Zie jij 24 uur per dag je vriendin?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we haar het hele seizoen niet meer terug gezien.
En de 9 afleveringen daarvoor ga je niet kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef raptorix het volgende:
Eergister season 3 afgekeken, moet wel zeggen dat het end SUPER spannend was, ga zo laatste 2 afleveringen van season 4 kijken
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:30 schreef Un4 het volgende:
Vorige week season 3 afgekeken en nu zsm met season 4 begonnen, was al de afleveringen aan het opsparen. Tot nu toe redelik goed seizoen, spannend en hoog tempo as always, toch denk ik dat het beste stuk nu nog moet komen. Het stuk waar Tony terugkwam was wel erg cool gedaan. Jammer dat ik nu weet dat er nog een aantal terugkomen, maarja risico van het vak.
Het gemis van Kim qua eyecandy wordt voor mij helemaal goed door Sarah trouwens.
Sarah is de lekkerste van seizoen 4 beter als kim in seizoen 3 niet beter als kim in siezoen 1 en 2.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:36 schreef Smeich het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:Dat was ook het enige leuke aan deze aflevering ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en heel tuttig uit zien. Idd beetje langzaam vandaag, maar de EMP was wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
quote:What's old is new again on 24.
Already this season, former CTU head Tony Almeida (played by Carlos Bernard) made a surprise appearance to save Jack Bauer's life. His wife, Michelle (Reiko Aylesworth), showed up a few episodes later. And other classic 24 characters will soon pop up, namely President Palmer (Dennis Haysbert), who is expected to return in April, and then maybe even Jack's beleaguered daughter, Kim.
"We're not done writing the season," executive producer Joel Surnow says. "We may have something for [Kim] toward the end."
Click here.
But as of now, Elisha Cuthbert, who plays Kim, has not been asked to set aside time. "[Producers] usually call to check availability or to gauge interest. But I haven't heard anything yet," says her agent, Chuck James.
And, as with all things 24, time is running out. Beep beep beep...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |