Waar vind ik die code? 6615 en dan nog ietsquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:28 schreef Vlarp het volgende:
De link naar het vorige topic klopt niet
fipo!
Je kan gewoon de URL van het vorige topic erin plakken, incl alle http:/// dinges.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:30 schreef Ryan_R het volgende:
Waar vind ik die code? 6615 en dan nog iets
Ik heel af en toe die salades van de Macquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:37 schreef Ryan_R het volgende:
Holé, ik leer het wel![]()
EN om op het vorige topic terug te komen, ik ben ook zo mager als een lat, maar ja, wat doe je d'r aan he. Ik eet toch echt geen sla, tenzij het op de hamburger zit![]()
Zolang ie z'n petje ophoudt is best te doenquote:
Bij is het meestal zo, als het gezond is en niet vet, dan lust ik het nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heel af en toe die salades van de MacHmmmm die zijn me toch lekkerrrr.
En net heb ik salade gemaakt van lollo rosse, geitenkaas, walnoten en druiven met een vinaigrette van hazelnootolie, citroensap en honing (da's dan ook het enige wat ik kan, dat heb ik overgehouden van de hoeremetapas)
Wat zit eronder?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:52 schreef Ang3l het volgende:
Zolang ie z'n petje ophoudt is best te doen(whehe, petje op in bed!)
Kan ik me enigszins bij voorstellen..quote:
Ieuw.. zie hem liever donkerharig..quote:vooral met blond haar![]()
Ik wil Anno voor mn verjaardag, in zo'n grote taartquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kan ik me enigszins bij voorstellen..
[..]
Ieuw.. zie hem liever donkerharig..![]()
Hier heeft ie een beetje een rotkop en zn haar helaas niet blondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |