Dat weet ik ook nog ja, Alleen die trommel werd nooit achter gesloten deur gezet, dus af en toe haalde ik er wat uitquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:26 schreef creno het volgende:
nee klopt, ik ken ook niemand
ik weet nog wel toen ik een jaar of 4 à 5 was dat we een snoeptrommeltje hadden en daar dan ons gekregen snoep in moesten doen. En dat mochten we pas na die periode opeten...
Kun je ook altijd nog zoiets postenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
tvp ofzow...tja weet echt niks te zeggen en doe dat dan ook maar niet, want dat zou geheel zinloos zijn en zinloos wil ik absoluut niet overkomen, want dat zou weer zo bedervend zijn voor mijn reputatie, maar goed nu stop ik echt want ik ben nu een beetje aan het doordraven en dat terwijl ik echt niks te vertellen had....
Kerst in engeland ZUIGT enorm.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 12:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
In Merry ol' England.
stom poep-reisbureau!
quote:Pricing Ryanair
Going Out (Web fare)
1 @ 0.99 EUR 0.99 EUR
Taxes, Fees & Charges
details 24.69 EUR
Coming Back (Web fare)
1 @ 0.99 EUR 0.99 EUR
Taxes, Fees & Charges
details 20.50 EUR
Total Cost of Flight 47.17 EUR
OMG! je hebt een Ryanair-verslaving!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:11 schreef xman het volgende:
LONDEN![]()
Misschien moet ik weer eens boeken:
Ryanair eindhoven: 1 euro heen en 1 euro terug.![]()
LOL sorry denk dat ik mijn creditcard al overmaxed heb..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! je hebt een Ryanair-verslaving!!!
Regel jij es effies een paar one-dollar-flights tot NY-city!.
Retour met KLM studententarief is trouwens 419 exclusief tax. Studenten mogen ook een niet student meenemen voor hetzelfde tarief.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:21 schreef XMN8R het volgende:
[..]
OMG! je hebt een Ryanair-verslaving!!!
Regel jij es effies een paar one-dollar-flights tot NY-city!.
*Trein pakt*quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... pup is weer eens pas om 23:00 thuisgaat lekker.... weer alleen eten en zo.
Dat wordt thaise groene chilipeper en basilicum soep met oesterzwammen, en een salade van lollo bianco, witte druiven, walnoten en geitenkaas
Zo, dat ie maar vaker niet thuis eet!!!!....
Wat maken jullie allemaal klaar zeg. Ik heb gewoon vis op met gebakken aardappelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:40 schreef Ang3l het volgende:
Nah.... pup is weer eens pas om 23:00 thuisgaat lekker.... weer alleen eten en zo.
Dat wordt thaise groene chilipeper en basilicum soep met oesterzwammen, en een salade van lollo bianco, witte druiven, walnoten en geitenkaas
Zo, dat ie maar vaker niet thuis eet!!!!....
Tsja, heaumeaux he?quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:48 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Wat maken jullie allemaal klaar zeg. Ik heb gewoon vis op met gebakken aardappelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |