Nee nee nee, zo gemakkelijk snoer je me de mond nietquote:
maar niet in het poolcentrumquote:Op maandag 7 februari 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
ja do'h, met carnaval zijn d''r zat mense! zat zatte mensen ok nog!
Darn, gij doorziet mijn snode plan.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee nee, zo gemakkelijk snoer je me de mond niet
ja hequote:
Onder rembours of kom je 't brengen?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef Jerruh het volgende:
@DM: hier, krijg je van mij een flesje (vol weliswaar) :p.
psychokinetisch ook goed? ik ontwijk graag de postbodesquote:Op maandag 7 februari 2005 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder rembours of kom je 't brengen?
Telepantomimisantropisch, ik vind het allemaal best.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:47 schreef Jerruh het volgende:
psychokinetisch ook goed? ik ontwijk graag de postbodes.
ja, ik ha dplaten besteld die door de midden aan kwamen op mijn kamerquote:Op maandag 7 februari 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Telepantomimisantropisch, ik vind het allemaal best.
Heb je ruzie met postbodes?
En, hoe ging je gesprek? Ben je aangenomen? En stelden ze veel P&O-blabla vragen?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
*Rammstein harder zet*
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nou weer wél leuk!.
Goed hoor. Hoor 't deze week waarschijnlijk wel. Veel 'wat zou je doen als...'-vragen.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:36 schreef G_E het volgende:
En, hoe ging je gesprek? Ben je aangenomen? En stelden ze veel P&O-blabla vragen?
komt goed DMquote:Op maandag 7 februari 2005 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoor 't deze week waarschijnlijk wel. Veel 'wat zou je doen als...'-vragen.
En je moet voorzichtig zijn met het noemen van opschrijfbare trefwoorden. Wanneer je het woord 'einzelganger' eventjes laat vallen, wordt het meteen opgeschreven, en sta je voor eeuwig bekend als iemand die niet met anderen zou willen samenwerken. Moet je alles weer gaan ontkrachten en nuanceren enzo. *zucht*
Daar sta je dan met je goed bedoelingenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Grr, ik wachten met eten, belt ie net dat ie pas om 22:30 thuis is
Thank god for microwaves!
Een vriend van me attendeerde me er opquote:Op maandag 7 februari 2005 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou jaaaaa zeg hahaha waar haal je dát in de godesnaam vandaan??
!
Zit jij ook altijd zo idioot op stoelen?quote:Op maandag 7 februari 2005 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Opstaan terwijl je been slaapt is géén goed idee!
*bijna onderuit ging*
Ben eens met twee slapende benen al te opgewekt uit bed gesprongen. *baf*quote:Op maandag 7 februari 2005 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Opstaan terwijl je been slaapt is géén goed idee!
*bijna onderuit ging*
Meestal met opgetrokken benen en de kin op een knie.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:56 schreef Andyvie het volgende:
Zit jij ook altijd zo idioot op stoelen?
Is het niet stoer??quote:Op maandag 7 februari 2005 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve Waxje,
Ik vind het leuk dat je kaarten hebt voor U2 en dat je er blij mee bent en alles maar euhm.. ik mis de citroen..
* Andyvie ookquote:Op maandag 7 februari 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meestal met opgetrokken benen en de kin op een knie..
Lieve Citr..Waxx. Bono..hè verdomme wat is het nou?,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het niet stoer??
Die citroen komt wel weer terug als het seizoen is aangebroken!
ja joh, dat kan d'r ook nog wel bijquote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Half uurtje?
*overhemd aanreik*
Geen schoenen aan?!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie ook
En op werk vaak met een been onder mijn kont, daar gaat je been ook heel goed van slapen
Oeh Stuart.Alan.Jones!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoeveel hossende brabo's zullen er nu alweer dronken zijn?
Lieve Mango,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:10 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citr..Waxx. Bono..hè verdomme wat is het nou?,
Ik ben een beetje in de war nu.
Je Mango.
Kijk, dat bedoel ik nou!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:10 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citr..Waxx. Bono..hè verdomme wat is het nou?,
Ik ben een beetje in de war nu.
Je Mango.
Jawel, dat ook. Ik zit heel raarquote:
Goede film.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
.... sodejudie was eh... heavy.
Lieve Citroen,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lieve Mango,
Ik ben het, je Citroen! Maar ik heb eventjes een masker op... Ik wacht nog steeds op de dag dat jij en ik op wereldreis gaan, om de cocktail van ons leven te kunnen maken... Hoewel dit tijdelijke laagje, zit er altijd nog die frisse citrusvrucht achter. Gaan we een keertje proosten?
Liefs,
Je Citroen
Het moet wel functioneel zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je van verkrachtingsscenes houd.
Hee, laat mij er even buiten ja!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een kutje-pik-andijvie snelheid.
Is ie nou nog steeds op de tv/radio....ik durf gewoon niet meer over straatquote:Op maandag 7 februari 2005 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"De mensen zijn harstikke blij met onze medewerkers."
9 minuten lang. Las net de Monica en die vent bijna geen script hadden. "Doe maar wat je wil, als het maar niet langer dan 20 minuten is" .... 9 minuten lang anale verkrachtingquote:Op maandag 7 februari 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je van verkrachtingsscenes houd.
Je ruikt nogal naar macaroni met bord.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
Mmm... ik ruik lekker.
Nouja, de inhoud van dat flesje.
Lieve, lieve Mango,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:37 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citroen,
Datzelfde verlangen heb ik elke dag. Elk uur. Elk seconde. Ik weet nog dat we niet lang geleden zij aan zij liepen in een sprookjesbos. Ook hebben we over een strand bezaaid met regenbogen gelopen en gezwommen in christal blauw laguna water.
Ik hoop vurig dat we binnenkort ons grootste avontuur zullen beleven in een stad van grootse allure.
Met intens verlangen verblijf ik.
Je Mango.
Oh das nou jammer...nouja je volgende mijlpaal is 25.000 posts. Nog maar 15.000 te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:46 schreef Andyvie het volgende:
Hee, dit is mijn 10.047ste post. Ik heb de 10.000 gemist
Hahahaa, nou, dat duurt nog wel een aantal jaar, voor ik daar aanzit, hier heb ik ook bijna 2 jaar over gedaan volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2005 22:50 schreef xman het volgende:
[..]
Oh das nou jammer...nouja je volgende mijlpaal is 25.000 posts. Nog maar 15.000 te gaan.![]()
Oh en gefeliciteerd nog..beter laat dan nooit
Mijn allerliefste Citroen,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lieve, lieve Mango,
Nog voordat de knoppen aan de takken komen, zullen jij en ik al lang begonnen zijn aan onze bloesem. Dat avontuur zullen wij samen heel gauw meemaken. Het kan niet snel genoeg gebeuren. Nog even, Mango, nog heel even en dan gaan wij op pad in ons eigen sprookjesbos dat waarheid wordt, zullen wij oneindig zwemmen in het blauwe laguna water en zal geen strand ons kunnen ontwijken. Wanneer gaan we zandkastelen bouwen?
Al mijn liefs en vurig verlangen,
Je Citroen
*rietje erbij gooi*quote:Op maandag 7 februari 2005 22:41 schreef Jerruh het volgende:
*blender pakt*
*citroen en mango in blender gooit*
*standje tornado*
*hnggggggrrrrrrrrr*
*klaar*
Ik ging er vanuit dat dat er al standaard inzat.quote:
ehm, hoe drink jij je cola dan?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat er al standaard inzat..
snel en koud.quote:
Earl Grey?quote:Op maandag 7 februari 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Leuk om Earl weer eens te zien..
quote:When Chelsea's victorious players stripped off their shirts and threw them to the crowd, a team secret was laid bare.
It is not just vice-captain Frank Lampard who has decided to rid himself of unsightly chest hair.
One by one, his colleagues revealed whisker-free torsos after their 1-0 win at Ewood Park on Wednesday night.
The Portuguese pair Paulo Ferreira and Cardoso Tiago displayed a clean pair of six-packs.
So did Irishman Damien Duff, and Lampard's England co-stars John Terry and Wayne Bridge.
Thankfully, the shadows from the floodlights masked evidence of whether the players had endured a hot wax under their arms as well.
Te weinig dusquote:Op maandag 7 februari 2005 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een dusdanig beetje dat het vanaf deze afstand niet te zien is..
The chest rug - "hey, if you get bored in bed you can even try and plait it".quote:Op maandag 7 februari 2005 23:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zonde! Een beetje borsthaar mag best
Ja, nee, dat is vies....maar op de borst kan erg mooi zijnquote:Op maandag 7 februari 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
The chest rug - "hey, if you get bored in bed you can even try and plait it".. Nou, voor mij hoeft het niet.
.
Kijk, dat is dus lekkerquote:Op maandag 7 februari 2005 23:47 schreef xman het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
Dieux du Stade is er een van!
[afbeelding]
Ja daaronder mag ie wel eens een maaiertje gebruiken jaquote:
Keith & Derekquote:
Ja die zag ik net ook ff en ineens was ie weer wegquote:
Kijk, ehm, dat ehm...quote:
oooooh...ik dacht Ashton. Die is namelijk heerlijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het geen mooie man. Zo'n raar ongedefinieerd bovenlijf, raar piekhaar, varkensoogjes, knobbelneus, vooruitstekende kaak en een rare brievenbusmond..
Okeej, hij is een beetje bloot. Maar niets om opgewonden van te raken..
Edit: die knul in bad bedoel ik dan hè
Ik vind dan weer van niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, ehm, dat ehm....
.
. Ik bedoel, zo'n jongen moet gewoon nog leren dat andere dingen veel leukel zijn om aan te lurken dan een sigaret.
.
Twee mannen, dat is toch kei sexy?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind dan weer van niet natuurlijk.
Doet u die ook maar inpakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
Dit vind ik ook wel een schatje.
[afbeelding]
Oei van de fast en nogwat furious films..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
Dit vind ik ook wel een schatje.
[afbeelding]
Hou op! Tis te opwindend!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow.. ik probeer niet te kijken...TE ZWOEL
![]()
![]()
![]()
Truste Shirleyquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
En deze als afsluiter, want ik ga slapen. Geniet ervan
[afbeelding]
Welterusten
Die hoef je niet in te pakken hoor, ik neem 'm zo wel mee...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux!.
[afbeelding]
mag ik de hangmat hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux!.
[afbeelding]
Wel eens gezien in Sprang-Capelle. Niet echt mijn feesten maar ze zijn wel grappig iddquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
ik stao op d'n A twij in d'n file en ik vraog: maag ik hier roke?
ik zet m'n zoon op d'n kinderkresj en hij vraog: maag ik hier roke?
Sinterklaos kump aon in d'n stoamboat en hij vraog: maag ik hier roke?
WC experience is geweldig
ze waren ook op kastelijnsbal paar jaar geleden, echt enorm rare nummersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel eens gezien in Sprang-Capelle. Niet echt mijn feesten maar ze zijn wel grappig idd
M'n oma.....die he't ne hele dikke kont, m'n oma.....die waegt zo maor 300 pondquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze waren ook op kastelijnsbal paar jaar geleden, echt enorm rare nummers
k'hep ne paanekoek in mun onderbroek, k'ben naor ne WC op zoek, meej ne paanekoek in mun onderbroek!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
M'n oma.....die he't ne hele dikke kont, m'n oma.....die waegt zo maor 300 pond
Die gasten zijn enorm gestoordquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]. Ze smelte de paoshaaaaaaaaaooooos!
Toendertijd zeker wel. Maar goed dat ik een oud shirt aanhadquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Op zijn tijd is dat best leuk heheh.
Waar zou je anders willen zitten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
tis weer bijna kerst
en ik zit in Nederland
whehehequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Toendertijd zeker wel. Maar goed dat ik een oud shirt aanhad. Die was ik snel kwijt. Je zou 't best kunnen vergelijken met een dark room maar dan verlicht. Daar zijn de kleren volgens mij ook zo van je lijf af
Barcelona is op bepaalde data met Ryanair zelfs 99cent.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien dan maar een weekendje Barcelona
dat kan ik me tenminste wel veroorloven
Iets meer leven hebben wil ook weleens helpenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt...
ik heb al 3 boeken gelezen, 6 DVDs gezien, 3 avonden op de bank TV gekeken... IK BEN HET ZAT IK WIL MN INTERNET TERUG!
Lezen en DVD's kijken lijkt me een stuk leuker/nuttiger dan internetten. En idd wat vrienden bezoeken ofzo lijkt me nog nuttigerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt...
ik heb al 3 boeken gelezen, 6 DVDs gezien, 3 avonden op de bank TV gekeken... IK BEN HET ZAT IK WIL MN INTERNET TERUG!
gewoon een leven opzetten! heerlijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Lezen en DVD's kijken lijkt me een stuk leuker/nuttiger dan internetten. En idd wat vrienden bezoeken ofzo lijkt me nog nuttiger
Ja t is best. Niet supergeweldigleuk ofzo maar oke. Ik heb het nooit echt druk, ik kom nooit moe thuis en het verdiend best oke, dus prima voor een bijbaantjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon een leven opzetten! heerlijk!!
hoe is het werken trouwens!? bevalt het nog steeds!?
ik kan waarschijnlijk in het restaurant van ikea werken en anders zie ik welquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja t is best. Niet supergeweldigleuk ofzo maar oke. Ik heb het nooit echt druk, ik kom nooit moe thuis en het verdiend best oke, dus prima voor een bijbaantje
Jij nog steeds op zoek??
Is dit taalgebruik het gevolg van carnaval vierenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
zoa, pool'n meej mickel is loik, agge ginne laost hep vaon veul mense int centrum.
návond!
neuh, is gewoon dialect.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Is dit taalgebruik het gevolg van carnaval vieren![]()
Dat weet ik ook nog ja, Alleen die trommel werd nooit achter gesloten deur gezet, dus af en toe haalde ik er wat uitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:26 schreef creno het volgende:
nee klopt, ik ken ook niemand
ik weet nog wel toen ik een jaar of 4 à 5 was dat we een snoeptrommeltje hadden en daar dan ons gekregen snoep in moesten doen. En dat mochten we pas na die periode opeten...
Kun je ook altijd nog zoiets postenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
tvp ofzow...tja weet echt niks te zeggen en doe dat dan ook maar niet, want dat zou geheel zinloos zijn en zinloos wil ik absoluut niet overkomen, want dat zou weer zo bedervend zijn voor mijn reputatie, maar goed nu stop ik echt want ik ben nu een beetje aan het doordraven en dat terwijl ik echt niks te vertellen had....
Kerst in engeland ZUIGT enorm.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
In Merry ol' England.
stom poep-reisbureau!
quote:Pricing Ryanair
Going Out (Web fare)
1 @ 0.99 EUR 0.99 EUR
Taxes, Fees & Charges
details 24.69 EUR
Coming Back (Web fare)
1 @ 0.99 EUR 0.99 EUR
Taxes, Fees & Charges
details 20.50 EUR
Total Cost of Flight 47.17 EUR
OMG! je hebt een Ryanair-verslaving!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:11 schreef xman het volgende:
LONDEN![]()
Misschien moet ik weer eens boeken:
Ryanair eindhoven: 1 euro heen en 1 euro terug.![]()
LOL sorry denk dat ik mijn creditcard al overmaxed heb..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! je hebt een Ryanair-verslaving!!!
Regel jij es effies een paar one-dollar-flights tot NY-city!.
Retour met KLM studententarief is trouwens 419 exclusief tax. Studenten mogen ook een niet student meenemen voor hetzelfde tarief.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! je hebt een Ryanair-verslaving!!!
Regel jij es effies een paar one-dollar-flights tot NY-city!.
*Trein pakt*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... pup is weer eens pas om 23:00 thuisgaat lekker.... weer alleen eten en zo.
Dat wordt thaise groene chilipeper en basilicum soep met oesterzwammen, en een salade van lollo bianco, witte druiven, walnoten en geitenkaas
Zo, dat ie maar vaker niet thuis eet!!!!....
Wat maken jullie allemaal klaar zeg. Ik heb gewoon vis op met gebakken aardappelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... pup is weer eens pas om 23:00 thuisgaat lekker.... weer alleen eten en zo.
Dat wordt thaise groene chilipeper en basilicum soep met oesterzwammen, en een salade van lollo bianco, witte druiven, walnoten en geitenkaas
Zo, dat ie maar vaker niet thuis eet!!!!....
Tsja, heaumeaux he?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat maken jullie allemaal klaar zeg. Ik heb gewoon vis op met gebakken aardappelen.![]()
Dus de waterkoker is voor jou de uitvinding van de eeuwquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, heaumeaux he?.
Ik kan nog geen water koken..
Jawel joh! Dat weet toch iedereen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, heaumeaux he?.
Ik kan nog geen water koken..
Als er geen waterkoker en magnetron bestond was ik al lang verhongerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dus de waterkoker is voor jou de uitvinding van de eeuw![]()
*Trein terugpakt*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
moet zeggen dat die groene chilipeper soep wel VERREKTE heet is!
Sodeju, m'n tong en lippen staan in de fik!!!
*notitieboekje pak*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:54 schreef xman het volgende:
[..]
Jawel joh! Dat weet toch iedereen..
Gewoon wat water in een metalen pan gooien en dan huppa in de magnetron.
Sim-pel!![]()
Met bord of toch maar weer zonder deze keer?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
*zakje macaroni uit vriezer haal*
Of je laat ang3l voor je koken. Moet je alleen wel van pittig houden lees ik netquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als er geen waterkoker en magnetron bestond was ik al lang verhongerd..
.
Nou, ik haal het natuurlijk zónder bord uit de vriezer!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:02 schreef xman het volgende:
Met bord of toch maar weer zonder deze keer?
Hmm flauw![]()
Ik kan niet eens koken!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of je laat ang3l voor je koken. Moet je alleen wel van pittig houden lees ik net![]()
Pittig is niet zo'n probleem. Maar ik vind het vrij beanstigend dat we de laatste tijd niks meer over Fuzz horen en Ang3l het alleen maar over eten heeft. Verder zeg ik niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of je laat ang3l voor je koken. Moet je alleen wel van pittig houden lees ik net![]()
Jongetjes die vragen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
-Lijst-ik wil't ik wil 't IK WIL 'T!!!!!!!!!
Wie kookt er tegenwoordig niet met pakjes en zakjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet eens koken!
Het moet uit een pakje zijn, of uit een doosje (wereldgerechten) en verder chicken tonight of pasta, dan gata het goed
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:42 schreef Jerruh het volgende:
als ik persende vrouwen zie, moet ik zelf altijd naar de wc.
Ik logde ook in op het moment dat de servers net weer draaiden geloof ik. Was nog helemaal niemand online op dat moment. Ik zie nu continu weer meer mensen online komenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 22:48 schreef Manias het volgende:
ehh msn back? niet hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |