Kijk, ehm, dat ehm...quote:
oooooh...ik dacht Ashton. Die is namelijk heerlijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind het geen mooie man. Zo'n raar ongedefinieerd bovenlijf, raar piekhaar, varkensoogjes, knobbelneus, vooruitstekende kaak en een rare brievenbusmond..
Okeej, hij is een beetje bloot. Maar niets om opgewonden van te raken..
Edit: die knul in bad bedoel ik dan hè
Ik vind dan weer van niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:51 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, ehm, dat ehm....
.
. Ik bedoel, zo'n jongen moet gewoon nog leren dat andere dingen veel leukel zijn om aan te lurken dan een sigaret.
.
Twee mannen, dat is toch kei sexy?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik vind dan weer van niet natuurlijk.
Doet u die ook maar inpakken.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
Dit vind ik ook wel een schatje.
[afbeelding]
Oei van de fast en nogwat furious films..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
Dit vind ik ook wel een schatje.
[afbeelding]
Hou op! Tis te opwindend!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zow.. ik probeer niet te kijken...TE ZWOEL
![]()
![]()
![]()
Truste Shirleyquote:Op dinsdag 8 februari 2005 01:10 schreef Shirley het volgende:
En deze als afsluiter, want ik ga slapen. Geniet ervan
[afbeelding]
Welterusten
Die hoef je niet in te pakken hoor, ik neem 'm zo wel mee...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux!.
[afbeelding]
mag ik de hangmat hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:20 schreef beaverhausen het volgende:
Goeiemorgen heaumeaux!.
[afbeelding]
Wel eens gezien in Sprang-Capelle. Niet echt mijn feesten maar ze zijn wel grappig iddquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
ik stao op d'n A twij in d'n file en ik vraog: maag ik hier roke?
ik zet m'n zoon op d'n kinderkresj en hij vraog: maag ik hier roke?
Sinterklaos kump aon in d'n stoamboat en hij vraog: maag ik hier roke?
WC experience is geweldig
ze waren ook op kastelijnsbal paar jaar geleden, echt enorm rare nummersquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Wel eens gezien in Sprang-Capelle. Niet echt mijn feesten maar ze zijn wel grappig idd
M'n oma.....die he't ne hele dikke kont, m'n oma.....die waegt zo maor 300 pondquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ze waren ook op kastelijnsbal paar jaar geleden, echt enorm rare nummers
k'hep ne paanekoek in mun onderbroek, k'ben naor ne WC op zoek, meej ne paanekoek in mun onderbroek!
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:03 schreef Cazman het volgende:
[..]
M'n oma.....die he't ne hele dikke kont, m'n oma.....die waegt zo maor 300 pond
Die gasten zijn enorm gestoordquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]. Ze smelte de paoshaaaaaaaaaooooos!
Toendertijd zeker wel. Maar goed dat ik een oud shirt aanhadquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:09 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Op zijn tijd is dat best leuk heheh.
Waar zou je anders willen zitten?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:12 schreef Kugari-Ken het volgende:
tis weer bijna kerst
en ik zit in Nederland
whehehequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:11 schreef Cazman het volgende:
[..]
Toendertijd zeker wel. Maar goed dat ik een oud shirt aanhad. Die was ik snel kwijt. Je zou 't best kunnen vergelijken met een dark room maar dan verlicht. Daar zijn de kleren volgens mij ook zo van je lijf af
Barcelona is op bepaalde data met Ryanair zelfs 99cent.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien dan maar een weekendje Barcelona
dat kan ik me tenminste wel veroorloven
Iets meer leven hebben wil ook weleens helpenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt...
ik heb al 3 boeken gelezen, 6 DVDs gezien, 3 avonden op de bank TV gekeken... IK BEN HET ZAT IK WIL MN INTERNET TERUG!
Lezen en DVD's kijken lijkt me een stuk leuker/nuttiger dan internetten. En idd wat vrienden bezoeken ofzo lijkt me nog nuttigerquote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Echt...
ik heb al 3 boeken gelezen, 6 DVDs gezien, 3 avonden op de bank TV gekeken... IK BEN HET ZAT IK WIL MN INTERNET TERUG!
gewoon een leven opzetten! heerlijk!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Lezen en DVD's kijken lijkt me een stuk leuker/nuttiger dan internetten. En idd wat vrienden bezoeken ofzo lijkt me nog nuttiger
Ja t is best. Niet supergeweldigleuk ofzo maar oke. Ik heb het nooit echt druk, ik kom nooit moe thuis en het verdiend best oke, dus prima voor een bijbaantjequote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gewoon een leven opzetten! heerlijk!!
hoe is het werken trouwens!? bevalt het nog steeds!?
ik kan waarschijnlijk in het restaurant van ikea werken en anders zie ik welquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:25 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja t is best. Niet supergeweldigleuk ofzo maar oke. Ik heb het nooit echt druk, ik kom nooit moe thuis en het verdiend best oke, dus prima voor een bijbaantje
Jij nog steeds op zoek??
Is dit taalgebruik het gevolg van carnaval vierenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:00 schreef Jerruh het volgende:
zoa, pool'n meej mickel is loik, agge ginne laost hep vaon veul mense int centrum.
návond!
neuh, is gewoon dialect.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Is dit taalgebruik het gevolg van carnaval vieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |