()Weet niet wie het zei maar is uit deel 4)quote:Nee die proef is juiste DE reden waarom ze niet de mol is. Ze stopte af en toe een paar keer om met Jim te overleggen. ALS ze de mol zou zijn had ze dat natuurlijk niet gedaan om een nog snellere tijd neer te zetten zodat het voor degene die na haar kwam nog moeilijker was dan het al was.
mijn eerst geopende topic ooit, en op het zelfde moment dit topicquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:09 schreef GHans7 het volgende:
(Wat te laat? Is toch alleen een poll-topic?)
Linkje?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
mijn eerst geopende topic ooit, en op het zelfde moment dit topic![]()
ja de sfeer is 'n beetje grimmig.... maar dat heeft ook weer z'n leuke kantenquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:14 schreef Nouk het volgende:
Wat ik wel vervelend vind, is dat er dit jaar zo openlijk beschuldigingen worden gedaan."Ja ik vind jou echt verdacht". Goh, leuk zo..
Ik had bij de andere series een veel mysterieuzer gevoel. Nu is iedereen zo open en bloot met de mol bezig. Maargoed, ach, t is nog wel leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja de sfeer is 'n beetje grimmig.... maar dat heeft ook weer z'n leuke kanten
* Babette wil complotten!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(tussen spoilertags voor de mensen die zelf nog willen puzzelen)
Wat hier opvalt is dat een letter ontbreekt. Was er in aflevering 3 ook niet iets met ontbrekende of missende letters (en wellicht in afl. 1 en 2 ook)? Er staat me iets bij dat ik gelezen heb dat in afl. 3 bij 2 plaatsen iets mis was met de M, en dat op het groene kaartje van Kangaroo Island, st. Vincent als st. Vicent staat, waarbij dus een N ontbreekt.
Bij elkaar maakt dat de volgende mysterieuze letters:
M
M
N
R
Wellicht dat we alle letters moeten verzamelen en dat ze in de juiste volgorde ofwel een hint, of de naam van de Mol vormen?
[ Bericht 90% gewijzigd door DaMart op 04-02-2005 22:39:25 ]
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:35 schreef Airelle het volgende:
TVP
tja maar die 28 stond op de vrachtwagen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:47 schreef DaMart het volgende:
Om even terug te komen op de nummers, en dan met name 28. Misschien dat dat wel iets betekent!
Als je kijkt op welke volgorde de mensen hier staan:
[afbeelding]
Dan staat Isabelle op #2, en Yvonne op #8... hebben die twee niet heel toevallig kleren gewisseld om Pete op het verkeerde been te zetten? En aangezien Yvonne eruit is...
Ja, ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:26 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik had bij de andere series een veel mysterieuzer gevoel. Nu is iedereen zo open en bloot met de mol bezig. Maargoed, ach, t is nog wel leuk om te kijken.
Vraag ik me ook af ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:16 schreef Chielus het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het gewonnen geld? Is dat voor een goed doel (meestal met van dit soort dingen met Bekende Nederlanders?)
De winnaar mag het geld houden. Dit vertelde Gijs bij Rob Stenders van de week.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:16 schreef Chielus het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met het gewonnen geld? Is dat voor een goed doel (meestal met van dit soort dingen met Bekende Nederlanders?)
Jim dan die meld dat hij "de poen" goed kan gebruiken?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af ja.
Die zullen het niet erg nodig hebben lijkt me.
Dat je bekend bent betekent niet automatisch dat je ook rijk bent, hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Vraag ik me ook af ja.
Die zullen het niet erg nodig hebben lijkt me.
hm, ok. Vooroordeel van mij dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:33 schreef rooierooie het volgende:
Dat je bekend bent betekent niet automatisch dat je ook rijk bent, hoor.
Hij wordt errug verdacht in beeld gebracht, dat ben ik wel met je eens. En hij doet er zelf door zijn houding ook nog wel een schepje bovenop. Maar ik geloof op dit moment echt niet dat hij de mol is. Deze week was hij daar gewoon steeds niet in de beste positie voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
voor deze week althans weer....
Eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
Bij Yvonne werd het ook niet duidelijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Waarom kregen we bij het stemmen van alle (toch?) kandidaten te horen wie ze verdachten, behalve van Isabelle?
Yvon heeft wel gesaboteerd toen, maar niet aan de opdracht voldaan. Haar aanbod luidde duidelijk dat ze 5 goede antwoorden zou krijgen als de groep geld zou verliezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Jim heeft tijdens de trein-opdracht volgens mij niet nadrukkelijk proberen te saboteren. Yvon wel, Isabelle ook. Dat versterkt mijn idee: Yvon kreeg de extra antwoorden, Isabelle is de Mol.
Neuh, maar zij kwam tenminste in beeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Yvonne werd het ook niet duidelijk gezegd.
Op vrijdag om 20.25 op Ned. 2. Maar als je het wil gaan volgen zou ik eerst even de eerste 4 afleveringen terugkijken via www.wieisdemol.nl. Anders snap je er niks meer van.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het nooit gekeken..maar wil het wel steeds zien. Wanneer is het op tv?
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:17 schreef Toad het volgende:
Maar volgens mij hebben de programmamakers er spijt van dat ze haar hebben benaderd.
Ze lijkt me niet de makkelijkste persoon om mee te werken. Maar anyway zij is de Mol niet... tenminste dat zou ik zeer onwaarschijnlijk vinden.quote:
Ja volgens mij is dit ook zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
Eigenlijk door de andere kandidaten weg te strepen. Sander, Gijs en Lottie gaan te veel in het spel op. MM is altijd chaotisch. Isabelle en Yvonne is meer gevoelsmatig.quote:
nooit naar het forum gaan als je het nog niet gezien hebquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:18 schreef NiNi het volgende:
Goddomme! Wat een kuttitel!
Heb het gister opgenomen en wil zo op video gaan kijken, weet ik de afvaller al.
Bedankt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:32 schreef DaMart het volgende:
Op wieisdemol.com heeft iemand de cijfers van de bordjes die de kandidaten vasthielden omgezet naar letters. Zo krijg je (als je de kandidaten alfabetisch rangschikt op voornaam, maar Victoria op de derde plaats zet:ik vind het wel interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(tussen spoilertags voor de mensen die zelf nog willen puzzelen)
Wat hier opvalt is dat een letter ontbreekt. Was er in aflevering 3 ook niet iets met ontbrekende of missende letters (en wellicht in afl. 1 en 2 ook)? Er staat me iets bij dat ik gelezen heb dat in afl. 3 bij 2 plaatsen iets mis was met de M, en dat op het groene kaartje van Kangaroo Island, st. Vincent als st. Vicent staat, waarbij dus een N ontbreekt.
Bij elkaar maakt dat de volgende mysterieuze letters:
M
M
N
R
Wellicht dat we alle letters moeten verzamelen en dat ze in de juiste volgorde ofwel een hint, of de naam van de Mol vormen?
--
ik moet trouwens zeggen dat ik het nu met bekende nederlanders heel leuk vind, ze schreeuwen net zo hard door elkaar als ieder ander.
Vooral mm, jim, yvon en gijs vind ik leuk om naar te kijken
moet zeggen dat ik de koffertjes opdracht ook leuk vond om te zien, niemand luistert naar elkaar, iedereen voert een beejte zelfstandig plannetjes uit, met 2 hele goede (mm en jim)
DIe van mm moest ik wel omlachen, oh sorry ik neem het verkeerde koffertje mee,![]()
laat victoria en sander er trouwens ook maar uit gaan,
vond het wel leuk toen ik keek naar het gedeelte dat iemand weg moet, bij iedereen zat ik, nee jij niet! 'groen' oh gelukkig,
en bij yvonne had ik zoiets, jij mag er wel uit. en ze ging ook
[ Bericht 11% gewijzigd door berc op 05-02-2005 18:18:53 ]
En Gijs dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:11 schreef berc het volgende:
wat me ook opvalt, ze staan ook redelijk hetzelfde als de foto van die site:
[afbeelding]
victoria past er alleen niet bij, de buitenste ook niet
uhu uhu....![]()
Dit lijkt me weer net iets te ver gezocht, alhoewel de hints achteraf ook vrij ver gezocht zijn. Maar zo ver zou ik niet gaan zoeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:11 schreef berc het volgende:
[afbeelding]
victoria past er alleen niet bij, de buitenste ook niet
uhu uhu....![]()
Eehm heb jij toevallig de voorgaande jaren gezien waar de hints zaten..?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:30 schreef washandje het volgende:
Het is sander
Verdacht mannetje met die vervelende zonnebril.
Wat een hoop zinloos gespeculeer hier zeg.. wel een beetje erg vergezocht met die letters hoor
Heb het de voorgaande jaren met één oog gevolgd. Ik zoek op intuïtiequote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eehm heb jij toevallig de voorgaande jaren gezien waar de hints zaten..?
Dat weet je dat dit echt niet vergezocht is.
Ah heb ik ook geprobeerd, had het nooit goedquote:Op zaterdag 5 februari 2005 22:44 schreef washandje het volgende:
[..]
Heb het de voorgaande jaren met één oog gevolgd. Ik zoek op intuïtie
Mij viel op: Gijs en Sander staan vrijwel exact hetzelfde. Hoort dit bij hun complotje of?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:11 schreef berc het volgende:
Dat ze die koffer moesten stelen was juist zo'n leuke opdrachtquote:Op zondag 6 februari 2005 00:18 schreef karoltje het volgende:
TeeeVeeePeeee, ik ga morgen even lezen hier, nu eerst slapie doen.
Vond het geen bijster spannende aflevering trouwens. Beetje duffe opdrachten en teveel gemol door iedereen, dat moet echt ophouden!
Ja, maar als je allemaal mensen om je heen hebt die zonder problemen opdrachten verkloten, dan hoef je natuurlijk niet zoveel te doen als mol!quote:Op zondag 6 februari 2005 02:18 schreef Jane het volgende:
Ja, maar Taurus, wat heeft Victoria dan bijvoorbeeld in de laatste aflevering voor mollenstreken uitgehaald? Ik zou het niet weten. Sterker nog, buiten dat stukje waarin haar foto werd gekozen heb ik haar nauwelijks gezien. Ze deed niet mee aan de vrachtwagenopdracht en had ook zeker geen actieve rol bij de koffertjes. Wel een beetje een luie mol dan.
Vertel?quote:Op zondag 6 februari 2005 13:17 schreef Airelle het volgende:
Gijs was zonet bij het 'Het beste van Stenders vroeg'...... die Isabelle blijkt dus echt een ***wijf te zijn.
Ik kijk er niet van op.....quote:Op zondag 6 februari 2005 13:17 schreef Airelle het volgende:
Gijs was zonet bij het 'Het beste van Stenders vroeg'...... die Isabelle blijkt dus echt een ***wijf te zijn.
Nou er waren verder weinig details...omdat hij weinig over het programma los mocht laten [natuurlijk].quote:Op zondag 6 februari 2005 14:58 schreef MadGuy het volgende:
Airelle, hoezo?Ik vermoedde het al, maar ik wil wel sappige details.
Ik had het gisteren nog met een vriend over de mogelijke Mol, en hij bracht ook het argument naar voren wat al eerder bleek opgemerkt; dat Lottie door een andere ingang de test-ruimte inkwam dan de andere kandidaten (aflevering 4).
Ze deed de roadtrain opdracht opmerkelijk goed, ze bleef even achter bij de trein en bood zich meteen aan als stoker. Bovendien vond ze zichzelf best een stoker en dat gaf ze ook aan toen de stokers, collega's en vrienden verdeeld moesten worden. Ze was ook tegen het loten.
En! Isabelle's dagboekje was door de mol gestolen. Deze werd weer gevonden door Marc-Marie, toen hij onder de douce vandaan kwam. Wel toevallig, want Lottie sliep bij hem op de kamer en had door de afwezigheid van M-M gelegenheid het boekje weer terug te leggen...
http://www.wieisdemol.nl/index.aspx?ID=0. Onder het kopje SERIE:, 2 min. lezen, klaar.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:49 schreef BVO het volgende:
Sorry, niet aan gedacht..
Laat hem wel even wijzigen.. (niet dat je daar nog wat aanhebt, maar voor anderen)
Het "voelt" anders ja, met al die mensen die imo. meer actief het "De Mol" spel spelen ipv. samenwerken om geld te verdienen. Maar het blijft WIDM. Aanwijzingen zag ik in vorige jaren ook al niet dus dit jaar ook niet, ik ga af op menselijke reacties etc. niet op aanwijzingen.quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef melonovy het volgende:
Mijn ouders kijken er niet meer naar, omdat het te onduidelijk is dit keer. De voorgaande jaren zaten er echt duidelijke aanwijzingen in. En het schreeuwerige zooitje, niemand luistert naar elkaar, bla bla bla...Ik moest er wel om lachen, ze worden ouder he
![]()
Maar goed, wat ik me af vroeg, ik het echt onduidelijker dan voorgaande jaren?
Dus degene die de Mol krijgt ook geld of niet?quote:Op zondag 6 februari 2005 20:30 schreef GHans7 het volgende:
[..]
http://www.wieisdemol.nl/index.aspx?ID=0. Onder het kopje SERIE:, 2 min. lezen, klaar.
er blijven 3 mensen over bij de laatste aflevering(en)quote:Op zondag 6 februari 2005 21:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dus degene die de Mol krijgt ook geld of niet?![]()
nou, zover ik me kan herinneren is het altijd erg druk en onrustig in het begin van de serie. Komt denk ik doordat er dan nog best wel veel mesen in de groep zitten. En die mensen blijven er nu ook wel erg lang in. Er is nu pas 1 iemand uit het spel (als ze niet weer wie hebben we hier in een doos gestopt spel spelen)quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef melonovy het volgende:
Mijn ouders kijken er niet meer naar, omdat het te onduidelijk is dit keer. De voorgaande jaren zaten er echt duidelijke aanwijzingen in. En het schreeuwerige zooitje, niemand luistert naar elkaar, bla bla bla...Ik moest er wel om lachen, ze worden ouder he
![]()
Het helpt vooral niet echt dat de groep zo groot blijft..quote:Op zondag 6 februari 2005 20:41 schreef melonovy het volgende:
Beter lezen.quote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Mol(heeft de hele spel gesaboteerd en geprobeerd zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, zou niet logisch zijn als de Mol probeert om zo min mogelijk in de pot te krijgen om uiteindelijk te pot te winnen, dan zou je juist verwachten dat hij/zij meewerkt om zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen, dus wat berc zegt is zinklare onzin)
Ik ook niet, hoewel het eigenlijk niet eens zo gek klinkt. Hij/zij heeft toch ervoor moeten werken.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:27 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij wint de Mol niets, hoor. Heb er in de voorgaande jaren niets over gehoord eigenlijk.
klopt precies wat ik zegquote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat het zo was:
Winnaar(Diegene die in de finale raad wie de Mol is en daarbij in de test de meeste vragen goed heeft beantwoord, de winnaar wint hierbij ook de pot)
Verliezer(Raad [misschien] ook wel de juiste mol, maar heeft minder vragen goed en verliest daarom)
Mol(heeft de hele spel gesaboteerd en geprobeerd zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, zou niet logisch zijn als de Mol probeert om zo min mogelijk in de pot te krijgen om uiteindelijk te pot te winnen, dan zou je juist verwachten dat hij/zij meewerkt om zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen, dus wat berc zegt is zinklare onzin)
De spelregels voor dat spel zijn natuurlijk "bedacht" nadat het lijstje bekend gemaakt werd. Als Lottie de mol zou zijn, en ze zou op nummer drie staan, dan zou het misschien wel zo zijn dat er gezegd zou worden dat nummer drie als eerste mag rijden. Ik denk dat de programmamakers misschien op die manier ook de mol proberen te helpen met saboteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef Jane het volgende:
Btw, ik zag een paar keer geopperd worden dat die vrachtwagenopdracht zich goed leende om vantevoren te oefenen. Daar moest ik idd ook meteen aan denken en dan is Lottie natuurlijk het meest verdacht.
Alleen... de mol moest er dan natuurlijk wel voor zorgen om gekozen te worden als één van de kandidaten die het sterkste in zijn/haar schoenen staat. Hoe krijgt de mol dat dan voor elkaar?
Dat kan best en dat wil ik ook best geloven, maar als de Mol bijv. op nr. 5 was geëindigd, dan was het toch moeilijk geweest om nog iets te verzinnen om hem/haar aan het spel te laten deelnemen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:38 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat de programmamakers misschien op die manier ook de mol proberen te helpen met saboteren.
Er valt altijd wat te verzinnen volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
Dat kan best en dat wil ik ook best geloven, maar als de Mol bijv. op nr. 5 was geëindigd, dan was het toch moeilijk geweest om nog iets te verzinnen om hem/haar aan het spel te laten deelnemen.
zo'n beetje iedereen kwam met die redenatiequote:Op maandag 7 februari 2005 14:29 schreef tjez__ het volgende:
Ik weet niet of in de vorige topics (in eider geval niet op de laatste 5 pagina's) deze redenatie al is gegeven, maar ik denk dat Gijs het moet zijn. Maar... eerst was Roeland het. Door het uitvallen van Roeland had het programma geen mol meer. Enige mogelijkheid die ze hadden: maak de uitvaller (Gijs) de nieuwe mol. Klopt volgens mij ook met de muzikale aanwijzing when I said goodbeye....
good thinkingquote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef DaMart het volgende:
Die morsecode kan natuurlijk betekenen dat er een code gekraakt moet worden. Number 2 geeft dan aan opdracht 2, waardoor deze hint kan verwijzen naar de letters die verborgen zitten onder de borden die de kandidaten vasthouden na het tweede spel.
Nou, ik heb net zelf ook zitten puzzelen omdat een paar mensen zeiden dat A en C er meer op leek, en volgens mij is dat het ook. A en C dus.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef MadGuy het volgende:
Be my number two van Joe Jackson... En de morse is volgens wieisdemol.com mensen I Y...
Number 2 kan ook verwijzen naar Lottie, die op de tweede plek stond van mensen die het stevigst in hun schoenen staan.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef DaMart het volgende:
Die morsecode kan natuurlijk betekenen dat er een code gekraakt moet worden. Number 2 geeft dan aan opdracht 2, waardoor deze hint kan verwijzen naar de letters die verborgen zitten onder de borden die de kandidaten vasthouden na het tweede spel.
Ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Nou, ik heb net zelf ook zitten puzzelen omdat een paar mensen zeiden dat A en C er meer op leek, en volgens mij is dat het ook. A en C dus.
Probeer het zelf maar eens uit: http://www.scphillips.com/morse/trans.html
Klikkerdeklik wat zien ik?quote:Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Ja, het is AC..
Weet iemand de nummers die op huun bordjes stonden vrijdag?
Kijk, dit is nou echt een WIDM-aanwijzing! Idd, erg interessant!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Ik vond dit op WIDM.com en vond het erg interessant:
Aanwijzing dat Jim de mol is:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423. Symphony No.9 heeft als naam "The Great" wat overeenkomt met de achternaam van Jim.
Ja, en JIM en MOL hebben ook maar 3 letters.... of is dat weer iets te simpel gedacht?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:53 schreef RayMania het volgende:
Ik dat het ook serieus een aanwijzing is. Waarom is die 423 meter belangrijk om te vermelden?
En het valt ook allemaal precies in elkaar, zoveel toeval kan toch niet.
Over de muzikale aanwijzingen:
Ik denk dat ze vandaag bedoelen dat er een hint zit in de codes op de bordjes. Alleen wij waren eerder voordat de muzikale aanwijzing werd uitgezonden.
Je kan ABC maken van die 3 letters (morse + B), dat slaat op de bordjes (a=1, b=2 etc).
marc marie speelt de hoofdrol in amadeusquote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423.
Briljant gevonden ditquote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423. Symphony No.9 heeft als naam "The Great" wat overeenkomt met de achternaam van Jim.
Juist wel... hij schrijft ook musicals, rememberquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het idd erg vaag vond dat Jim een Schubert-fan is. Vind ik niet echt bij hem passen
Punt. Ook de hints sturen mij in die richting. Ik blijf er bij dat Jim de Mol Groot de mol is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
dat jullie die dingen zo zeker kunnen zeggen, van een paar weet ik zeker dat ze niet de mol zijn, maar wie de mol is...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Punt. Ook de hints sturen mij in die richting. Ik blijf er bij dat Jim de Mol Groot de mol is.
Dat maakt het juist zo mooi. Je volledig toespitsen op 1 persoon vanaf het begin, en dan balen als hij/zij eruit gaatquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:05 schreef berc het volgende:
[..]
dat jullie die dingen zo zeker kunnen zeggen, van een paar weet ik zeker dat ze niet de mol zijn, maar wie de mol is...geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee
Het is niet zo dat ik alleen op Jim let.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:31 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo mooi. Je volledig toespitsen op 1 persoon vanaf het begin, en dan balen als hij/zij eruit gaat.
Jij niet, ik welquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik alleen op Jim let.Yvon en Lottie houd ik ook in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |