goude kikkersquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef fretclick het volgende:
thanks to earthquake:
[afbeelding]
laatste aanwinst:
[afbeelding]
Nice!quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:20 schreef fretclick het volgende:
thanks to earthquake:
laatste aanwinst:
sorryyyy
Vette schoenen, wilde ze eerst zelf ook halen, totdat het mij opviel dat 50% van de mocro's tegenwoordig op AM 90's looptquote:
Klopt ja dat is hemquote:Op maandag 8 mei 2006 19:50 schreef fretclick het volgende:
is dat niet die doernbecher hawaï editie bladiebladie, had iets te maken met cancer.. zijn erg nice tough
Trek je cc maar ff. http://www.napsize.com/data/database.cgi?equal1=955&print=1&tid=list3&word=1quote:Op maandag 8 mei 2006 20:48 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Klopt ja dat is hem
Tnx. Nog verder mooie dingen die er aan zitten te komen? want ik moet me weer ff overal in inlezen
Ik ben nog opzoek naar de Paas nike air max. Zal morgen wel ff fototje laten zien.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:59 schreef fretclick het volgende:
ik ga sowieso voor die wieger sb's, maar meer om de skaters hier gek te maken dan dat ze supergaaf zijn hehe.. die clot's am1's zijn wel nice, maar niet voor mij weggelegd. ik ben geen AF1-fan, maar die af1's uit het wk-pack zijn toch wel heel nice! en de quicksilverdunks zijn ook wel nice.
jij nog iets dat je zegt 'wow!!!'
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Modus het volgende:
Paas?.
Ik zoek nog een paar AM Amsterdams, maar a.u.b. voor een iets christelijkere prijs dan waar ze nu voor rondgaan..
Net als zovelen. Dat gaat je denk ik niet lukken. Er was sprake van dat Concrete in Den Haag een kleine hoeveelheid zou krijgen. Misschien kan je hun eens mailen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:37 schreef Modus het volgende:
Paas?.
Ik zoek nog een paar AM Amsterdams, maar a.u.b. voor een iets christelijkere prijs dan waar ze nu voor rondgaan..
Zoiets las ik laatst ook, was een vaag gerucht. Ik meende er uit op te kunnen maken dat Patta in DH een 2e zaak zou openen en ze daar nog een paar maten zouden neergooien. Maar da's dus puur even míjn interpretatie geweest.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef Stansfield het volgende:
Net als zovelen. Dat gaat je denk ik niet lukken. Er was sprake van dat Concrete in Den Haag een kleine hoeveelheid zou krijgen. Misschien kan je hun eens mailen.
Oh ik dacht juist dat concrete een 2e zaak zou openen. Maar het fijne weet ik er ook niet van want ik ben er niet heel erg naar op zoek, niet dat ik ze niet zou willen maar ja het maakt me ook niet uit als ik ze niet heb dus ben er niet zo heel erg naar op zoek.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoiets las ik laatst ook, was een vaag gerucht. Ik meende er uit op te kunnen maken dat Patta in DH een 2e zaak zou openen en ze daar nog een paar maten zouden neergooien. Maar da's dus puur even míjn interpretatie geweest.
Ebay is your friend.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
heb thuis nog meer plaatjes
140 moesten ze kosten. maar weet niet of ze nog hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |