Vivo bestaat nog steeds. Ik kwam er laatst tot mijn verbazing een tegen in een klein dorpje.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef TechnoHead het volgende:
Snor frisdrank! Vivo supermarkt!
Bestaat geloof nog wel hoor.quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:25 schreef Thieske het volgende:
Punica
* Karstman dronk ook Snor (reclame met Martin -ren je rot- Brosiusquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:24 schreef harrie1 het volgende:
(TechnoHead ik dacht dat ik de enige was die het dronk ;-) )
Max bestaat nog drink het dagelijksquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Je had vroeger heel even kokos-chocoladevla gehad, van een A-merk (campina zou kunnen) dat is wel 10-11 jaar geleden. Bestaat Pepsi Max eigenlijk nog? En we hebben ook transparante cola gehad van Pepsi (?), er waren toen commercials op de 'Noordpool', met ijspegels kan ik me herinneren.
Ja! Dat was 7up Ice-Cola en dat was lekker!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:28 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
Je had vroeger heel even kokos-chocoladevla gehad, van een A-merk (campina zou kunnen) dat is wel 10-11 jaar geleden. Bestaat Pepsi Max eigenlijk nog? En we hebben ook transparante cola gehad van Pepsi (?), er waren toen commercials op de 'Noordpool', met ijspegels kan ik me herinneren.
En de reclames in de Jippo (bestaat ook al niet meer?)quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:28 schreef Karstman het volgende:
[..]
* Karstman dronk ook Snor (reclame met Martin -ren je rot- Brosius)
Fluf bestaat wel! Iig 3jaar geleden zag ik het nog in de c1000..quote:
had je daar ook niet "vieze luiers" van?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef sindell het volgende:
Meeuweflatsen en hondescheten! Dat waren van die dropachtige snoepjes maar die bestaan niet meer
Oh dat vind ik zo erg he, dat dat er niet meer isquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oe! Die beertjes chocopasta, in van die kartonnen bekertjes!
Bona bestaat toch nog gewoon?quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:17 schreef Karstman het volgende:
Choq? Zwarte beertjes pockets (van meulenhof?) Bona, heeft iemand daar nog iets van gehoord. Royco, Cup-a-Soup bestaat nog wel maar is niet meer van Royco. Betamax en Phillips 2000. MSX en de PC 2000, alweer Phillips wat hadden die met 2000?. Uiteraard Commodore 64, 128 en Amiga.
Air Holland, Fokker. Ik kan zo nog wel even doorgaan merk ik...
Daar hingen de laatste tijd toch weer allemaal posters van in de stad? "If things don't go right, turn left" o.i.d.quote:
Terug van weggeweest om precies te zijn.quote:
die heeft alleen een andere naam en heet nu dus éénquote:Op donderdag 3 februari 2005 20:25 schreef Falco het volgende:
de BRT (Belgische publieke omroep), bestaat ook al niet meer.
Die geel-oranje gekrulde zoutjes?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:42 schreef RaarFM het volgende:
Nog eeentje: Smax, dat gewelige zoutje in een oranje zakje dat iedereen trakteerde op school vroeger. De Tuk Baconsmaak lijkt er een beetje op... :-)
Ik kan me de zak niet meer herinneren, maar het was een leegeter.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:49 schreef RaarFM het volgende:
de smaak overigens als de dag van gisteren :-)
Vergeet niet de erwtensoep van Cup-a-Soup!quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:36 schreef Djeez het volgende:
En verder baal ik gigantisch dat Cup-a-Soup met chinese groente niet meer bestaat.
Nee hoor, da's helemaal niet vreemd. Cup-a-soup Erwten was gewoon niet te hachelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:51 schreef BL_Henkie het volgende:
Erg vreemd voor een oerhollandse soep. Waarschijnlijk kost het teveel om stukjes erwten bij een oplospakje te stoppen.
Toen Eppo Jippo werd ging het misquote:Op donderdag 3 februari 2005 15:31 schreef TechnoHead het volgende:
[..]
En de reclames in de Jippo (bestaat ook al niet meer?)
Die bestaat nog wel. Laatst zakje gekocht bij de Milo, maar de smaak was toch niet meer zo als in mijn herinnering. Sterker nog, het was goor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:42 schreef RaarFM het volgende:
Nog eeentje: Smax, dat gewelige zoutje in een oranje zakje dat iedereen trakteerde op school vroeger. De Tuk Baconsmaak lijkt er een beetje op... :-)
Het Turkse buurtwinkeltje hier verkoopt het! In de originele glazen fles!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:25 schreef Thieske het volgende:
Punica
Check de houdbaarheidsdatum!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:13 schreef Roellio het volgende:
[..]
Het Turkse buurtwinkeltje hier verkoopt het! In de originele glazen fles!
Nou, laat maar komen die lijst! Je kunt er een paar topper uitkiezen....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:29 schreef golfer het volgende:
Laat ik, als bejaarde, maar niet beginnen aan mijn lijstje.
De afvallers? Kunnen we die ergens vinden?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:27 schreef Poepoog het volgende:
Unilever heeft een paar jaar geleden honderden merken eruit gegooid, zoek anders bij de afvallers.
Ja, een van hun snelle wagens heeft laatst nog een takelwagenrijder doodgereden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:38 schreef RaarFM het volgende:
en bestaat de overtoom nog? tuut tuut, dat is snel???
kan wel van domo wezen idd, maar het was een aparte lijn bijnen de valsoorten dan...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:42 schreef RaarFM het volgende:
domo vla????
Dat is tegenwoordig Friesland Cobercoquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:42 schreef RaarFM het volgende:
domo vla????
Hier in D zie ik daar nog dagelijks reclame voorquote:Op donderdag 3 februari 2005 16:49 schreef Tokay het volgende:
Lätta, een soort verantwoorde magere halvarine voor op het brood.
Met veel bombarie gelanceerd, en stilletjes weer uit het koelvak verdwenen.
Tripper Jeans is ook van naam veranderd, die probeerde al een tijdje op de Duitse markt te komen, tot ze er achter kwamen dat Tripper het duitse slang is voor een druiper....quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:44 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bestaat het zogenaamd stoere kledingmerk <<<TROOP>>> eigenlijk nog?
wat is(was) skol? das proost in het deens trouwens...quote:
Bestaat nog, zag ik laatst ergens liggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:35 schreef giscard het volgende:
caramac
Desinfecterende handzeep. bestaat nog steeds, staat op mijn aanrecht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Unicura, heb alleen geen idee meer wat dat was.
"Beetje flauw?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:48 schreef Simba het volgende:
Banjo (soort Raider) Balisto
(Beetje flauw, zakje) Smiths, is nu Lays
Smarties bestaan nog wel hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:48 schreef Simba het volgende:
Smarties, is nu M&M's?
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Smarties bestaan nog wel hoor!
Gewoon in van die grote zakken met die kleine doosjes erin.
Smarties is van Nestlé en M & M's is van Mars.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:52 schreef Brighteyes het volgende:
Smarties bestaan nog wel hoor!
Gewoon in van die grote zakken met die kleine doosjes erin.
Die zijn zo lekkerrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:42 schreef RaarFM het volgende:
Dus? De vraag was of ze nog bestonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Smarties is van Nestlé en M & M's is van Mars.
quote:
De wereld is niet de AH.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef PeeJay het volgende:
Kanis en Gunnik (bij Appie de Geijn dan)
http://www.tdk.de/quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef Bananenman het volgende:
TDK bestaat toch ook niet meer? Die shirtsponsor van Ajax die in de jaren '80 cassettebandjes maakte
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Bros, bestaat dat nog?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 06:19 schreef buzzer het volgende:
Ontopic: de drie musketiers (dat was in mijn tijd een heerljike chocoladereep)
Precies !!!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Ja, zo'n lange gevlochten toffee-achtige reep met chocolade eromheen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:42 schreef buzzer het volgende:
Precies !!!!!!
Ik begon al aan mezelf te twijfeken omdat niemand het schijnt te kennen, maar dat zijn ze inderdaad, en daar waren erg lekker...
Ik hoor net van mijn broer dat het nog staads bestaat maar nu Curly Wurly heet.quote:
Bonitos!quote:Treets
Nee, dat was toen Pep Eppo werd. En ik dacht dat Eppo Wordt Vervolgd geworden is, geen Jippo. (De stripserie, niet het blaadje van Amnesty International.)quote:Toen Eppo Jippo werd ging het mis![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Bros, bestaat dat nog?
Okequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor net van mijn broer dat het nog staads bestaat maar nu Curly Wurly heet.
[afbeelding]
Die zijn bij vrijwel elke shell nog te koop, niet echt slim opgemerkt...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:35 schreef giscard het volgende:
caramac
Bestaat nog in Oostenrijk! Niet te zuipen die meuk!quote:
Bestaat nog! Kijk maar in het zuivelversvak. Volgens mij van Friese Vlag maar weet niet zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:35 schreef PeeJay het volgende:
Luchtig toetje ofzo zie ik ook niet meer, was ik vroeger zowat verslaafd aand8 dat dat van melkunie was
Zegt vooral wat over onze leeftijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:42 schreef buzzer het volgende:
Precies !!!!!!
Ik begon al aan mezelf te twijfeken omdat niemand het schijnt te kennen, maar dat zijn ze inderdaad, en daar waren erg lekker...
Bestaat nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:28 schreef Pietverdriet het volgende:
3es
Bestaat nog in duitsland, is cultmerkquote:Africola
Die bestaat volgens mij nog. Ik kan in ieder geval nog 3 soorten siroop in een glazen fles van Hooghoudt kopen bij de slijterij van de supermarkt.quote:
Jaa, die ken ik! Leken ze niet een beetje op Mamma mia's? Of haal ik die twee gewoon door de war nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik mis mijn het allerlekkerste zoutje ooit in dit topic: Pipes de Paris. Dat heeft volgens mij maar heel kort bestaan, begin of halverwege jaren '80. Ik heb geen idee van welk merk het was.
Da's nu TRP Jeansquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tripper Jeans is ook van naam veranderd, die probeerde al een tijdje op de Duitse markt te komen, tot ze er achter kwamen dat Tripper het duitse slang is voor een druiper....
Tampax tampons? Die zijn gewoon bij de (DA) drogist te koop...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:31 schreef RaarFM het volgende:
Kijk, dat is nog eens leuk om al zoveel reacties te hebben, Ga zo door! bedankt allen!
Ik heb er zelf ook weer een paar gevonden: de Nuts spaarbank, Sport 7, Tampax, Popla toiletpapier, betamax videobanden..... :-)
die bestaat nog!!!!! Ik dacht ook al dat ie er niet meer was, maar laatst moest ik ergens bij een evenement werken en toen stonden er in de catering ruimte deze repen!!!!quote:
Bestaat nog wel, ligt hier ook nog gewoon in de supermarktquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:06 schreef TC03 het volgende:
Raak Kindercola. Was 10 jaar geleden ofzo vaak op TV met reclames, maar heb het al jaaaaaren niet meer in de supermarkt gezien.
Ja hoor. Ga maar eens langs Jamin.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef vaio het volgende:
[..]
Tampax tampons? Die zijn gewoon bij de (DA) drogist te koop...
Bestaan dummies eigenlijk nog, van die kleine ronde snoepjes in geel, roze en oranje? Ze zaten in van die kleine doosjes zoals smarties, en bleven altijd aan je tanden kleven.
Jaaaah!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:12 schreef Toeps het volgende:
En iemand ooit nog wat gehoord van Chipie? Hét merk in 1995.
Wauw! Ik ben nog nooit eerder iemand tegengekomen die het ook kent!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef Scootmobiel het volgende:
En Pipes de Paris inderdaad, zoals Joipoidoipoipoi ook al zei.![]()
www.okki.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef lucienne2 het volgende:
dacht dat 'velpon' lijm niet meer bestond, maar plotseling is het weer opgedoken in de bouwmarkt
wel verdwenen (met heel veel hulp van huisgenoten)
- Okki
- She-ra princess of power
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Snorkels
- kermit en greenpoint
- BBS (bullentin Board)
- 9600 baud modem
Dat bestaat bijna allemaal nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:10 schreef cora4034 het volgende:
Mijn oma had vroeger altijd Eau de cologne doekjes.
En koetjesrepen kreeg je ook van je oma
Wij hadden vroeger een blaupunkt tv of zoiets.
met een erres video.
Goh, dan ben ik dus best een beetje bijzonder...!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wauw! Ik ben nog nooit eerder iemand tegengekomen die het ook kent!
Ik vind drie al best wel veel!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
O ja, Clara3 kent het ook... Zijn wij dan echt de enige drie??![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:58 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Toen Eppo Jippo werd ging het mis![]()
Haha, ja, als dat zou kunnen... De FOK! Actiegroep 'Pipes de Paris' (FAPDP)!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:38 schreef Clara3 het volgende:
Ik vind drie al best wel veel!Misschien kunnen we een actiegroep beginnen zodat ze weer op de markt komen
![]()
Wordt in het buitenland nog steeds verkocht, o.a. in de Verenigde Staten in mijn lokale supermarkt. In landen waar ze dus geen Youp van 't Hek hebben die eigenhandig het hele merk heeft doen instorten met zijn "Bucklerlul"quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:33 schreef SEMTEX het volgende:
Buckler bier
Ook deze kun je nog gewoon kopen. Wellicht hebben veel Nederlandse winkels ze uit de handel genomen, maar ze zijn nog steeds te verkrijgen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:42 schreef Chielus het volgende:
LA Gear Schoenen (met van die lichtjes)
Sunkist produkten zijn hier nog overal te krijgen! En volgens mij heb ik het in Nederland ook nog gezien vorig jaar toen ik even thuis wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:32 schreef Eightball het volgende:
Sunkist.
En hier dan? Ook de BoBo en de Taptoe bestaan nog steeds!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef lucienne2 het volgende:
Okki.
Bestaan ook nog. Er zijn nieuwe series gemaakt die momenteel in Amerika op de buis verschijnen, en ook de 4e film is in de maak, en zou in 2007 gereed moeten zijn.quote:Teenage Mutant Ninja Turtles
Zijn ook nog steeds te vinden, met name op het illegale circuit voor mensen die bepaalde zaken niet via het Internet willen verspreiden. Ook zijn er nog voldoende hobbyisten die een BBS hebben, en vaak zijn deze hobby BBS-en ook aan het Internet gekoppeld en met Telnet te benaderen.quote:BBS (bullentin Board)
En de wereld eindigd ook niet aan de Nederlandse grensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:07 schreef Djaser het volgende:
De wereld is niet de AH.
Bij Sunkist ging het om de verpakking, dat was het antwoord op mijn vraag wat er in pyramide vormige kartonnetjes verkocht werd. Sinkust word idd nog steeds verkocht, maar in blikjes bv in Cola automaten. (Dronk ik altijd op HKKLu)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:08 schreef maartena het volgende:
Sunkist produkten zijn hier nog overal te krijgen! En volgens mij heb ik het in Nederland ook nog gezien vorig jaar toen ik even thuis was
She-Ra!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef lucienne2 het volgende:
dacht dat 'velpon' lijm niet meer bestond, maar plotseling is het weer opgedoken in de bouwmarkt
wel verdwenen (met heel veel hulp van huisgenoten)
- Okki
- She-ra princess of power
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Snorkels
- kermit en greenpoint
- BBS (bullentin Board)
- 9600 baud modem
Wij ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:10 schreef cora4034 het volgende:
Wij hadden vroeger een blaupunkt tv of zoiets.
Die reclame was ingezongen door Dennie de Munck geloof ik. Maar toen was Raak nog gewone cola ipv kindercola. En het liedje ging ongeveer zo:"Met Raak, dan is het niet mis. Een lekker glaasie fris!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef R2k2 het volgende:
Las net iets van Raak kindercola...
Is dat niet van vroeger met die reclame met "Cool flessie raak"???
Dat is een buurtsupertje geweest, geen landelijke ketenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:41 schreef tonja het volgende:
Simon de Wit supermarkten.
Lijkt mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:45 schreef Basze het volgende:
[..]
Dat is een buurtsupertje geweest, geen landelijke keten
Dat komt omdat Han Peekel al weer een tijdje niet meer wordt vervolgd, oftewel, de beste man is al een tijdje dood dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:15 schreef PM-girl het volgende:
Wordt vervolgd!! met han peekel, is ook van de televisie verdwenen!
Dat is vervelend voor Peekel en de zijnen maar dat neemt niet weg dat dat uitstekende programma ooit verdween. Kon niemand anders dat overnemen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
de beste man is al een tijdje dood dacht ik.
Nee. Han Peekel is nog alive and kicking.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Han Peekel al weer een tijdje niet meer wordt vervolgd, oftewel, de beste man is al een tijdje dood dacht ik.
En als je het goed deed, was je je voortandjes kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef tonja het volgende:
Klik-klaks heetten die dingen geloof ik. 2 harde plastic ballen aan een touwtje dat je in het midden, aan een stuk plastic denk ik, vasthield en dat op en neer bewoog zodat die ballen hard tegen elkaar aan stootten onder en boven je hand.
[afbeelding]
dwz: hij ademt nogquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:00 schreef Croupouque het volgende:
Nee. Han Peekel is nog alive and kicking.
da's de C in C1000quote:
Lekker en Laag is de nieuwe prijsvechter van Laurus. Hoe kom je erbij dat die verdwenen isquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef SwiffMeister het volgende:
Lekker en Laag (= tegenwoordig Jumbo)
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn naam is Eightball, en ik doe Donald Duck na:
Miep Miep
*huil*
Ja, zo'n Neandertaler met een knots, bedoel je die? Heette dat niet Silex of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:27 schreef Gesloten het volgende:
Van die ijsjes in zo`n apparte verpakking met iemand uit de prehistorie erop. De naam weet ik niet meer.
Als je in schapedarm wilt neuken, pak dan gewoon een ram van achter.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:15 schreef Basze het volgende:
De penishoezen (condooms heden ten dage) van schapendarm kom ik ook niet meer tegen...
Ben er pas geleden nog om wezen vragen in de drogisterij, ik dacht... "die hebben dat toch wel?"
Vreemd he
Noem je mij nu een schapenneuker?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je in schapedarm wilt neuken, pak dan gewoon een ram van achter.
![]()
Nuts Almond (amandel) bestaat niet meer, in tegenstelling tot de standaard Nuts met hazelnoten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef anneja het volgende:
Mars en Nuts Almond?
Bros wit vond ik vroegah wel lekkerquote:Op zondag 6 februari 2005 00:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nuts Almond (amandel) bestaat niet meer, in tegenstelling tot de standaard Nuts met hazelnoten.
Bros (werd ook gesuggereerd dat dit niet meer bestond) wordt nog gewoon elke dag gemaakt, alleen niet meer in de soorten wit en puur maar uitsluitend van melkchocolade.
Een ooit zeer bekende candybar die niet meer bestaat is Caddy (hapt zo heerlijk weg!).
Ookquote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Geen idee of ze al geopperd zijn:
.
NZH (busmaatschappij, later nog ZWN geworden?)
.
Choq (Friese Vlag) bestaat nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Raiders? (Twix nu)
Choq (Chocomel van Nutricia?)
MASK (plastic jongensspeelgoed)
My Little Pony (meidenspeelgoed in de vorm van kambare paarden en alles eromheen, had m'n zus vroeger)
NZH (busmaatschappij, later nog ZWN geworden?)
Bros (chocoladegoed)
En bestaat Venz (hagelslag) nog eigenlijk?
Oeh, da's echt jaren zestig.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:48 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Berini (brommers)
Roos??quote:Op zondag 6 februari 2005 01:54 schreef Ironside het volgende:
8. Tulip dat computer merk met die roos.
Grundig bestaat gewoon nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:53 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Grundig
TVR (volledig kunsstof auto)
de Lorean (met zijdeuren)
zit nog gewoon in nijmegen volgens mij hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij niet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22simon+de+wit%22+supermarkten&btnG=Google+zoeken&lr=
Is gewoon een verdwenen keten, net als 4=6, de coop.
worden nog verkocht bij intertoysquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef tonja het volgende:
Klik-klaks heetten die dingen geloof ik. 2 harde plastic ballen aan een touwtje dat je in het midden, aan een stuk plastic denk ik, vasthield en dat op en neer bewoog zodat die ballen hard tegen elkaar aan stootten onder en boven je hand.
[afbeelding]
*zucht* met Venz word je helemaal doodgegooit in de supermarkt en Bros ligt in elk snoepschap van Nederland.quote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
.......
Bros (chocoladegoed)
En bestaat Venz (hagelslag) nog eigenlijk?
Coop bestaat nog steeds hoor!quote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt mij niet
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22simon+de+wit%22+supermarkten&btnG=Google+zoeken&lr=
Is gewoon een verdwenen keten, net als 4=6, de coop.
En die zijn echt gewoon errug lekker. Veel beter dan rakettenquote:Op zondag 6 februari 2005 00:22 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Speedy ijslollie's
kweenie of ze al genoemd zijn
Jaaa!quote:Op donderdag 3 februari 2005 15:13 schreef TechnoHead het volgende:
Snor frisdrank!
Ja, dat bestaat nog steeds.quote:Op zondag 6 februari 2005 12:13 schreef sindell het volgende:
Wat ik al eerder vroeg:
Bestaat dat Crodino nog?
Dat alcoholvrije cognac wannabe spul?
Benco bestaat ook nog.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Charmian het volgende:
Bazooka kauwgom
Benco (oploskorrels om chocolademelk te maken)
melk in plastic zakken
De TVR wordt nog steeds gemaakt. Sterker nog, het nieuwste type, Tuscan, mag zelfs in Nederland worden verkocht! Jarenlang werden ze niet goed gekeurd voor gebruik op de Nederlandse weg. Ohja, dit is een plaatje van deze beauty.quote:Op zondag 6 februari 2005 10:53 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Grundig
TVR (volledig kunsstof auto)
Hibitane (tabletjes) heb ik van de week nog gekocht bij een apotheek in Breda!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:35 schreef Scootmobiel het volgende:
Cora van Mora?![]()
O ja, een paar jaar geleden kocht ik bij de apotheek weleens Hibitane, tegen keelontsteking. Goed spul was dat.
Later, toen ik het nog eens wilde kopen, hoorde ik dat het inmiddels uit de handel was genomen... ik balen natuurlijk.![]()
Tegenwoordig heb je daar Corsodyl voor, werkt ook goed.![]()
Wow, jij komt écht nooit de deur uit hè?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:28 schreef Scootmobiel het volgende:
Bestaat Stophoest eigenlijk nog? Was van Redband geloof ik, en Italiano had je ook nog. Dat waren van die harde snoepjes met drop- en anijssmaak.
De Sinclair ZX Spectrum was mijn eerste computer, heb 'm nog compleet met cassetterecorder en thermo-printertje op zolder staan.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:40 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Sinclair ZX81:
http://www.nvg.ntnu.no/sinclair/computers/zx81/zx81.htm
Ik vond de ZX81 prachtig!quote:De Sinclair ZX Spectrum was mijn eerste computer, heb 'm nog compleet met cassetterecorder en thermo-printertje op zolder staan.
Daarna een Philips MSX-2, daar konden al 3,5" diskettes in.
En de eerste PC: een Commodore met een kloksnelheid van 12 mHz en een HD van 20 MB
![]()
Kan je nog flessen melk krijgen? Met zo'n aluminium dopje.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:54 schreef Charmian het volgende:
Bazooka kauwgom
Benco (oploskorrels om chocolademelk te maken)
melk in plastic zakken
Jaaa!quote:1 2 3 je proeft het zo, het is ijs van caraco
Mexicaantje, Oranje hoed... Caraco ijs, geweldig goed...
Geweldig Lekker
Was het ijsmerk van de Fam vd valk.
apple IIquote:Op zondag 6 februari 2005 19:28 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
[..]
Ik vond de ZX81 prachtig!
Ik heb raar.fm maar even aan mijn favorieten toegevoegd.
Mooie plaatjes op de site.
Nou, dat de deur uit komen van mij valt nog erg mee hoor, haha!quote:Op zondag 6 februari 2005 17:32 schreef Hik het volgende:
Wow, jij komt écht nooit de deur uit hè?
Is overal te koop: supermarkt, benzinepomp, etc.
Kreidler kun je nog steeds nieuw kopen hoor...quote:Op zondag 6 februari 2005 11:40 schreef Rusty_Ragamuffin het volgende:
Sinclair ZX81:
http://www.nvg.ntnu.no/sinclair/computers/zx81/zx81.htm
laserdisk:
http://www.microstar.net/museum/laser.html
video 2000
TRS80 van Tandy:
http://www.kjsl.com/trs80/
solex
NSU
BSA
Kreidler
Mobylette
Zundapp
REM eiland
Kijk ik ben niet de enige, mensen van Duyvis, effe opletten!!quote:Op zondag 6 februari 2005 21:11 schreef Scootmobiel het volgende:
Jaaaah, die Japanse pinda's van Duyvis waren bij mij ook favoriet!![]()
Met zo'n heerlijk krokant, glanzend oranje laagje erop. Ik mis ze ook nog steeds!![]()
Ja, heb ik ooit eens op de kermis gewonnen!quote:Op zondag 6 februari 2005 22:12 schreef Petra76 het volgende:
En zo'n elastisch rubber handje dat je ergens tegen aan kon slaan en dan bleef het plakken.
Kreidlers worden nog nieuw gebouwd in Goes en de merknaam is een tijdje misbruikt geweest door een japanse scooter fabrikantquote:Op donderdag 3 februari 2005 19:23 schreef Berkery het volgende:
Ouwe brommermerken als Zundapp, Kreidler enzo
...misschien bestaan ze nog ?
ja, ook nog yoghurtdrank!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:38 schreef Moeizaam het volgende:
[..]
Kan je nog flessen melk krijgen? Met zo'n aluminium dopje.
Bestaan nog steeds!quote:Op zondag 6 februari 2005 19:39 schreef Rio het volgende:
Dummies, al een tijd niets meer van gehoord.
[..]
Jaaa!
Handjes en armbandjes bestaan nog. Armbandjes zijn er nu zelfs met een horloge aan.quote:Op zondag 6 februari 2005 22:12 schreef Petra76 het volgende:
Wie kent het klaparmbandje nog? Zo'n ding dat, als je het tegen je pols sloeg, automatisch om je pols heen ging? En waar je je aan kon snijden als de stof kapot ging?
En zo'n elastisch rubber handje dat je ergens tegen aan kon slaan en dan bleef het plakken. Oh ja, de skate-bike vond ik ook erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |