SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Preview voor volgende week. Holy shit!
[ Bericht 14% gewijzigd door CloudStrife op 01-03-2005 12:42:14 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ONDERSTE SPOILER OVER DE PREVIEUW!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Previeuw next week!!!
http://www.previews.isitonyet.com/12/e12.mov
Edit: Wat gaat dit forum slecht om met de spoilers tags zeg!The following takes place between....
Michael Scofield
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, seizoen 3 is slecht johquote:Op dinsdag 1 maart 2005 14:48 schreef N-E-R-D het volgende:
3 vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen
euh dan nietquote:
Hij speelde William Raines in The Pretender, waarschijnlijk heb je hem daar eerder gezien?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:25 schreef DaMart het volgende:
Die man met het baardje in het kantoor kwam me trouwens vaag bekend voor. Hebben we die misschien al eens in een eerder seizoen gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Ja, lijkt wel of de afleveringen die zich in het donker afspelen spannender zijn. Volgende week wordt het namelijk donkerquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:18 schreef Wuder het volgende:
Zo dat was even schrikken voor dat SWAT mannetje![]()
En de preview... damn... vanaf nu wordt het weer spannend, net als in de vorige seizoenen..
alleen soms in seizoen 2 vond ik her irritantquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:18 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel of de afleveringen die zich in het donker afspelen spannender zijn. Volgende week wordt het namelijk donker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nu over ep11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nuttige post voor de niet spoiler lezende mensheid... :-PFok! Groentje
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:37 schreef kulandra het volgende:
Over die preview:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nu over ep11Mjah je mag die laaste wel zonder spoiler tags die aflevering is geweest het hele topic in spoilers is ook niet watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nuttige post voor de niet spoiler lezende mensheid... :-PPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het allemaal in realtimequote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:21 schreef Dos37 het volgende:
jullie zijn er snel bij ik moet nog zolang wachten
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
Nu ze die override hebben vraag ik me toch af wat er de komende 13 uur gaat gebeuren, maar datzelfde was ook in de voorgaande seizoenen. Dan dacht je ook dat het halverwege al eigenlijk was afgelopen, terwijl de werkelijke ellende dan nog moest beginnen. Ik denk trouwens nog steeds dat die Paul Rains er wel degelijk iets mee te maken heeft.
En wanneer komt Michelle nou![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Die keert terug in de afl van 25 aprilquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:33 schreef Chillmeister het volgende:
I want Palmer!
serieus?quote:Op woensdag 2 maart 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die keert terug in de afl van 25 april
Dan denk ik eerder dat die Paul Raines er toch meer mee te maken heeft dan dat hij nu verteldquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:49 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden (vraag me niet waarom, want het is nergens op gebaseerd) dat de huidige president iets te maken heeft met de terroristen.
Bron?quote:Op woensdag 2 maart 2005 13:14 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 4 doet het ontzettend goed qua kijkcijfers:
Check it (zelf gemaakt)
[afbeelding]
Ik vond het wel ok. Diegene die die dochter speelde deed het goed.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet wat ze probeerden met die dochter van Driscoll, maar ben blij dat dat wief de pijp uit is. Jezus, wat was dat een kutpersonage zeg, waar je je ontzettend aan kon ergeren. Nutteloze tijdopvulling. Wat wilden de makers daarmee bereiken? Drama, sentiment? Totaal mislukt IMHO..
Nu kan de serie weer eens lekker voorruit
Deed mij heel erg denken aan die nieuwe vriendin van Palmer uit seizoen 3. Dat sloeg ook nergens op en na een aantal afleveringen was ze ook opeens verdwenen.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weet niet wat ze probeerden met die dochter van Driscoll, maar ben blij dat dat wief de pijp uit is. Jezus, wat was dat een kutpersonage zeg, waar je je ontzettend aan kon ergeren. Nutteloze tijdopvulling. Wat wilden de makers daarmee bereiken? Drama, sentiment? Totaal mislukt IMHO..
die ging snurken en kwam later toch weer terug zij het zonder echt plotlijn om haar persoon heen?quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deed mij heel erg denken aan die nieuwe vriendin van Palmer uit seizoen 3. Dat sloeg ook nergens op en na een aantal afleveringen was ze ook opeens verdwenen.
Volgens mij hebben we haar het hele seizoen niet meer terug gezien.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:54 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
die ging snurken en kwam later toch weer terug zij het zonder echt plotlijn om haar persoon heen?
Zie jij 24 uur per dag je vriendin?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we haar het hele seizoen niet meer terug gezien.
En de 9 afleveringen daarvoor ga je niet kijken?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:19 schreef raptorix het volgende:
Eergister season 3 afgekeken, moet wel zeggen dat het end SUPER spannend was, ga zo laatste 2 afleveringen van season 4 kijken
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:30 schreef Un4 het volgende:
Vorige week season 3 afgekeken en nu zsm met season 4 begonnen, was al de afleveringen aan het opsparen. Tot nu toe redelik goed seizoen, spannend en hoog tempo as always, toch denk ik dat het beste stuk nu nog moet komen. Het stuk waar Tony terugkwam was wel erg cool gedaan. Jammer dat ik nu weet dat er nog een aantal terugkomen, maarja risico van het vak.
Het gemis van Kim qua eyecandy wordt voor mij helemaal goed door Sarah trouwens.
Sarah is de lekkerste van seizoen 4 beter als kim in seizoen 3 niet beter als kim in siezoen 1 en 2.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja Sarah is egt geil.. naar mijn mening veel beter dan Kim en op gelijke hoogte als de dochter van Saunders in seizoen 3
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |