Dus de waterkoker is voor jou de uitvinding van de eeuwquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, heaumeaux he?.
Ik kan nog geen water koken..
Jawel joh! Dat weet toch iedereen..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsja, heaumeaux he?.
Ik kan nog geen water koken..
Als er geen waterkoker en magnetron bestond was ik al lang verhongerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:53 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dus de waterkoker is voor jou de uitvinding van de eeuw![]()
*Trein terugpakt*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:54 schreef Ang3l het volgende:
moet zeggen dat die groene chilipeper soep wel VERREKTE heet is!
Sodeju, m'n tong en lippen staan in de fik!!!
*notitieboekje pak*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:54 schreef xman het volgende:
[..]
Jawel joh! Dat weet toch iedereen..
Gewoon wat water in een metalen pan gooien en dan huppa in de magnetron.
Sim-pel!![]()
Met bord of toch maar weer zonder deze keer?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:58 schreef DennisMoore het volgende:
*zakje macaroni uit vriezer haal*
Of je laat ang3l voor je koken. Moet je alleen wel van pittig houden lees ik netquote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Als er geen waterkoker en magnetron bestond was ik al lang verhongerd..
.
Nou, ik haal het natuurlijk zónder bord uit de vriezer!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:02 schreef xman het volgende:
Met bord of toch maar weer zonder deze keer?
Hmm flauw![]()
Ik kan niet eens koken!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of je laat ang3l voor je koken. Moet je alleen wel van pittig houden lees ik net![]()
Pittig is niet zo'n probleem. Maar ik vind het vrij beanstigend dat we de laatste tijd niks meer over Fuzz horen en Ang3l het alleen maar over eten heeft. Verder zeg ik niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:04 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Of je laat ang3l voor je koken. Moet je alleen wel van pittig houden lees ik net![]()
Jongetjes die vragen...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:05 schreef Ang3l het volgende:
-Lijst-ik wil't ik wil 't IK WIL 'T!!!!!!!!!
Wie kookt er tegenwoordig niet met pakjes en zakjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan niet eens koken!
Het moet uit een pakje zijn, of uit een doosje (wereldgerechten) en verder chicken tonight of pasta, dan gata het goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |