Jij misschien. Ik heb alleen nog maar intelligente opmerkingen gemaakt!quote:Op zondag 6 februari 2005 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
We gaan weer verder met slap ouwehoeren hier![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:43 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Jij misschien. Ik heb alleen nog maar intelligente opmerkingen gemaakt!
Dat is vreemd. Er zitten toch wel heel regelmatig FOTters te chatten! Vooral 's avonds is er meestal wel iemand te vinden.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:07 schreef ultra_ivo het volgende:
IRC, al een paar keer gekeken of er iemand was, maar nooit iemand ontmoet daar
Bedenk jij dan een andere naam? Of je komt eerder je bed uit................................quote:Op zondag 6 februari 2005 12:19 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemo... middag
Luap terug zie ik! Welkom
Waarom heet het hier eigenlijk slowchat? Je blijft een uurtje langer liggen en het topic is alweer vol.
Quickchatquote:Op zondag 6 februari 2005 12:23 schreef Oceanonix het volgende:
Bedenk jij dan een andere naam? Of je komt eerder je bed uit................................![]()
Nou vooruit dan voor deze ene keer zie ik het door de vingers dat je zo lang bent blijven liggen.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Quickchat
Kind wilde gisteren ineens bij opa en oma logeren. Die gelegenheid hebben we natuurlijk aangegrepen om wat langer te blijven liggen
hoi!quote:Op zondag 6 februari 2005 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorrege allemaal
relaxdagje voor ome Flits vandaag
Iddquote:Op zondag 6 februari 2005 12:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hoi!
niets mis met een relaxdagje toch?
ik ben langer blijven liggen, heb ik nu strafquote:Op zondag 6 februari 2005 12:40 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Nou vooruit dan voor deze ene keer zie ik het door de vingers dat je zo lang bent blijven liggen.![]()
NOG langer???quote:Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik ben langer blijven liggen, heb ik nu straf
Jaquote:Op zondag 6 februari 2005 13:03 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ik ben langer blijven liggen, heb ik nu straf
Zit daar neusbediening op?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:16 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
JaVanmiddag met een camera uit 1966 fotograferen. Met niks automatisch en alles zelf doen
dat zal 'm leren
quote:
Ik heb eventueel nog iets uit 1952 liggenverrek....die negatieven uit dat ding moesten ook maar eens door de Epsonquote:Op zondag 6 februari 2005 13:30 schreef Bowiefan het volgende:
mag ik fotgraferen met een camera die al geboren was voordat ik zelfe überhaupt in de planning zat
als dat maar goed gaat
Owja, welcome back Luapquote:Op zondag 6 februari 2005 12:28 schreef luap het volgende:
Hee ze kennen me nog... Hartverwarmend
![]()
Ik moet nu eens kijken waar ik de foto's van de afgelopen maanden ergens kan spammen hier.
Ach, als we elkaar maar geen meetje noemenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ach, als we elkaar maar geen meetje noemen
Beetje onscherp.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:56 schreef Xilantof het volgende:
ff een "testje" gedaan met mijn 70-300 lens, tis een oude schuif zoom.
deze met een +4 macro dingetje voorop gedraaid.
foto rechtstreeks uit de camera geresized:
[afbeelding]
en dan een uitsnede (100%) van het midden..
[afbeelding]
130 mm
f=25
1,3 seconden.
O dan zal die 130 mm ook wel niet kloppenquote:
Idd lekker weerquote:Op zondag 6 februari 2005 17:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Heerlijk weer vandaag, ik ben dan maar eens buiten gekomen en heb meteen 158 foto's geschoten. Jammer dat de insecten nog niet actief zijn, dus heb'k de macrolens maar laten zitten en heb vooral met de nieuwe 200mm gespeeld.
Dan weet je vast wel wie er ook een keer mee wil??quote:Op zondag 6 februari 2005 20:13 schreef Ouwesok het volgende:
In de zomer lijkt het landschap bovendien een ware insectenplantage.........
Ik ben nog aan het uitzoeken wat een beetje toonbaar is. Ik was trouwens regelmatig te laat. Een aantal zijn op het verkeerde punt gefocussed...valt nog niet mee eigenlijk. Maar zodra ik uitgezocht ben laat ik wel wat zienquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Maak dan een carnavalstopic! Graag zelfsIk wil er ook wel wat in kwijt
Heej Borelius. Een keer een tweeoog proberenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef Borelius het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel wie er ook een keer mee wil??![]()
Hmmm...jij ook alquote:Op zondag 6 februari 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Het was heel mooi weer....
Ik zie niets aan mijn huid, maar het voelt wel alsof ik een beetje verbrand ben![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:04 schreef Oceanonix het volgende:
Van het weekend geen enkele foto gemaakt![]()
Maar heb wel een nieuwe salontafel en een opgeruimd bureau dankzij een ladekastje (dat was de schilderklus)
Nee...geen bootquote:Op zondag 6 februari 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
@ PdeHoog, leuk gedaan, stond je op een boot?
Ik begin nu ietwat rood eruit te zienquote:Op zondag 6 februari 2005 20:55 schreef Shark.Bait het volgende:
Het was heel mooi weer....
Ik zie niets aan mijn huid, maar het voelt wel alsof ik een beetje verbrand ben![]()
Die februari-zon is ook veel te fel hequote:Op zondag 6 februari 2005 21:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik begin nu ietwat rood eruit te zien
Verebrand in februariquote:
ga slapenquote:Op zondag 6 februari 2005 21:33 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond
help mij herinneren dat ik vroeg naar bed ga, omdat ik ook vroeg op moet...
die 2e foto is scheef...quote:Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Oceanonix het volgende:
mijn nieuwe tafel:
[afbeelding]
en mijn kastje:
[afbeelding]
ziet er netjes uit Oceanonixquote:Op zondag 6 februari 2005 21:35 schreef Oceanonix het volgende:
mijn nieuwe tafel:
[afbeelding]
en mijn kastje:
[afbeelding]
Heet jij tegenwoordig ook al Xilantofquote:
Welnee, helemaal niet.. maar het moest van de zoon van je moeder die niet je broer of omgebouwde zus is. Ja dat is het.. van hem.. zijn schuldquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef Ouwesok het volgende:
De beide tweeoog-discipelen van vandaag. Jongesok had de D al wel vaker in zijn knuistjes gehad, maar moest duidelijk even weer wennen.
Voor Bowiefan was het de eerste kennismaking dit cameratype, en voor zover ik begrepen kunnen de twee het heel behoorlijk vinden.
[afbeelding]
Wat zou zo'n ding kosten in Houten????????quote:Op zondag 6 februari 2005 21:37 schreef Ouwesok het volgende:
De beide tweeoog-discipelen van vandaag. Jongesok had de D al wel vaker in zijn knuistjes gehad, maar moest duidelijk even weer wennen.
Voor Bowiefan was het de eerste kennismaking dit cameratype, en voor zover ik begrepen kunnen de twee het heel behoorlijk vinden.
[afbeelding]
Zeg...jij wel OS z'n twee-oog lenen en ik niet jouw D70quote:Op zondag 6 februari 2005 21:41 schreef Xilantof het volgende:
ziet er cool uit Ouwesok
* Xilantof durft het bijna niet te vragen.....
goede vraag!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:41 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Wat zou zo'n ding kosten in Houten????????
Woah.. die Yashica's zijn goedkoopquote:Op zondag 6 februari 2005 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Op marktplaats staat er eentje voor EUR 160
En dat is veul te veul geld. Meer dan 100 euri moet je in Houten niet neertellen voor een tweeoog. De mijne kostten destijds 80 gulden voor de D en 110 gulden voor de mat.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:46 schreef PdeHoog het volgende:
Op marktplaats staat er eentje voor EUR 160
Te duur? hmmm.. wel veel goedkoper dan die mamiya C330quote:Op zondag 6 februari 2005 21:50 schreef Ouwesok het volgende:
En dat is veul te veul geld. Meer dan 100 euri moet je in Houten niet neertellen voor een tweeoog. De mijne kostten destijds 80 gulden voor de D en 110 gulden voor de mat.
Een hele mooie Mat124G zou hooguit 200 euri mogen kosten.
Zit daar wel een ingebouwde lichtmeter in?quote:Bowiefan nog maar een keer met de kouwe straatklinker in actie
[afbeelding]
23 maartquote:Op zondag 6 februari 2005 21:55 schreef Xilantof het volgende:
Misschien moet ik toch eens kijken of ik mee kan naar houten, met Ouwesok voor de adviezen moet er toch wel iets leuks van komen
Mijn Yashica's hebben geen ingebouwde lichtmeter. Een Mat124 heeft dat wel, maar op fotograficabeurzen koop je voor heel net geld een bruikbare lichtmeter, dan heb je gelijk iets goeds in handen.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Te duur? hmmm.. wel veel goedkoper dan die mamiya C330
[..]
Zit daar wel een ingebouwde lichtmeter in?
Community-singingquote:Op zondag 6 februari 2005 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
23 maart. Je mag meerijden
. En Shark gaat ook mee
. Dus dat wordt weer gezellig in de auto dan
quote:
Ach....het scheelt maar 3 dagenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:32 schreef Rewimo het volgende:
Ehm... was Houten niet 20 maart? Voor jullie allemaal op de verkeerde dag voor de deur staan te huppelen daar.
Pinus Nigra, de zwarte denquote:
Jij haalt 20 maart en 23 april door elkaarquote:Op zondag 6 februari 2005 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ach....het scheelt maar 3 dagen. Zien we tegen die tijd wel...het is iig eind maart
![]()
23-20 is toch drie?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij haalt 20 maart en 23 april door elkaar
Heb je weer te veel Leffe op?quote:Op zondag 6 februari 2005 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Pinus Nigra, de zwarte denGekenmerkt door een opvallend rechte stam. Groeit op extreem voedselarme zandgronden, geologisch gezien een voorkeur voor de Formatie van Twente en de Formatie van Eindhoven, die in Noord-Brabant door het ontbreken van de Eem-formatie dermate moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn, dat ze worden gegroepeerd onder de naam Nuenen Groep
quote:
Croppen en de compressie nagenoeg nul makenquote:Op zondag 6 februari 2005 23:13 schreef junkiexp het volgende:
Ok.ik zit dus met het volgende probleem.
Al mijn digitale foto's die ik maak met mijn pentax optio s5i maak ik altijd op de hoogste resolutie en kwaliteit.
Dit doe ik omdat ik overvloed aan geheugen heb en zo nu en dan nog wel eens een postertje wil afdrukken.
Nu doet het volgende probleem zich voor,als ik ze op mijn computer bekijk is er niks aan de hand maar alk ik bijvoorbeeld 100 foto's wil versturen aan iemand over msn b.v. dan pak ik ze inen dan is het toch al snel 300 mb.
Nu heb ik ze dus proberen te verkleinen met irfanvieuw naar 800*600 om de grote te croppen en groter is toch niet nodig op een pc.
Maar nu zie ik dus moeilijk veel kwaliteitsverlies.
Een streep van een straaljager of een kabel van een elektromast zijn nu niet meer recht en scherp maar heel schokkerig en soms is zwart ook niet echt meer zwart.(geld ook voor andere kleuren btw)
De structuur is dus een beetje uit de foto en hier irriteer ik me mateloos aan.
(heel verhaal eigenlijk)
Maar nu was mijn vraag:hoe verklein ik de bestandsgrootte zonder dat kwaliteit(met name op details)
er veel onder lijdt?
Bedankt alvast![]()
Nee schelequote:
Als ik ga croppen via irfanvieuw moet ik allemaal coordinaten in gaan vullen enzoquote:Op zondag 6 februari 2005 23:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Croppen en de compressie nagenoeg nul maken
Slaap ze Ouwesokquote:Op zondag 6 februari 2005 23:51 schreef Ouwesok het volgende:
Ik gaan met de kipz op stok vandaag![]()
Ben heulemoal gaar
adieux paraplieuxquote:
Tja...heel eerlijk gezegd zie ik die resize-problemen niet zo. Heb er nooit last van gehad. Stuur anders gewoon een CD-tje opquote:Op zondag 6 februari 2005 23:50 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Als ik ga croppen via irfanvieuw moet ik allemaal coordinaten in gaan vullen enzo![]()
Heb er allemaal niet zoveel verstand van enzo![]()
Ken hetquote:Op maandag 7 februari 2005 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Dat is schrikken, als je 's morgens vroeg ineens een Fok!ker aan de MSN hebt
Ehm... nu je het zegtquote:
Ouwe zuiplapquote:Op maandag 7 februari 2005 08:07 schreef Bowiefan het volgende:
zooooooww
3cm later moest ik mmaar eens ten bedde gaan
truistuuuhh allfijne dag
![]()
Ja ik had ineens een hyperactieve Bowie op MSN toen ik nog wakker moest wordenquote:Op maandag 7 februari 2005 07:38 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Dat is schrikken, als je 's morgens vroeg ineens een Fok!ker aan de MSN hebt
Ow, jij ook al? Doet ie dat bij al zijn contactenquote:Op maandag 7 februari 2005 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik had ineens een hyperactieve Bowie op MSN toen ik nog wakker moest worden
Dat zullen we eens even controleren. Ga maar liggenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
Mogguh iedereen [afbeelding]
* ziek is valt nu pas op hoe zo'n kolere-eind je die toetsen moet indrukken
Jeetje, is alles je ff teveel?quote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 7 februari 2005 05:21 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
ik zou graag een plaatsje willen in je auto Pdehoog, of ik echt kan moet tegen die tijd blijken
quote:Op maandag 7 februari 2005 07:14 schreef Bowiefan het volgende:
en ondertussen ben ik dus thuis
vanwege het tijdstip, eerst maar ff een centimeter kouwe thee in een glas, kreeg ik zin in na die feauteau van P in 't wedstrijd Topique niet van die dure, dat kan er niet altijd vanaf, maar een lekker glaasje zwart flurweel is op zijn tijd ook erg fijn![]()
'T is niet te hopenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, jij ook al? Doet ie dat bij al zijn contacten
Beterschap Ouwesokquote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
ikke niet snap. Piet heeft de bekeuringen uitgedeeld? Of hij heeft het veroorzaakt doordat er te hard met de auto's op zijn begrafenis gereden werd???quote:Op maandag 7 februari 2005 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Komt mijn baas net binnen met een bekeuring voor een van de poolauto's. Hij zoekt in de agenda naar degene die ermee gereden heeft. Blijkt dat het op de dag van de begrafenis van onze collega Piet was. Kan gebeuren natuurlijk. Tot een ander het hoort: Hee, ik had ook een prent op die dag! En nog een, en nog eenVier man in totaal, allemaal op dezelfde weg.
Piet zijn laatste streekHij had altijd al veel gevoel voor humor
Nee, maar de open haard brandt lekker vandaagquote:Op maandag 7 februari 2005 13:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo.. iemand nog een andere boom voor me?
Wij denken unaniem dat Piet er de hand in heeft gehadquote:Op maandag 7 februari 2005 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:
ikke niet snap. Piet heeft de bekeuringen uitgedeeld? Of hij heeft het veroorzaakt doordat er te hard met de auto's op zijn begrafenis gereden werd???
1. Hij wil vast net zo snel foto's maken als posten.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Flash had gister echt niets te doen
Dagcijfers van Zondag 06 Februari 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 277
Ik sta niet eens in die lijst. Dus ik heb een leven. PdeHoog en Xilantof niet iig. En maar zitten te huilen dat hun studie zo moeilijk is en ze zoveel werk moeten doen.. ow ohw ow!quote:Op maandag 7 februari 2005 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Flash had gister echt niets te doen
Dagcijfers van Zondag 06 Februari 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 277
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in die lijst. Dus ik heb een leven. PdeHoog en Xilantof niet iig. En maar zitten te huilen dat hun studie zo moeilijk is en ze zoveel werk moeten doen.. ow ohw ow!
Maar ondertussen spammen ze Fok nog sneller vol dan een stuart met RSI.
Foto's bewerken is trouwens ook verleidelijkquote:Op maandag 7 februari 2005 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Studie is moeilijk hoor. Vooral met FOK in de buurt
.
Ik zal vanavond proberen de foto rolletjes te ontwikkelen.. ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 7 februari 2005 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's bewerken is trouwens ook verleidelijk
van de 127 digitaaltjes van gister zijn er nu nog maar 23 overgebleven na twee selectieronden. Zo ook maar eens het diarolletje weg gaan brengen
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2005 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal vanavond proberen de foto rolletjes te ontwikkelen.. ik heb er nu al zin in
Ja.... Halloquote:Op maandag 7 februari 2005 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd naar dat IR-portret van mij met 28mm
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja.... HalloIk begin nou net een beetje op te knappen [afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je dan niet nog een paar daagjes lekker ziek thuiszitten en vertroeteld worden door mevrouw Sok
quote:
Ik denk juist dat ze staat tequote:Op maandag 7 februari 2005 15:49 schreef PdeHoog het volgende:dat vind ze vast niet leuk om te horen
Nee hoor, alleen bij leukequote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Ow, jij ook al? Doet ie dat bij al zijn contacten
Allemaal molensquote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Ouwesok het volgende:
Zo, ik heb het deksel van de scanner opengekregen.....
[afbeelding]
Nou nog afwachten tot ik weer een beetje in kleur kan denken...... [afbeelding]
het is dat die 6e anders staat, anders zou je zweren dat het gesoept isquote:Op maandag 7 februari 2005 17:32 schreef Ouwesok het volgende:
Zo, ik heb het deksel van de scanner opengekregen.....
[afbeelding]
Nou nog afwachten tot ik weer een beetje in kleur kan denken...... [afbeelding]
je bent een groot lichtquote:Op maandag 7 februari 2005 18:08 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben weer thuis en het was nog niet eens donker toen ik daar kwam
Fotosoepenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
heeft men nog wat leuks gedaan vandaag?
Ja... en... dus ??? tis een foto van 30 januari 2004... het ging toch om vandaag??quote:
Niezen, hoesten, proesten, beroerd zijn en koppijn hebbenquote:Op maandag 7 februari 2005 18:20 schreef Xilantof het volgende:
heeft men nog wat leuks gedaan vandaag?
Lieve Chen er is een kanaalquote:Op maandag 7 februari 2005 19:23 schreef Chen het volgende:
Zijn er mensen die behoefte hebben aan een irc kanaal?
Join #fotografie
* Chen heeft alvast een kanaal gemaakt![]()
En #FOT rulezquote:Op maandag 7 februari 2005 19:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Lieve Chen er is een kanaal#Fot
Nog iets wijzer geworden Bf?quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef Bowiefan het volgende:
en daarbij heb ik weinig zin te gaan chatten met een fotospammer met een hoogst irritante avater
en die heeft die nog gehost bij imageshack ook.... alvast bedankt voor de volgende ban van imageshack
waarvan Loogquote:
Ah je hebt hem al..quote:Op maandag 7 februari 2005 19:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
waarvan Loog
heb hier btw nog een leuke lens voor je liggen, heb je er haast mee? of is een volgende meet snel genoeg ?
Werk zequote:Op maandag 7 februari 2005 20:29 schreef Bowiefan het volgende:
is ok, hij vangt hier wel stof
neee niet schrikken... de doos, niet de lens zelf![]()
ik ben iig naar mijn werk nu, totdevolgendekeermaarweer allemaal
en wees niet bang, ik zal morgenvroeg niet iedereen aanschreeuwen.... zou niet weer durven
Pazzop hèquote:Op maandag 7 februari 2005 20:29 schreef Bowiefan het volgende:
en wees niet bang, ik zal morgenvroeg niet iedereen aanschreeuwen.... zou niet weer durven
Daar begon ik dit jaar mee, en sinds een week of twee ben ik er pas vanaf!quote:Op maandag 7 februari 2005 19:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]Niezen, hoesten, proesten, beroerd zijn en koppijn hebben
Zeg Boreliusquote:Op maandag 7 februari 2005 22:50 schreef Borelius het volgende:
[..]
Daar begon ik dit jaar mee, en sinds een week of twee ben ik er pas vanaf!
Waaro zit je dan?quote:
/join #fotquote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
hoe kom ik daar?
Je start je IRC-client op (zoals je normaal ook doet) en op een gegeven moment kies je dan het fotografie-kanaal (#fotografie). Ipv #fotografie doe je dan #fotquote:Op maandag 7 februari 2005 23:12 schreef ultra_ivo het volgende:
hoe kom ik daar?
Bowiefanquote:Op maandag 7 februari 2005 23:48 schreef Bowiefan het volgende:
blijf ik wel lekker werken
irc. is geblokked op het werk, msn wil ook al niet meer, hoe lang zal het duren tot ze fok te grazen nemen![]()
Jongesok is hier idd nog heel erg jongquote:Op maandag 7 februari 2005 23:57 schreef Ouwesok het volgende:
Opname van toen Jongesok nog een jonger sokje was. Opname toont precies aan waarom dit mijn laatste EGP-film zou zijnkleuren gingen echt helemaal nergens over
Kenmerkend aan de Epson4180 is dat negatieffilms zich in deze scanner exact geliljk gedragen als wanneer je ze op fotopapier probeert af te drukken. Het prettige vooruitzicht wil dat ik binnenkort vanzelf aan een stapeltje vericolor-negatieven toe ben
[afbeelding]
Dankje Bow!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 05:33 schreef Bowiefan het volgende:
mogguuhh fotna
fijne werkdag, ik ga zo naar huis
Ik moest het kind naar school transporterenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:59 schreef Bowiefan het volgende:
( verdacht rustig op de msn trouwens![]()
)
X2, maar dan bij voorkeur met de horizon nog lager in beeld, dus de hoogte van de bomen wat meer benadrukt. Verder is iequote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:00 schreef exile0000 het volgende:
Mogguh Sok!
Ik edite net mijn vorige post, check het wedstrijdtopic (SC) maar eens, jij was toch fan van bomen?
sommige mensenquote:Canon FD 135 mm 1:25 S.C
Te koop canon lens. Bajonet aansluiting, in lederen foudraal
Ik had deze lens gekocht voor op mijn EOS 300D maar daar past die niet op.
De lens is niet nieuw maar wel in goede staat, een keertje goed schoonmaken en hij is weer zo goed als nieuw
Ik vond juist het zonlicht op de grond zo mooi, dus vandaar. Dit was trouwens wel degene van de twee waarbij ik wat lager was gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
X2, maar dan bij voorkeur met de horizon nog lager in beeld, dus de hoogte van de bomen wat meer benadrukt. Verder is ie
Had ie even verder gezocht, dan had ie het benodigde adapter gevonden bij Foto Walser op de duitse ebay voor een paar tientjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh (kan nog net )
Ik kwam dit tegen op marktplaats....
[..]
sommige mensen
Nee, maar ik mag niets belangrijks openen, want tussen nu en 17:00 zou ik wel eens een bericht kunnen krijgen dat mijn PC gaat rebooten, omdat ik naar een ander domain ga verhuizen. Mooi excuus om doelloos te surfenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:09 schreef Ouwesok het volgende:waar is iedereen
toch niet aan het werk
Aha....iemand die leeftquote:
Nee hoor, al geruime tijd niet meer ziek, maar morsdood! Eigenhandig dat kreng van mijn systeem verwijderd met wortel en tak!quote:
Jaquote:
how cruelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:08 schreef Borelius het volgende:
Nee hoor, al geruime tijd niet meer ziek, maar morsdood! Eigenhandig dat kreng van mijn systeem verwijderd met wortel en tak!
Wat is er mis met Fok????quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef Ouwesok het volgende:
Zow, eindelijk weer thuis. Fok! aan ...........MSN aan ......
![]()
[26 borden later]
Maar die draaien zich geheel spontaan van de beschaving af zo te zien....quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk Sok....hiero in de beschaafde wereld hebben we ook van die dingen
[afbeelding]
Nee, eigenlijk nietquote:
Ik zal de zondag iig proberen vrij te houdenquote:Op woensdag 9 februari 2005 00:50 schreef Ouwesok het volgende:
Het breinstormproces kan alvast beginnen wat ik dit weekend nou weer eens ga bestoken met de tweeoogik begin er weer helemaal lol in te krijgen
Tssskquote:Op woensdag 9 februari 2005 05:25 schreef Bowiefan het volgende:
tssssss, prioriteiten stellen Fotna![]()
eerst FOK! en dan pas douchen
Klopt....ik was net wegquote:
Delftquote:Op woensdag 9 februari 2005 01:21 schreef Ouwesok het volgende:
Misschien maar weer eens een historisch stadscentrum onveilig maken of zoiets.
Dit bewijst.....Bowiefan heeft geen levenquote:Op woensdag 9 februari 2005 05:35 schreef Bowiefan het volgende:
jij bent nog niet wakker
ik doe eerst de pc aan, check Fok
kom uit bed, ga naar de wc, check Fok
douchen, aankleden, check Fok
dan naar de meet, Fok!kers checken
dus wat je ook ruikt op meetings, ik ben het niet ...
en nu ben ik ff uit de lucht, ff naar huis rijden, tot straks
En jij gelukkig welquote:Op woensdag 9 februari 2005 07:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit bewijst.....Bowiefan heeft geen leven![]()
Vraag ik jou watquote:
Als je wilt baggeren, ga dan lekker naar ONZ of zo!quote:
Ja hoor.....ben zo naar Blijdorpquote:Op woensdag 9 februari 2005 08:04 schreef Borelius het volgende:
Zo vroeg nog, gaat ie lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |