quote:en zxr-400 officieel 25kW? Lijkt me sterk, maar misschien is de laatste week veel veranderd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Youssef:
[..]![]()
er zijn meeeeeeeeeer dan genoeg 400tjes die gewoon ingevoerd zijn en dus officieel 25Kw zijn...dus ik begrijp deze opmerking niet
het zijn er idd niet bar veel op dit moment, maar daar gaat het niet om. jij suggereerde dat het uberhaupt niet mogelijk was om een ZXR400 officieel op 25Kw te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:22 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik weet niet waar je op zoekt, misschien dat het is omdat ik alleen ga voor prijzen tussen de 3 en 4 duizend
![]()
Iemand nog die hamer plet smiley voor Stretto uit het vorige topic?
Ooh, nee hoor. Ze zijn best 25kw te vinden. Ik denk dat ik maandag eventueel een bezoekje breng aan iemand en direct de motor meekaapquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het zijn er idd niet bar veel op dit moment, maar daar gaat het niet om. jij suggereerde dat het uberhaupt niet mogelijk was om een ZXR400 officieel op 25Kw te krijgen
maar toch 1tje gevonden:
[[url=http://www.motoroccasion.nl/data/zakelijk/zoeken/GetImageMain.asp?ColName=PLAATJE&Width=480&KlantId=2154&MotorId=138732]afbeelding][/url]
Martie (en ook de anderen natuurlijk) als je vanaf braboland hierheen stuurt let dan even op ter hoogte van Culemborg, ze hebben weer wat verzonnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
Beter dat je nog rijdend thuis bent gekomen
* Didiot heeft overigens zojuist een gloedje nieuwe Suzuki SV650N (model 2004, nieuwe kenteken, kleur blauw) gekocht bij Hans van Wijk. Over twee weken ga ik 'm ophalen
BMW heb ik hier op ingeruildquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat is nummer drie? Of heb je de beemer eruit gedaan?
Leuke fiets trouwens.
Nog een beetje nette prijs voor teruggekregen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:52 schreef Didiot het volgende:
[..]
BMW heb ik hier op ingeruild
Dus daar ben ik godzijgedank vanaf
Ach, het BMW avontuur heeft me nu qua aanschafprijs maar ¤ 3.000,- euro gekostquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog een beetje nette prijs voor teruggekregen?
Je moet me toch eens uitleggen hoe je van BMW addept nu ineens op een soes overstapt.![]()
Waarom nu zo een beginnersmotor?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
* Didiot heeft overigens zojuist een gloedje nieuwe Suzuki SV650N (model 2004, nieuwe kenteken, kleur blauw) gekocht bij Hans van Wijk. Over twee weken ga ik 'm ophalen
feli!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
Ach ja dingen waar je ooit met je volledige verstand compleet overtuigd achter stond moet je ook geen spijt van hebben he later.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:00 schreef Didiot het volgende:
Ach, het BMW avontuur heeft me nu qua aanschafprijs maar ¤ 3.000,- euro gekost
Ik beschouw het maar als een dure les
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Nog eventjes zo doorgaan en je kan harder schoppen dan Tong Po:
[afbeelding]
Je kan natuurlijk ook gewoon altijd een schone bougie en sleutel meenemen voor onderweg.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
LolGeweldig zo een SM
![]()
Gewoon meer dan 2 uur lang staan trappen![]()
![]()
![]()
Ik wil ook een SM(wel leuk die reacties van anderen
)
Zit volgens mij qua motor(karakter) en gewicht ook best wel dicht bij zo'n KLX.quote:
quote:Je kan natuurlijk ook gewoon altijd een schone bougie en sleutel meenemen voor onderweg.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pepijn: kreeg je geen deja vu gevoel met die fijne 2 takt![]()
??
![]()
Ah, had die quote niet gezien op de 14'schermpje. Moest even scrollen.quote:
blijven mooie dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki RGV250.
Elektrische start trouwens.
ik dacht laatst te lezen dat je het nu wel zo'n beetje onder de knie hadquote:en dat laatste is juist zo moeilijk te bepalen met een 1 cylinder, met die ene harde trap moet hij dus vonken, benzine ontsteken en de zuiger moest op de juiste positie staan en genoeg snelheid meekrijgen![]()
Klopt, dinsdag 45 minuten staan trappen en toen het eenmaal lukte, lukte het ook steeds achter elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht laatst te lezen dat je het nu wel zo'n beetje onder de knie had
Zelfde ongeveer als met auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Youssef het volgende:
Wordt er trouwens ook nog leuk afgeding op motoren bij dealers of is het prijsverschil echt minimaal?![]()
goede smoesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde ook nog een helm, maar bij die motorzaak is dat een aparte BV in hetzelfde pand.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelfde ongeveer als met auto's.![]()
Weet je dan genoeg?
+/- 8 % dus. En bij een dealer kan je nog even doorzeuren over korting op accesoires, kleding enz.![]()
Tis gelig en het moet in de fikquote:
Hahahahhaquote:
Ach hij kan best lekker rijden misschien, maar toen ik een foto van voren zag van dat ding en zijn 'beenverwarmersquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ji hebt er duidelijk niet op gereden, yoessoef
dan hou ik me bekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt hem duidelijk niet in het echt gezien en gehoord
Tsjek de website maar, overduidelijk.quote:
Ghe ghe, en een tas met benzine. Geen reservestand en kilometerteller is ook wat onzeker.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gewoon een tas met bougies meenemen dus
quote:
Haha iedereen was heel sceptisch in het begin over de Beemer he.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt hem duidelijk niet in het echt gezien en gehoord
Beginnersfoutje van mij dusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha iedereen was heel sceptisch in het begin over de Beemer he.
Zelfs vanaf de foto's hier. Totdat ze hem in het echt zien en hoorden.
Ook Mark vond hem toch wel bling bling.![]()
![]()
Valt wel mee, de voorkant precies van voren genomen is niet de mooiste kant.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:41 schreef grindtegel het volgende:
vanmiddag weer vet veel geklust aan mijn motortje.. veel gepoetst, mijn pa heeft een afgebroken bout in het frame uitgeboord en het draad schoongetapt, remolie eruit, bougies gechecked (waren nog nieuw) oliefilter vervangen, achter en voor tandwiel vervangen
nu nog de voorveren, de ketting erop, de remschijf terug op het wiel, voorrem checken en remolie vervangen, uitlaat uitdeuken en oppoetsen/verven (zo roestig als de neten),nieuwe motorolie er in en het benzinefilter schoonmaken en last but not least, meer poetsen..... phew
dit is zijn broertje: [afbeelding]
kan niet wachten tot ik hem echt uit kan testen
Firestorm was er niet meer, en toen zag ik een paar SV1000N's en SV650N's staan en ging ik op de SV650N zitten en toen was ik verkocht (zeker toen ik het prijskaartje zag. Was ¤ 1000,- korting i.v.m. 2004 model (welke ik ook mooier vind dan het 2005 model). Maare, motor was alsof ik een schoen aan trok die voor me gemaakt wasquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
feli!![]()
![]()
Wat een verrassing man! Je ging toch ook niet voor de SV kijken?
Hoe was het met de VTR 1000 Firestorm.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
Duderuud heeft van de week ook zijn eerste SM gekocht.
wiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:22 schreef Youssef het volgende:
Potver, zitten ze in Geldermalsen
Kawasjaak is groen en deze Zwitser heeft dus oranje als huiskleur.quote:
Damn wat wilde jij graag van je Beemer af.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:21 schreef Didiot het volgende:
Firestorm was er niet meer, en toen zag ik een paar SV1000N's en SV650N's staan en ging ik op de SV650N zitten en toen was ik verkocht (zeker toen ik het prijskaartje zag. Was ¤ 1000,- korting i.v.m. 2004 model (welke ik ook mooier vind dan het 2005 model). Maare, motor was alsof ik een schoen aan trok die voor me gemaakt was. Heb wel eens op een SV1000S en SV650S gezeten, maar die zaten niet echt super, dit zit wel super voor mij
En motor is gewoon even dik als de SV1000
Je ziet echt alleen aan de uitlaat minder en iets kleinere blok dat het om een 650 gaat
Echt super
Trouwen, motorkarakter is toch echt wel totaal anders als de KLX hoor
ik ookquote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:03 schreef Patrick281 het volgende:
Grote broer is van je vader? Ik ben trouwens even kwijt wat kleine broer ook alweer is.![]()
Och, ik leef nogquote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:
Maar verder coole actie hoor.![]()
![]()
En wat vonden je ouders ervan.![]()
![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:34 schreef Didiot het volgende:
Hier nog twee filmpjes van vandaag:
Honda CR500 van Patrick281: klik
Kawasaki KLX650C van mij: klik
Wel een lekker geluidje zo![]()
Haha, die tweetakt van Pepijn weet je echt niet wat je hoort. Ik reed achter hem en kon m'n eigen KLX niet meer horen ondanks dat ie een open uitlaat heeftquote:Op zondag 6 februari 2005 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
jammer geen zelfde filmpje van pepijn, ik dacht eindelijk die sensationele 2 takt te horen
tnxquote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Patrick
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
Valt wel mee, de voorkant precies van voren genomen is niet de mooiste kant.![]()
En die cylinders aan de zijkant, daar valt 99% van de niet BMW rijders over.
Nu zowat iedereen hem in het echt gezien heeft alleen nog maar Lars geloof ik.
Dus vooraf vonden 8 van de 10 die uitstekende cylinders helemaal niets, na irl nog maar 1 van de 10.![]()
Als je hem echt kwijt wil moet je dat inderdaad niet doen.quote:Maar wel goed om te weten dat ik nu geen foto's meer van de voorkant stuur naar potentiele kopers.
Stoer die CR500quote:Op zondag 6 februari 2005 01:34 schreef Didiot het volgende:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 6 februari 2005 11:33 schreef Didiot het volgende:
Eindelijk een plaatje gevonden in de kleur:
[afbeelding]
Ik weet niet of het je opgevallen was maar dat komt in alles terug, niet alleen bij motoren.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het wel opvallend dat de Naked motor steeds populairder word hier in nederland,
wij hebben afspraak voor volgende week zaterdag om te rijden met Kawasaki Z1000/Z750
misschien is dat wel iets voor mij of Raus,![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 01:34 schreef Didiot het volgende:
Nou ik maak nog even helemaal geen wheelies met dat ding.quote:Op zondag 6 februari 2005 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
jammer geen zelfde filmpje van pepijn, ik dacht eindelijk die sensationele 2 takt te horen
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:25 schreef Didiot het volgende:
Haha, die tweetakt van Pepijn weet je echt niet wat je hoort. Ik reed achter hem en kon m'n eigen KLX niet meer horen ondanks dat ie een open uitlaat heeftecht teringhard geluid uit de CR500
mid first life crisis.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 11:30 schreef Didiot het volgende:
Ik heb trouwens een review gelezen waarin toch wel te lezen is dat de SV650N een ideale motor voor mij is. Tot de 7000 rpm een lekkere toermotor en boven de 7000 rpm een scheurijzer. Strakke wegligging, lekkere lichte motor (169 kg drooggewicht en ca. 190 kg met volle tank)....
Eh.. thanks.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Patrick
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:31 schreef Crashcat het volgende:
Hubba hubba
Even kijken wanneer ik naar Duitsland kan.
[afbeelding]
EUR 7.490
Daten:
600 ccm, 3.700 km, 84 kW (114 PS), EZ: 04/04, TÜV: 04/06, rot, Benzin,
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:14 schreef Youssef het volgende:
Leuke verhalen hoorKlinkt die van jou nu ook net als deze CR500 ?
Blijft leukquote:Op zondag 6 februari 2005 14:28 schreef Patrick281 het volgende:
Meer zoiets he.CR500. Maar vooralsnog zonder dat crashgeluid.
WTHquote:Op zondag 6 februari 2005 14:14 schreef Youssef het volgende:
Leuke verhalen hoorKlinkt die van jou nu ook net als deze CR500 ?
quote:
Ik wurgde 'm alleen maar af in toeren om te draaien... hij had geen afsla neigingen, al lijkt het wel zo te klinkenquote:Op zondag 6 februari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je laat bijna ook je eigen motor afslaan bij die laatste draai.
Wat soepeler koppelen Pat.
quote:Op zondag 6 februari 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
.. en een betere tandwielverhouding.
ehm het ging niet om de wheelies van duud maar gewoon een stukje rijden zoals didiot...quote:Op zondag 6 februari 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
Nou ik maak nog even helemaal geen wheelies met dat ding.
Duderuud van motor forum is er al mee achterover geslagen, ik wilde het leerproces iets langzamer aanpakken.
Het valt me wel mee dat ik er wel flink mee kan optrekken door alle versnellingen heen.
Ik had de motor echt nog een stuk wilder verwacht.
Ja, maar die 50% geeft ie volgens mij nog wel op het hoogste puntquote:Op zondag 6 februari 2005 14:49 schreef Patrick281 het volgende:
Volgens Youp geeft de bestuurder (een MF'er) hier overigens nog maar 50% gas.![]()
Ben wel blij dat ik een straatuitlaat heb (vermogensafgifte afgestemd op de hogere toeren i.p.v. ultralaag, maar ook meer geluid ..) en een betere tandwielverhouding.
Lees het topic eensquote:Op zondag 6 februari 2005 15:30 schreef Didiot het volgende:
Pepijn, nog een tip van m'n vader. Neem voortaan een bougiesleutel en een nieuwe bougie mee...
M'n vader vertelde dat het bougievreters zijn. Bovendien, als de bougie vet geslagen is kan je met de bougiesleutel de bougie eruithalen en droogblazen/maken
Ik heb het in de tussentijd idd gelezenquote:
Misschien wel met vaders en moeders op huizenjachtquote:Maar ik vraag me idd verder wel af waar Rietje is
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:41 schreef Wazowski het volgende:
Als ik hier bij mij rustig de wijk uit tokkel op m'n CR250SM krijg ik toch nog boze gezichten in mijn richting, ondanks de verlengde crossdemper met extra demping. Dus de vraag is: wat is dat voor een goed smoelende demper op jouw bike
en dempt hij een beetje redelijk? (Zie ik een Akrapovic sticker?)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 01:13 schreef barry86 het volgende:
500 is laagtoeriger dan de 250 he. scheelt ook al weer een bult in lawaai...
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:28 schreef Orpheus het volgende:
[...]
Nou, ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat die CR500 best wel een bult lawaai maakt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:05 schreef Joe Tosh het volgende:
[...]
Inderdaad, zo'n 500 al eens gehoord?![]()
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:56 schreef Youp het volgende:
laagtoeriger, ja...
minder lawaai, NEEN!donderslagen zeg ik je!
heerlijk
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 11:43 schreef barry86 het volgende:[/url]
ow... dan heb ik niks gezegd
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:11 schreef king okkie het volgende:
ook mijn cr500 was niet stil te krijgen.
had de standaard demper verlengt met nog een stuk demper en daartussen een kamertje.en nog brullen ook bij half gas.
beste werk nog voorbocht inpakken in glaswol maar dat ziet er niet uit
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 14:29 schreef Youp het volgende:
[...]
idd, ik heb ook een erg lange demper... (geen idee wat voor een maar iig geen originele) en hij maakt een teringherrie (positief) maar dr komt ook enorm veel herrie door de carburateur... en dat kan je niet echt dempen..
de demper loopt tot het einde van het kapje door zoals je ziet.....
-edit-
ja mn spatbord staat scheef door de demper
En dan nog deze CR250 rijder.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:31 schreef king okkie het volgende:
ik had de binnenkant van de luchtfilterkast met schuimrubber bekleed.
scheelt zeker 1 db..
het is echt onbegonnen werk om een cr goed stil te krijgen.
als je hem te veel afknijpt loopt tie veel te heet en kost het je blok en vermogen.
gewoon gaan met dat ding en hopen dat je niet aangehouden wordt door de veldwachter is het beste
quote:Op zondag 06 februari 2005 01:45 schreef 122450146 het volgende:
ik heb sinds gisteren mn cr250(zonder dempingswol),gisteren testritje gemaakt amai,veel luider dan mijn zx7r zonder demper.
zalig histerisch gekrijs :}doet mij denken aan mn 2t tijd,geweldige tijd was dat.wat zegt u meneer de agent?:+
Zo'n 2t'tje kan je niet stil krijgen,zeker niet in combinatie met een k&n.
Dat is een van de belangrijkste redenen waarom 2t niet of nauwelijks nog gemaakt wordt (en emissie-eisen).
Ik ben dinsdag begonnen met 1:20 mengsmering volgens het boekje. Dus 1 deel olie op 20 delen benzine.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:30 schreef Didiot het volgende:
Pepijn, nog een tip van m'n vader. Neem voortaan een bougiesleutel en een nieuwe bougie mee...
M'n vader vertelde dat het bougievreters zijn. Bovendien, als de bougie vet geslagen is kan je met de bougiesleutel de bougie eruithalen en droogblazen/maken
quote:Op zondag 6 februari 2005 15:37 schreef Youssef het volgende:
Maar ik vraag me idd verder wel af waar Rietje is
Jij hebt wel veel geduld.quote:Op zondag 6 februari 2005 15:02 schreef Youssef het volgende:
Morgen om 20:00 heb ik misschien een motor![]()
Ik ga een 25kW bekijken..
Oh wacht even.. om 19:00 is het postkantoor denk ik niet open
Er werd toen wel geexpirementeerd met viertakten, maar dat stierf een vroege dood omdat ze door de cc restricties gewoon niet op konden tegen de krachten van de tweetaktenquote:Op zondag 6 februari 2005 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Zeker in de tijd dat Jack begon, 2 takten waar toen de enige raceoptie's.
Inclusief foto'squote:Op zondag 6 februari 2005 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Normaal kondigt hij uitstapjes altijd ruim van tevoren aan hoor.
Rezppect mY AuthoratyyyYquote:Jij hebt wel veel geduld.Zeker nu je ook nog eens dezelfde dag als je broer het papiertje haalt en hij al lang en breed aan het rijden is geslagen.
![]()
quote:
Owh greath mahster.quote:Rezzppect mY AuthoratyyyY![]()
![]()
quote:.. nu maar hopen dat het geen kloteverkoper is die achterhoudt dat dat ding vol krassen zit vanwege rag gebruik
Hej, ik doe al mee sinds MC 130 ofzo howrquote:Op zondag 6 februari 2005 16:34 schreef Patrick281 het volgende:Heb jij een tijdje meegelurkt ofzo dat je alles weet.
Of heb je echt al die oude topics door zitten spitten.
Je mag best komen, ik probeer er om 19:00 te zijnquote:Op zondag 6 februari 2005 16:51 schreef hollander172 het volgende:
Youssef, dat ding staat hier niet eens zover vandaan, ik kan wel meegaan als je dat leuk vindt.
Kan alleen niet testrijden voor je.(is trouwens toch leuker om zelf te doen.
)
Dat heb ik een paar topics geleden toch al een beetje uitgelegd?quote:
Niemand weet alles.quote:Afstellen van een 2 takt weet jij toch ook alles van?
Volgens het boekje bougie eruit, indien te zwart luchtschroef uitdraaien voor meer lucht.
Easy as that.![]()
Morgen om 19:00? Dat gaat niet lukken helaas.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je mag best komen, ik probeer er om 19:00 te zijnDan ben je de 4de MC'er die ik zie
![]()
Als je ook nog een beetje verstand hebt van het reilen en zeilen van een verkoopmotor is het helemaal mooi meegenomen
Ik zou een andere dag afspreken zodat lars wel kan.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef Youssef het volgende:
Je mag best komen, ik probeer er om 19:00 te zijnDan ben je de 4de MC'er die ik zie
![]()
Als je ook nog een beetje verstand hebt van het reilen en zeilen van een verkoopmotor is het helemaal mooi meegenomen
quote:Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef hollander172 het volgende:
Dat heb ik een paar topics geleden toch al een beetje uitgelegd?
Ik rij nu niet eens meer op mijn eigen motor omdat ik vaak "gaten" in mijn geheugen heb. Even weg zijn en dan weer "wakker" worden met dat WTF gevoel waarbij ik dus helemaal niet meer weet hoe ik daar terechtgekomen ben. Lijkt me niet handig tijdens een proefrit.
Gisteren was hij niet al te vriendelijk voor mij anders.quote:The sparkplug is your best friend.
Ik wilde er steeds een nieuwe indraaien.quote:gewoon een beetje mee spelen en niet vergeten hem tussendoor goed schoon te maken.
Ok, das geen probleem, ik kan wel weer op een zondag wachten dat de verkoper overdag kan, maar dat duurt me te langquote:Op zondag 6 februari 2005 17:07 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Morgen om 19:00? Dat gaat niet lukken helaas.* hollander172 gaat elke maandag naar een goede vriend van me.
Hmm...quote:Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou een andere dag afspreken zodat lars wel kan.![]()
Wel zonde van die Yamaha, paar handvaten op de tank monteren.quote:Elke deelnemer krijgt de kans om bij de meester zelf , Wilco Zeelenberg achterop de speciaal geprepareerde "Two-Seater" te kruipen.
(Er zijn handvaten gemonteerd op de tank zodat je je goed vast kan houden zonder dat de rijder er last van heeft)
Door dit te doen kan je natuurlijk haarfijn de techniek en ideale lijn afkijken van Wilco Zeelenberg zelf.
Echt een unieke ervaring (de webmaster spreekt uit ervaring)
1-2 avondjes later kan toch nog wel, ik zou zelf trouwens sowiezo niet s'avonds gaan kijken.quote:
eensquote:Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
Zowel technisch als zakelijk zit het wel goed met zijn capaciteiten.
Dat zou op zich wel kunnen.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
1-2 avondjes later kan toch nog wel, ik zou zelf trouwens sowiezo niet s'avonds gaan kijken.![]()
In het daglicht kan e.a. er toch nog heel anders uit gaan zien.
Neem je trouwens nu ook een zaklamp mee voor detail onderzoek?![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als Lars niet zou kunnen Yoessef
Beesd is ook niet zo ver van Den Boschniu vandaan, wil ik ook wel mee gaan kijken voor je hoor,
iedereen rijdt zijn eigen tempo bij die dagen hoor.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:38 schreef Didiot het volgende:
Trouwens, circuitrijden ga ik echt alleen maar doen op de crosser, als ik al ga circuitrijden. Geen zin om m'n SV op het circuit in puin te rijden (aangezien de verzekering daar niet dekt)
Thnxquote:Op zondag 6 februari 2005 18:39 schreef Patrick281 het volgende:
Youssef, voor het onderhandelen (in principe) niet laten merken dat je hem z.s.m. wil overschrijven he.
Check hier de openingstijden van de postkantoren.![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:37 schreef Patrick281 het volgende:Nogmaals een keer strippen.
[afbeelding]
Het was net een beetje weggetrokken van vorig weekend, toen dinsdag weer een paar klappen erover heen, en nu gisteren weer.
Niet gezond iedere keer dezelfde plek.Verder nog een blauwe plek bij het kniegewricht en lager op het been.
quote:Op zondag 6 februari 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb inderdaad mijnmaar even opgezet. Waar heb je die motor toch gekocht zo netjes?
Heej, is dat niet die Bandit van Riet???quote:Op zondag 6 februari 2005 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb inderdaad mijnmaar even opgezet. Waar heb je die motor toch gekocht zo netjes?
Heb jij wel eens afstellingen gedaan aan 2 takten?quote:
Net wel buiten budget.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:10 schreef Patrick281 het volgende:
Rond de 4.000 euro is trouwens zelfs de prijs bij de dealert he Youssef.
Partikulier mag dan toch wel zeker 750 euro schelen.
Safe heeft trouwens een hele mooie ZXR400 staan uit 1999 voor ongeveer 5.000 euro.
Net over budget?
quote:nIghtorius schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:33:
Jemig wat mij nou weer overkomen is....
Lig ik lekker te slapen thuis hoor ik rond 8:30 buiten "bwam/crash".. Ik natuurlijk vreselijk nieuwsgierig wat er gebeurt is buiten.. en kijk door mijn raam heen.. en wat zie ik..
Een auto is tegen mijn auto aangegleden vol tegen mijn achterspatbord. ai ai ai.. (degene die er tegen aangeknalt was zijn mijn buren).. ja.. shit happens.. schadeformulieren enzo ingevuld. Ga ik naar huis om mijn auto toch even op een andere plaats te zetten.. (blijkbaar kunnen auto's de richting uitglijden waar m'n autootje staat).. pak mijn autosleutels.. en... bwam/crash hoor ik buiten.. ik zo.. "nee... neeeee..".
Ik naar buiten en ja hoor.. nog een auto tegen mijn auto geknalt (ditmaal frontaal tegen m'n deur). ai ai ai.. flinke schade ook nog (hele deur ziet er niet meer uit)..
tja.. weekend begint goed hier..
Wat de neuk doet zij op een motorquote:Op zondag 6 februari 2005 20:38 schreef ploderus het volgende:
Hallo allemaal!
hier even een voor dit topic toepasselijk filmpje van een zgn. 'vallende ster'...![]()
![]()
Ze probeert op een sluwe manier haar stringetje te tonen aan de hele wereldquote:Op zondag 6 februari 2005 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat de neuk doet zij op een motorjeetje, volgens mij dacht ze dat het een step was ofzo
![]()
beetje voorontsteking wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 6 februari 2005 20:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens afstellingen gedaan aan 2 takten?
Maar eerst maar eens wat minder mengsmering in de benzine, en een nieuwe bougie scoren.
Dan gaat het vast een stuk beter allemaal.
Ondeugend is op koffievisite en is meteen aan de wijn begonnen.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:19 schreef Didiot het volgende:
[..]
En RB, heb jij al een keuze kunnen maken in nieuwemotorenland?
Je kent me een beetje dus ik draai nergens om heen.quote:Op zondag 6 februari 2005 17:15 schreef Patrick281 het volgende:
Zowel technisch als zakelijk zit het wel goed met zijn capaciteiten.
En je wil ze vast niet allemaal weten.![]()
![]()
Ergens komen is geen probleem, herinneren hoe ik daar verzeild ben geraakt is juist het probleem.quote:Hoe wil je dan bij de afspraak komen.
![]()
Try to accomplish an agreeable understanding with the damn thing.quote:Gisteren was hij niet al te vriendelijk voor mij anders.
Mwah, doekje helpt vaak, staalborsteltje (1,- nog wat bij een autmaterialenzaak) en desnoods schoonbranden. Niet boven het gasfornuis (bij koolafzetting vallen er dan van die mooie gloeiende deeltjes op het emaille?quote:Maar hoe maak je die schoon? Gewoon in de flam houden bij het fornuis, of moet het er net boven.
(keramiek kan anders knappen o.i.d.)
quote:Op zondag 6 februari 2005 18:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als Lars niet zou kunnen Yoessef
Beesd is ook niet zo ver van Den Boschniu vandaan, wil ik ook wel mee gaan kijken voor je hoor,
Ben benieuwdquote:Op zondag 6 februari 2005 21:16 schreef RB het volgende:
[..]
Ondeugend is op koffievisite en is meteen aan de wijn begonnen.
We zijn inmiddels bezig met de 2e fles en ze zoek alvastt een andere motor voor me uit
Allemaal van die rare dingen![]()
quote:
Aprilia etv 1000 caponord ABSquote:
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:57 schreef Didiot het volgende:
Firestorm is okee
SP2 is okee
XB 9 SX is redelijk okee
en de rest...
Huh?quote:Op zondag 6 februari 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Gaan we toch beiden mee? 2 zien meer dan 1 en 3 zien meer dan 2. Mooi uitstapje dacht ik zo.
Ik wacht wel af wat Youssef afspreekt met de verkoper.
Zag trouwens dat het een Goedhart betrof, ik hoop dat het er niet eentje is van Goedhart motoren want dan wordt het lastig qua prijs/afdingen.![]()
OMFGquote:Op zondag 6 februari 2005 22:07 schreef RB het volgende:
[afbeelding]
Deze heeft Ondeugend voor 'haar' Pepsel uitgezocht
Ik heb hier geen deelname aan
Dan weet jij meer als ikquote:
Daar heeft ze dan wel weer enigzins een punt mee jaquote:Op zondag 6 februari 2005 22:13 schreef RB het volgende:
Daar kan echt niks aan kapot gaan en die zal waarschijnlijk wel starten, zegt ze
![]()
Eigen keus gaat uit naar Z750/Squote:Op zondag 6 februari 2005 21:57 schreef Didiot het volgende:
Firestorm is okee
SP2 is okee
XB 9 SX is redelijk okee
en de rest...
Kijk, dat zijn tenminste echt leuke fietsenquote:Op zondag 6 februari 2005 22:18 schreef RB het volgende:
[..]
Eigen keus gaat uit naar Z750/S
VFR 800 fi
Fazer 1000 of ID![]()
Viel me gewoon op die naam, zo vaak zie je die niet.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Huh?![]()
Oh ja, dat was ik ook helemaal vergeten
Ik las ook dat Goedhart, maar volgens mij is het gewoon een particulier hoor. Een 21-jarige die van zijn 25kW af wil
Ach ja, we zien wel. Lijkt me leuk
Ik heb de afspraak al gemaakt hoor. Hij stond op maandagavond, morgen dus. Maar ik heb gezegd morgen te SMSen wanneer ik definitief kan. Dus zeg het maar wanneer jullie willen, ik kan de hele week en de verkoper kan na 19:00. Oftewel, wanneer kunnen jullie deze week daarzo zijn om 19:00
Zoals ik al zei, zaterdag kan ik sowieso niet. Dus wachten heeft niet echt veel zin![]()
quote:Op zondag 6 februari 2005 22:13 schreef RB het volgende:
Daar kan echt niks aan kapot gaan en die zal waarschijnlijk wel starten, zegt ze
![]()
Je start hem uit beleefdheid niet eens even in de woonkamer als je bezoek krijgt?quote:Op maandag 7 februari 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Maar deze kan bij bezoek even uit de woonkamer gehaald worden, en in de gang staan.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:15 schreef hollander172 het volgende:
Je start hem uit beleefdheid niet eens even in de woonkamer als je bezoek krijgt?Valt me een beetje tegen van je Peppie.
quote:Op maandag 7 februari 2005 08:09 schreef hollander172 het volgende:
Is het geen mogelijkheid om overdag te gaan?Met daglicht zie je toch meer dan 's avonds. Heb je trouwens al gekeken hoe je daar ongeveer moet komen? Vanaf Vianen zou je eventueel mee kunnen rijden.
Ik voorzie een motortestritkijkmeet.quote:Op maandag 7 februari 2005 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
gaan jullie in Beesd naar een motor kijken?? daar zit ik elke dag
Helaas spreken jullie te laat af…om 17.00 uur uiterlijk ben ik wegquote:Op maandag 7 februari 2005 09:05 schreef hollander172 het volgende:
Ik voorzie een motortestritkijkmeet.
Om de 1 of andere reden zie ik jou hier wel mee rijden.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:18 schreef RB het volgende:
Eigen keus gaat uit naar Z750/S
VFR 800 fi
Fazer 1000 of ID![]()
Gefeliciteerd,quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
Sinds zaterdag ben ik de trotse eigenaar(esse) van een KAWASAKI ZX6R!!!!!!!!!!!!!!! WOEI
Wel een rodeMaar die zijn ook snel
![]()
Blijblij
blij
blij
blij
blij
![]()
@ Youssef, succes met de zxr!
Feli!quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
Sinds zaterdag ben ik de trotse eigenaar(esse) van een KAWASAKI ZX6R!!!!!!!!!!!!!!! WOEI
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:15 schreef Faithz het volgende:
Grap is: vriendin van me heeft exact dezelfde motor hehe.. ze moet er maar een sticker op plakken want anders vergis ik me nog!
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
![]()
Blijblij
blij
blij
blij
blij
![]()
19:00 is voor mij nog wel te doen, maar overdag gaat niet lukken ben ik bang,quote:Op maandag 7 februari 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Helaas spreken jullie te laat af…om 17.00 uur uiterlijk ben ik wegtot 17.30 uur wil ik nog wel wachten, dan is het trouwens ook nog (redelijk) licht maar ik las dat de verkoper niet eerder kan dan 19.00 uur
Dus je gaat mee? Ook als ik ook kom?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
19:00 is voor mij nog wel te doen, maar overdag gaat niet lukken ben ik bang,
of het moet in het weekend plaatsvinden, dan is het geen probleem,
In het weekend ben ik er niet elke dagquote:Op maandag 7 februari 2005 10:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
of het moet in het weekend plaatsvinden, dan is het geen probleem,
ik vind het prima, 3 zien meer als 2 tochquote:Op maandag 7 februari 2005 11:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus je gaat mee? Ook als ik ook kom?
Gefeliciteerd!!! Een rode is ook mooi en ze zijn net zo snel! Of nee, een rode is altijd het snelste he?quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
![]()
Blijblij
blij
blij
blij
blij
![]()
Tnx, ik ga er geen grote stukken mee rijden zonder reservestand van de tank en het bijkomende gebrek van een kilometerteller. Dus pas bij een eventuele homemeet dan maar weer.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Patrick nog gefeliciteerd met je aanwinst!! Wanneer zien we de motor?![]()
Ik bedoelde eigenlijk de echte Patrick.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tnx, ik ga er geen grote stukken mee rijden zonder reservestand van de tank en het bijkomende gebrek van een kilometerteller.
Klik hier!quote:Op maandag 7 februari 2005 11:41 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar die van jou heb ik inderdaad ook nog niet gezien. Wel al de nodige verhalen over gehoord![]()
Een rodequote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
![]()
Blijblij
blij
blij
blij
blij
![]()
Ja het filmpje heb ik gisteren gezien. Samen met de kneuzewheelies van Didiot.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klik hier!
Bovenstaand filmpje al wel gezien?![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 10:07 schreef Faithz het volgende:
![]()
Blijblij
blij
blij
blij
blij
![]()
Daar heb ik nu nooit de lol van ingezienquote:Op maandag 7 februari 2005 11:56 schreef Youssef het volgende:
[..]![]()
Dat is snel gegaan.
En ik zie dat je er eentje met slechte banden hebt gekocht, leuk, kan je er meteen eentje affikken
Goedquote:Op maandag 7 februari 2005 11:25 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!! Een rode is ook mooi en ze zijn net zo snel! Of nee, een rode is altijd het snelste he?![]()
En nu maar rijden!! We kunnen ook een keer een meet bij ons in de buurt doen als je dat leuk vindt.![]()
Mensen die geen rode motor hebben moeten hun heil ergens anders zien te halenquote:Op maandag 7 februari 2005 12:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nooit de lol van ingezien![]()
Al dat rubber in mn schatjeneeeeeeeeeeeeeee
ikke zuinig!
Achterbandje hou ik er trouwens wel om denk ik.. is wel goed maar beetje oud (hard)
Voorband is opperdepop.
Ik ken hetquote:Op maandag 7 februari 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Goede morgen![]()
Wakker worden is zo lastig als je gewoon vrij bent
Dit weekend ben ik iig een weekendje wegquote:In het weekend is toch weer onzeker of ieder kan dus laten we dat gewoon doen?
Zeker jammerquote:Jammer dat je niet kan OPM, dan werd het gewoon een minimeet
Grote kans dat mijn volgende video een echt stuntfilmpje gaat worden.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:52 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja het filmpje heb ik gisteren gezien. Samen met de kneuzewheelies van Didiot.![]()
Het gespam over SM heeft wel geholpen want ik begin de SMs bijna mooi te vinden.Eerst vond ik er echt helemaal niks aan.
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Daar heb ik nu nooit de lol van ingezien![]()
Al dat rubber in mn schatjeneeeeeeeeeeeeeee
ikke zuinig!
Morgen is prima, mail send.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Goede morgen![]()
Mercy en Hollander, ik zie dat jullie dus allebei kunnen. Dan stel ik voor dat we morgen avond 19:00 afspreken. Ik ga gewoon met de auto aangezien dat het makkelijkste is (A2 afslag Beesd, alsmaar rechtdoor, eenmaal rechtsaf en je bent er ofzoiets) Ik weet niet hoe jullie gaan komen, maar anders kan ik best iemand oppikken. En nee, spijbelen doe ik niet
![]()
![]()
In het weekend is toch weer onzeker of ieder kan dus laten we dat gewoon doen?
Jammer dat je niet kan OPM, dan werd het gewoon een minimeetKunnen jullie mailen naar bolluh.youssef op gmail puntje com? Aangezien adressen in beide profielen niet staan (wel Vrouw in hollanders profiel
)
Morgenavond heb ik geen auto tot mijn beschikkingquote:Op maandag 7 februari 2005 11:54 schreef Youssef het volgende:
Goede morgen![]()
Mercy en Hollander, ik zie dat jullie dus allebei kunnen. Dan stel ik voor dat we morgen avond 19:00 afspreken. Ik ga gewoon met de auto aangezien dat het makkelijkste is (A2 afslag Beesd, alsmaar rechtdoor, eenmaal rechtsaf en je bent er ofzoiets) Ik weet niet hoe jullie gaan komen, maar anders kan ik best iemand oppikken. En nee, spijbelen doe ik niet
![]()
![]()
In het weekend is toch weer onzeker of ieder kan dus laten we dat gewoon doen?
Jammer dat je niet kan OPM, dan werd het gewoon een minimeetKunnen jullie mailen naar bolluh.youssef op gmail puntje com? Aangezien adressen in beide profielen niet staan (wel Vrouw in hollanders profiel
)
Graag allemaal de versleten bandjes bewaren voor mijn SM.quote:Op maandag 7 februari 2005 11:56 schreef Youssef het volgende:![]()
Dat is snel gegaan.
En ik zie dat je er eentje met slechte banden hebt gekocht, leuk, kan je er meteen eentje affikken
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:00 schreef Faithz het volgende:
Achterbandje hou ik er trouwens wel om denk ik.. is wel goed maar beetje oud (hard)
Voorband is opperdepop.
Time flies.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
en motor moet ik nog 22 dagen wachten om er mee te mogen rijden![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik geen auto tot mijn beschikking![]()
en motor moet ik nog 22 dagen wachten om er mee te mogen rijden![]()
in Den bosch, is voor jou Beesd voorbij rijden, ongeveer 15 Km verder en weer terug uiteraard,quote:Op maandag 7 februari 2005 12:14 schreef Youssef het volgende:
[..]Waar woon je dan ongeveer?
Anders rijdt ik toch even langs
so truequote:Op maandag 7 februari 2005 12:12 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy heeft zijn achterbandje ook opgereden, maar achteraf had hij toch beter eerder kunnen wisselen.
Met nieuwe banden rijd je motor zoooo veeeel lekkerder. Lijkt wel een heel andere daarna.![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Den bosch, is voor jou Beesd voorbij rijden, ongeveer 15 Km verder en weer terug uiteraard,
dus in totaal zou je dan 60 kilometer meer rijden,
Prima! Als je er klaar voor bent en zin hebt in een ritje dan hoor ik het wel. Je kunt me ook toevoegen aan MSN als je wilt (zie mijn profiel). Dan kunnen we misschien makkelijker iets afspreken? Of misschien zien we je ook wel eerst op een meet met de rest van ons clubje.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:01 schreef Faithz het volgende:
[..]
Goed
Maar eerst zelf tijdje alleen op pad!
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Wel duidelijk wie de baas is in huis......
Tnx voor de berekening, das best veel jaquote:Op maandag 7 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
in Den bosch, is voor jou Beesd voorbij rijden, ongeveer 15 Km verder en weer terug uiteraard,
dus in totaal zou je dan 60 kilometer meer rijden,
Rond die tijd is het wel een ramp op de A2quote:Op maandag 7 februari 2005 12:35 schreef Youssef het volgende:
Tnx voor de berekening, das best veel jaNog een koppel?
![]()
Dat wordt een goede reden om met de motor te gaan?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Rond die tijd is het wel een ramp op de A2
Valt toch wel mee?quote:Op maandag 7 februari 2005 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Rond die tijd is het wel een ramp op de A2
Ik wacht in spanning af!!quote:Op maandag 7 februari 2005 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Grote kans dat mijn volgende video een echt stuntfilmpje gaat worden.![]()
![]()
Maar het gevaar van achteroverslaan ligt op de loer met dit ding.
Moet dus nog heeeel veel oefenen dus.![]()
Ik vond een krap jaar geleden dit ook heel lelijk, rare is inderdaad dat het went, tot aan verliefd worden dus zelfs.
![]()
![]()
Wordt je onderdrukt? Dat moet ik eerst aan Mercy vragen.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel duidelijk wie de baas is in huis......
quote:Op maandag 7 februari 2005 12:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Morgenavond heb wel motor tot mijn beschikking
en motor moet ik nog 0 dagen wachten om er mee te mogen rijden
ja het is hier krokus vakantie, dus is erg rustig op de weg,quote:Op maandag 7 februari 2005 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?Half Nederland zit rond die tijd aan de eerste gluhwein in de Alpen.
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja het is hier krokus vakantie, dus is erg rustig op de weg,
en in het zuiden is hetKernafval
daardoor dus ook weinig verkeer
,
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:11 schreef Youssef het volgende:
Broertjeliev gaat misschien gewoon met de motor erachteraan voor zijn 'lol' (hoeveel lol kan je beleven op een Bandit?![]()
) Verder mailen :y
Het moeilijkste is om gewoon normaal te rijden idd.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:15 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik wacht in spanning af!!Ik zag op filmpjes al dat het niet zo moeilijk is (lijkt?) om omhoog te komen met zo'n ding. Eentje kwam iets te ver omhoog en klapte idd achterover. Op dit moment ben ik nog niet zo'n held en probeer ik gewoon met de Honda zo goed mogelijk te leren rijden.
![]()
Seth Gaaikema, ouderjaarsconference ergens in de jaren 80.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja het is hier krokus vakantie, dus is erg rustig op de weg,
en in het zuiden is het Kernafval daardoor dus ook weinig verkeer,
Snif snif ruik ik iets aan deze post.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Volgens mij is het die motormannencultuur hoor? Want ik zie Mercy wel overal bij staan en mij niet. Wij worden toch als setje gezien?Setje Mercy i.p.v. setje Raus.
![]()
Durf je dat hier zo open en bloot toe te geven?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
Seth Gaaikema, ouderjaarsconference ergens in de jaren 80.
Wij zijn zo'n beetje de enigen die hem (bewust) gezien hebben.
[..]
quote:Snif snif ruik ik iets aan deze post.![]()
![]()
![]()
Ik blijf gewoon lekker aan het quotenquote:Op maandag 7 februari 2005 13:27 schreef Patrick281 het volgende:
Seth Gaaikema, ouderjaarsconference ergens in de jaren 80.
Wij zijn zo'n beetje de enigen die hem (bewust) gezien hebben.
[..]
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:39 schreef Rausdouwer het volgende:
Durf je dat hier zo open en bloot toe te geven?
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:42 schreef stinkie het volgende:
Las ik in de gauwigheid iets over een meet? Details, waar hoe en wat enzo?
Uuhm, er was even sprake van een minimeet, bedoelde je dat?quote:Op maandag 7 februari 2005 13:42 schreef stinkie het volgende:
Las ik in de gauwigheid iets over een meet? Details, waar hoe en wat enzo?
dus niet ik had mijn post al geedit,quote:Op maandag 7 februari 2005 13:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Uuhm, er was even sprake van een minimeet, bedoelde je dat?Maar uiteindelijk ga ik ws alleen met hollander even een motor bekijken in Beesd
![]()
Enuuh, ik zie het al. Riet heeft tot maandag geen internetWilde net de optie opperen dat ie misschien wel op z'n bek was gegaan
Ah, ok .. begon mij ook al zorgen te maken.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi,
Mijn ADSL modem is sinds vrijdag stuk en krijg volgende week maandag een nieuwe, tot dan ben ik er dus niet, 56k is zo duur
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus niet ik had mijn post al geedit,
maarre ik kan mee kijken hoorik kom op motor [afbeelding]
Euhm, hoster heeft een servertje of 25 staan en net die ene waar ik ook op zit is eruit geflikkerd.quote:
Nou lekker dan.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Euhm, hoster heeft een servertje of 25 staan en net die ene waar ik ook op zit is eruit geflikkerd.Komt vanzelf goed.
Netjes.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dus niet ik had mijn post al geedit,
maarre ik kan mee kijken hoorik kom op motor [afbeelding]
Wat heb jij met ondeugend afgesprokenquote:Op maandag 7 februari 2005 09:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Om de 1 of andere reden zie ik jou hier wel mee rijden.
Aprilia ETV 1000 Caponord, hetzelfde 1.000 cc blok als in de RSV Mille.
Ja.....quote:
Rustig bereden staat in de advertentie.quote:Op maandag 7 februari 2005 13:57 schreef Youssef het volgende:
Heb voor mezelf weer een overizchtjegemaakt.
Dit is gewoon een reeks van bikepicsquote:Op maandag 7 februari 2005 14:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Rustig bereden staat in de advertentie.![]()
[afbeelding]
EN je schoolwerk lijdt niet onder dit alles?![]()
Afgelopen zaterdag hadden we het al moeilijk schitterend weer en niet kunnen/mogen rijdenquote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 14:06 schreef RB het volgende:
Wat heb jij met ondeugend afgesproken![]()
Dit was ook één van haar optie`s![]()
Maar pa welquote:Op maandag 7 februari 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, ok .. begon mij ook al zorgen te maken.![]()
Maar jij betaald de telefoonrekening toch niet..![]()
Ghehehe.....quote:Op maandag 7 februari 2005 14:09 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hej, ik heb mijn sig uitgebreid, geïnspireerd door jouw sig![]()
He he, het schaap is over de dam.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
Afgelopen zaterdag hadden we het al moeilijk schitterend weer en niet kunnen/mogen rijdendus net maar even gebeld met verzekering,
kunnen we zaterdag ook op de motor naar proefrit afspraak,![]()
Weet ik wel.quote:
quote:Enuuh, schoolwerk? Huuhuhhh??Zonder motor kan je niet ontspannen in de zomer, dus ik zie het als een nuttige investering voor mijn schoolexamens. Even examen maken en dan alle agressie deruit knallen
Schaap moest afgelopen weken motoren weer in elkaar zetten dus was het ook niet ,mogelijk om er mee te rijden, staan nu net een weekje klaar dus er kan gereden worden,quote:Op maandag 7 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
He he, het schaap is over de dam.
quote:Op maandag 7 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
Studeer jij reclame ofzo .. of politieke wetenschappen.
Die kletsen ook zo uit hun nek in eigen voordeel.
![]()
Ik zat meer aan een extreme vorm van joyriding op de ZX6R .. n.a.v. het voorbeeld van een leerling die via een SMS systeem doorkreeg of hij/zij geslaagt was met het examen. Bleek later dus fout doorgegeven .. hij was wel geslaagd. Maar kon er dus niet meer van genieten.![]()
![]()
![]()
Ach ik ook, die CR500 tellen we niet mee .. heeft meer weg van brommerrijden.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
is alweer maandje geleden dat ik gereden heb
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 14:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
bolluh.youssef@hotmail.com
of is het echt @ homo?
quote:Op maandag 7 februari 2005 14:49 schreef ondeugend het volgende:
Een vereiste is dat je ervaring hebt in het omgaan met tegengestelde belangen
quote:Tijdens een vliegerfestival in de Pakistaanse stad Lahore zijn zeker negentien mensen om het leven gekomen. Bovendien vielen er nog eens zeker tweehonderd gewonden. Dat hebben lokale media maandag gemeld. Een groot deel van de slachtoffers is kind.
Het festival, waarbij naast honderdduizenden belangstellenden onder andere president Musharraf en premier Aziz aanwezig waren, wordt gehouden om het begin van de lente te vieren. Er komen jaarlijks vele honderdduizenden mensen uit de hele wereld op af.
De doden vielen door allerlei verschillende ongelukken. Er vielen bijvoorbeeld doden door terugkerende kogels na vreugdeschoten in de lucht. Ook vielen er mensen van daken en werden er mensen aangereden terwijl ze vliegers achtervolgden.
Het gebruik van draden van metaal zorgde ook voor veel problemen. Van zeker 25 mensen werd per ongeluk hun keel doorgesneden door zo'n draad, waarbij onder andere een 4-jarige meisje om het leven kwam. Ook werden er verschillende mensen geëlektrocuteerd toen hun vliegers elektriciteitskabels raakten.
Ja, dat las ik al jaquote:Op maandag 7 februari 2005 15:37 schreef Patrick281 het volgende:
Aardig snel, Romius.![]()
Ik heb er wat bijgekocht, maar die andere mag eventueel weg..
Auto'tje behoort ook niet tot de goedkoopsten.En die wil ik ook nog verder opleuken.
Hoi Mercy-Raus.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:44 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar volgend jaar zal ik mijn motor niet meer all risk verzekeren en dan gaat de winterstop er misschien ook wel af.
Hey, het is wel Raus-Mercy he!!!quote:Op maandag 7 februari 2005 15:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoi Mercy-Raus.![]()
Gevoelig onderwerp, maar misschien toch nog eens verder informeren voor een all risk verzekering elders.
Mijn motor was nog wat nieuwer en duurder en kost toch ook gewoon ¤ 825 per jaar all risk.![]()
Maar daar hadden we het al eens over gehad.![]()
En anders heb je toch ook meer no claim de volgende winter.
Hier in het westen zijn er trouwens best wel veel mooie dagen geweest hoor.![]()
![]()
Ik weet niet precies wat het totaalbedrag van de verzekering is, laten we zeggen 1200 Euro. Hoeveel korting heb jij? Stel dat ik 30% korting zou hebben, dan kom ik op 840 Euro. Dus ja ik denk dat het 'm echt in de korting zit. Volgens mij kan de korting namelijk nog veel hoger zijn en dan betaal ik dus nog minder.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ow correctie Mercy-Raus, mijn eigen verzekering was 850 euro, en de KNMV slechts ¤ 525.
Dus ja 300 euro besparen is bijna mijn hele premie.
Zit dan alles in die korting?Nou ja het zal wel kloppen zoals je zegt.
![]()
72.5 %, maar iedereen kreeg zowiezo 70 % het eerste jaar als actie afgelopen oktober.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik weet niet precies wat het totaalbedrag van de verzekering is, laten we zeggen 1200 Euro. Hoeveel korting heb jij? Stel dat ik 30% korting zou hebben, dan kom ik op 840 Euro. Dus ja ik denk dat het 'm echt in de korting zit.
Droog.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:58 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij ons kan ik me weinig mooie dagen herinneren. Ik heb iedere keer een checklist gedaan:
A) droog?![]()
B) sneeuw?![]()
C) wegdek droog/sneeuwvrij![]()
D) warm genoeg om alle 10 de vingers aan je hand te houden![]()
Het was iedere keer wel wat. Het gaat dan met name om de weekenden he! Want door de weeks zullen er wel meer betere dagen zijn geweest.
In dat geval zou ik dus maar rond de 400 Euro betalen. Dus wie heeft het over een dure verzekering?quote:Op maandag 7 februari 2005 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
72.5 %, maar iedereen kreeg zowiezo 70 % het eerste jaar als actie afgelopen oktober.
[..]
quote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:25 schreef Rausdouwer het volgende:
In dat geval zou ik dus maar rond de 400 Euro betalen. Dus wie heeft het over een dure verzekering?
Dank je voor de functie.quote:Op maandag 7 februari 2005 14:49 schreef ondeugend het volgende:
@ Luc
Ik zag deze vacature in een etalage hangen. Misschien iets voor jou
Medewerker Bodem
Type contract: Uitzendwerk
Functieomschrijving: Wij zoeken een enthousiaste beleidsadviseur bodem voor 36 uur per week. Als beleidsadviseur bodem adviseer je op beleidsniveau over bodemaspecten in relatie tot milieubeheer, verkeer en ruimtelijke plannen. Je bent verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van het gemeentelijk bodembeleid. Vanuit je ervaring ben je een vraagbaak voor je collega's. Daarnaast ben je in staat bodemonderzoeken en bodemsaneringen te begeleiden. Je beschikt over een HBO denk- en werkniveau, met minimaal 5 jaar werkervaring op het gebied van bodem. Je beschikt over goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden en gaat pragmatisch en accuraat te werk. Een vereiste is dat je ervaring hebt in het omgaan met tegengestelde belangen en dat je proces- en projectgericht kunt werken. Bovendien ben je initiatiefrijk, resultaatgericht maar beschik je bovenal over een samenwerkingsgerichte werkinstelling Zeer gedegen en actuele kennis van relevante wet- en regelgeving is noodzakelijk.
Duur: onbekend
Manpower Assen
neequote:Op maandag 7 februari 2005 16:47 schreef Crashcat het volgende:
Oy,
Gaan er nog mensen naar de motorbeurs in Den Bosch?
Daarna in maart naar UtrechtJoehoe..
Ja maar jij betaald 850 Euro en ik zou met dezelfde korting 400 Euro betalen, dus misschien valt dat nog wel mee dan.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:38 schreef Patrick281 het volgende:
Maar mijn motor is wat duurder, en heeft voor 5.000 euro aan accesoires.
En die zijn ook nog eens meeverzekerd voor dat geld. Geen appelen met peren vergelijken.
Maar goed het was maar een idee'tje. Het kan toch altijd nuttig om op tijd toch nog eens rond te kijken?
R1100S gasten hier zeiden dat Stad Rotterdam veeeeel goedkoper was dan de KNMV.![]()
Dus daar informeer ik de volgende keer ook even.
Ik bedoelde dat mijn oude verzekering dat rekende, en de nieuwe maar 525 euro.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:53 schreef Rausdouwer het volgende:
Ja maar jij betaald 850 Euro en ik zou met dezelfde korting 400 Euro betalen, dus misschien valt dat nog wel mee dan.
Ik wilde net London aanbevelen toen ik las dat jullie daar al verzekerd zijn.quote:Op maandag 7 februari 2005 16:53 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja maar jij betaald 850 Euro en ik zou met dezelfde korting 400 Euro betalen, dus misschien valt dat nog wel mee dan.
Het is ook nuttig om rond te kijken, maar ik zei dat we dat al hebben gedaan. Tips zijn altijd welkom hoor. Ik ben wel eigenwijs, maar ik wil tips altijd wel even nagaan.
Mercy was eerst bij Stad Rotterdam en is toch niet zo goed. We zijn nu bij London. Ik geloof dat de KNMV 4 Euro goedkoper was en volgens moet je dan eerst lid zijn of zo? Dus uiteindelijk maakt dat niets uit.
Maar wel veel gezelligerquote:Op maandag 7 februari 2005 16:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neevind het veel te ver,
en ik heb deelnemers lijst bekeken maar beurs is niet zo groot hoor
* Mercy_symbol heeft zaterdag al nieuwe zeer geile pornoboots gekocht tegen beurs tarief![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:58 schreef hicham het volgende:
staat heel Fok!MC op z'n stoep 'Ja, we willen je motor graag zien
quote:Op maandag 7 februari 2005 16:56 schreef Rausdouwer het volgende:
* Rausdouwer gaat woensdag motor rijden!!!!
De VFR schijnt de hele dag beschikbaar te zijn. Ik werk op woensdagen thuis maar ik heb nog geen vertaalopdracht gekregen, dus ik zie mogelijkheden....![]()
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2005 17:15 schreef hicham het volgende:
Ik dacht trouwens dat 'vrij' en 'koppeling indrukken', precies hetzelfde effect haddenmaar als je je motor in de vrij zet dan draait alleen nog maar de motor stationair en als je koppeling indrukt dan draait ook de ketting nog door
![]()
Wist ik niet
Genaaidquote:
Als de olie nog niet op temperatuur is kan je koppeling ook blijven plakkenquote:Op maandag 7 februari 2005 17:15 schreef hicham het volgende:
Ik dacht trouwens dat 'vrij' en 'koppeling indrukken', precies hetzelfde effect haddenmaar als je je motor in de vrij zet dan draait alleen nog maar de motor stationair en als je koppeling indrukt dan draait ook de ketting nog door
![]()
Wist ik niet
tnxquote:Op maandag 7 februari 2005 11:27 schreef Rausdouwer het volgende:
Patrick nog gefeliciteerd met je aanwinst!! Wanneer zien we de motor?![]()
Heb het bij die van mij ook maar je kan hem zonder moeite stilhouden door je hand er op te leggen, geen probleem toch?quote:Op maandag 7 februari 2005 17:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Als de olie nog niet op temperatuur is kan je koppeling ook blijven plakken![]()
heb ik al bij meerdere motoren gezien, maar als ie goed warm is hoort het zeker niet te gebeuren he,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |