+1 310 597 3781 iddquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:51 schreef Dos37 het volgende:
wat word dat van uit nederland
+1 010 597 3781
er staat op tvtome niet dat die eerder een gastrol heeft gehad dus lijkt me nietquote:Op dinsdag 22 februari 2005 23:25 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering weer. Ook goed om te zien dat Tony terug is bij CTU. Nou maar hopen dat hij de rest van het seizoen ook blijft!
Die man met het baardje in het kantoor kwam me trouwens vaag bekend voor. Hebben we die misschien al eens in een eerder seizoen gezien?
Ik moest echt even nadenken, toen ze de naam "Paul Raines" lieten vallen. Pas toen er werd gezegd: Wat heeft Audrey's man er mee te maken. Toen had ik het door...quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Het wordt wel hoog tijd dat Michelle terug keert. Dan krijgen we tenminste weer wat boeiende karakters, want tot nu toe houdt het wat mij betreft niet over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |