan 1 ding erger dan is het wel het telefoongeluidje van CTU.quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond CTU vóór Tony en Michelle's intrede ook interessant dit seizoen trouwens! Maar dat komt misschien doordat ik al blij wordt als ik dat telefoontgeluidje hoor. (Ik heb hem zelfs op mijn eigen mobiel)
quote:Fictional ‘24' brings real issue of torture home
TV hero's tactics debated in world after Abu Ghraib
By Bill Keveney
USA TODAY
In the post-9/11 world, torture has hit the public radar in news reports about Abu Ghraib, congressional questioning of Cabinet nominees and, increasingly, as a featured interrogation tactic on Fox's serial thriller 24 (tonight, 9 ET/PT).
As politicians, pundits and the public debate extreme interrogation, 24 — which is enjoying a surge in critical praise and a 32% jump in viewers this season — has jumped to action.
To thwart a terrorist plot, hero Jack Bauer (Kiefer Sutherland) and his Counter Terrorist Unit have shot a suspect in the leg while interrogating him; subjected the son of the defense secretary to high-tech sensory disorientation; stun-gunned a suspected but innocent colleague; and used a lamp cord to shock information from a businessman.
For 24's producers, in their fourth season of constructing a save-the-world scenario that must be completed in one day, the use of torture is about “real-time” drama, not politics.
“It goes with the 24 conceit that we need information and don't have days to break this person. Sometimes we don't even have hours,” executive producer Howard Gordon says.
24's writers aren't taking a political stand, but they know that the real-world debate, with its pros and cons, is in the public consciousness, Gordon says. The substance of an upcoming episode will hinge on whether the president allows a suspect's torture, he says.
Outsiders have drawn connections between the real world and the fictional 24. The Council on American-Islamic Relations criticized the depiction of Muslim terrorists; a New York Times column compared 24's focus on domestic terror threats to the Bush administration's focus on Iraq; and Karen Greenberg, co-editor of The Torture Papers: The Road to Abu Ghraib, mentioned the series in a Baltimore Sun column about U.S. torture policy.
Alistair Hodgett of Amnesty International credits 24 and A&E's MI-5, which follows the British security service, with realistic depictions that provide “a clearer idea of what torture involves. … They do more to educate than desensitize.”
Gordon says 24 taps into the public's “fear-based wish fulfillment” of having protectors, such as Bauer, who will do whatever is necessary to save society from harm. But it shows a dark side, too.
“Jack Bauer is a tragic character. He doesn't get away with it clean. He's got blood on his hands,” Gordon says. “In some ways, he is a necessary evil.”
Ja, ik vond dat ook een heel geforceerd onderdeel. "Wij hebben zo te leiden onder wat al die 'slechte moslims' allemaal uitvoeren. We zullen je helpen!" Allemaal overbodige aandacht aan twee karakters die we toch nooit meer zien. Een veel te politiek correct.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef dapluiz het volgende:
Lag het trouwens aan mij of waren die 2 arabieren in de wapenwinkel ook een beetje om de kritiek tegen te gaan dat elke arabier in de serie een bad guy was ?
Als ze naar Tony had geluisterd zou ze echt op 1 paard wedden. Het risico, hoe klein ook, dat Tony het mis had kon ze niet lopen als verantwoordelijke. Dus zo gek was dat niet.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:14 schreef Carport het volgende:
Ik heb net ook de nieuwe aflevering gekeken en wat heb ik een hekel gekregen aan Michelle zeg. Ze is nog geen 20 minuten binnen of ze heeft al iemand naar buiten gewerkt. Vervolgens gaat ze ook nog lekker d'r eigen zin doordrammen en luistert ze niet naar Tony
quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
En dat Michelle die meid eruit knikkerde was juist geweldig
Michelle is![]()
Wat hebben jullie toch tegen Sarah?quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:19 schreef CloudStrife het volgende:
@Carport: dat was toch kicken? Don't fuck with Michelle Dessler. Hahaha, Sarah werd effe geowned, en hoe!
Ja, dat is wel zo, maar zij is nou niet zo heel erg lang directrice geweest daarzo.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze naar Tony had geluisterd zou ze echt op 1 paard wedden. Het risico, hoe klein ook, dat Tony het mis had kon ze niet lopen als verantwoordelijke. Dus zo gek was dat niet.
Echt niet! "Deze bitch" is precies de persoon die Michelle werd in seizoen 3... de hele reden waarom ik haar zo ben gaan respecteren!quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:01 schreef matthijst het volgende:
ik wil de ouwe michelle terug. fuck deze bitch
Ja, met krullen was meer zo'n schattige agent, en nu is het een keiharde "spreek me tegen en ik steek een CTU pas in je aars" bitch..quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:25 schreef dapluiz het volgende:
Met krullen is toch beter
Maar misschien paste dat niet goed bij haar nu nieuw bitch image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zo tof zijn, en het klinkt aannemelijk, immersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn, dat zo echt zo bruut zijn!
Bron: http://24fan.blogspot.com/
[ Bericht 5% gewijzigd door CloudStrife op 19-03-2005 18:29:18 ]
We weten nooit wie ze precies opgepakt hadden, misschien dachten ze alleen dat Peter Kingsley ermee te maken had en hebben ze nooit geweten dat er een Max en Trepkos achter zat. Wie weetquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:40 schreef jdiezrequejo het volgende:
maar ze hadden de mensen op gepakt die er verantwooordelijk voor waren...
Zo zei de broer van david palmer.. MIsshicne toch niet de goede dan?
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Wuder het volgende:
Wanneer komt Chloe weer terug?
Maar je had niet verwacht dat ze het niet kon aanvoelen, intrapte en zelf doodgeschoten werd..quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind het nu ook een beetje tegenvallen, zeer ongeloofwaardig en wederom een ongeladen pistool, dat was dan weer te voorspelbaar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik het eens met het commentaar hierboven, het is leuk, maar het is het telkens net niet dit seizoen. Hopen dat het nog goed komt de komende afleveringen..."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef DaMart het volgende:
Ik vond deze aflevering juist best leuk om te zien. Zat weer wat spanning in, wat actie, en ik ben er van overtuigd dat het nog goed gaat komen dit seizoen, en dat nu gewoon wordt opgebouwd naar een geweldig slot van seizoen 4!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje onwaarschijnlijk allemaal, maar het is een raar seizoen..Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Zou zeer verrassend zijn, maar eigenlijk net zo belachelijk als dat Nina in serie 1 de "moll" bleek te zijn. Dat hebben de schrijvers ook pas op het laatste moment bedacht en als dit waarheid wordt is dat bijna net zoiets.quote:Op woensdag 23 maart 2005 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk trouwens dat... [speculatie] .. knip
en je vergeet de EMP bomquote:Op woensdag 23 maart 2005 07:57 schreef MikeyMo het volgende:
ik vond seizoen 3 eigenlijk beter, daar wisaten ze op een effectieve manier een onderwerp (Het virus) 24 uur lang spannend te houden. Nu hebben wel al een kidnapping gehad, ontploffende kerncentrales en air force one die waarschijnlijk gekaapt gaat worden
en in mindere mate die trein aan het begin natuurlijkquote:
Als je de hele scene bekijkt zie je dat Heller tijdens zijn gesprek met de president door het gebouw wandelt op weg naar buiten. Dat hij daar op een gegeven moment is aangekomen lijkt me logisch.quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:52 schreef MikeyMo het volgende:
Ook leuk: Heller is aan de foon met de president, volgende scene: Heller si op het dak met Audrey om Paul uit de helicopter te zien komen
waarschijnlijk had hij dat al vernomen toen hij in die heli zat.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef jdiezrequejo het volgende:
wat ij ook opviel is dat Jack gewoon normaal reageerde toen hij uit de helikopter kwam..
(Dan bedoel ik op de komst van michelle bij ctu)
Gewoon heel doodnormaal
Dat vond ik ook wel een foutje ja. Het is toch opzich heel bijzonder dat Erin weg is (de vrouw die hem had ontslagen) en dat nota bene Michelle haar plaats heeft ingenomen.quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:16 schreef jdiezrequejo het volgende:
wat ij ook opviel is dat Jack gewoon normaal reageerde toen hij uit de helikopter kwam..
(Dan bedoel ik op de komst van michelle bij ctu)
Gewoon heel doodnormaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds, Happiness & Still Not Worried
quote:Op woensdag 23 maart 2005 12:52 schreef BadDay het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
En Chloe was ook wel razendsnel vanuit pyama-modus thuis in full-work-modus op CTU! Woont ze soms in het gebouw naast CTU ofzo?quote:Op woensdag 23 maart 2005 10:52 schreef MikeyMo het volgende:
Ook leuk: Heller is aan de foon met de president, volgende scene: Heller si op het dak met Audrey om Paul uit de helicopter te zien komen
Het gehele topic is gebaseerd op warez, aangezien dit seizoen net uit is en bla blaquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:35 schreef Mike het volgende:
Ondertitels vallen onder warez. Posts verwijderd.
1 - 0quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gehele topic is gebaseerd op warez, aangezien dit seizoen net uit is en bla bla![]()
Verschil is natuurlijk dat er geen links staan naar afleveringen. Daarnaast worden posts over het downloaden van de serie ook gewoon verwijderd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gehele topic is gebaseerd op warez, aangezien dit seizoen net uit is en bla bla![]()
Eigenlijk zitten er in dit topic alleen maar mensen uit Amerika die braaf daar meekijken op FOXquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk dat er geen links staan naar afleveringen. Daarnaast worden posts over het downloaden van de serie ook gewoon verwijderd.
Preciesquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:33 schreef Wuder het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten er in dit topic alleen maar mensen uit Amerika die braaf daar meekijken op FOX![]()
Hihihi. Iedereen wil dat Dina nog in leven is, maar een producer zei tegen de NY Post dat Dina toch echt dood is. (jaja...).quote:SUCCESSION PLAN : FX Networks president Peter Liguori is the odds-on favorite to succeed exiting Fox president Gail Berman. His first order of business: bring Dina Araz back to life on 24.
Nou van mij mag ze dood blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hihihi. Iedereen wil dat Dina nog in leven is, maar een producer zei tegen de NY Post dat Dina toch echt dood is. (jaja...).
Ja, wie wens je nu een moeder met zo'n stem toe...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hihihi. Iedereen wil dat Dina nog in leven is, maar een producer zei tegen de NY Post dat Dina toch echt dood is. (jaja...).
Van mij ookquote:
Valencia, California. Niet Valencia, Spanjequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:46 schreef flapp0r het volgende:
Valencia - Los Angeles is ongeveer 12 uur vliegen volgens mij
Dan ben je gelukkig één van de weinige. Op TWOP en officiele 24 forum wil iedereen haar terug. Ze was een erg sterk personge, ook enorm goed gespeeld. Waarschijnlijk krijgt ze wel een Emmy nominatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook... Was wat mij betreft ook enigszins een misser dit seizoen.
Ben ik het helemaal mee eens, maar haar rol was na een aantal afleveringen al uitgespeeld. Er zat gewoon geen boeiende verhaallijn meer in.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:21 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dan ben je gelukkig één van de weinige. Op TWOP en officiele 24 forum wil iedereen haar terug. Ze was een erg sterk personge, ook enorm goed gespeeld. Waarschijnlijk krijgt ze wel een Emmy nominatie.
Degene die Dina moest omleggen kon het niet over z'n hart verkrijgen een kogel door haar mooie hoofdje te jagen en schoot dus in de lucht. (onwaarschijnlijk, maar alles is mogelijk in 24)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef Chillmeister het volgende:
Dina speelt idd een goed rol, Berous ook trouwens. Maar hoe kan ze dat overleven?
idd! dat geluidje is über!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond CTU vóór Tony en Michelle's intrede ook interessant dit seizoen trouwens! Maar dat komt misschien doordat ik al blij wordt als ik dat telefoontgeluidje hoor. (Ik heb hem zelfs op mijn eigen mobiel)
hij klinkt niet echt genoegquote:Op maandag 28 maart 2005 16:05 schreef flapp0r het volgende:
http://www.musicfrom.nl/ringtones/ringtone/24%20CTU/telefoon.html
en ik moet er voor betalenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:22 schreef flapp0r het volgende:
Hij klinkt idd een beetje blikkerig, maar op de mobiel klinkt ie iets anders.
mail em dan gewoon doorquote:
hebnie BT, wel datakabel, maar op een of andere manier is dat ding venr**kt. En ja, ik ben ook luiquote:Op maandag 28 maart 2005 17:03 schreef flapp0r het volgende:
je kunt toch zelf wel de mp3 omzetten naar wav of mid en via BT naar je mobiel sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome is 24. 24 is awesome!![]()
en jij antwoordquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:04 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vertel je, ik vertel. Episode 16 ga ass kicken en weet je wie in episode 17 terugkomt!?Ach, ik denk dat je seizoen 4 nu een beetje te veel de hemel in prijst. Maar het blijft nog steeds leuk natuurlijk. En de persoon genoemd in je spoiler kan me eerlijk gezegd niet zo erg boeien, maar wie weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome is 24. 24 is awesome!
My soul is painted like the wings of butterflies
Ik heb het over aflevering 16quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat je seizoen 4 nu een beetje te veel de hemel in prijst. Maar het blijft nog steeds leuk natuurlijk. En de persoon genoemd in je spoiler kan me eerlijk gezegd niet zo erg boeien, maar wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |