quote:
Hij wordt errug verdacht in beeld gebracht, dat ben ik wel met je eens. En hij doet er zelf door zijn houding ook nog wel een schepje bovenop. Maar ik geloof op dit moment echt niet dat hij de mol is. Deze week was hij daar gewoon steeds niet in de beste positie voor.
Opdracht 1: Oké, hij doet wel mee (itt aan de kant staan), maar zit als begeleider in de eerste wagen in een slechte molpositie. Zit de mol namelijk in het eerste rondje, dan wil hij/zij graag dat:
A) Er zo snel mogelijk gereden wordt
B) Er zo weinig mogelijk paaltjes omgaan
Als mol kun je dan veel beter aan het stuur zitten, want dan kun je iig zo snel rijden als je wilt. Je kunt alleen
proberen je partner zo goed mogelijk door de poortjes te loodsen, maar je blijft dan altijd afhankelijk van diens rijkunsten.
Opdracht 2: Oké, hij heeft wel een koffer in handen, maar wel die met het laagste bedrag en bovendien zorgt hij er met zijn waanzinnige wisseltruc er ook nog voor dat Isabelle's hulpmol-plannetje in het water valt. Als hij zelf de mol is, en Isabelle heeft ingeschakeld als hulpje, waarom zou hij dat dan doen?
![]()
Btw, ik zag een paar keer geopperd worden dat die vrachtwagenopdracht zich goed leende om vantevoren te oefenen. Daar moest ik idd ook meteen aan denken en dan is Lottie natuurlijk het meest verdacht.
Alleen... de mol moest er dan natuurlijk wel voor zorgen om gekozen te worden als één van de kandidaten die het sterkste in zijn/haar schoenen staat. Hoe krijgt de mol dat dan voor elkaar?