abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:41:45 #51
112288 grindtegel
Wat zei ik nou??
pi_24942582
vanmiddag weer vet veel geklust aan mijn motortje.. veel gepoetst, mijn pa heeft een afgebroken bout in het frame uitgeboord en het draad schoongetapt, remolie eruit, bougies gechecked (waren nog nieuw) oliefilter vervangen, achter en voor tandwiel vervangen


nu nog de voorveren, de ketting erop, de remschijf terug op het wiel, voorrem checken en remolie vervangen, uitlaat uitdeuken en oppoetsen/verven (zo roestig als de neten),nieuwe motorolie er in en het benzinefilter schoonmaken en last but not least, meer poetsen..... phew

dit is zijn broertje:

kan niet wachten tot ik hem echt uit kan testen
Niet door bushokjes tiefen aub
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:59:10 #52
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24942850
Duderuud heeft van de week ook zijn eerste SM gekocht.
(en hij ging ook rijden vandaag )



Voorzichtig de eerste stoppie.



Later al aardig hoog ...



Wheelie's ook niet verkeerd.

  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:03:51 #53
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24942925
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:41 schreef grindtegel het volgende:
vanmiddag weer vet veel geklust aan mijn motortje.. veel gepoetst, mijn pa heeft een afgebroken bout in het frame uitgeboord en het draad schoongetapt, remolie eruit, bougies gechecked (waren nog nieuw) oliefilter vervangen, achter en voor tandwiel vervangen

nu nog de voorveren, de ketting erop, de remschijf terug op het wiel, voorrem checken en remolie vervangen, uitlaat uitdeuken en oppoetsen/verven (zo roestig als de neten),nieuwe motorolie er in en het benzinefilter schoonmaken en last but not least, meer poetsen..... phew

dit is zijn broertje: [afbeelding]

kan niet wachten tot ik hem echt uit kan testen
Aardig klusje. Heb je hem zo gekocht of een beetje last van achterstallig/uitgesteld onderhoud?
Of ben je gewoon een beetje perfectionistisch?
Grote broer is van je vader? Ik ben trouwens even kwijt wat kleine broer ook alweer is.
pi_24943223
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 18:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

feli!

Wat een verrassing man! Je ging toch ook niet voor de SV kijken?
Hoe was het met de VTR 1000 Firestorm.
Firestorm was er niet meer, en toen zag ik een paar SV1000N's en SV650N's staan en ging ik op de SV650N zitten en toen was ik verkocht (zeker toen ik het prijskaartje zag. Was ¤ 1000,- korting i.v.m. 2004 model (welke ik ook mooier vind dan het 2005 model). Maare, motor was alsof ik een schoen aan trok die voor me gemaakt was . Heb wel eens op een SV1000S en SV650S gezeten, maar die zaten niet echt super, dit zit wel super voor mij En motor is gewoon even dik als de SV1000 Je ziet echt alleen aan de uitlaat minder en iets kleinere blok dat het om een 650 gaat

Echt super

Trouwen, motorkarakter is toch echt wel totaal anders als de KLX hoor
pi_24943244
Potver, zitten ze in Geldermalsen ( ben er langs geweest toen ik richting dodewaard ging, en nu hoor ik dat woord werkelijk overal ) ook te carnavalluh? Ik belde maar kon enkel harde muziek identificeren en vaag geschreeuw. Kunnen ze niet ff optyfe, kwil een motor
pi_24943261
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
Duderuud heeft van de week ook zijn eerste SM gekocht.
Mooi dat oranje ding
pi_24945252
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:22 schreef Youssef het volgende:
Potver, zitten ze in Geldermalsen
wie
  zaterdag 5 februari 2005 @ 23:31:33 #58
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24945306
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:24 schreef Youssef het volgende:
Mooi dat oranje ding
Kawasjaak is groen en deze Zwitser heeft dus oranje als huiskleur.
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:21 schreef Didiot het volgende:

Firestorm was er niet meer, en toen zag ik een paar SV1000N's en SV650N's staan en ging ik op de SV650N zitten en toen was ik verkocht (zeker toen ik het prijskaartje zag. Was ¤ 1000,- korting i.v.m. 2004 model (welke ik ook mooier vind dan het 2005 model). Maare, motor was alsof ik een schoen aan trok die voor me gemaakt was . Heb wel eens op een SV1000S en SV650S gezeten, maar die zaten niet echt super, dit zit wel super voor mij En motor is gewoon even dik als de SV1000 Je ziet echt alleen aan de uitlaat minder en iets kleinere blok dat het om een 650 gaat

Echt super

Trouwen, motorkarakter is toch echt wel totaal anders als de KLX hoor
Damn wat wilde jij graag van je Beemer af.
Beslist gewoon tot aankoop van een motor waarvan we je eerder volgens mij nog nooit over gehoord hebben als zijnde een serieuze optie. Wel igg een keer dat je die wel geinig vond.

Je hebt er niet op gereden, maar dicht wel een totaal ander motorkarakter toe.
Ik zeg net dat het't hetzelfde is, maar het zit niet zover van elkaar af dat je een motor uit een hele andere wereld rijd hoor.

Had dan vorig jaar ook naar ons (met name naar Riet ) geluisterd toen je die Beemer kocht, of wilde kopen.

Maar verder coole actie hoor.

En wat vonden je ouders ervan.
pi_24945568
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 21:03 schreef Patrick281 het volgende:
Grote broer is van je vader? Ik ben trouwens even kwijt wat kleine broer ook alweer is.
ik ook eigenlijk ook wie hij zelf is
pi_24946378
Hubba hubba
Even kijken wanneer ik naar Duitsland kan.



EUR 7.490

Daten:
600 ccm, 3.700 km, 84 kW (114 PS), EZ: 04/04, TÜV: 04/06, rot, Benzin,
なんだっけ
pi_24946511
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 23:31 schreef Patrick281 het volgende:

Maar verder coole actie hoor.

En wat vonden je ouders ervan.
Och, ik leef nog

M'n ouders respecteren m'n beslissing gezien de voorgeschiedenis van de BMW (de ellende en alles). Ze hadden liever gezien dat ik eerst nog even doorgespaard had, maar ach, iemand moet toch de economie draaiende houden
pi_24946579
Ik heb de SV1000S in brons altijd al een zeer gave fiets gevonden, alleen zat ik daar voor geen meter op. De SV1000N en SV650N heb ik eigenlijk nooit serieus over gedacht.
Ik wou zelf het liefst een naked V-twin, maar de SV1000N en SV650N bleven altijd een beetje buiten beschouwing. Nu heb ik er vanmiddag op gezeten en dat zat gewoon als of het voor mij gemaakt was. De 1000 was in verband met te weinig geld totaal geen optie, dus daarom de 650

En ook al heb ik er nog niet opgereden denk ik dat ik en deze motor goede vriendjes gaan worden Ergens vind ik het ook eigenlijk helemaal niet erg dat het geen 1000 is geworden aangezien de ride-ability van een 650 gewoon hoger is dan de 1000. De 650 is ook altijd beter getest dan de 1000 Wat ik zelf dan nog een voordeel vind is dat de 650N korter gegeard is dan de 650S.
pi_24946602
Wat wel een saillant detail is, is dat ik ook al serieus over een Hyosung Comet 650 GT heb gedacht Ben toch blij dat ik voor z'n betere evenknie heb gekozen
pi_24947222
Hier nog twee filmpjes van vandaag:

Honda CR500 van Patrick281: klik
Kawasaki KLX650C van mij: klik

Wel een lekker geluidje zo
pi_24948987
quote:
Op zondag 6 februari 2005 01:34 schreef Didiot het volgende:
Hier nog twee filmpjes van vandaag:

Honda CR500 van Patrick281: klik
Kawasaki KLX650C van mij: klik

Wel een lekker geluidje zo
jammer geen zelfde filmpje van pepijn, ik dacht eindelijk die sensationele 2 takt te horen
  zondag 6 februari 2005 @ 11:19:01 #66
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24949887
Cool een FOK SM meeting,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_24949994
quote:
Op zondag 6 februari 2005 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jammer geen zelfde filmpje van pepijn, ik dacht eindelijk die sensationele 2 takt te horen
Haha, die tweetakt van Pepijn weet je echt niet wat je hoort. Ik reed achter hem en kon m'n eigen KLX niet meer horen ondanks dat ie een open uitlaat heeft echt teringhard geluid uit de CR500
  zondag 6 februari 2005 @ 11:27:55 #68
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24950045
Waar is Rietje
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24950095
Ik heb trouwens een review gelezen waarin toch wel te lezen is dat de SV650N een ideale motor voor mij is. Tot de 7000 rpm een lekkere toermotor en boven de 7000 rpm een scheurijzer. Strakke wegligging, lekkere lichte motor (169 kg drooggewicht en ca. 190 kg met volle tank)....

Moet nu helaas m'n lidmaatschap opzeggen bij de BMW Club aangezien ik geen BMW meer heb
Nouja, hij staat nog wel voor de deur, maare...
pi_24950099
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:27 schreef ondeugend het volgende:
Waar is Rietje
Vroeg ik me ook al af...
pi_24950147
Eindelijk een plaatje gevonden in de kleur:

  zondag 6 februari 2005 @ 11:34:16 #72
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24950158
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Patrick
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24950182
quote:
Op zondag 6 februari 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Patrick
tnx
pi_24950326
Ik kan nu ook weer m'n V-twin voor life logo uit het stof halen
  zondag 6 februari 2005 @ 11:48:33 #75
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24950394
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 20:24 schreef Patrick281 het volgende:
Valt wel mee, de voorkant precies van voren genomen is niet de mooiste kant.
En die cylinders aan de zijkant, daar valt 99% van de niet BMW rijders over.
Nu zowat iedereen hem in het echt gezien heeft alleen nog maar Lars geloof ik.
Dus vooraf vonden 8 van de 10 die uitstekende cylinders helemaal niets, na irl nog maar 1 van de 10.
Vind het inderdaad nog steeds niks. Ik was volgens mij ook de enige die ze weleens vaker had gezien, woon vlak bij Motoport dus dan kom je er niet omheen.
1 pluspunt, de kleurstelling, die is zo niet BMW dat ie mooi is.
quote:
Maar wel goed om te weten dat ik nu geen foto's meer van de voorkant stuur naar potentiele kopers.
Als je hem echt kwijt wil moet je dat inderdaad niet doen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')