Concrete in Den Haag had ze ook nog in de etalage staan vandaag, welke maten en prijs durf ik niet te zeggen. http://www.concrete.nl voor contactgegevens.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 19:13 schreef TAG-Speedy het volgende:
Wederom bedankt
Die winkel in Amsterdam uit je eerdere post had nog 1 paar in mt44 liggen, ga ik volgende week naar kijken (zo op het plaatje ben ik er weg van maar wil ze toch wel even in het echt zien als de mogelijkheid er toch is), mocht die onverhoopt weg zijn dan kan ik altijd nog die duitse zaak proberen.
Ben gister bij Subzero geweest, en ook al vond ik weinig enthousiasme bij m'n medeshoppers, heb ze toch maar meegenomenquote:
die zijn best okquote:Op maandag 21 februari 2005 23:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
48 paar slechts en dan maar 220 dollar, daar gaat aan verdient worden op eBay
Mijn aanwinst ook maar even op de foto gezet, wat een verademing na al die jaren behelpen met andere schoenen
[afbeelding]
Niet echt mijn smaak, deze uitvoering, maar tof dat je ze gevonden hebt.quote:Op maandag 21 februari 2005 23:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
Mijn aanwinst ook maar even op de foto gezet, wat een verademing na al die jaren behelpen met andere schoenen
[afbeelding]
Dizzee Rascal editionquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:40 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Limited edition, 48 paar in totaal. Verdere gegevens ontbreken.
Ik was al bang dat ik de enige wasquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
Dizzee Rascal edition![]()
mja ik vind dat hele model erg lelijk om eerlijk te zijn
what the fuck zijn datquote:Op zondag 13 maart 2005 17:39 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Deze hadden ze bij de grote Footlocker in Rotterdam, maar niet in mijn maat. Den Haag had hem helemaal niet. Volgens een verkoper daar zouden ze alleen in Amsterdam en Rotterdam komen. Zou iemand eens bij de FL Amsterdam Kalverstraat (de grote vestiging) of Nieuwendijk kunnen kijken? Ik moet ze hebben..
Die zijn gaaf, de Air Max 1 is en blijft de mooiste!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
[afbeelding]
Die nieuwe nike modellen zijn echt zo ontzettend lelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:43 schreef Otpor het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Maar ipv dat groffe oppervlak een wat gladder en meer blinkend laagje.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 april 2005 04:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die nieuwe nike modellen zijn echt zo ontzettend lelijk![]()
quote:
Ja dat heb ik ook. Daarom zijn mijn laatste nike's donkerblauw, zonder 'air' raampje en 'netjes'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:43 schreef erik-de-perik het volgende:
vroeger had ik altijd nikes maar sinds een aantal jaar vind ik het niets meer....
ze hebben voor mij een ander imago gekregen...
Vandaag bij Coach Rotterdam geweest. Daar hebben ze idd de originele staan evenals de zwartrode:quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
Bij coach hebben ze schijnbaar de originele kleur nike air 180 weer in de winkel liggen volgens een grote kleuren advertentie in de "Spits". Kan iemand dat bevestigen, dan ga ik van de week even naar de stad om ze op te halen?
130 euro? Of duurder?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Vandaag bij Coach Rotterdam geweest. Daar hebben ze idd de originele staan evenals de zwartrode:
[afbeelding][afbeelding]
Beide modellen stonden ook bij Footlocker nu. Niks limited edition dus. De Nike Store in R'dam had ze trouwens ook nu.
Lelijk.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:33 schreef BrauN het volgende:
Ik vind deze echt zo supertof, weet iemand waar ze nog te krijgen zijn?
[afbeelding]
die onderste ga ik halen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Modus het volgende:
Hier een paar nieuwe samples:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
119 euro.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:21 schreef Modus het volgende:
Voor de fans:
[afbeelding]
Nu in de Footlocker winkels voor ik geloof ¤ 130.
Er gaan wel geruchten dat de Air Stab een reissue gaat krijgen, begin 2006. Sinds de mislukte 180 ben ik niet zo'n fan meer eerlijk gezegd en deze zullen ze ook wel verneuken met 2347823 kleurstellingen in 3 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Iemand ooit nog eens iets gehoord van de Air Max ST?
Ja deze vond ik vroeger niks speciaals hebben. De air 180 was voor mij zo speciaal door zijn air-raam. Een absolute must. Deze schoen had voor mij toen niks speciaals kende ook niemand die hem had. Ik vond hem toen ook niet zo heel erg mooi. Nu nog niet trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Er gaan wel geruchten dat de Air Stab een reissue gaat krijgen, begin 2006. Sinds de mislukte 180 ben ik niet zo'n fan meer eerlijk gezegd en deze zullen ze ook wel verneuken met 2347823 kleurstellingen in 3 jaar.
[afbeelding]
Deze dus. Vóór de originele Air 180 was dit hèt topmodel van Nike en kostte toen ('90/'91) fl. 369,95.. Van dit model zijn maar iets van 4 kleuren uitgebracht destijds.
Alleen in Rotterdam???quote:Op zondag 19 juni 2005 07:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
de wit/grijze air force 180 is nu 50 euro bij footlocker in rotterdam
daar heb ik ze gezien, en aangezien ik geen jomanda heet weet ik niet of het elders het zelfde verhaal isquote:
that's what happenened with my Max ST's toen ik ze eindelijk via Ebay gevonden hadquote:De zool vergeelt en wordt vaak hard en zodra je er op gaat lopen, kraakt en 'barst' deze in allemaal kleine soort van korreltjes
Er zit een grote maten schoenen winkel in Rotterdam op de nieuwe binnenweg die gaan ook over de maat 50 heen, maar weet niet of ze nikes hebben,quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:50 schreef tanna het volgende:
Gewoon een winkel dus! Waar huist dat eigenlijk? Niet bij ons in de buurt in ieder geval, want we hebben vele zaterdagen in Amsterdam rondgehold...........maar helaas niets kunnen vinden![]()
Dank voor dit duidelijke antwoord, dat wordt dus weer een dagje uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:21 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
[..]
Er zit een grote maten schoenen winkel in Rotterdam op de nieuwe binnenweg die gaan ook over de maat 50 heen, maar weet niet of ze nikes hebben,
http://www.pickyourshoes.com/collectible/nike_max90_blk_wht.htmquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:12 schreef BigDave het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek deze schoenen al heel lang maar kan ze nergens vinden, weet iemand waar ik ze kan kopen/bestellen?
Waar kan ik die onderste kopen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Modus het volgende:
Hier een paar nieuwe samples:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het 1e plaatje is telkens de originele, het 2e de retro van 2004:quote:Op maandag 18 juli 2005 13:23 schreef Z het volgende:
Ik kan alleen geen plaatje van het origineel vinden ... Jij wel?
En als ik nou een soortgelijke versie zou willen hebben.. gewoon kwa model. Welke zou dat dan zijn en hoeveel zou deze kosten.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik deze vinden in het hoge noorden.. woon een half uur rijden van groningen af..
Kheb ze trouwens in Florida gekochtquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:49 schreef GAMED0G het volgende:
alpha force valt opzich wel mee(laatst nog een paartje @ FL opgepikt voor 12 euro....maar deze kleuren zijn idd een niet veel gezienen uitvoering@!
Die foto is gewoon een limited edition van de Air Max 94. Die andere met 3 zichtbare units, niet gewoon de Air Max Light (ook wel Air Max2)?quote:Op maandag 22 augustus 2005 00:10 schreef rwooding het volgende:
Zag ook in dit forum die rose met paarse air 180.... waar zijn deze te krijgen net zoals die licht met donker blauw? heb op de site van opium-crew gekeken maar kwam er niet verder mee. Vind dit echt dope hoor praten over de vette nike's from way back....
Tailwind's
air structure's
air max 94 & 93
Ps. tussen de max 93 en 94 was er ook nog een ander model of kleur ze waren wit met blauw, licht blauw en licht paars... wie kent ze nog
ps. de nike's uit m'n vorige bericht kwamen gelijk met de air max cb (charles barkley) uit
wie o wie kan mij helpen aan deze oude nike's
[afbeelding]
Maar heb je ze nog kunnen kopen ofnie?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef kultivate het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bij seventyfive geweest. Daar werden Nike air max amsterdam 2 van piet parra voor het eerst officieel verkocht. Gekke huis ze hadden maar 35 paar ofzo en er stonden mensen vanaf 12 uur smiddags terwijl de verkoop pas om half 8 starten.
Nee helaas niet, er staan er nu een paar op ebay.quote:Op maandag 12 september 2005 19:43 schreef earthquake het volgende:
[..]
Maar heb je ze nog kunnen kopen ofnie?
heel erg laat maar je weet maar nooit, deze fret click fc is nog wel te krijgen, veel winkels bestellen hem alleen nooit bij, zijn er maar 1300 gemaakt maar nog niet allemaal op..quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
Waar kan ik deze vinden in het hoge noorden.. woon een half uur rijden van groningen af..
ST??? zegt me niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Iemand nog iets over de nike Air Max ST?
Voor zover bekend zijn er (vooralsnog?) geen plannen om deze te retro-en.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:41 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Iemand nog iets over de nike Air Max ST?
Er zijn ongeveer 531 modellen crosstrainers geweest in de loop der tijd. Iets meer info?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:53 schreef Z het volgende:
Weet jij niks over die crosstrainers Modus?
Dit is wel een erg mooie air max. Ben nooit zo;n fan van de air max alleen air max 1 vind ik wel ok en deze nu dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Voor zover bekend zijn er (vooralsnog?) geen plannen om deze te retro-en.
Dit was de Air Max ST:
Top! Heb ze alleen in geen enkele winkel (waar ik normaal kom) gezien ... Waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 531 modellen crosstrainers geweest in de loop der tijd. Iets meer info?
Modellen die recentelijk opnieuw uitgebracht zijn, zijn o.a. de Huarache Crosstrainers, de Air Trainer I, Air Trainer III, Air Trainer Max (Bo Jackson), Air Trainer SC, zie de plaatjes in die volgorde:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke maat heb je?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:27 schreef Soul_Survivor het volgende:
je mag mijn fret clicks wel kopen..
45quote:
Die heb ik. Ik had ze iets meer dan een jaartje gehaald bij Footlocker. Ze hebben nu daar deze nog steeds als het goed is. Maar wel compleet in leer ipv de textiel aan de voorkant. Leer is overigens veel beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:12 schreef BigDave het volgende:
[afbeelding]
Ik zoek deze schoenen al heel lang maar kan ze nergens vinden, weet iemand waar ik ze kan kopen/bestellen?
w00t die zijn tofquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:38 schreef kultivate het volgende:
[afbeelding]
Vandaag bij seventyfive geweest. Daar werden Nike air max amsterdam 2 van piet parra voor het eerst officieel verkocht. Gekke huis ze hadden maar 35 paar ofzo en er stonden mensen vanaf 12 uur smiddags terwijl de verkoop pas om half 8 starten.
De hyperstrike is 650 euro!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Jammer joh die zijn nergens meer te koop alleen ebay.
Bij patta hebben ze nog de hyperstrike versie die is 400 euro ofzo.
Oke,quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:56 schreef Stansfield het volgende:
Jammer joh die zijn nergens meer te koop alleen ebay.
Bij patta hebben ze nog de hyperstrike versie die is 400 euro ofzo.
goude kikkersquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef fretclick het volgende:
thanks to earthquake:
[afbeelding]
laatste aanwinst:
[afbeelding]
Nice!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef fretclick het volgende:
thanks to earthquake:
laatste aanwinst:
sorryyyy
Vette schoenen, wilde ze eerst zelf ook halen, totdat het mij opviel dat 50% van de mocro's tegenwoordig op AM 90's looptquote:
Klopt ja dat is hemquote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef fretclick het volgende:
is dat niet die doernbecher hawaï editie bladiebladie, had iets te maken met cancer.. zijn erg nice tough
Trek je cc maar ff. http://www.napsize.com/data/database.cgi?equal1=955&print=1&tid=list3&word=1quote:Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Klopt ja dat is hem
Tnx. Nog verder mooie dingen die er aan zitten te komen? want ik moet me weer ff overal in inlezen
Ik ben nog opzoek naar de Paas nike air max. Zal morgen wel ff fototje laten zien.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:59 schreef fretclick het volgende:
ik ga sowieso voor die wieger sb's, maar meer om de skaters hier gek te maken dan dat ze supergaaf zijn hehe.. die clot's am1's zijn wel nice, maar niet voor mij weggelegd. ik ben geen AF1-fan, maar die af1's uit het wk-pack zijn toch wel heel nice! en de quicksilverdunks zijn ook wel nice.
jij nog iets dat je zegt 'wow!!!'
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Modus het volgende:
Paas?.
Ik zoek nog een paar AM Amsterdams, maar a.u.b. voor een iets christelijkere prijs dan waar ze nu voor rondgaan..
Net als zovelen. Dat gaat je denk ik niet lukken. Er was sprake van dat Concrete in Den Haag een kleine hoeveelheid zou krijgen. Misschien kan je hun eens mailen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Modus het volgende:
Paas?.
Ik zoek nog een paar AM Amsterdams, maar a.u.b. voor een iets christelijkere prijs dan waar ze nu voor rondgaan..
Zoiets las ik laatst ook, was een vaag gerucht. Ik meende er uit op te kunnen maken dat Patta in DH een 2e zaak zou openen en ze daar nog een paar maten zouden neergooien. Maar da's dus puur even míjn interpretatie geweest.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef Stansfield het volgende:
Net als zovelen. Dat gaat je denk ik niet lukken. Er was sprake van dat Concrete in Den Haag een kleine hoeveelheid zou krijgen. Misschien kan je hun eens mailen.
Oh ik dacht juist dat concrete een 2e zaak zou openen. Maar het fijne weet ik er ook niet van want ik ben er niet heel erg naar op zoek, niet dat ik ze niet zou willen maar ja het maakt me ook niet uit als ik ze niet heb dus ben er niet zo heel erg naar op zoek.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoiets las ik laatst ook, was een vaag gerucht. Ik meende er uit op te kunnen maken dat Patta in DH een 2e zaak zou openen en ze daar nog een paar maten zouden neergooien. Maar da's dus puur even míjn interpretatie geweest.
Ebay is your friend.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
heb thuis nog meer plaatjes
140 moesten ze kosten. maar weet niet of ze nog hebben.
Ik heb nog zo een gast die ze mee neemt moet alleen ff kijken las net pas zijn mail jammer genoeg.quote:
denk gewoon dat er te veel foutjes in het orginele ontwerp hebben gezeten en er daarom teveel garantie gevallen kwamen of te veel klachten over lekkende of loskomende air units. etc..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef Bombardier het volgende:
En wat is volgens jullie de échte reden dat de air-unit van de Nike Air 180 van tegenwoordig, totaal niet lijkt op de originele 180's?
Het verhaal dat ze de mal zijn kwijtgeraakt gaat er bij mij niet in.
Het schijnt ook een patent-kwestie geweest te zijn. De oude 180s zijn maar iets van een jaar te koop geweest, ze hebben de produktie moeten stoppen omdat een ander merk (ik meen Avia, nu niet echt bekend meer) patent had op gedeeltes van het ontwerp van de 180, vermoedelijk dus iets met de zool. Is een versie van het verhaal.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:53 schreef Bombardier het volgende:
En wat is volgens jullie de échte reden dat de air-unit van de Nike Air 180 van tegenwoordig, totaal niet lijkt op de originele 180's?
Het verhaal dat ze de mal zijn kwijtgeraakt gaat er bij mij niet in.
Damn, zijn deze ergens te krijgen??quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:48 schreef Kentaro het volgende:
Die Air Structures zijn zeker ok.
[afbeelding]
zijn dat die groene of de rode noodles? k heb de rooie, lekker schoentjes, ook de trifecta fc's en de fretjes... wil eigenlijk de groenen noodles ook nog wel... heb nog wel ergens ruimte in een kast!quote:Op donderdag 11 mei 2006 10:19 schreef thaWarhead het volgende:
Tanuki Noodles, Fret Clicks en Barcelona's. Maar ze gaan eruit ergens dit jaar, worden vervangen door de SC.
gezellig, maar ben 's middags zelf weg, tot een uurtje of 1 aanwezig!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:43 schreef thaWarhead het volgende:
De groene, by far mn favoriete FC's, materiaal is echt perfect. Mijn collectie is nog niet zo ver (zit nu op 8 paar SB's) maar ik doe het best aardig zonder vaste baan. We hebben dezelfde maat trouwensIk ben vrijdag overigens in Delft, misschien dat ik nog wel even langshobbel bij je Floyd.
ebay is your friend.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:36 schreef VIP het volgende:
Aaarg, niemand enig idee of de Air Structure ergens te krijgen is? Is de laatste in mijn assortiment die ik nog zoek. Moet ze gewoon hebben
heb je geen foto van degene die je wil hebben?quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:36 schreef VIP het volgende:
Aaarg, niemand enig idee of de Air Structure ergens te krijgen is? Is de laatste in mijn assortiment die ik nog zoek. Moet ze gewoon hebben
quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:32 schreef VIP het volgende:
wtf, waar? Meen je dat nu echt? Wil je me mailen op yzord.mi16(at)gmail.com?
Ik ook één keer toen het net geopend was. Alleen maar total 90 is maat 47 en hoger.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:03 schreef berent het volgende:
Ik ben ooit eens in de Nike Outlet in Batavia Stad geweest![]()
Nooit weer.
Tja, ze zijn meer dan een jaar oud, die dingen zijn ook wel een keer uitverkocht. Ik weet dat de E-Zone nog wat heeft liggen, maar volgens mij alleen een grote maat (13 ofzo). Caliroots heeft ze nog in 11/11,5/13, Trust Nobdy heeft ook nog een 11,5.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef J_Velsink het volgende:
Iemand hier die weet of de Fretclick's nog ergens te koop zijn?
Ik heb alle winkels van de store locater van nikeskateboarding.com gebeld maar niemand heeft ze meer...
welke maat zoek je? er zijn nog een paar paartjes, 11 11.5 en 13 beschikbaar...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef J_Velsink het volgende:
Iemand hier die weet of de Fretclick's nog ergens te koop zijn?
Ik heb alle winkels van de store locater van nikeskateboarding.com gebeld maar niemand heeft ze meer...
bij ons ook te krijgen!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:08 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de SB fans:
Witte Melvins (9,5 t/m13)
Shimizu's (13)
Send Help's (8)
High Hairs (8 t/m13)
Voor ¤ 92.89 inclusief verzendskosten op Grandism
neh want ik wil hem graag in 1 kleur en niet die 2 verschillendequote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef thaWarhead het volgende:
Zie je er lekker net zo uit als de rest van het land...
Die jij bedoelt heb ik volgens mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
neh want ik wil hem graag in 1 kleur en niet die 2 verschillende![]()
Haha zoek toch wel maatje 41/42, ik ben helaas een jaar te laat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
welke maat zoek je? er zijn nog een paar paartjes, 11 11.5 en 13 beschikbaar...
denk dat kleine maatjes moeilijk gaat worden![]()
Er zijn 2 opties.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:31 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht en heb je misschien een foto?![]()
Snelsnel foto van die van mij:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:31 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht en heb je misschien een foto?![]()
yep dat is m bedankt dan ga ik meteen even langs footlockerquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:02 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Snelsnel foto van die van mij:
[afbeelding]
Als het deze is: Footlocker
Die is misschien wel grappig ja, misschien in de nike store in de kalverstraat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Vorige week zag ik iemand metzo'n nike Joga Bonito t-shirt lopen... zwart met gouden letters.
Enig idee waar ik die kan krijgen?
helaas helemaal op, grijs rode nike fctjes toch? heb geloof ik alleen nog het t-shirt, fc's van de sb lijn zijn nagenoeg uitgestorven... 70eu lijkt me geen slechte dealquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef thaWarhead het volgende:
Mmm, aanbiedingkje gehad voor een paar Chet Childress FC's voor 70 dollar inc. Kun jij er toevallig ook nog aan komen Floyd?
Sinds de de la souls is het behoorlijk matig ja. Maar deze vind ik wel weer behoorlijk ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef berent het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de SB releases van de laatste tijd een beetje vind tegenvallen? Ik weet niet wat het is, maar de meeste spreken mij gewoon niet aan. Hebben ze eindelijk eentje die ik wel vet vind (Andy Jenkins) wordt die niet uitgebracht.![]()
foto's?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vind het wel goed dat Nike iets meer op skaten gericht is nu. Maar als je wat spectaculairs wilt moet je wachten tot het einde van het jaar met de 3 beren (van het Goudlokje sprookje) pack.
Dit is wat ik over de schoen heb gevonden. In de naam van de foto zag ik FCPouChen staan. Dus ik ben gaan Googlen op Pou Chen en gelijk de eerste link was al raak. Pou Chen is 's werelds grootste schoenenfabrikant. Bijna alles wat van Nike is komt vanuit de handen van Pu Chen's medewerkers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef floydvisser het volgende:
volgende maand komt deze fc uit...
[afbeelding]
ff kijken...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dit is wat ik over de schoen heb gevonden. In de naam van de foto zag ik FCPouChen staan. Dus ik ben gaan Googlen op Pou Chen en gelijk de eerste link was al raak. Pou Chen is 's werelds grootste schoenenfabrikant. Bijna alles wat van Nike is komt vanuit de handen van Pu Chen's medewerkers.
De 2e link die Google mij gaf was de homepage van Pou Chen; www.pouchen.com.tw Dus ik ben daar even op gaan kijken en het logo van Pou Chen is idd het logo wat op de tong van de FC staat.
Dan rest de vraag...waarom zou Nike in hemelsnaam een collabo maken met het bedrijf dat hun schoenen fabriceert?
u got mail!!quote:
nee, i got a pakketjequote:
Niemand die t weet? Of dat shirt ergens gezien heeft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Vorige week zag ik iemand metzo'n nike Joga Bonito t-shirt lopen... zwart met gouden letters.
Foto's? die namen zeggen me niet zoveel eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:06 schreef VIP het volgende:
Ben ook op zoek naar Nike Air span 42,5 en nog de Air structure 42,5
Iemand enig idee where to get? Ebay is al moeilijk.
kitbagquote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Zoiets alleen dan met "gaas"quote:
vraag naar de Nike Truckerscap, dat zijn die petten met dat gaas achterop wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Zoiets alleen dan met "gaas"
jezus wist niet dat het zo moeilijk is om gewoon een goede pagina te vinden met een grote collectie aan nike spul. www.nike-shop.com oid.
ik ga denk ik dan maar die witte halen. Heb ik iig het type nummer :S
niet achterop. Voorop ook. snif ik zal de winkel vandaag wel inlopen en een foto maken. van de witte versiequote:Op woensdag 24 mei 2006 13:23 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
vraag naar de Nike Truckerscap, dat zijn die petten met dat gaas achterop wat jij bedoelt.
dat waren service onvriendelijke hufters, die bijvoorbaat zonder moeite te nemen al zeiden dat ze dat niet konden. of enigzins maar moeite deden om tot een oplossing te komen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:03 schreef fretclick het volgende:
lol, vraag gewoon in de winkel waar ze de witte versie hebben of ze ook aan zwart kunnen komen.
Jij ook!quote:
die kleur of een andere? ken deze voor je bestellen, maar duurt ff, (vanaf maat 11 helaas)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:56 schreef Slamm het volgende:
Ik ben op zoek naar deze:
[afbeelding]
Nike Skateboarding Classic. Je hebt ook de Tennis Classic, maar daar is oa de tong dunner van...
Weet iemand waar je die kan halen (regio Rotterdam)?
LEFT had ik al geprobeerd, had ze helaas niet!
k zal een kijken wat ik te weten kan komen, maar heb geen samples gezien of wat dan ook...quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:57 schreef thaWarhead het volgende:
Hey Floyd, heb jij enig idee of deze Huf FC's uit gaan komen (in NL of de VS?) Geruchten zijn namelijk dat dat niet gaat gebeuren.
[afbeelding]
nee helaas, heb bij sneakers en zo ook deze gepost...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:18 schreef thaWarhead het volgende:
Day of the Dead Dunk...
[afbeelding]
Toevallig al op een bestelsheet gezien Floyd?
Kun je de Footlocker niet vragen of ze een grotere maat kunnen bestellen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:35 schreef Joncho het volgende:
MIsschien dat iemand mij kan helpen:
Ik ben op zoek naar een babyroze Nike Sweatvest met capuchon en rits, bij de Foot Locker in Leeuwarden heb ze hem alleen nog maar in de S maatjes. Weet iemand waar ze ze hem nog wel hebben liggen? (online webshop mag ook)
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:18 schreef thaWarhead het volgende:
Day of the Dead Dunk...
[afbeelding]
Toevallig al op een bestelsheet gezien Floyd?
Lol goeie topic kick. Als je vorige sneakertopic delen had doorgespitt was je ze ook tegengekomenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |