Ben eens met twee slapende benen al te opgewekt uit bed gesprongen. *baf*quote:Op maandag 7 februari 2005 21:55 schreef DennisMoore het volgende:
Opstaan terwijl je been slaapt is géén goed idee!
*bijna onderuit ging*
Meestal met opgetrokken benen en de kin op een knie.quote:Op maandag 7 februari 2005 21:56 schreef Andyvie het volgende:
Zit jij ook altijd zo idioot op stoelen?
Is het niet stoer??quote:Op maandag 7 februari 2005 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
Lieve Waxje,
Ik vind het leuk dat je kaarten hebt voor U2 en dat je er blij mee bent en alles maar euhm.. ik mis de citroen..
* Andyvie ookquote:Op maandag 7 februari 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meestal met opgetrokken benen en de kin op een knie..
Lieve Citr..Waxx. Bono..hè verdomme wat is het nou?,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is het niet stoer??
Die citroen komt wel weer terug als het seizoen is aangebroken!
ja joh, dat kan d'r ook nog wel bijquote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Half uurtje?
*overhemd aanreik*
Geen schoenen aan?!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:08 schreef Andyvie het volgende:
* Andyvie ook
En op werk vaak met een been onder mijn kont, daar gaat je been ook heel goed van slapen
Oeh Stuart.Alan.Jones!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hoeveel hossende brabo's zullen er nu alweer dronken zijn?
Lieve Mango,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:10 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citr..Waxx. Bono..hè verdomme wat is het nou?,
Ik ben een beetje in de war nu.
Je Mango.
Kijk, dat bedoel ik nou!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:10 schreef xman het volgende:
[..]
Lieve Citr..Waxx. Bono..hè verdomme wat is het nou?,
Ik ben een beetje in de war nu.
Je Mango.
Jawel, dat ook. Ik zit heel raarquote:
Goede film.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
.... sodejudie was eh... heavy.
Lieve Citroen,quote:Op maandag 7 februari 2005 22:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Lieve Mango,
Ik ben het, je Citroen! Maar ik heb eventjes een masker op... Ik wacht nog steeds op de dag dat jij en ik op wereldreis gaan, om de cocktail van ons leven te kunnen maken... Hoewel dit tijdelijke laagje, zit er altijd nog die frisse citrusvrucht achter. Gaan we een keertje proosten?
Liefs,
Je Citroen
Het moet wel functioneel zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als je van verkrachtingsscenes houd.
Hee, laat mij er even buiten ja!quote:Op maandag 7 februari 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat een kutje-pik-andijvie snelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |