good thinkingquote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef DaMart het volgende:
Die morsecode kan natuurlijk betekenen dat er een code gekraakt moet worden. Number 2 geeft dan aan opdracht 2, waardoor deze hint kan verwijzen naar de letters die verborgen zitten onder de borden die de kandidaten vasthouden na het tweede spel.
Nou, ik heb net zelf ook zitten puzzelen omdat een paar mensen zeiden dat A en C er meer op leek, en volgens mij is dat het ook. A en C dus.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:41 schreef MadGuy het volgende:
Be my number two van Joe Jackson... En de morse is volgens wieisdemol.com mensen I Y...
Number 2 kan ook verwijzen naar Lottie, die op de tweede plek stond van mensen die het stevigst in hun schoenen staan.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:29 schreef DaMart het volgende:
Die morsecode kan natuurlijk betekenen dat er een code gekraakt moet worden. Number 2 geeft dan aan opdracht 2, waardoor deze hint kan verwijzen naar de letters die verborgen zitten onder de borden die de kandidaten vasthouden na het tweede spel.
Ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 7 februari 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Nou, ik heb net zelf ook zitten puzzelen omdat een paar mensen zeiden dat A en C er meer op leek, en volgens mij is dat het ook. A en C dus.
Probeer het zelf maar eens uit: http://www.scphillips.com/morse/trans.html
Klikkerdeklik wat zien ik?quote:Op maandag 7 februari 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Ja, het is AC..
Weet iemand de nummers die op huun bordjes stonden vrijdag?
Kijk, dit is nou echt een WIDM-aanwijzing! Idd, erg interessant!quote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Ik vond dit op WIDM.com en vond het erg interessant:
Aanwijzing dat Jim de mol is:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423. Symphony No.9 heeft als naam "The Great" wat overeenkomt met de achternaam van Jim.
Ja, en JIM en MOL hebben ook maar 3 letters.... of is dat weer iets te simpel gedacht?quote:Op maandag 7 februari 2005 18:53 schreef RayMania het volgende:
Ik dat het ook serieus een aanwijzing is. Waarom is die 423 meter belangrijk om te vermelden?
En het valt ook allemaal precies in elkaar, zoveel toeval kan toch niet.
Over de muzikale aanwijzingen:
Ik denk dat ze vandaag bedoelen dat er een hint zit in de codes op de bordjes. Alleen wij waren eerder voordat de muzikale aanwijzing werd uitgezonden.
Je kan ABC maken van die 3 letters (morse + B), dat slaat op de bordjes (a=1, b=2 etc).
marc marie speelt de hoofdrol in amadeusquote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423.
Briljant gevonden ditquote:Op maandag 7 februari 2005 18:43 schreef RayMania het volgende:
Jim speelt muziek van Schubert in de auto; in de de roadtrain scene noemt Angela (heel) nadrukkelijk de lengte van het parcour en de roadtrain: 423 en 53. In '53 (1953) was er in Keulen een live uitvoering van Symphony No.9 in C major, D.944 van Schubert. Een deel (Amadeo) van deze symphonie is op CD uitgebracht onder nummer 423. Symphony No.9 heeft als naam "The Great" wat overeenkomt met de achternaam van Jim.
Juist wel... hij schrijft ook musicals, rememberquote:Op woensdag 9 februari 2005 15:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het idd erg vaag vond dat Jim een Schubert-fan is. Vind ik niet echt bij hem passen
Punt. Ook de hints sturen mij in die richting. Ik blijf er bij dat Jim de Mol Groot de mol is.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
voor deze week althans weer....
dat jullie die dingen zo zeker kunnen zeggen, van een paar weet ik zeker dat ze niet de mol zijn, maar wie de mol is...quote:Op donderdag 10 februari 2005 20:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Punt. Ook de hints sturen mij in die richting. Ik blijf er bij dat Jim de Mol Groot de mol is.
Dat maakt het juist zo mooi. Je volledig toespitsen op 1 persoon vanaf het begin, en dan balen als hij/zij eruit gaatquote:Op donderdag 10 februari 2005 21:05 schreef berc het volgende:
[..]
dat jullie die dingen zo zeker kunnen zeggen, van een paar weet ik zeker dat ze niet de mol zijn, maar wie de mol is...geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee
Het is niet zo dat ik alleen op Jim let.quote:Op donderdag 10 februari 2005 21:31 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo mooi. Je volledig toespitsen op 1 persoon vanaf het begin, en dan balen als hij/zij eruit gaat.
Jij niet, ik welquote:Op donderdag 10 februari 2005 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik alleen op Jim let.Yvon en Lottie houd ik ook in de gaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |