Ik ook niet, hoewel het eigenlijk niet eens zo gek klinkt. Hij/zij heeft toch ervoor moeten werken.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:27 schreef NiNi het volgende:
Volgens mij wint de Mol niets, hoor. Heb er in de voorgaande jaren niets over gehoord eigenlijk.
klopt precies wat ik zegquote:Op zondag 6 februari 2005 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat het zo was:
Winnaar(Diegene die in de finale raad wie de Mol is en daarbij in de test de meeste vragen goed heeft beantwoord, de winnaar wint hierbij ook de pot)
Verliezer(Raad [misschien] ook wel de juiste mol, maar heeft minder vragen goed en verliest daarom)
Mol(heeft de hele spel gesaboteerd en geprobeerd zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, zou niet logisch zijn als de Mol probeert om zo min mogelijk in de pot te krijgen om uiteindelijk te pot te winnen, dan zou je juist verwachten dat hij/zij meewerkt om zoveel mogelijk geld in de pot te krijgen, dus wat berc zegt is zinklare onzin)
De spelregels voor dat spel zijn natuurlijk "bedacht" nadat het lijstje bekend gemaakt werd. Als Lottie de mol zou zijn, en ze zou op nummer drie staan, dan zou het misschien wel zo zijn dat er gezegd zou worden dat nummer drie als eerste mag rijden. Ik denk dat de programmamakers misschien op die manier ook de mol proberen te helpen met saboteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:42 schreef Jane het volgende:
Btw, ik zag een paar keer geopperd worden dat die vrachtwagenopdracht zich goed leende om vantevoren te oefenen. Daar moest ik idd ook meteen aan denken en dan is Lottie natuurlijk het meest verdacht.
Alleen... de mol moest er dan natuurlijk wel voor zorgen om gekozen te worden als één van de kandidaten die het sterkste in zijn/haar schoenen staat. Hoe krijgt de mol dat dan voor elkaar?
Dat kan best en dat wil ik ook best geloven, maar als de Mol bijv. op nr. 5 was geëindigd, dan was het toch moeilijk geweest om nog iets te verzinnen om hem/haar aan het spel te laten deelnemen.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:38 schreef Christine het volgende:
Ik denk dat de programmamakers misschien op die manier ook de mol proberen te helpen met saboteren.
Er valt altijd wat te verzinnen volgens mijquote:Op maandag 7 februari 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
Dat kan best en dat wil ik ook best geloven, maar als de Mol bijv. op nr. 5 was geëindigd, dan was het toch moeilijk geweest om nog iets te verzinnen om hem/haar aan het spel te laten deelnemen.
zo'n beetje iedereen kwam met die redenatiequote:Op maandag 7 februari 2005 14:29 schreef tjez__ het volgende:
Ik weet niet of in de vorige topics (in eider geval niet op de laatste 5 pagina's) deze redenatie al is gegeven, maar ik denk dat Gijs het moet zijn. Maar... eerst was Roeland het. Door het uitvallen van Roeland had het programma geen mol meer. Enige mogelijkheid die ze hadden: maak de uitvaller (Gijs) de nieuwe mol. Klopt volgens mij ook met de muzikale aanwijzing when I said goodbeye....
good thinkingquote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef DaMart het volgende:
Die morsecode kan natuurlijk betekenen dat er een code gekraakt moet worden. Number 2 geeft dan aan opdracht 2, waardoor deze hint kan verwijzen naar de letters die verborgen zitten onder de borden die de kandidaten vasthouden na het tweede spel.
Nou, ik heb net zelf ook zitten puzzelen omdat een paar mensen zeiden dat A en C er meer op leek, en volgens mij is dat het ook. A en C dus.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef MadGuy het volgende:
Be my number two van Joe Jackson... En de morse is volgens wieisdemol.com mensen I Y...
Number 2 kan ook verwijzen naar Lottie, die op de tweede plek stond van mensen die het stevigst in hun schoenen staan.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef DaMart het volgende:
Die morsecode kan natuurlijk betekenen dat er een code gekraakt moet worden. Number 2 geeft dan aan opdracht 2, waardoor deze hint kan verwijzen naar de letters die verborgen zitten onder de borden die de kandidaten vasthouden na het tweede spel.
Ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Nou, ik heb net zelf ook zitten puzzelen omdat een paar mensen zeiden dat A en C er meer op leek, en volgens mij is dat het ook. A en C dus.
Probeer het zelf maar eens uit: http://www.scphillips.com/morse/trans.html
Klikkerdeklik wat zien ik?quote:Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Ja, het is AC..
Weet iemand de nummers die op huun bordjes stonden vrijdag?
Kijk, dit is nou echt een WIDM-aanwijzing! Idd, erg interessant!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Ik vond dit op WIDM.com en vond het erg interessant:
Aanwijzing dat Jim de mol is:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423. Symphony No.9 heeft als naam "The Great" wat overeenkomt met de achternaam van Jim.
Ja, en JIM en MOL hebben ook maar 3 letters.... of is dat weer iets te simpel gedacht?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:53 schreef RayMania het volgende:
Ik dat het ook serieus een aanwijzing is. Waarom is die 423 meter belangrijk om te vermelden?
En het valt ook allemaal precies in elkaar, zoveel toeval kan toch niet.
Over de muzikale aanwijzingen:
Ik denk dat ze vandaag bedoelen dat er een hint zit in de codes op de bordjes. Alleen wij waren eerder voordat de muzikale aanwijzing werd uitgezonden.
Je kan ABC maken van die 3 letters (morse + B), dat slaat op de bordjes (a=1, b=2 etc).
marc marie speelt de hoofdrol in amadeusquote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423.
Briljant gevonden ditquote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423. Symphony No.9 heeft als naam "The Great" wat overeenkomt met de achternaam van Jim.
Juist wel... hij schrijft ook musicals, rememberquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het idd erg vaag vond dat Jim een Schubert-fan is. Vind ik niet echt bij hem passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |