abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:27:49 #26
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_24928302
Ik ga Marc-Marie en Jim steeds geweldiger vinden!

Ik heb gelezen wat iedereen geschreven heeft en sommige dingen waren me ook al opgevallen, maar het begint me nu wel te duizelen hoor! Alleen in Gijs en Isabelle zie ik op dit moment echt geen mol.
Een paar dingen die me nog opvielen en waarvan ik hier nog niks gelezen heb (dacht ik):

- Als 'Peter' (zo heette de man van de koffer toch?) Isabelle aanwijst als degene die de koffer heeft omgewisseld, lijkt ze oprecht geschokt te zijn. Of tenminste was het kennelijk nog niet algemeen bekend bij de groep dat Jim nog na haar had gewisseld. Vervolgens vraagt Angela wie de koffers als laatste omgewisseld heeft en dan stapt Jim ineens naar voren, terwijl hij daarvoor zei dat hij dacht dat hij de eerste was. Is dat ze tussendoor verteld of zo? Want hoe weet Jim anders dat hij de laatste was?

- Angela zegt bij de executie dat iemand 'gratis' goede antwoorden heeft verdiend (of heb ik het verkeerd begrepen?). Wie is dat dan geweest? Niet Yvon bij die postzakken-opdracht volgens mij, want daarvoor moest er toen geld verloren gaan. En aangezien er nu bij die koffertjes ook geld gewonnen is, is het Isabelle ook niet geweest, toch? Is het dan toch Jim, die vorige week zei dat hij niks meer van de mol gehoord had? Weird shit...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:31:22 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24928359
Jim is de mol. Punt uit.
voor deze week althans weer....
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24928403
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Vraag ik me ook af ja.
Die zullen het niet erg nodig hebben lijkt me.
Dat je bekend bent betekent niet automatisch dat je ook rijk bent, hoor.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:34:53 #29
88233 Steve
Still the best.
pi_24928441
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:33 schreef rooierooie het volgende:
Dat je bekend bent betekent niet automatisch dat je ook rijk bent, hoor.
hm, ok. Vooroordeel van mij dus.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:42:43 #30
1986 Jane
pi_24928623
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
voor deze week althans weer....
Hij wordt errug verdacht in beeld gebracht, dat ben ik wel met je eens. En hij doet er zelf door zijn houding ook nog wel een schepje bovenop. Maar ik geloof op dit moment echt niet dat hij de mol is. Deze week was hij daar gewoon steeds niet in de beste positie voor.

Opdracht 1: Oké, hij doet wel mee (itt aan de kant staan), maar zit als begeleider in de eerste wagen in een slechte molpositie. Zit de mol namelijk in het eerste rondje, dan wil hij/zij graag dat:
A) Er zo snel mogelijk gereden wordt
B) Er zo weinig mogelijk paaltjes omgaan
Als mol kun je dan veel beter aan het stuur zitten, want dan kun je iig zo snel rijden als je wilt. Je kunt alleen proberen je partner zo goed mogelijk door de poortjes te loodsen, maar je blijft dan altijd afhankelijk van diens rijkunsten.

Opdracht 2: Oké, hij heeft wel een koffer in handen, maar wel die met het laagste bedrag en bovendien zorgt hij er met zijn waanzinnige wisseltruc er ook nog voor dat Isabelle's hulpmol-plannetje in het water valt. Als hij zelf de mol is, en Isabelle heeft ingeschakeld als hulpje, waarom zou hij dat dan doen?

Btw, ik zag een paar keer geopperd worden dat die vrachtwagenopdracht zich goed leende om vantevoren te oefenen. Daar moest ik idd ook meteen aan denken en dan is Lottie natuurlijk het meest verdacht.
Alleen... de mol moest er dan natuurlijk wel voor zorgen om gekozen te worden als één van de kandidaten die het sterkste in zijn/haar schoenen staat. Hoe krijgt de mol dat dan voor elkaar?
  vrijdag 4 februari 2005 @ 23:44:26 #31
1986 Jane
pi_24928663
Over dat geld dat ze kunnen winnen: Ik denk niet dat mensen die aan WIDM meedoen dat voor het geld doen. Daar is het het spel niet naar. En ik denk dat dat nu met de BN-ers niet anders is. Ze doen misschien om een hoop dingen mee, maar niet voor het te winnen bedrag. Daar ben ik wel zeker van.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 00:08:29 #32
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_24929076
tvp
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_24931083
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
Eens.
Vorige week toen hij gebeld werd (message from the mole) zat hij toch opeens in een auto?, wanneer je goed kijkt (laatste stukje) had hij de autogordel om, merkwaardig niet?
(waar is hij geweest?)

Bovendien kwam hij bij de trein-opdracht aanlopen met zijn zware rugzak om
Als enige, terwijl hij die in het pension had kunnen achter laten net als alle anderen, oftwel, Jim is ergens heen geweest 's morgens vroeg, en had zijn bagage meegenomen.

Zijn gespeelde schrik nav het rinkelende mobieltje komt me ook vreemd voor (wanneer er een crew om je heen staat vanwie er een mobieltje af kan gaan). Hevig geschrokken kijkt hij om zich heen, mja...
Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 februari 2005 @ 04:50:43 #34
22592 crew  Ole
pi_24931466
Wil ff rijtje in SHO volmaken..
leuk voor static straks !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_24931880
TVP, echt erg leuk om te lezen waar iedereen wat achter zoekt
Vind het trouwens opvallend leuk met BN ers, had ik niet verwacht.
pi_24931974
Ik vind ze allemaal bloedfanatiek. Beetje te fanatiek eigenlijk.
overigens is dit een ordinaire tvp
pi_24932167
Het is wel de meest fanatieke groep sinds het programma bestaat. Ook de meest grimmige serie, nu mensen openlijk personen verdenken.
pi_24932188
Ja echt gezellig lijkt het me niet, tenminste niet met z'n 8 ten. Gijs en Sander en Marc-Marie en Lottie kunnen het denk ik wel goed met elkaar vinden.
pi_24932772
Wat mij opviel in deze aflevering waren vooral wat vreemde dingen rond Isabelle.

Ten eerste het gestolen boekje. Isabelle heeft er er geen woord over gezegd en verder ging het ook vrij geruisloos voorbij. Waarom zou de Mol juist het boekje van Isabelle op tafel leggen? En heeft iemand er in gekeken? Mij lijkt dat het voor de Mol wel handig zou zijn, zijn eigen boekje open en bloot op tafel te leggen. Anderen gaan daar dan in lezen en worden hopelijk op een dwaalspoor gezet.

Dan werd Isabelle weer gebeld bij die opdracht met de koffers, met een opdracht van de Mol. Dat is al de tweede keer dat ze gebeld werd (ook bij de postzakken/trein). Waar was ze toen ze gebeld werd? Niet bij de groep, want dat zou erg zijn opgevallen.

theorie: Het zou mij niet verbazen als Isabelle de Mol is, maar dat men haar achteraf een té doorzichitge Mol vond. Om dat te maskeren zijn die belletjes van de Mol er later ingemonteerd. Dat geeft haar een excuus voor het nadrukkelijke fouten maken tijdens de opdrachten.

Waarom kregen we bij het stemmen van alle (toch?) kandidaten te horen wie ze verdachten, behalve van Isabelle?

Tenslotte de executie: er werd aangegeven dat één kandidaat de Mol geholpen had en daarom antwoorden cadeau kreeg. Als je er vanuit gaat dat het om bewust helpen van de Mol gaat zijn er drie mensen die hiervoor benaderd zijn: Isabelle, Yvon en Jim bij de trein-opdracht en later Isabelle nog eens bij de koffertjes opdracht. Jim heeft tijdens de trein-opdracht volgens mij niet nadrukkelijk proberen te saboteren. Yvon wel, Isabelle ook. Dat versterkt mijn idee: Yvon kreeg de extra antwoorden, Isabelle is de Mol.
pi_24933307
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Waarom kregen we bij het stemmen van alle (toch?) kandidaten te horen wie ze verdachten, behalve van Isabelle?
Bij Yvonne werd het ook niet duidelijk gezegd.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:55:10 #41
1986 Jane
pi_24933519
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Jim heeft tijdens de trein-opdracht volgens mij niet nadrukkelijk proberen te saboteren. Yvon wel, Isabelle ook. Dat versterkt mijn idee: Yvon kreeg de extra antwoorden, Isabelle is de Mol.
Yvon heeft wel gesaboteerd toen, maar niet aan de opdracht voldaan. Haar aanbod luidde duidelijk dat ze 5 goede antwoorden zou krijgen als de groep geld zou verliezen.
pi_24933684
Dat wat k_man zegt klinkt nog geeneens zo slecht.
pi_24933948
tvp
pi_24934111
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Bij Yvonne werd het ook niet duidelijk gezegd.
Neuh, maar zij kwam tenminste in beeld.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:05:56 #45
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24936921
Ik heb het nooit gekeken..maar wil het wel steeds zien. Wanneer is het op tv?
Friends don't let friends remain beardless...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:12:18 #46
1986 Jane
pi_24937030
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het nooit gekeken..maar wil het wel steeds zien. Wanneer is het op tv?
Op vrijdag om 20.25 op Ned. 2. Maar als je het wil gaan volgen zou ik eerst even de eerste 4 afleveringen terugkijken via www.wieisdemol.nl. Anders snap je er niks meer van.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 15:19:48 #47
22273 Dizer
Save the beard!
pi_24937171
Dank je
Friends don't let friends remain beardless...
pi_24938125
Wat mij betreft is Victoria K. het. Maar volgens mij hebben de programmamakers er spijt van dat ze haar hebben benaderd.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 16:22:41 #49
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_24938217
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 16:17 schreef Toad het volgende:
Maar volgens mij hebben de programmamakers er spijt van dat ze haar hebben benaderd.
Waar baseer je dat op?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_24938607
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 16:22 schreef BVO het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Ze lijkt me niet de makkelijkste persoon om mee te werken. Maar anyway zij is de Mol niet... tenminste dat zou ik zeer onwaarschijnlijk vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')