Laten we hopen dat ze dat subverhaal geschrapt hebben, want het boeide voor geen meter.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:51 schreef Cruise het volgende:
Maar alle andere personages zijn zo vlak en emotieloos... Wat is eigenlijk gebeurd met de dochter van Driscol? Ben ik alweer helemaal vergeten... Zo vlak dus...
Dan zal Chase toch ook wel in beeld komen neem ik aan. Maar Elisha is wat mij betreft veel boeiender. Zij geeft een extra dimensie aan de acties van Jack. Het maakt het allemaal wat persoonlijk, dus ook meer begrijpend (vind ik). Alleen hoop ik niet dat ze zich heeft laten overhalen voor weer zo'n lullig rolletje als in seizoen 3.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
Elisha WTF waarvoor mjah het zal allemaal wel ze is wel lekker maar dan houdt het ook op. Ik had liever gezien dat Chase terug kwam die voegt tenminste nog wat toe
Ik vond Chase echt het meest nutteloze karakter van S3 (okee, Palmers girlfriend was erger). Kim vind ik wel leuk, zelfs haar verhaallijnen. Behalve dan die in S2 met die bergleeuw (of wat was het) en daarna die sneue kerel en zijn kelder - dat sloeg nergens op.quote:Op woensdag 16 februari 2005 11:57 schreef Dos37 het volgende:
Elisha WTF waarvoor mjah het zal allemaal wel ze is wel lekker maar dan houdt het ook op. Ik had liever gezien dat Chase terug kwam die voegt tenminste nog wat toe
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:45 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 3 werd ook pas echt spannend toen het virus uitbrak in het hotel.
Die shit in N. Mexico was utter crap en overbodig.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.
De prison-break was cool, maar zoals CloudStrife ook al zei, dat hele gedoe in Mexico vond ik ook niet echt de beste verhaallijn ooit. Wel mooi dat Nina dood ging, dat vond ik namelijk echt tijd worden. Maar toen dat virus in het hotel zat werd het echt cool.quote:Op woensdag 16 februari 2005 13:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond je? Dat begon wat mij betreft al toen Jack Salazar uit de gevangenis hielp ontsnappen. Vanaf dat moment was het één lange rollercoaster.
Ik weet dat jij s3 het minste vindt, dus daar zal het wel aan liggen. Wat mij betreft is het verreweg het beste seizoen. Dat is dus het verschil. Alles in New Mexico vond ik puntje van m'n stoel scenes.quote:Op woensdag 16 februari 2005 16:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die shit in N. Mexico was utter crap en overbodig.
Dus als ik t/m aflevering 9 van alle seizoen bekijk is dit seizoen heel erg constant en zeker niet slechter dan s3.
Mjah, ik ben het wel met je eens, ik vind seizoen 3 ook het beste, nog steeds.quote:Op woensdag 16 februari 2005 17:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij s3 het minste vindt, dus daar zal het wel aan liggen. Wat mij betreft is het verreweg het beste seizoen. Dat is dus het verschil.
Nee, juist die overdrevenheid en hoeveelheid actie maakte seizoen 3 voor mij zo goed...quote:Op woensdag 16 februari 2005 20:02 schreef Chillmeister het volgende:
serieus? het blijft voor miij S1 dan S2 en dan S3. Kijk alle series zijn overdreven maar de laatste helemaal (laat seizoen 4 erbuiten omdat die nog steeds gaande is). Jack heeft zoveel gedaan in S3, dat is bijna niet op te noemen, zeker binnen een periode van 24 uur.
Wie zegt datquote:Op donderdag 17 februari 2005 09:39 schreef Tobbes het volgende:
Tssss..had je niet ff "spoiler" in de titel kunnen zetten![]()
Nu weet ik al dat Tony en Jack deel vier overleven![]()
waar dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 13:55 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog gekeken op de website van fox staat ook een teaser gewoon op de FP ik kwam er toevallig achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |