Nee nee nee, zo gemakkelijk snoer je me de mond nietquote:
maar niet in het poolcentrumquote:Op maandag 7 februari 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
ja do'h, met carnaval zijn d''r zat mense! zat zatte mensen ok nog!
Darn, gij doorziet mijn snode plan.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:02 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee nee, zo gemakkelijk snoer je me de mond niet
ja hequote:
Onder rembours of kom je 't brengen?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:38 schreef Jerruh het volgende:
@DM: hier, krijg je van mij een flesje (vol weliswaar) :p.
psychokinetisch ook goed? ik ontwijk graag de postbodesquote:Op maandag 7 februari 2005 18:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Onder rembours of kom je 't brengen?
Telepantomimisantropisch, ik vind het allemaal best.quote:Op maandag 7 februari 2005 18:47 schreef Jerruh het volgende:
psychokinetisch ook goed? ik ontwijk graag de postbodes.
ja, ik ha dplaten besteld die door de midden aan kwamen op mijn kamerquote:Op maandag 7 februari 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Telepantomimisantropisch, ik vind het allemaal best.
Heb je ruzie met postbodes?
En, hoe ging je gesprek? Ben je aangenomen? En stelden ze veel P&O-blabla vragen?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:19 schreef DennisMoore het volgende:
*Rammstein harder zet*
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nou weer wél leuk!.
Goed hoor. Hoor 't deze week waarschijnlijk wel. Veel 'wat zou je doen als...'-vragen.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:36 schreef G_E het volgende:
En, hoe ging je gesprek? Ben je aangenomen? En stelden ze veel P&O-blabla vragen?
komt goed DMquote:Op maandag 7 februari 2005 19:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoor 't deze week waarschijnlijk wel. Veel 'wat zou je doen als...'-vragen.
En je moet voorzichtig zijn met het noemen van opschrijfbare trefwoorden. Wanneer je het woord 'einzelganger' eventjes laat vallen, wordt het meteen opgeschreven, en sta je voor eeuwig bekend als iemand die niet met anderen zou willen samenwerken. Moet je alles weer gaan ontkrachten en nuanceren enzo. *zucht*
Daar sta je dan met je goed bedoelingenquote:Op maandag 7 februari 2005 20:07 schreef Ang3l het volgende:
Grr, ik wachten met eten, belt ie net dat ie pas om 22:30 thuis is
Thank god for microwaves!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |