Wij ookquote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:10 schreef cora4034 het volgende:
Wij hadden vroeger een blaupunkt tv of zoiets.
Die reclame was ingezongen door Dennie de Munck geloof ik. Maar toen was Raak nog gewone cola ipv kindercola. En het liedje ging ongeveer zo:"Met Raak, dan is het niet mis. Een lekker glaasie fris!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:08 schreef R2k2 het volgende:
Las net iets van Raak kindercola...
Is dat niet van vroeger met die reclame met "Cool flessie raak"???
Dat is een buurtsupertje geweest, geen landelijke ketenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:41 schreef tonja het volgende:
Simon de Wit supermarkten.
Lijkt mij nietquote:Op zaterdag 5 februari 2005 16:45 schreef Basze het volgende:
[..]
Dat is een buurtsupertje geweest, geen landelijke keten
Dat komt omdat Han Peekel al weer een tijdje niet meer wordt vervolgd, oftewel, de beste man is al een tijdje dood dacht ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:15 schreef PM-girl het volgende:
Wordt vervolgd!! met han peekel, is ook van de televisie verdwenen!
Dat is vervelend voor Peekel en de zijnen maar dat neemt niet weg dat dat uitstekende programma ooit verdween. Kon niemand anders dat overnemen?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
de beste man is al een tijdje dood dacht ik.
Nee. Han Peekel is nog alive and kicking.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Han Peekel al weer een tijdje niet meer wordt vervolgd, oftewel, de beste man is al een tijdje dood dacht ik.
En als je het goed deed, was je je voortandjes kwijtquote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:22 schreef tonja het volgende:
Klik-klaks heetten die dingen geloof ik. 2 harde plastic ballen aan een touwtje dat je in het midden, aan een stuk plastic denk ik, vasthield en dat op en neer bewoog zodat die ballen hard tegen elkaar aan stootten onder en boven je hand.
[afbeelding]
dwz: hij ademt nogquote:Op zaterdag 5 februari 2005 20:00 schreef Croupouque het volgende:
Nee. Han Peekel is nog alive and kicking.
da's de C in C1000quote:
Lekker en Laag is de nieuwe prijsvechter van Laurus. Hoe kom je erbij dat die verdwenen isquote:Op zaterdag 5 februari 2005 17:23 schreef SwiffMeister het volgende:
Lekker en Laag (= tegenwoordig Jumbo)
quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn naam is Eightball, en ik doe Donald Duck na:
Miep Miep
*huil*
Ja, zo'n Neandertaler met een knots, bedoel je die? Heette dat niet Silex of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:27 schreef Gesloten het volgende:
Van die ijsjes in zo`n apparte verpakking met iemand uit de prehistorie erop. De naam weet ik niet meer.
Als je in schapedarm wilt neuken, pak dan gewoon een ram van achter.quote:Op zondag 6 februari 2005 00:15 schreef Basze het volgende:
De penishoezen (condooms heden ten dage) van schapendarm kom ik ook niet meer tegen...
Ben er pas geleden nog om wezen vragen in de drogisterij, ik dacht... "die hebben dat toch wel?"
Vreemd he
Noem je mij nu een schapenneuker?quote:Op zondag 6 februari 2005 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je in schapedarm wilt neuken, pak dan gewoon een ram van achter.
![]()
Nuts Almond (amandel) bestaat niet meer, in tegenstelling tot de standaard Nuts met hazelnoten.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef anneja het volgende:
Mars en Nuts Almond?
Bros wit vond ik vroegah wel lekkerquote:Op zondag 6 februari 2005 00:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nuts Almond (amandel) bestaat niet meer, in tegenstelling tot de standaard Nuts met hazelnoten.
Bros (werd ook gesuggereerd dat dit niet meer bestond) wordt nog gewoon elke dag gemaakt, alleen niet meer in de soorten wit en puur maar uitsluitend van melkchocolade.
Een ooit zeer bekende candybar die niet meer bestaat is Caddy (hapt zo heerlijk weg!).
Ookquote:Op zondag 6 februari 2005 01:18 schreef ROG het volgende:
Geen idee of ze al geopperd zijn:
.
NZH (busmaatschappij, later nog ZWN geworden?)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |