quote:
Op zondag 6 februari 2005 01:34 schreef Didiot het volgende:Hier nog twee filmpjes van vandaag:
Honda CR500 van Patrick281:
klikKawasaki KLX650C van mij:
klikWel een lekker geluidje zo
![]()
![]()
En je laat bijna ook je eigen motor afslaan bij die laatste draai.
Wat soepeler koppelen Pat.
![]()
Ik rijd het ding constant variabel om het om het maar zo te zeggen, vooral met de CR500.
Maar ook met de Beemer heb ik losse handjes.
![]()
Toch leuk dat we nog even gefilmd hebben, ik was wel al helemaal buiten adem om die cam naar behoren vast te houden. *hijg* Maar het valt gelukkig nog mee.
quote:
Nou ik maak nog even helemaal geen wheelies met dat ding.
Duderuud van motor forum is er al mee achterover geslagen, ik wilde het leerproces iets langzamer aanpakken.
![]()
Het valt me wel mee dat ik er wel flink mee kan optrekken door alle versnellingen heen.
Ik had de motor echt nog een stuk wilder verwacht.
![]()
Misschien valt er straks nog wat te winnen met andere en minder olie in de benzine.
En ik ga het mengsel nog anders afstellen aan de hand van de bougiekleur.
Schijnt heel simpel te zijn met die dingen, het staat heel precies omschreven in de handleiding.
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:25 schreef Didiot het volgende:Haha, die tweetakt van Pepijn weet je echt niet wat je hoort. Ik reed achter hem en kon m'n eigen KLX niet meer horen ondanks dat ie een open uitlaat heeft
![]()
echt teringhard geluid uit de CR500
![]()
![]()
Wel cool, maar ik ben toch liever iets legaler.
![]()
Schijnt problematisch te zijn om het ding stiller te krijgen las ik in een CR500 topic.
![]()
En dan te bedenken dat het mijn zelf niet eens zo opgevallen was, wel de reactie's van de omgeving natuurlijk en ik vond mijn overbuurman ook al een zeur van de week.
![]()
Wel fijn dat die agenten bij de scootercontroles niet achter mij aan kwamen.
quote:
mid first life crisis.
![]()
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:30 schreef Didiot het volgende:Ik heb trouwens een review gelezen waarin toch wel te lezen is dat de SV650N een ideale motor voor mij is. Tot de 7000 rpm een lekkere toermotor en boven de 7000 rpm een scheurijzer. Strakke wegligging, lekkere lichte motor (169 kg drooggewicht en ca. 190 kg met volle tank)....
![]()
Naar Zolder met de groep, no excuse.
quote:
Eh.. thanks.