Truste Shirleyquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
En deze als afsluiter, want ik ga slapen. Geniet ervan
[afbeelding]
Welterusten
Die hoef je niet in te pakken hoor, ik neem 'm zo wel mee...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux!.
[afbeelding]
mag ik de hangmat hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux!.
[afbeelding]
Wel eens gezien in Sprang-Capelle. Niet echt mijn feesten maar ze zijn wel grappig iddquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
ik stao op d'n A twij in d'n file en ik vraog: maag ik hier roke?
ik zet m'n zoon op d'n kinderkresj en hij vraog: maag ik hier roke?
Sinterklaos kump aon in d'n stoamboat en hij vraog: maag ik hier roke?
WC experience is geweldig
ze waren ook op kastelijnsbal paar jaar geleden, echt enorm rare nummersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel eens gezien in Sprang-Capelle. Niet echt mijn feesten maar ze zijn wel grappig idd
M'n oma.....die he't ne hele dikke kont, m'n oma.....die waegt zo maor 300 pondquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze waren ook op kastelijnsbal paar jaar geleden, echt enorm rare nummers
k'hep ne paanekoek in mun onderbroek, k'ben naor ne WC op zoek, meej ne paanekoek in mun onderbroek!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
M'n oma.....die he't ne hele dikke kont, m'n oma.....die waegt zo maor 300 pond
Die gasten zijn enorm gestoordquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]. Ze smelte de paoshaaaaaaaaaooooos!
Toendertijd zeker wel. Maar goed dat ik een oud shirt aanhadquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Op zijn tijd is dat best leuk heheh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |