abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 maart 2005 @ 22:20:53 #201
42184 crew  DaMart
pi_25525105
Ik vond dit weer een uitstekende aflevering, iets beter dan de afgelopen weken... ik heb de preview nog niet gezien, maar heb wel een idee wat er staat te gebeuren met de president... ook wel ironisch om te zien hoe voor seizoen 4 werd gezegd dat de complete cast behalve Jack zou worden vervangen, en die oude kast de nieuwe nu verjaagd...
  dinsdag 15 maart 2005 @ 23:37:21 #202
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25525850
Inderdaad Michelle is terug, dus de Michelle-kloon mag oprotten. "Security, please report to Station 1" Heerlijk om Michelle's daadkracht weer te zien. Niets geen "Als je dat nog eens doet, dan..."; nee, gewoon opzouten met die hap! "I don't trust her." En terecht! Nare, overambitieuze Sarah.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:13:12 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25526069
Na Tony nu ook Michelle terug en meteen stijgt de spanning van dit seizoen "24". Nu is er in CTU tenminste ook iets gaande wat boeit, iets was hiervoor totaal ontbrak.
Waar de schrijvers nu opeens weer heen willen (iets met de president ) lijkt me nu nog wat te ver gaan, maar wie weet hoe dat de komende afleveringen wordt uitgelegd. Feit is wel dat dit seizoen een beetje van de hak op de tak wordt gesprongen en de schrijvers niet precies weten waar ze heen willen. Zo lijkt het tenminste.
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:22:01 #204
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25526164
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Na Tony nu ook Michelle terug en meteen stijgt de spanning van dit seizoen "24". Nu is er in CTU tenminste ook iets gaande wat boeit, iets was hiervoor totaal ontbrak.
Waar de schrijvers nu opeens weer heen willen (iets met de president ) lijkt me nu nog wat te ver gaan, maar wie weet hoe dat de komende afleveringen wordt uitgelegd. Feit is wel dat dit seizoen een beetje van de hak op de tak wordt gesprongen en de schrijvers niet precies weten waar ze heen willen. Zo lijkt het tenminste.
Inderdaad... Coherentie is wat ik in dit seizoen een beetje mis. Er is misschien wel 1 bad guy, maar hij heeft gewoon een compleet arsenaal aan snode plannen klaarliggen en als er eentje mislukt stapt hij vrolijk over op het volgende.

Dat met de president zal wel iets met Air Force One te maken hebben. De pres. zit daar immers nog steeds en bovendien was die nieuwe bad guy (die blonde) een piloot. Als het maar geen slechte kopie van Air Force One met Harrison Ford gaat worden...

Ik vond CTU vóór Tony en Michelle's intrede ook interessant dit seizoen trouwens! Maar dat komt misschien doordat ik al blij wordt als ik dat telefoontgeluidje hoor. (Ik heb hem zelfs op mijn eigen mobiel )
pi_25526172
welke aflevering in seizoen 4 zitten we nu ?
  woensdag 16 maart 2005 @ 00:25:48 #206
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25526200
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef pascalheister het volgende:
welke aflevering in seizoen 4 zitten we nu ?
Episode 13 is net uitgezonden. Nog 11 te gaan dus.
pi_25528034
13 was kickuh!
Hahaha, al die oude stafleden verlaten vrijwillig of verplicht CTU.
It's time to get Chloe back!

Brute actiescene btw.
pi_25528053
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 00:22 schreef Zhenar het volgende:

Ik vond CTU vóór Tony en Michelle's intrede ook interessant dit seizoen trouwens! Maar dat komt misschien doordat ik al blij wordt als ik dat telefoontgeluidje hoor. (Ik heb hem zelfs op mijn eigen mobiel )
Als ik mij aan 1 ding erger dan is het wel het telefoongeluidje van CTU.
  woensdag 16 maart 2005 @ 08:19:30 #209
93483 The_Agency
For King & Country
pi_25528151
In de USA Today stond klaarblijkelijk een stukje over 24 en het allerhande gemartel in s04
quote:
Fictional ‘24' brings real issue of torture home
TV hero's tactics debated in world after Abu Ghraib

By Bill Keveney
USA TODAY

In the post-9/11 world, torture has hit the public radar in news reports about Abu Ghraib, congressional questioning of Cabinet nominees and, increasingly, as a featured interrogation tactic on Fox's serial thriller 24 (tonight, 9 ET/PT).

As politicians, pundits and the public debate extreme interrogation, 24 — which is enjoying a surge in critical praise and a 32% jump in viewers this season — has jumped to action.

To thwart a terrorist plot, hero Jack Bauer (Kiefer Sutherland) and his Counter Terrorist Unit have shot a suspect in the leg while interrogating him; subjected the son of the defense secretary to high-tech sensory disorientation; stun-gunned a suspected but innocent colleague; and used a lamp cord to shock information from a businessman.

For 24's producers, in their fourth season of constructing a save-the-world scenario that must be completed in one day, the use of torture is about “real-time” drama, not politics.

“It goes with the 24 conceit that we need information and don't have days to break this person. Sometimes we don't even have hours,” executive producer Howard Gordon says.

24's writers aren't taking a political stand, but they know that the real-world debate, with its pros and cons, is in the public consciousness, Gordon says. The substance of an upcoming episode will hinge on whether the president allows a suspect's torture, he says.

Outsiders have drawn connections between the real world and the fictional 24. The Council on American-Islamic Relations criticized the depiction of Muslim terrorists; a New York Times column compared 24's focus on domestic terror threats to the Bush administration's focus on Iraq; and Karen Greenberg, co-editor of The Torture Papers: The Road to Abu Ghraib, mentioned the series in a Baltimore Sun column about U.S. torture policy.

Alistair Hodgett of Amnesty International credits 24 and A&E's MI-5, which follows the British security service, with realistic depictions that provide “a clearer idea of what torture involves. … They do more to educate than desensitize.”

Gordon says 24 taps into the public's “fear-based wish fulfillment” of having protectors, such as Bauer, who will do whatever is necessary to save society from harm. But it shows a dark side, too.

“Jack Bauer is a tragic character. He doesn't get away with it clean. He's got blood on his hands,” Gordon says. “In some ways, he is a necessary evil.”
pi_25528907
Lag het trouwens aan mij of waren die 2 arabieren in de wapenwinkel ook een beetje om de kritiek tegen te gaan dat elke arabier in de serie een bad guy was ?
Enne, waarom worden de links naar de previews niet gelijk hier neergezet
Ik weet niet zo gauw waar jullie ze vandaan halen
Verder was het idd een goeie aflevering, lijkt me ook wel duidelijk dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 maart 2005 @ 10:29:48 #211
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25529276
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 09:42 schreef dapluiz het volgende:
Lag het trouwens aan mij of waren die 2 arabieren in de wapenwinkel ook een beetje om de kritiek tegen te gaan dat elke arabier in de serie een bad guy was ?
Ja, ik vond dat ook een heel geforceerd onderdeel. "Wij hebben zo te leiden onder wat al die 'slechte moslims' allemaal uitvoeren. We zullen je helpen!" Allemaal overbodige aandacht aan twee karakters die we toch nooit meer zien. Een veel te politiek correct.

Dat soort dingen vallen me wel vaker op dit seizoen; geforceerde momenten en onwaarschijnlijke motivatie van de personages. Hoe Tony weer helemaal in action is, dat sloeg ook eigenlijk nergens op. Evenals Berooz die opeens ontdekt dat hij de plannen van zijn ouders "evil" vindt. Dat had ie wel eerder kunnen bedenken! Hij wist precies wat er aan de gang was, maar vond het pas een probleem toen zijn vriendinnetje werd vergiftigd...
pi_25532299
Ik heb net ook de nieuwe aflevering gekeken en wat heb ik een hekel gekregen aan Michelle zeg. Ze is nog geen 20 minuten binnen of ze heeft al iemand naar buiten gewerkt. Vervolgens gaat ze ook nog lekker d'r eigen zin doordrammen en luistert ze niet naar Tony

Verder viel het mij ook op van de Moslims die hulpzaam waren. Die moesten toch maar eens in het goede daglicht worden gezet
  woensdag 16 maart 2005 @ 22:17:53 #213
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25532366
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:14 schreef Carport het volgende:
Ik heb net ook de nieuwe aflevering gekeken en wat heb ik een hekel gekregen aan Michelle zeg. Ze is nog geen 20 minuten binnen of ze heeft al iemand naar buiten gewerkt. Vervolgens gaat ze ook nog lekker d'r eigen zin doordrammen en luistert ze niet naar Tony
Als ze naar Tony had geluisterd zou ze echt op 1 paard wedden. Het risico, hoe klein ook, dat Tony het mis had kon ze niet lopen als verantwoordelijke. Dus zo gek was dat niet.
En dat Michelle die meid eruit knikkerde was juist geweldig

Michelle is
pi_25532415
@Carport: dat was toch kicken? Don't fuck with Michelle Dessler. Hahaha, Sarah werd effe geowned, en hoe!

Maar iemand een idee wie van de hoofdrolspelers een bad-guy is?
pi_25532872
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:
En dat Michelle die meid eruit knikkerde was juist geweldig

Michelle is
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:19 schreef CloudStrife het volgende:
@Carport: dat was toch kicken? Don't fuck with Michelle Dessler. Hahaha, Sarah werd effe geowned, en hoe!
Wat hebben jullie toch tegen Sarah?
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 22:17 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Als ze naar Tony had geluisterd zou ze echt op 1 paard wedden. Het risico, hoe klein ook, dat Tony het mis had kon ze niet lopen als verantwoordelijke. Dus zo gek was dat niet.
Ja, dat is wel zo, maar zij is nou niet zo heel erg lang directrice geweest daarzo.
In seizoen 1 zat Jack op die post en had al heel wat ervaring. Tony heeft daar ook twee jaar gezeten en weet dus ook wel hoe het daar gaat. Michelle heeft volgens mij niet zo heel veel ervaring daarzo. Dat Tony dus wist wat Jack ongeveer zou gaan doen vind ik dus niet zo vreemd. Door de ervaring die zij hebben met het werk (zowel binnen als buiten) had ze best wat meer naar Tony kunnen luisteren vind ik. Nu heeft ze hem totaal genegeerd.
  Redactie Games woensdag 16 maart 2005 @ 23:45:02 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_25534185
Sarah speelde even een overambitieuze hoer die het gezag van haar meerdere ondermijnde en even niet in de gaten had wat belangrijker was... het redden van de wereld i.p.v haar eigen ambitie...
Ik vind het prima
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 17 maart 2005 @ 00:01:08 #217
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_25534504
ik wil de ouwe michelle terug. fuck deze bitch
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 17 maart 2005 @ 01:16:25 #218
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25535777
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 00:01 schreef matthijst het volgende:
ik wil de ouwe michelle terug. fuck deze bitch
Echt niet! "Deze bitch" is precies de persoon die Michelle werd in seizoen 3... de hele reden waarom ik haar zo ben gaan respecteren!

S3: "Je mag niet het hotel verlaten! Wil je niet luisteren?" PANG! PANG! PANG!
S4: "Je denkt alleen aan je vuile deal met Driscoll? ... GET THE HELL OUT OF MY OFFICE!"

Go Michelle!
pi_25551158

Michelle!
pi_25554340
Met krullen is toch beter
Maar misschien paste dat niet goed bij haar nu nieuw bitch image
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:18:02 #221
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_25563102
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 22:25 schreef dapluiz het volgende:
Met krullen is toch beter
Maar misschien paste dat niet goed bij haar nu nieuw bitch image
Ja, met krullen was meer zo'n schattige agent, en nu is het een keiharde "spreek me tegen en ik steek een CTU pas in je aars" bitch..

Maar echt jammer dat Sarah weg is.. veel geiler dan Michelle
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_25591914
Holy shit! Als dit waar is?

Is iemand met een 24 weblog, maar tis eigenlijk gewoon iemand die voor FOX werkt. Ze plaatste maanden geleden al een pagina uit het script van een aflevering die we vorige week zagen (Tony / Michelle). Ook plaatst ze foto's enzo. Nu geeft ze een hint over iets dat gaat komen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zo tof zijn, en het klinkt aannemelijk, immers
SPOILER
Damn, dat zo echt zo bruut zijn!

Bron: http://24fan.blogspot.com/

[ Bericht 5% gewijzigd door CloudStrife op 19-03-2005 18:29:18 ]
pi_25593640
maar ze hadden de mensen op gepakt die er verantwooordelijk voor waren...
Zo zei de broer van david palmer.. MIsshicne toch niet de goede dan?
The following takes place between....
Michael Scofield
pi_25598227
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 19:40 schreef jdiezrequejo het volgende:
maar ze hadden de mensen op gepakt die er verantwooordelijk voor waren...
Zo zei de broer van david palmer.. MIsshicne toch niet de goede dan?
We weten nooit wie ze precies opgepakt hadden, misschien dachten ze alleen dat Peter Kingsley ermee te maken had en hebben ze nooit geweten dat er een Max en Trepkos achter zat. Wie weet
  zaterdag 19 maart 2005 @ 22:54:51 #225
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25598902
Laten we het niet hopen, want dat zou wel weer een zeer vreemde plotwending zijn.. iets waar we dit seizoen al genoeg van hebben gehad dacht ik zo.
  zondag 20 maart 2005 @ 15:01:54 #226
16082 Wytze
...Confidential
pi_25611144
Waaaaaaaaa ik heb heel weinig tijd gehad om te kijken dus ben net begonnen vanaf 406. en nu 407
En ineens kwam Tony binnen wandelen ik had echt zoiets van DAMNNNNN COOOOL

Maar nu snel verder kijken
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_25612341
Ik zat net aflevering 1 van 'Kelsey Grammer Presents: The Sketch Show' te kijken.
In een van de sketches speelde Mary Lynn Rajskub (24: Chloe) een FBI agente.
  zondag 20 maart 2005 @ 17:50:37 #228
17274 Wuder
pi_25615021
Wanneer komt Chloe weer terug?
pi_25616192
quote:
Op zondag 20 maart 2005 17:50 schreef Wuder het volgende:
Wanneer komt Chloe weer terug?
SPOILER
pi_25655850
Arme Berous (of hoe je die naam schrijft).
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:03:15 #231
76525 kulandra
Rondom 10 rules
pi_25657449
Tsja, het blijft toch allemaal net niet dit seizoen, vind ik... Anyway, weer een trage aflevering verder en ik denk dat er nog maar weinig hoop is dat het nog echt goedkomt met het verhaal. Ik vond de vorige seizoenen bij vlagen ook niet erg geloofwaardig maar toen stoorde het me niet zo, omdat er genoeg brute, realistische dingen gebeurden. Van die realistische dingen is t nieuwe nu wel een beetje af (vingertje erafsnijden, jewelf verwonden, undercover shit, misleiding op misleiding op misleiding...) dat is 1 van de problemen voor de serie. Een ander probleem is dat de terroristische plots gewoon te lachwekkend voor woorden worden. Ipv steeds groter, zouden ze het beter realistisch kunnen houden.
Wat komt er na 100+ kernreactoren? Ze kunnen het beter kleinschalig(er) opzetten voor het volgende seizoen, want meer onzin dan dit seizoen vind ik niet te handelen.......
Kom op zeg, ze kunnnen toch makkelijk een of ander superlow frequentie zendertje in jack zn hol douwen als ie op zo'n missie als in deze aflevering gaat? En die Marwan zet wel ff in 5 minuten zo'n hele operatie als in die tunnel in elkaar...... tsja.

Ik klink nu misschien erg kritisch, maar 24 is nu eenmaal met afstand mijn favoriete serie, dus je bent zuinig op waar je van houdt, eh.....
Fok! Groentje
pi_25657983
geef je goot gelijk, maar aan alle goede dingen komt een einde
  dinsdag 22 maart 2005 @ 15:36:29 #233
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25660954
Niet best wat ik hierboven weer lees. Als dit vierde seizoen nu bij aflevering 14 opnieuw wat inzakt dan gaat het echt niet meer goedkomen. Heel erg jammer
pi_25662713
Ik vond de laatste aflevering erg traag en ook niet boeiend. Pas naar het einde kwam er een beetje vaart in en werd het ook wat spannender.

Nee ook ik vind dit het seizoen van "net niet"
  dinsdag 22 maart 2005 @ 17:54:12 #235
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_25663592
Waar zijn de trailers voor de volgende episode ook weer te vinden?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 18:06:43 #236
17274 Wuder
pi_25663902
pi_25665226
Ik vind het nu ook een beetje tegenvallen, zeer ongeloofwaardig en wederom een ongeladen pistool, dat was dan weer te voorspelbaar...
  dinsdag 22 maart 2005 @ 19:05:15 #238
17274 Wuder
pi_25665396
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 18:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind het nu ook een beetje tegenvallen, zeer ongeloofwaardig en wederom een ongeladen pistool, dat was dan weer te voorspelbaar...
Maar je had niet verwacht dat ze het niet kon aanvoelen, intrapte en zelf doodgeschoten werd..
pi_25666816
SPOILER
Verder ben ik het eens met het commentaar hierboven, het is leuk, maar het is het telkens net niet dit seizoen. Hopen dat het nog goed komt de komende afleveringen...
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  Moderator dinsdag 22 maart 2005 @ 21:20:41 #240
42184 crew  DaMart
pi_25669127
Ik vond deze aflevering juist best leuk om te zien. Zat weer wat spanning in, wat actie, en ik ben er van overtuigd dat het nog goed gaat komen dit seizoen, en dat nu gewoon wordt opgebouwd naar een geweldig slot van seizoen 4!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 21:35:24 #241
17274 Wuder
pi_25669641
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 21:20 schreef DaMart het volgende:
Ik vond deze aflevering juist best leuk om te zien. Zat weer wat spanning in, wat actie, en ik ben er van overtuigd dat het nog goed gaat komen dit seizoen, en dat nu gewoon wordt opgebouwd naar een geweldig slot van seizoen 4!
SPOILER
Een beetje onwaarschijnlijk allemaal, maar het is een raar seizoen..
  dinsdag 22 maart 2005 @ 22:36:21 #242
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25671650
Ik heb net de aflevering gezien en vind het allemaal nog wel meevallen. Dit deel had eigenlijk van alles wel een beetje en is wat mij betreft dus best wel geslaagd. Dat het onwaarschijnlijk is, vind ik niet echt een argument, want dat is al die jaren niet anders geweest.
pi_25674456
en waarom blijf Jack altijd welw eer leven?
The following takes place between....
Michael Scofield
  woensdag 23 maart 2005 @ 01:38:04 #244
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25675349
Ik vond aflevering 14 prima! Eindelijk dat wanhopige, noodzakelijke gevoel weer terug, nu Jack zich tussen de terroristen begeeft!

Ik denk trouwens dat... [speculatie]
SPOILER
  woensdag 23 maart 2005 @ 02:03:40 #245
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25675614
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 01:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk trouwens dat... [speculatie] .. knip
Zou zeer verrassend zijn, maar eigenlijk net zo belachelijk als dat Nina in serie 1 de "moll" bleek te zijn. Dat hebben de schrijvers ook pas op het laatste moment bedacht en als dit waarheid wordt is dat bijna net zoiets.
  woensdag 23 maart 2005 @ 07:57:07 #246
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25676248
ik vond seizoen 3 eigenlijk beter, daar wisaten ze op een effectieve manier een onderwerp (Het virus) 24 uur lang spannend te houden. Nu hebben wel al een kidnapping gehad, ontploffende kerncentrales en air force one die waarschijnlijk gekaapt gaat worden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_25676712
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 07:57 schreef MikeyMo het volgende:
ik vond seizoen 3 eigenlijk beter, daar wisaten ze op een effectieve manier een onderwerp (Het virus) 24 uur lang spannend te houden. Nu hebben wel al een kidnapping gehad, ontploffende kerncentrales en air force one die waarschijnlijk gekaapt gaat worden
en je vergeet de EMP bom
pi_25678213
Ik vond het wel een kicke aflevering. Poor Behrooz.

Hmm. Waarom lieten ze de dood van Dina niet zien? Ik denk dat ze niet dood is! Marwan is iets van plan (zie ook promo voor volgende week). Wat als Dina Marwan's liefje blijkt te zijn, en Behrooz Marwan's zoon is. Dina moet gewoon terugkomen!

Die Anderson, en die PoorMansMandy! Die Anderson grijpt straks een F-5 en gaat opweg naar Air Force One. Hij moet dit alleen ongezien doen, want anders wordt hij gewoon direct de lucht uitgeschoten door andere straaljagers. Ik denk dat Anderson Air Force One moet begeleiden bij de landing.

Chloe in Pyama's! ROFL! Die opmerking gelijk over Driscoll, fantastisch. CTU is weer helemaal top nu. Jim Heller gaat nu eindelijk ook CTU uit, volgens mij is er iets met hem. Ik vertrouw hem niet helemaal.

En het schijnt dat aflevering 16 huge wordt, een big turning point in het seizoen. Ik weet niet wat er gaat gebeuren en dat wil ik ook niet weten. Weet alleen dat de 16 bruut wordt.

En:
SPOILER
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:42:47 #249
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25678540
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 08:47 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

en je vergeet de EMP bom
en in mindere mate die trein aan het begin natuurlijk
[..]
  woensdag 23 maart 2005 @ 10:52:50 #250
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_25678755
Ook leuk: Heller is aan de foon met de president, volgende scene: Heller si op het dak met Audrey om Paul uit de helicopter te zien komen
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')