Bestaat nog, zag ik laatst ergens liggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:35 schreef giscard het volgende:
caramac
Desinfecterende handzeep. bestaat nog steeds, staat op mijn aanrecht.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Unicura, heb alleen geen idee meer wat dat was.
"Beetje flauw?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:48 schreef Simba het volgende:
Banjo (soort Raider) Balisto
(Beetje flauw, zakje) Smiths, is nu Lays
Smarties bestaan nog wel hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:48 schreef Simba het volgende:
Smarties, is nu M&M's?
Kloptquote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Smarties bestaan nog wel hoor!
Gewoon in van die grote zakken met die kleine doosjes erin.
Smarties is van Nestlé en M & M's is van Mars.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:52 schreef Brighteyes het volgende:
Smarties bestaan nog wel hoor!
Gewoon in van die grote zakken met die kleine doosjes erin.
Die zijn zo lekkerrrrquote:Op vrijdag 4 februari 2005 00:42 schreef RaarFM het volgende:
Nog eeentje: Smax, dat gewelige zoutje in een oranje zakje dat iedereen trakteerde op school vroeger. De Tuk Baconsmaak lijkt er een beetje op... :-)
Dus? De vraag was of ze nog bestonden.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 03:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Smarties is van Nestlé en M & M's is van Mars.
quote:
De wereld is niet de AH.quote:Op donderdag 3 februari 2005 20:27 schreef PeeJay het volgende:
Kanis en Gunnik (bij Appie de Geijn dan)
http://www.tdk.de/quote:Op vrijdag 4 februari 2005 08:52 schreef Bananenman het volgende:
TDK bestaat toch ook niet meer? Die shirtsponsor van Ajax die in de jaren '80 cassettebandjes maakte
Ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Bros, bestaat dat nog?
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 06:19 schreef buzzer het volgende:
Ontopic: de drie musketiers (dat was in mijn tijd een heerljike chocoladereep)
Precies !!!!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:16 schreef Tokay het volgende:
[..]![]()
Ja, zo'n lange gevlochten toffee-achtige reep met chocolade eromheen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:42 schreef buzzer het volgende:
Precies !!!!!!
Ik begon al aan mezelf te twijfeken omdat niemand het schijnt te kennen, maar dat zijn ze inderdaad, en daar waren erg lekker...
Ik hoor net van mijn broer dat het nog staads bestaat maar nu Curly Wurly heet.quote:
Bonitos!quote:Treets
Nee, dat was toen Pep Eppo werd. En ik dacht dat Eppo Wordt Vervolgd geworden is, geen Jippo. (De stripserie, niet het blaadje van Amnesty International.)quote:Toen Eppo Jippo werd ging het mis![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Bros, bestaat dat nog?
Okequote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:16 schreef Eightball het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor net van mijn broer dat het nog staads bestaat maar nu Curly Wurly heet.
[afbeelding]
Die zijn bij vrijwel elke shell nog te koop, niet echt slim opgemerkt...quote:Op vrijdag 4 februari 2005 02:35 schreef giscard het volgende:
caramac
Bestaat nog in Oostenrijk! Niet te zuipen die meuk!quote:
Bestaat nog! Kijk maar in het zuivelversvak. Volgens mij van Friese Vlag maar weet niet zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2005 10:35 schreef PeeJay het volgende:
Luchtig toetje ofzo zie ik ook niet meer, was ik vroeger zowat verslaafd aand8 dat dat van melkunie was
Zegt vooral wat over onze leeftijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 09:42 schreef buzzer het volgende:
Precies !!!!!!
Ik begon al aan mezelf te twijfeken omdat niemand het schijnt te kennen, maar dat zijn ze inderdaad, en daar waren erg lekker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |