Waar vind ik die code? 6615 en dan nog ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
De link naar het vorige topic klopt niet
fipo!
Je kan gewoon de URL van het vorige topic erin plakken, incl alle http:/// dinges.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
Waar vind ik die code? 6615 en dan nog iets
Ik heel af en toe die salades van de Macquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef Ryan_R het volgende:
Holé, ik leer het wel![]()
EN om op het vorige topic terug te komen, ik ben ook zo mager als een lat, maar ja, wat doe je d'r aan he. Ik eet toch echt geen sla, tenzij het op de hamburger zit![]()
Zolang ie z'n petje ophoudt is best te doenquote:
Bij is het meestal zo, als het gezond is en niet vet, dan lust ik het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heel af en toe die salades van de MacHmmmm die zijn me toch lekkerrrr.
En net heb ik salade gemaakt van lollo rosse, geitenkaas, walnoten en druiven met een vinaigrette van hazelnootolie, citroensap en honing (da's dan ook het enige wat ik kan, dat heb ik overgehouden van de hoeremetapas)
Wat zit eronder?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Zolang ie z'n petje ophoudt is best te doen(whehe, petje op in bed!)
Kan ik me enigszins bij voorstellen..quote:
Ieuw.. zie hem liever donkerharig..quote:vooral met blond haar![]()
Ik wil Anno voor mn verjaardag, in zo'n grote taartquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kan ik me enigszins bij voorstellen..
[..]
Ieuw.. zie hem liever donkerharig..![]()
Hier heeft ie een beetje een rotkop en zn haar helaas niet blondquote:
Don't kill the messenger. Ik plaats alleen maar een foto, om sommige jochies hier blij te makenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat een foute special d duitser!!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hier heeft ie een beetje een rotkop en zn haar helaas niet blondMaar hij is erg leuk
![]()
Inderdaadquote:
Nou een GROTE taart lijkt me niet zo verstandig voor medemidget Annoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik wil Anno voor mn verjaardag, in zo'n grote taart![]()
Cool man ik zag gisteravond rond half 9 al een groep mensen voor het postkantoor zitten met campingstoeltjes, koffie en dekens, echt gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:38 schreef Waxxer het volgende:
Hallo![]()
Net geslapen als een blok..... en over 2,5 uur alweer barren, in werd per ongeluk wakker gelukkigmaarja, moet dus eerst nog naar Zwolle rijden
MAAR IK HEB KAARTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:42 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Cool man ik zag gisteravond rond half 9 al een groep mensen voor het postkantoor zitten met campingstoeltjes, koffie en dekens, echt gezellig
Ik zou ook nog steeds es komen om met je platen te spelenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:55 schreef Jerruh het volgende:
n'avond peeps!
het draaien gaat echt super! K heb weer hele toffe platen!!!!.
wax, cool da je kaartjes hebt!!!.
wat klinkt dat fout vlarpquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou ook nog steeds es komen om met je platen te spelen
Niet zo hé. Ga maar lekker in U. stappen dan heb je er geen last vanquote:
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:05 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Niet zo hé. Ga maar lekker in U. stappen dan heb je er geen last vanEn wij, carnaval vierende mensen ook niet van jou
![]()
Ik ga weer lekker naar de Kameleonquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:08 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen
Ik heb er zin in, weer lekker naar mn favo tent vanavond
jaja ik gebruik m al heur hehe!! hijs keigaaf!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:02 schreef Ryan_R het volgende:
@Waxx cool man die kaarten. EN met z'n allen voor het postkantoor wachten heeft ook wel weer wat.
@ Jer Gebruik je die koptelefoon nu ook al, of zijn alleen de platen binnen?
Vanavond weer lekker carnavallen!![]()
Wat voor koptelefoon heb je?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaja ik gebruik m al heur hehe!! hijs keigaaf!!!
waar ga je vanavond dan heen mark?
Ekkoquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaja ik gebruik m al heur hehe!! hijs keigaaf!!!
waar ga je vanavond dan heen mark?
Gisteravond was ik er nog heel ff na de bios voor de rest haast nooit meequote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik hoor je nooit meer over de OT e.d. ga je daar nog wel es heen?
je leert het welquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Gisteravond was ik er nog heel ff na de bios voor de rest haast nooit mee
Maar is meer een verzamelplek geworden voordat we echt uitgaan
En Leerdam sucks bovendien...ben meer in Utrecht tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |