what the fuck zijn datquote:Op zondag 13 maart 2005 17:39 schreef Modus het volgende:
[afbeelding]
Deze hadden ze bij de grote Footlocker in Rotterdam, maar niet in mijn maat. Den Haag had hem helemaal niet. Volgens een verkoper daar zouden ze alleen in Amsterdam en Rotterdam komen. Zou iemand eens bij de FL Amsterdam Kalverstraat (de grote vestiging) of Nieuwendijk kunnen kijken? Ik moet ze hebben..
Die zijn gaaf, de Air Max 1 is en blijft de mooiste!quote:Op maandag 21 februari 2005 23:16 schreef TAG-Speedy het volgende:
48 paar slechts en dan maar 220 dollar, daar gaat aan verdient worden op eBay
Mijn aanwinst ook maar even op de foto gezet, wat een verademing na al die jaren behelpen met andere schoenen
[afbeelding]
Die nieuwe nike modellen zijn echt zo ontzettend lelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:43 schreef Otpor het volgende:
Ik heb deze:
[afbeelding]
Maar ipv dat groffe oppervlak een wat gladder en meer blinkend laagje.
Dat wilde ik net zeggenquote:Op zondag 3 april 2005 04:47 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die nieuwe nike modellen zijn echt zo ontzettend lelijk![]()
quote:
Ja dat heb ik ook. Daarom zijn mijn laatste nike's donkerblauw, zonder 'air' raampje en 'netjes'.quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:43 schreef erik-de-perik het volgende:
vroeger had ik altijd nikes maar sinds een aantal jaar vind ik het niets meer....
ze hebben voor mij een ander imago gekregen...
Vandaag bij Coach Rotterdam geweest. Daar hebben ze idd de originele staan evenals de zwartrode:quote:Op zaterdag 9 april 2005 13:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
Bij coach hebben ze schijnbaar de originele kleur nike air 180 weer in de winkel liggen volgens een grote kleuren advertentie in de "Spits". Kan iemand dat bevestigen, dan ga ik van de week even naar de stad om ze op te halen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |