Het gehele topic is gebaseerd op warez, aangezien dit seizoen net uit is en bla blaquote:Op woensdag 23 maart 2005 22:35 schreef Mike het volgende:
Ondertitels vallen onder warez. Posts verwijderd.
1 - 0quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gehele topic is gebaseerd op warez, aangezien dit seizoen net uit is en bla bla![]()
Verschil is natuurlijk dat er geen links staan naar afleveringen. Daarnaast worden posts over het downloaden van de serie ook gewoon verwijderd.quote:Op donderdag 24 maart 2005 01:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Het gehele topic is gebaseerd op warez, aangezien dit seizoen net uit is en bla bla![]()
Eigenlijk zitten er in dit topic alleen maar mensen uit Amerika die braaf daar meekijken op FOXquote:Op donderdag 24 maart 2005 07:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Verschil is natuurlijk dat er geen links staan naar afleveringen. Daarnaast worden posts over het downloaden van de serie ook gewoon verwijderd.
Preciesquote:Op donderdag 24 maart 2005 09:33 schreef Wuder het volgende:
[..]
Eigenlijk zitten er in dit topic alleen maar mensen uit Amerika die braaf daar meekijken op FOX![]()
Hihihi. Iedereen wil dat Dina nog in leven is, maar een producer zei tegen de NY Post dat Dina toch echt dood is. (jaja...).quote:SUCCESSION PLAN : FX Networks president Peter Liguori is the odds-on favorite to succeed exiting Fox president Gail Berman. His first order of business: bring Dina Araz back to life on 24.
Nou van mij mag ze dood blijvenquote:Op donderdag 24 maart 2005 18:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hihihi. Iedereen wil dat Dina nog in leven is, maar een producer zei tegen de NY Post dat Dina toch echt dood is. (jaja...).
Ja, wie wens je nu een moeder met zo'n stem toe...quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:58 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Hihihi. Iedereen wil dat Dina nog in leven is, maar een producer zei tegen de NY Post dat Dina toch echt dood is. (jaja...).
Van mij ookquote:
Valencia, California. Niet Valencia, Spanjequote:Op woensdag 23 maart 2005 15:46 schreef flapp0r het volgende:
Valencia - Los Angeles is ongeveer 12 uur vliegen volgens mij
Dan ben je gelukkig één van de weinige. Op TWOP en officiele 24 forum wil iedereen haar terug. Ze was een erg sterk personge, ook enorm goed gespeeld. Waarschijnlijk krijgt ze wel een Emmy nominatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van mij ook... Was wat mij betreft ook enigszins een misser dit seizoen.
Ben ik het helemaal mee eens, maar haar rol was na een aantal afleveringen al uitgespeeld. Er zat gewoon geen boeiende verhaallijn meer in.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:21 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Dan ben je gelukkig één van de weinige. Op TWOP en officiele 24 forum wil iedereen haar terug. Ze was een erg sterk personge, ook enorm goed gespeeld. Waarschijnlijk krijgt ze wel een Emmy nominatie.
Degene die Dina moest omleggen kon het niet over z'n hart verkrijgen een kogel door haar mooie hoofdje te jagen en schoot dus in de lucht. (onwaarschijnlijk, maar alles is mogelijk in 24)quote:Op vrijdag 25 maart 2005 17:15 schreef Chillmeister het volgende:
Dina speelt idd een goed rol, Berous ook trouwens. Maar hoe kan ze dat overleven?
idd! dat geluidje is über!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond CTU vķķr Tony en Michelle's intrede ook interessant dit seizoen trouwens! Maar dat komt misschien doordat ik al blij wordt als ik dat telefoontgeluidje hoor. (Ik heb hem zelfs op mijn eigen mobiel)
hij klinkt niet echt genoegquote:Op maandag 28 maart 2005 16:05 schreef flapp0r het volgende:
http://www.musicfrom.nl/ringtones/ringtone/24%20CTU/telefoon.html
en ik moet er voor betalenquote:Op maandag 28 maart 2005 16:22 schreef flapp0r het volgende:
Hij klinkt idd een beetje blikkerig, maar op de mobiel klinkt ie iets anders.
mail em dan gewoon doorquote:
hebnie BT, wel datakabel, maar op een of andere manier is dat ding venr**kt. En ja, ik ben ook luiquote:Op maandag 28 maart 2005 17:03 schreef flapp0r het volgende:
je kunt toch zelf wel de mp3 omzetten naar wav of mid en via BT naar je mobiel sturen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome is 24. 24 is awesome!![]()
en jij antwoordquote:
quote:Op maandag 28 maart 2005 22:04 schreef CloudStrife het volgende:
Ik vertel je, ik vertel. Episode 16 ga ass kicken en weet je wie in episode 17 terugkomt!?Ach, ik denk dat je seizoen 4 nu een beetje te veel de hemel in prijst. Maar het blijft nog steeds leuk natuurlijk. En de persoon genoemd in je spoiler kan me eerlijk gezegd niet zo erg boeien, maar wie weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome is 24. 24 is awesome!
My soul is painted like the wings of butterflies
Ik heb het over aflevering 16quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat je seizoen 4 nu een beetje te veel de hemel in prijst. Maar het blijft nog steeds leuk natuurlijk. En de persoon genoemd in je spoiler kan me eerlijk gezegd niet zo erg boeien, maar wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |