quote:en zxr-400 officieel 25kW? Lijkt me sterk, maar misschien is de laatste week veel veranderd.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ Youssef:
[..]![]()
er zijn meeeeeeeeeer dan genoeg 400tjes die gewoon ingevoerd zijn en dus officieel 25Kw zijn...dus ik begrijp deze opmerking niet
het zijn er idd niet bar veel op dit moment, maar daar gaat het niet om. jij suggereerde dat het uberhaupt niet mogelijk was om een ZXR400 officieel op 25Kw te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:22 schreef Youssef het volgende:
[..]Ik weet niet waar je op zoekt, misschien dat het is omdat ik alleen ga voor prijzen tussen de 3 en 4 duizend
![]()
Iemand nog die hamer plet smiley voor Stretto uit het vorige topic?
Ooh, nee hoor. Ze zijn best 25kw te vinden. Ik denk dat ik maandag eventueel een bezoekje breng aan iemand en direct de motor meekaapquote:Op zaterdag 5 februari 2005 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
het zijn er idd niet bar veel op dit moment, maar daar gaat het niet om. jij suggereerde dat het uberhaupt niet mogelijk was om een ZXR400 officieel op 25Kw te krijgen
maar toch 1tje gevonden:
[[url=http://www.motoroccasion.nl/data/zakelijk/zoeken/GetImageMain.asp?ColName=PLAATJE&Width=480&KlantId=2154&MotorId=138732]afbeelding][/url]
Martie (en ook de anderen natuurlijk) als je vanaf braboland hierheen stuurt let dan even op ter hoogte van Culemborg, ze hebben weer wat verzonnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
Beter dat je nog rijdend thuis bent gekomen
* Didiot heeft overigens zojuist een gloedje nieuwe Suzuki SV650N (model 2004, nieuwe kenteken, kleur blauw) gekocht bij Hans van Wijk. Over twee weken ga ik 'm ophalen
BMW heb ik hier op ingeruildquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]Dat is nummer drie? Of heb je de beemer eruit gedaan?
Leuke fiets trouwens.
Nog een beetje nette prijs voor teruggekregen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:52 schreef Didiot het volgende:
[..]
BMW heb ik hier op ingeruild
Dus daar ben ik godzijgedank vanaf
Ach, het BMW avontuur heeft me nu qua aanschafprijs maar ¤ 3.000,- euro gekostquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:56 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog een beetje nette prijs voor teruggekregen?
Je moet me toch eens uitleggen hoe je van BMW addept nu ineens op een soes overstapt.![]()
Waarom nu zo een beginnersmotor?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
* Didiot heeft overigens zojuist een gloedje nieuwe Suzuki SV650N (model 2004, nieuwe kenteken, kleur blauw) gekocht bij Hans van Wijk. Over twee weken ga ik 'm ophalen
feli!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
Ach ja dingen waar je ooit met je volledige verstand compleet overtuigd achter stond moet je ook geen spijt van hebben he later.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:00 schreef Didiot het volgende:
Ach, het BMW avontuur heeft me nu qua aanschafprijs maar ¤ 3.000,- euro gekost
Ik beschouw het maar als een dure les
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Nog eventjes zo doorgaan en je kan harder schoppen dan Tong Po:
[afbeelding]
Je kan natuurlijk ook gewoon altijd een schone bougie en sleutel meenemen voor onderweg.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:15 schreef hicham het volgende:
LolGeweldig zo een SM
![]()
Gewoon meer dan 2 uur lang staan trappen![]()
![]()
![]()
Ik wil ook een SM(wel leuk die reacties van anderen
)
Zit volgens mij qua motor(karakter) en gewicht ook best wel dicht bij zo'n KLX.quote:
quote:Je kan natuurlijk ook gewoon altijd een schone bougie en sleutel meenemen voor onderweg.![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ pepijn: kreeg je geen deja vu gevoel met die fijne 2 takt![]()
??
![]()
Ah, had die quote niet gezien op de 14'schermpje. Moest even scrollen.quote:
blijven mooie dingenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Suzuki RGV250.
Elektrische start trouwens.
ik dacht laatst te lezen dat je het nu wel zo'n beetje onder de knie hadquote:en dat laatste is juist zo moeilijk te bepalen met een 1 cylinder, met die ene harde trap moet hij dus vonken, benzine ontsteken en de zuiger moest op de juiste positie staan en genoeg snelheid meekrijgen![]()
Klopt, dinsdag 45 minuten staan trappen en toen het eenmaal lukte, lukte het ook steeds achter elkaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik dacht laatst te lezen dat je het nu wel zo'n beetje onder de knie had
Zelfde ongeveer als met auto's.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef Youssef het volgende:
Wordt er trouwens ook nog leuk afgeding op motoren bij dealers of is het prijsverschil echt minimaal?![]()
goede smoesquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wilde ook nog een helm, maar bij die motorzaak is dat een aparte BV in hetzelfde pand.
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:40 schreef Didiot het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zelfde ongeveer als met auto's.![]()
Weet je dan genoeg?
+/- 8 % dus. En bij een dealer kan je nog even doorzeuren over korting op accesoires, kleding enz.![]()
Tis gelig en het moet in de fikquote:
Hahahahhaquote:
Ach hij kan best lekker rijden misschien, maar toen ik een foto van voren zag van dat ding en zijn 'beenverwarmersquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ji hebt er duidelijk niet op gereden, yoessoef
dan hou ik me bekquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt hem duidelijk niet in het echt gezien en gehoord
Tsjek de website maar, overduidelijk.quote:
Ghe ghe, en een tas met benzine. Geen reservestand en kilometerteller is ook wat onzeker.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gewoon een tas met bougies meenemen dus
quote:
Haha iedereen was heel sceptisch in het begin over de Beemer he.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jij hebt hem duidelijk niet in het echt gezien en gehoord
Beginnersfoutje van mij dusquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Haha iedereen was heel sceptisch in het begin over de Beemer he.
Zelfs vanaf de foto's hier. Totdat ze hem in het echt zien en hoorden.
Ook Mark vond hem toch wel bling bling.![]()
![]()
Valt wel mee, de voorkant precies van voren genomen is niet de mooiste kant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |