Ik ook één keer toen het net geopend was. Alleen maar total 90 is maat 47 en hoger.quote:Op maandag 15 mei 2006 09:03 schreef berent het volgende:
Ik ben ooit eens in de Nike Outlet in Batavia Stad geweest![]()
Nooit weer.
Tja, ze zijn meer dan een jaar oud, die dingen zijn ook wel een keer uitverkocht. Ik weet dat de E-Zone nog wat heeft liggen, maar volgens mij alleen een grote maat (13 ofzo). Caliroots heeft ze nog in 11/11,5/13, Trust Nobdy heeft ook nog een 11,5.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef J_Velsink het volgende:
Iemand hier die weet of de Fretclick's nog ergens te koop zijn?
Ik heb alle winkels van de store locater van nikeskateboarding.com gebeld maar niemand heeft ze meer...
welke maat zoek je? er zijn nog een paar paartjes, 11 11.5 en 13 beschikbaar...quote:Op maandag 15 mei 2006 16:49 schreef J_Velsink het volgende:
Iemand hier die weet of de Fretclick's nog ergens te koop zijn?
Ik heb alle winkels van de store locater van nikeskateboarding.com gebeld maar niemand heeft ze meer...
bij ons ook te krijgen!quote:Op maandag 15 mei 2006 10:08 schreef thaWarhead het volgende:
Voor de SB fans:
Witte Melvins (9,5 t/m13)
Shimizu's (13)
Send Help's (8)
High Hairs (8 t/m13)
Voor ¤ 92.89 inclusief verzendskosten op Grandism
neh want ik wil hem graag in 1 kleur en niet die 2 verschillendequote:Op maandag 15 mei 2006 21:58 schreef thaWarhead het volgende:
Zie je er lekker net zo uit als de rest van het land...
Die jij bedoelt heb ik volgens mij.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:50 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
neh want ik wil hem graag in 1 kleur en niet die 2 verschillende![]()
Haha zoek toch wel maatje 41/42, ik ben helaas een jaar te laat.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:01 schreef floydvisser het volgende:
[..]
welke maat zoek je? er zijn nog een paar paartjes, 11 11.5 en 13 beschikbaar...
denk dat kleine maatjes moeilijk gaat worden![]()
Er zijn 2 opties.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:31 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht en heb je misschien een foto?![]()
Snelsnel foto van die van mij:quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:31 schreef Wesfrdam het volgende:
[..]
waar heb je die gekocht en heb je misschien een foto?![]()
yep dat is m bedankt dan ga ik meteen even langs footlockerquote:Op woensdag 17 mei 2006 08:02 schreef DeFlip het volgende:
[..]
Snelsnel foto van die van mij:
[afbeelding]
Als het deze is: Footlocker
Die is misschien wel grappig ja, misschien in de nike store in de kalverstraat.quote:Op woensdag 17 mei 2006 19:01 schreef kikoooooo het volgende:
Vorige week zag ik iemand metzo'n nike Joga Bonito t-shirt lopen... zwart met gouden letters.
Enig idee waar ik die kan krijgen?
helaas helemaal op, grijs rode nike fctjes toch? heb geloof ik alleen nog het t-shirt, fc's van de sb lijn zijn nagenoeg uitgestorven... 70eu lijkt me geen slechte dealquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:11 schreef thaWarhead het volgende:
Mmm, aanbiedingkje gehad voor een paar Chet Childress FC's voor 70 dollar inc. Kun jij er toevallig ook nog aan komen Floyd?
Sinds de de la souls is het behoorlijk matig ja. Maar deze vind ik wel weer behoorlijk ok.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:13 schreef berent het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de SB releases van de laatste tijd een beetje vind tegenvallen? Ik weet niet wat het is, maar de meeste spreken mij gewoon niet aan. Hebben ze eindelijk eentje die ik wel vet vind (Andy Jenkins) wordt die niet uitgebracht.![]()
foto's?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef thaWarhead het volgende:
Ik vind het wel goed dat Nike iets meer op skaten gericht is nu. Maar als je wat spectaculairs wilt moet je wachten tot het einde van het jaar met de 3 beren (van het Goudlokje sprookje) pack.
Dit is wat ik over de schoen heb gevonden. In de naam van de foto zag ik FCPouChen staan. Dus ik ben gaan Googlen op Pou Chen en gelijk de eerste link was al raak. Pou Chen is 's werelds grootste schoenenfabrikant. Bijna alles wat van Nike is komt vanuit de handen van Pu Chen's medewerkers.quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:08 schreef floydvisser het volgende:
volgende maand komt deze fc uit...
[afbeelding]
ff kijken...quote:Op donderdag 18 mei 2006 12:12 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dit is wat ik over de schoen heb gevonden. In de naam van de foto zag ik FCPouChen staan. Dus ik ben gaan Googlen op Pou Chen en gelijk de eerste link was al raak. Pou Chen is 's werelds grootste schoenenfabrikant. Bijna alles wat van Nike is komt vanuit de handen van Pu Chen's medewerkers.
De 2e link die Google mij gaf was de homepage van Pou Chen; www.pouchen.com.tw Dus ik ben daar even op gaan kijken en het logo van Pou Chen is idd het logo wat op de tong van de FC staat.
Dan rest de vraag...waarom zou Nike in hemelsnaam een collabo maken met het bedrijf dat hun schoenen fabriceert?
u got mail!!quote:
nee, i got a pakketjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |