Bestaat nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:28 schreef Pietverdriet het volgende:
3es
Bestaat nog in duitsland, is cultmerkquote:Africola
Die bestaat volgens mij nog. Ik kan in ieder geval nog 3 soorten siroop in een glazen fles van Hooghoudt kopen bij de slijterij van de supermarkt.quote:
Jaa, die ken ik! Leken ze niet een beetje op Mamma mia's? Of haal ik die twee gewoon door de war nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:35 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik mis mijn het allerlekkerste zoutje ooit in dit topic: Pipes de Paris. Dat heeft volgens mij maar heel kort bestaan, begin of halverwege jaren '80. Ik heb geen idee van welk merk het was.
Da's nu TRP Jeansquote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tripper Jeans is ook van naam veranderd, die probeerde al een tijdje op de Duitse markt te komen, tot ze er achter kwamen dat Tripper het duitse slang is voor een druiper....
Tampax tampons? Die zijn gewoon bij de (DA) drogist te koop...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:31 schreef RaarFM het volgende:
Kijk, dat is nog eens leuk om al zoveel reacties te hebben, Ga zo door! bedankt allen!
Ik heb er zelf ook weer een paar gevonden: de Nuts spaarbank, Sport 7, Tampax, Popla toiletpapier, betamax videobanden..... :-)
die bestaat nog!!!!! Ik dacht ook al dat ie er niet meer was, maar laatst moest ik ergens bij een evenement werken en toen stonden er in de catering ruimte deze repen!!!!quote:
Bestaat nog wel, ligt hier ook nog gewoon in de supermarktquote:Op vrijdag 4 februari 2005 14:06 schreef TC03 het volgende:
Raak Kindercola. Was 10 jaar geleden ofzo vaak op TV met reclames, maar heb het al jaaaaaren niet meer in de supermarkt gezien.
Ja hoor. Ga maar eens langs Jamin.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:40 schreef vaio het volgende:
[..]
Tampax tampons? Die zijn gewoon bij de (DA) drogist te koop...
Bestaan dummies eigenlijk nog, van die kleine ronde snoepjes in geel, roze en oranje? Ze zaten in van die kleine doosjes zoals smarties, en bleven altijd aan je tanden kleven.
Jaaaah!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 15:12 schreef Toeps het volgende:
En iemand ooit nog wat gehoord van Chipie? Hét merk in 1995.
Wauw! Ik ben nog nooit eerder iemand tegengekomen die het ook kent!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:08 schreef Scootmobiel het volgende:
En Pipes de Paris inderdaad, zoals Joipoidoipoipoi ook al zei.![]()
www.okki.nlquote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef lucienne2 het volgende:
dacht dat 'velpon' lijm niet meer bestond, maar plotseling is het weer opgedoken in de bouwmarkt
wel verdwenen (met heel veel hulp van huisgenoten)
- Okki
- She-ra princess of power
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Snorkels
- kermit en greenpoint
- BBS (bullentin Board)
- 9600 baud modem
Dat bestaat bijna allemaal nog.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:10 schreef cora4034 het volgende:
Mijn oma had vroeger altijd Eau de cologne doekjes.
En koetjesrepen kreeg je ook van je oma
Wij hadden vroeger een blaupunkt tv of zoiets.
met een erres video.
Goh, dan ben ik dus best een beetje bijzonder...!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 16:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wauw! Ik ben nog nooit eerder iemand tegengekomen die het ook kent!
Ik vind drie al best wel veel!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:13 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
O ja, Clara3 kent het ook... Zijn wij dan echt de enige drie??![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:58 schreef AapNootMies het volgende:
[..]
Toen Eppo Jippo werd ging het mis![]()
Haha, ja, als dat zou kunnen... De FOK! Actiegroep 'Pipes de Paris' (FAPDP)!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 20:38 schreef Clara3 het volgende:
Ik vind drie al best wel veel!Misschien kunnen we een actiegroep beginnen zodat ze weer op de markt komen
![]()
Wordt in het buitenland nog steeds verkocht, o.a. in de Verenigde Staten in mijn lokale supermarkt. In landen waar ze dus geen Youp van 't Hek hebben die eigenhandig het hele merk heeft doen instorten met zijn "Bucklerlul"quote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:33 schreef SEMTEX het volgende:
Buckler bier
Ook deze kun je nog gewoon kopen. Wellicht hebben veel Nederlandse winkels ze uit de handel genomen, maar ze zijn nog steeds te verkrijgen!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 01:42 schreef Chielus het volgende:
LA Gear Schoenen (met van die lichtjes)
Sunkist produkten zijn hier nog overal te krijgen! En volgens mij heb ik het in Nederland ook nog gezien vorig jaar toen ik even thuis wasquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:32 schreef Eightball het volgende:
Sunkist.
En hier dan? Ook de BoBo en de Taptoe bestaan nog steeds!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef lucienne2 het volgende:
Okki.
Bestaan ook nog. Er zijn nieuwe series gemaakt die momenteel in Amerika op de buis verschijnen, en ook de 4e film is in de maak, en zou in 2007 gereed moeten zijn.quote:Teenage Mutant Ninja Turtles
Zijn ook nog steeds te vinden, met name op het illegale circuit voor mensen die bepaalde zaken niet via het Internet willen verspreiden. Ook zijn er nog voldoende hobbyisten die een BBS hebben, en vaak zijn deze hobby BBS-en ook aan het Internet gekoppeld en met Telnet te benaderen.quote:BBS (bullentin Board)
En de wereld eindigd ook niet aan de Nederlandse grensquote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:07 schreef Djaser het volgende:
De wereld is niet de AH.
Bij Sunkist ging het om de verpakking, dat was het antwoord op mijn vraag wat er in pyramide vormige kartonnetjes verkocht werd. Sinkust word idd nog steeds verkocht, maar in blikjes bv in Cola automaten. (Dronk ik altijd op HKKLu)quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:08 schreef maartena het volgende:
Sunkist produkten zijn hier nog overal te krijgen! En volgens mij heb ik het in Nederland ook nog gezien vorig jaar toen ik even thuis was
She-Ra!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 13:47 schreef lucienne2 het volgende:
dacht dat 'velpon' lijm niet meer bestond, maar plotseling is het weer opgedoken in de bouwmarkt
wel verdwenen (met heel veel hulp van huisgenoten)
- Okki
- She-ra princess of power
- Teenage Mutant Ninja Turtles
- Snorkels
- kermit en greenpoint
- BBS (bullentin Board)
- 9600 baud modem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |