Dat zullen we eens even controleren. Ga maar liggenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
Mogguh iedereen [afbeelding]
* ziek is valt nu pas op hoe zo'n kolere-eind je die toetsen moet indrukken
Jeetje, is alles je ff teveel?quote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
Goeiemorgenquote:Op maandag 7 februari 2005 05:21 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen
ik zou graag een plaatsje willen in je auto Pdehoog, of ik echt kan moet tegen die tijd blijken
quote:Op maandag 7 februari 2005 07:14 schreef Bowiefan het volgende:
en ondertussen ben ik dus thuis
vanwege het tijdstip, eerst maar ff een centimeter kouwe thee in een glas, kreeg ik zin in na die feauteau van P in 't wedstrijd Topique niet van die dure, dat kan er niet altijd vanaf, maar een lekker glaasje zwart flurweel is op zijn tijd ook erg fijn![]()
'T is niet te hopenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, jij ook al? Doet ie dat bij al zijn contacten
Beterschap Ouwesokquote:Op maandag 7 februari 2005 09:12 schreef Ouwesok het volgende:
ikke niet snap. Piet heeft de bekeuringen uitgedeeld? Of hij heeft het veroorzaakt doordat er te hard met de auto's op zijn begrafenis gereden werd???quote:Op maandag 7 februari 2005 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Komt mijn baas net binnen met een bekeuring voor een van de poolauto's. Hij zoekt in de agenda naar degene die ermee gereden heeft. Blijkt dat het op de dag van de begrafenis van onze collega Piet was. Kan gebeuren natuurlijk. Tot een ander het hoort: Hee, ik had ook een prent op die dag! En nog een, en nog eenVier man in totaal, allemaal op dezelfde weg.
Piet zijn laatste streekHij had altijd al veel gevoel voor humor
Nee, maar de open haard brandt lekker vandaagquote:Op maandag 7 februari 2005 13:44 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo.. iemand nog een andere boom voor me?
Wij denken unaniem dat Piet er de hand in heeft gehadquote:Op maandag 7 februari 2005 13:46 schreef Shark.Bait het volgende:
ikke niet snap. Piet heeft de bekeuringen uitgedeeld? Of hij heeft het veroorzaakt doordat er te hard met de auto's op zijn begrafenis gereden werd???
1. Hij wil vast net zo snel foto's maken als posten.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Flash had gister echt niets te doen
Dagcijfers van Zondag 06 Februari 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 277
Ik sta niet eens in die lijst. Dus ik heb een leven. PdeHoog en Xilantof niet iig. En maar zitten te huilen dat hun studie zo moeilijk is en ze zoveel werk moeten doen.. ow ohw ow!quote:Op maandag 7 februari 2005 13:50 schreef PdeHoog het volgende:
Flash had gister echt niets te doen
Dagcijfers van Zondag 06 Februari 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 277
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik sta niet eens in die lijst. Dus ik heb een leven. PdeHoog en Xilantof niet iig. En maar zitten te huilen dat hun studie zo moeilijk is en ze zoveel werk moeten doen.. ow ohw ow!
Maar ondertussen spammen ze Fok nog sneller vol dan een stuart met RSI.
Foto's bewerken is trouwens ook verleidelijkquote:Op maandag 7 februari 2005 14:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Studie is moeilijk hoor. Vooral met FOK in de buurt
.
Ik zal vanavond proberen de foto rolletjes te ontwikkelen.. ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 7 februari 2005 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's bewerken is trouwens ook verleidelijk
van de 127 digitaaltjes van gister zijn er nu nog maar 23 overgebleven na twee selectieronden. Zo ook maar eens het diarolletje weg gaan brengen
Ik ookquote:Op maandag 7 februari 2005 15:00 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zal vanavond proberen de foto rolletjes te ontwikkelen.. ik heb er nu al zin in
Ja.... Halloquote:Op maandag 7 februari 2005 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ook. Ben benieuwd naar dat IR-portret van mij met 28mm
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ja.... HalloIk begin nou net een beetje op te knappen [afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je dan niet nog een paar daagjes lekker ziek thuiszitten en vertroeteld worden door mevrouw Sok
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |