Jongesok is hier idd nog heel erg jongquote:Op maandag 7 februari 2005 23:57 schreef Ouwesok het volgende:
Opname van toen Jongesok nog een jonger sokje was. Opname toont precies aan waarom dit mijn laatste EGP-film zou zijnkleuren gingen echt helemaal nergens over
Kenmerkend aan de Epson4180 is dat negatieffilms zich in deze scanner exact geliljk gedragen als wanneer je ze op fotopapier probeert af te drukken. Het prettige vooruitzicht wil dat ik binnenkort vanzelf aan een stapeltje vericolor-negatieven toe ben
[afbeelding]
Dankje Bow!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 05:33 schreef Bowiefan het volgende:
mogguuhh fotna
fijne werkdag, ik ga zo naar huis
Ik moest het kind naar school transporterenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:59 schreef Bowiefan het volgende:
( verdacht rustig op de msn trouwens![]()
)
X2, maar dan bij voorkeur met de horizon nog lager in beeld, dus de hoogte van de bomen wat meer benadrukt. Verder is iequote:Op dinsdag 8 februari 2005 10:00 schreef exile0000 het volgende:
Mogguh Sok!
Ik edite net mijn vorige post, check het wedstrijdtopic (SC) maar eens, jij was toch fan van bomen?
sommige mensenquote:Canon FD 135 mm 1:25 S.C
Te koop canon lens. Bajonet aansluiting, in lederen foudraal
Ik had deze lens gekocht voor op mijn EOS 300D maar daar past die niet op.
De lens is niet nieuw maar wel in goede staat, een keertje goed schoonmaken en hij is weer zo goed als nieuw
Ik vond juist het zonlicht op de grond zo mooi, dus vandaar. Dit was trouwens wel degene van de twee waarbij ik wat lager was gaan zitten.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
X2, maar dan bij voorkeur met de horizon nog lager in beeld, dus de hoogte van de bomen wat meer benadrukt. Verder is ie
Had ie even verder gezocht, dan had ie het benodigde adapter gevonden bij Foto Walser op de duitse ebay voor een paar tientjesquote:Op dinsdag 8 februari 2005 11:33 schreef Shark.Bait het volgende:
mogguh (kan nog net )
Ik kwam dit tegen op marktplaats....
[..]
sommige mensen
Nee, maar ik mag niets belangrijks openen, want tussen nu en 17:00 zou ik wel eens een bericht kunnen krijgen dat mijn PC gaat rebooten, omdat ik naar een ander domain ga verhuizen. Mooi excuus om doelloos te surfenquote:Op dinsdag 8 februari 2005 14:09 schreef Ouwesok het volgende:waar is iedereen
toch niet aan het werk
Aha....iemand die leeftquote:
Nee hoor, al geruime tijd niet meer ziek, maar morsdood! Eigenhandig dat kreng van mijn systeem verwijderd met wortel en tak!quote:
Jaquote:
how cruelquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:08 schreef Borelius het volgende:
Nee hoor, al geruime tijd niet meer ziek, maar morsdood! Eigenhandig dat kreng van mijn systeem verwijderd met wortel en tak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |