Eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
Bij Yvonne werd het ook niet duidelijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Waarom kregen we bij het stemmen van alle (toch?) kandidaten te horen wie ze verdachten, behalve van Isabelle?
Yvon heeft wel gesaboteerd toen, maar niet aan de opdracht voldaan. Haar aanbod luidde duidelijk dat ze 5 goede antwoorden zou krijgen als de groep geld zou verliezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:03 schreef k_man het volgende:
Jim heeft tijdens de trein-opdracht volgens mij niet nadrukkelijk proberen te saboteren. Yvon wel, Isabelle ook. Dat versterkt mijn idee: Yvon kreeg de extra antwoorden, Isabelle is de Mol.
Neuh, maar zij kwam tenminste in beeld.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bij Yvonne werd het ook niet duidelijk gezegd.
Op vrijdag om 20.25 op Ned. 2. Maar als je het wil gaan volgen zou ik eerst even de eerste 4 afleveringen terugkijken via www.wieisdemol.nl. Anders snap je er niks meer van.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 15:05 schreef Dizer het volgende:
Ik heb het nooit gekeken..maar wil het wel steeds zien. Wanneer is het op tv?
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:17 schreef Toad het volgende:
Maar volgens mij hebben de programmamakers er spijt van dat ze haar hebben benaderd.
Ze lijkt me niet de makkelijkste persoon om mee te werken. Maar anyway zij is de Mol niet... tenminste dat zou ik zeer onwaarschijnlijk vinden.quote:
Ja volgens mij is dit ook zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Jim is de mol. Punt uit.
voor deze week althans weer....
Eigenlijk door de andere kandidaten weg te strepen. Sander, Gijs en Lottie gaan te veel in het spel op. MM is altijd chaotisch. Isabelle en Yvonne is meer gevoelsmatig.quote:
nooit naar het forum gaan als je het nog niet gezien hebquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:18 schreef NiNi het volgende:
Goddomme! Wat een kuttitel!
Heb het gister opgenomen en wil zo op video gaan kijken, weet ik de afvaller al.
Bedankt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:32 schreef DaMart het volgende:
Op wieisdemol.com heeft iemand de cijfers van de bordjes die de kandidaten vasthielden omgezet naar letters. Zo krijg je (als je de kandidaten alfabetisch rangschikt op voornaam, maar Victoria op de derde plaats zet:ik vind het wel interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(tussen spoilertags voor de mensen die zelf nog willen puzzelen)
Wat hier opvalt is dat een letter ontbreekt. Was er in aflevering 3 ook niet iets met ontbrekende of missende letters (en wellicht in afl. 1 en 2 ook)? Er staat me iets bij dat ik gelezen heb dat in afl. 3 bij 2 plaatsen iets mis was met de M, en dat op het groene kaartje van Kangaroo Island, st. Vincent als st. Vicent staat, waarbij dus een N ontbreekt.
Bij elkaar maakt dat de volgende mysterieuze letters:
M
M
N
R
Wellicht dat we alle letters moeten verzamelen en dat ze in de juiste volgorde ofwel een hint, of de naam van de Mol vormen?
--
ik moet trouwens zeggen dat ik het nu met bekende nederlanders heel leuk vind, ze schreeuwen net zo hard door elkaar als ieder ander.
Vooral mm, jim, yvon en gijs vind ik leuk om naar te kijken
moet zeggen dat ik de koffertjes opdracht ook leuk vond om te zien, niemand luistert naar elkaar, iedereen voert een beejte zelfstandig plannetjes uit, met 2 hele goede (mm en jim)
DIe van mm moest ik wel omlachen, oh sorry ik neem het verkeerde koffertje mee,![]()
laat victoria en sander er trouwens ook maar uit gaan,
vond het wel leuk toen ik keek naar het gedeelte dat iemand weg moet, bij iedereen zat ik, nee jij niet! 'groen' oh gelukkig,
en bij yvonne had ik zoiets, jij mag er wel uit. en ze ging ook
[ Bericht 11% gewijzigd door berc op 05-02-2005 18:18:53 ]
En Gijs dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:11 schreef berc het volgende:
wat me ook opvalt, ze staan ook redelijk hetzelfde als de foto van die site:
[afbeelding]
victoria past er alleen niet bij, de buitenste ook niet
uhu uhu....![]()
Dit lijkt me weer net iets te ver gezocht, alhoewel de hints achteraf ook vrij ver gezocht zijn. Maar zo ver zou ik niet gaan zoeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 21:11 schreef berc het volgende:
wat me ook opvalt, ze staan ook redelijk hetzelfde als de foto van die site:
[afbeelding]
victoria past er alleen niet bij, de buitenste ook niet
uhu uhu....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |