130 euro? Of duurder?quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Vandaag bij Coach Rotterdam geweest. Daar hebben ze idd de originele staan evenals de zwartrode:
[afbeelding][afbeelding]
Beide modellen stonden ook bij Footlocker nu. Niks limited edition dus. De Nike Store in R'dam had ze trouwens ook nu.
Lelijk.quote:Op zondag 13 februari 2005 12:33 schreef BrauN het volgende:
Ik vind deze echt zo supertof, weet iemand waar ze nog te krijgen zijn?
[afbeelding]
die onderste ga ik halen!quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:03 schreef Modus het volgende:
Hier een paar nieuwe samples:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
119 euro.quote:Op maandag 6 juni 2005 23:21 schreef Modus het volgende:
Voor de fans:
[afbeelding]
Nu in de Footlocker winkels voor ik geloof ¤ 130.
Er gaan wel geruchten dat de Air Stab een reissue gaat krijgen, begin 2006. Sinds de mislukte 180 ben ik niet zo'n fan meer eerlijk gezegd en deze zullen ze ook wel verneuken met 2347823 kleurstellingen in 3 jaar.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:25 schreef AlexBuitenwerf het volgende:
Iemand ooit nog eens iets gehoord van de Air Max ST?
Ja deze vond ik vroeger niks speciaals hebben. De air 180 was voor mij zo speciaal door zijn air-raam. Een absolute must. Deze schoen had voor mij toen niks speciaals kende ook niemand die hem had. Ik vond hem toen ook niet zo heel erg mooi. Nu nog niet trouwensquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Er gaan wel geruchten dat de Air Stab een reissue gaat krijgen, begin 2006. Sinds de mislukte 180 ben ik niet zo'n fan meer eerlijk gezegd en deze zullen ze ook wel verneuken met 2347823 kleurstellingen in 3 jaar.
[afbeelding]
Deze dus. Vóór de originele Air 180 was dit hèt topmodel van Nike en kostte toen ('90/'91) fl. 369,95.. Van dit model zijn maar iets van 4 kleuren uitgebracht destijds.
Alleen in Rotterdam???quote:Op zondag 19 juni 2005 07:20 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
de wit/grijze air force 180 is nu 50 euro bij footlocker in rotterdam
daar heb ik ze gezien, en aangezien ik geen jomanda heet weet ik niet of het elders het zelfde verhaal isquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |