abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25362352
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we haar het hele seizoen niet meer terug gezien.
Zie jij 24 uur per dag je vriendin?

Het is wel een dag he
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_25373040
Eergister season 3 afgekeken, moet wel zeggen dat het end SUPER spannend was, ga zo laatste 2 afleveringen van season 4 kijken
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 5 maart 2005 @ 12:35:14 #143
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_25378709
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef raptorix het volgende:
Eergister season 3 afgekeken, moet wel zeggen dat het end SUPER spannend was, ga zo laatste 2 afleveringen van season 4 kijken
En de 9 afleveringen daarvoor ga je niet kijken?

Trouwens, het is wel duidelijk dat Tony een tijdje nix heeft gedaan en teveel heeft gezopen.. Zie die bierbuik van hem!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zaterdag 5 maart 2005 @ 18:30:59 #144
92771 Un4
War....
pi_25383611
Vorige week season 3 afgekeken en nu zsm met season 4 begonnen, was al de afleveringen aan het opsparen. Tot nu toe redelik goed seizoen, spannend en hoog tempo as always, toch denk ik dat het beste stuk nu nog moet komen. Het stuk waar Tony terugkwam was wel erg cool gedaan. Jammer dat ik nu weet dat er nog een aantal terugkomen, maarja risico van het vak.

Het gemis van Kim qua eyecandy wordt voor mij helemaal goed door Sarah trouwens.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  maandag 7 maart 2005 @ 22:26:38 #145
17274 Wuder
pi_25417509
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 18:30 schreef Un4 het volgende:
Vorige week season 3 afgekeken en nu zsm met season 4 begonnen, was al de afleveringen aan het opsparen. Tot nu toe redelik goed seizoen, spannend en hoog tempo as always, toch denk ik dat het beste stuk nu nog moet komen. Het stuk waar Tony terugkwam was wel erg cool gedaan. Jammer dat ik nu weet dat er nog een aantal terugkomen, maarja risico van het vak.

Het gemis van Kim qua eyecandy wordt voor mij helemaal goed door Sarah trouwens.
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3
  maandag 7 maart 2005 @ 22:54:07 #146
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25417850
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:26 schreef Wuder het volgende:

[..]

Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3
Sarah is de lekkerste van seizoen 4 beter als kim in seizoen 3 niet beter als kim in siezoen 1 en 2.

ik heb het alleen over hoogte van lekkerheid niet over acteerprestatie's over nuttige rol ofzo
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_25422243
Ik vond deze aflevering beetje 'stom', jullie zullen zelf wel merken waarom ....of ik ben de enige weer misschien
Ik had afgelopen week ook jammer genoeg de trailer toevallig voorbij zien komen en toen leek deze episode me echt zo gaaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:15:01 #148
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25422410
wie is darah ook alweer? Doe computerbimbo die daarstrx gemarteld is?

Hmmmm... als het die is, is ze in mijn ogen nog niet echt opgevallen als beeb. Nou zaten er afgezien van Kim nooit echte babes in 24... denk dat dat ook de kracht is van 24. Supermodellen doen immers geen CTU-werk
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_25422512
Net wakker... Ik ben hem ook ff checken
pi_25422692
SPOILER
pi_25423013
Het voelde een beetje aan als een overgangsepisode naar een nieuwe storyline... Toch wel spannend weer...
We wisten natuurlijk allemaal wat er op het end ging gebeuren en ik ben wel benieuwd hoe ze dat nu doen met Paul en Jack
Dus ik vond hem weer geslaagd

[edit]
Preview is ook weer lekker!!
Jezus dat wordt vet denk ik
[/edit]
pi_25423185
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 07:36 schreef Smeich het volgende:
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:
SPOILER
Dat was ook het enige leuke aan deze aflevering ...
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_25424881
Vond
SPOILER
en heel tuttig uit zien. Idd beetje langzaam vandaag, maar de EMP was wel grappig
pi_25425073
Heerlijke preview voor episode 13. Vond het nog best spannend. Goede opbouw naar wat komende week gaat komen!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 12:56:45 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25425635
Het valt me op dat veel mensen wekelijks razend enthousiast zijn over de preview.... en als de aflevering dan daadwerkelijk is geweest, het toch weer wat tegen blijkt te vallen.
Ik zal nog even geduld moeten hebben wamt het binnenhalen gaat zéér langzaam dit keer
Maar goed, hopelijk kan ik vanavond ook afl 12 kijken. We zijn dan iig halverwege.
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 8 maart 2005 @ 13:40:28 #156
17274 Wuder
pi_25426202
SPOILER
pi_25428508
SPOILER
I love it when a plan comes together !
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:21:59 #158
67174 Dos37
Come on Twente
pi_25429243
Ja dat vond ik ook al jammer

ik ben er trouwens voor dat we nu gewoon zonder spoiler tags kunnen praten.

ok dit gaat over de teaser van ep 13
SPOILER
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 19:58:03 #159
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_25429518
quote:
What's old is new again on 24.

Already this season, former CTU head Tony Almeida (played by Carlos Bernard) made a surprise appearance to save Jack Bauer's life. His wife, Michelle (Reiko Aylesworth), showed up a few episodes later. And other classic 24 characters will soon pop up, namely President Palmer (Dennis Haysbert), who is expected to return in April, and then maybe even Jack's beleaguered daughter, Kim.

"We're not done writing the season," executive producer Joel Surnow says. "We may have something for [Kim] toward the end."
Click here.

But as of now, Elisha Cuthbert, who plays Kim, has not been asked to set aside time. "[Producers] usually call to check availability or to gauge interest. But I haven't heard anything yet," says her agent, Chuck James.

And, as with all things 24, time is running out. Beep beep beep...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 19:59:36 #160
42184 crew  DaMart
pi_25429552
Na een beetje een gezapig begin van de aflevering waarin niet veel spannends gebeurde, werd het het laatste kwartier toch nog leuk met die EMP en... Michelle!

Hopelijk blijft zij nu tot het eind van dag 4! Ik heb alleen wel het gevoel dat Tony nu wel eens snel weg zou kunnen gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')