Ja wonden genezen gewoon sneller bij geile vrouwenquote:Op donderdag 10 maart 2005 08:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar het is crisis, en Tony heeft leidingservaring en Curtis niet
Overigens was de brandplek in Sarah's nek alweer verdwenen als mijn ogen mij niet bedrogen
dus je kan haar bruut anaal uitwonen en je ziet er na een uur of 2 niets meer van: geweldig!quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:52 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja wonden genezen gewoon sneller bij geile vrouwen
da's pas over 4-5 wekenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:16 schreef raptorix het volgende:
Ben benieuwd wat de rol van palmer gaat worden, die komt terug in episode 19
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 02:16 schreef raptorix het volgende:
Ben benieuwd wat de rol van palmer gaat worden, die komt terug in episode 19
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 09:31 schreef Wuder het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aangezien we nu net afl 12 hebben gehad zal het nog wel 7 weken duren dusquote:
zou best wel eens kunnen en dan zal hij laten zien van 'you don't mess with a black man'.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:53 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik denk dat Palmer de president komt vervangen als zijn Air Force one met al zijn ministers op Heller na uit de lucht is geholpen
Wat denk jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:32 schreef MisterICE het volgende:
Misschien wat offtopic, maar ik keek elke zondag op yorin (en soms woensdag op RTL5) naar 24, waar nu seizoen 3 loopt, maar sinds deze en vorige week zenden beide zenders het niet meer uit
Weet iemand wat hiermee gebeurd is ?
De laatste die ik zag was dat de hand van chase eraf werd gehaktquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat denk je.. Vorige week was de laatste aflevering grapjas
hand eraf was aflevering 24.quote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef MisterICE het volgende:
[..]
De laatste die ik zag was dat de hand van chase eraf werd gehakt![]()
maar toen waren we toch pas bij 6-7 oid ?![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:36 schreef MisterICE het volgende:
[..]
De laatste die ik zag was dat de hand van chase eraf werd gehakt![]()
maar toen waren we toch pas bij 6-7 oid ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:50 schreef Chillmeister het volgende:
idd Michelle is idd een bitch aan het begin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |